עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by SharP,

    כל פעם שאני OC את הכרטיס מסך שלי הכל עובד וההבדלים בסדר גם כשאני עושה RESTART הכל בסדר אבל כשאני מכבה את המחשב ואחרי איזה שעה מפעיל אותו מחדש ה CLOCK של הכרטיס חוזר לרמתו המקורית.... למישהוא יש רעיונות איך ולמה זה קורה? יש לי חלונות XP עם זה משנה..

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. שלום לכולם! ברשותי מודול פלטייר (Peltier) שהשגתי (אל תשאלו מאיפה ) הפעלתי אותו על מנת לבצע כמה בדיקות, הגעתי לטמפרטורה של בערך 8 מעלות (של השטח הקר) ואז החלה על המשטח התעבות. אני מאוד רוצה להחליף את הגוף קירור המעפן שלי בלוח פלטייר (זה לא מחשב בטמפ' גבוהות - P3 800MHZ, טמפרטורה ממוצעת 35-40 מעלות עם מאוורר 60מ"מ) לכל בעלי קירור הפלטייר (AC4G), האם ישנה גם בעיית התעבות? ואיך אני יכול לפתור אותה כי אני מפחד שטיפת מים אחת תעשה הרבה... תודה! נדב

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. ערב טוב ! הפעם - חיבור צינורות נחושת לצלעות הקירוaר של הספק, וחיבורם למעגל מערכת קירור המים ! פשוט מאוד אני חושב ;D התמונות אומרות הכל ! והכי חשוב - נפתרתי מהמאוורר המעפן והמעצבן של הספק !!! 8) תגובות בברכה, אבנר רישרד.

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. שלום חברים! אני מדי פעם משאיר את המחשב שלי דלוק בלילה על הורדות גדולות. המחשב הואר מחשב חדש P4 ויש בתוכו לפחות 5 מאווררים של הלוח אם (2) כרטיס מסך ספק ועוד אחד לקירור. המאווררים לא כל כך מרעישים (תאמת שבקושי) אבל בלילה שומעים אותם טוב מאוד והבעיה העוד יותר גדולה שהמחשב דיי קרוב לראש שלי בלילה (על הרצפה) והרעש מ-צ-י-ק ועושה כאב ראש (באמת). רציתי לדעת איך אפשר להגדיר או לעשות משהו בנידון כדי שהמחשב יפעל בצורה שקטה יותר? אני יודע שבמצב המתנה המחשב שקט מאוד אבל כל פעם במצב המתנה האינטרנט מתנתק. אני ישמח אם תביאו לי פתרון נורמלי (לא כמו-"תשים כריות, שמיכות ובונקר על המחשב"). נ.ב אני מדבר על פיתרון שלא צורך קניה כלשהי אלא הגדרה דרך הוינדוס. תודה

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. כותרת.. הייתי רוצה לבצע OC כי המעבד דיי ישן ואני אשמח לשיפור בביצועים רק מהחניות KSP ו PANDAS http://ksp.co.il/ http://pandas.co.il/ חשבתי על אלה : Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan Freezer Xtreme Rev.2 CPU Fan‎ Mugen II Rev.b 5 Heat Pipes CPU Cooler Yasya CPU Cooler או גם מבין הדגמים האלו של זלמן: CNPS9300 AT CNPS9500A LED CNPS9700 LED המעבד הוא intel pentium D 945 זה סדרת מעבדים מאוד חמה..

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by redead,

    זה נראה מאוד גבוה נכון? לא רק המעבד , גם הכרטיס ומסך והכוננים הקשיחים נורא חמים.. דווקא המארז הזה בעל כמה וכמה מאוררים מעניין מה הסיבה.? בכל מקרה לאיזה טמפ' לשאוף? אני עוד מעט יפתח את המארז ויתחיל במלכת הניקיון.. [attachment deleted by admin]

    • 40 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by ElEmEnt,

    אוקי המערכת שלי CPU AMD 2600+ Mobile 2000MHz@2443 Mobo NF7 Ver.2 D25 Bios @232FSB Ratio 1:1 Mem 256*2 A-data 4000 3-4-4-11 HD WD 80GB SE PATA P\S: TT 420 +APFC HS: Vantec AeroFlow אוקי מתחים: Vcore : 1.8V MEM : 2.7V CHIPSET : 1.7V AGP : 1.5V טמפ' מאמץ 55 מקס' מעבד 37 מקס' לוח פריים רץ 5 שעות בלי ארור כמובן תמונות

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by RT-PRO,

    הביאו לי מאוורר 220 V SUNON אני יכול אישהו לחבר אותו ?

    • 35 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by 00Amir,

    למה בקירור מים רובם מכניסים את הרדיאטור לתוך המחשב? לא עדיף לחבר אותו מבחוץ שיש אוויר יותר קר מאשר מבפנים? במיוחד בחדר ממוזג..

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. שלום שבוע טוב לכולם! החלטתי לחזור לענייני ה OC אחרי שנה שלא נגעתי בזה,עדיין זוכר פחות או יותר את העבודה מתחים וכו...רק בעיה אחת לא מסתדר עם הביוס של המעבד שלי שמגיע עם מכפלה סגורה. יש לי את ה i5 760 עם 2.8MHZ עם קירור סטוק מעלות במנוחה 40-45. שאר המערכת שלי: מארז: כולר מאסטר 830 עם 6 מאווררים איכותיים (מסודר כמו שצריך סירדור אוויר טוב) ספק כוח: אנימרקס 620W לוח אם: ג'יגה בייט P55 UD3 זיכרון: G.SKILL 8GB 1333MHZ מעבד: i5 760 עם 2.8 MHZ קירור סטוק כרטיס מסך ראשי: 6950 שנפתח ל 6970 + 460GTX בתור כרטיס פיזיקה.

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. בדקתי לו בכמה תוכנות כמו EVEREST ו-CPU-Z.... וזה מראה שכמות ה-MHZ שלו היא 1200! הנה תראו תמונה: תודה לעוזרים מראש עדכון- עשיתי מה שאמרתם, והמחשב פועל רק לא רואים כלום על המסך!

    • 54 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by RT2,

    שלום חברים, ברשותי מחשב חדש, 3500+ Winchester Asus a8n SLI deluxe 1024 dual ddr OCZ 4000 6600GT 128mb אף פעם לא עשיתי OC לאיי אמ די.. תמיד היה לי אינטל..חדש לי כל העסק של ה HTT ושינוי המכפלה (!!!). תמליצו לי בבקשה על נתוני OC למערכת הזאת ונראה אם משהו יזוז השאלה השניה שלי היא.. בכרטיסי ATI היה אפשר לבצע OC בעזרת ATITOOL המצויינת..יש תוכנה דומה לכרטיסי ה NVIDIA? תודה!

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by RGod,

    קיצר היום פירקתי את הטוניק שלי ויש לי מין שריטות כאלה על המעבד ועל הטוניק באותו מקום כאילו ,הטוניק היה חלק כמו מראה ...מקודם ,המעבד לא עבר ליטוש ,בהתחלה חשבתי זה משחה וזה לא ירד עם אצטון ,מה זה יכול להיות וכתצאה ממה זה יכול להגרם ? הניחוש שלי שזאת משחה שממש התייבשה ולא יורדת :'(

    • 25 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by SixKiller,

    שלום לכם אני חייב עוד היום תשובה אז אשמח מאוד אם תעזרו אני רוצה להדביק כמה יסנקים על הזכרונות ואני צריך לקנות "דבק טרמי" והייתי ב2 חנויות הכי גדולות ברחובות Ace and Home Center ובשניהם אין והם לא יודעים בכלל מה זה אבל יש עשרות סוגים אפילו מאות!!! של דבקים שונים ויש שם דבקים שעד 200c טמפרטורה מחזיקים אז זה מה שאני צריך? והדבקים שם הם אפוקסים זה בעצם מה שאני צריך?!?!?!? דבק אפוקסי עד 200 מעלות c זה מה שאני צריך לקנות??? תודה רבה....

    • 13 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by moshe_91,

    מה המצב חבר'ה ?.. לפני כמה זמן, בערך לפני חודש עשיתי OC למעבד שלי e5200 מ - 2.5 ל - 3.7 והצלחתי לייצב אותו לאחר שהרצתי בדיקה של שעתיים ב - occt .. פתאום היום בזמן שהשתמשתי במחשב קיבלתי מסך כחול שמקבלים כשעושים OC והוא לא יציב .. הרצתי בדיקות עם Memtest לכרטיסי זכרון (במשך חצי שעה - אני יודע שצריך כמה שעות אבל חשבתי אולי שאם נדפק לי כרטיס זכרון אחרי כמה דקות התוכנה הייתה מוציאה לי Errorים) והם תקינים .. הרצתי בדיקה ב - occt כמו שהרצתי לפני חודש כדי לבדוק אם הכל יציב והפעם יצא לי Error (Error Code 0) שה - OC לא יציב .. המעבד שלי היה עד עכשיו על 1.43v (לפי cpu-z המעבד היה על 1.408) כשאינטל המליצו לא לעבור את ה - 1.3625 אבל אנשים פה אמרו לי שאם הטמפרטורות שלי תקינות אין סיבה …

    • 13 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by game kILLer,

    אני התחלתי לתכנן בימים אלו מארז מפוליגל אני מחפש המלצות מהאנשים המבינים אני מתכוון להדביק אותו עים דבק חם ועים סיכות זה נראה חורני אבל זה מחזיק חזק אני צריך דרכים טובות ליצור תפיסה ללוח אם....... איך כדי לחזק את הספק כדי שלא יעקם את המארז?? (הפוליגל יהיה מודבק דף על דף בסיבים מנוגדים כדי שלא יתקפל) יש למישהו משהו להגיד??

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. Started by felixil,

    היי נא המלצתכם על מערכת קירור למעבד 4790K: Corsair h105 Corsair h100i Noctua NH-D15 תודה מראש .

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by yohaish,

    שלום ! אני רוצה להוסיף מאווררים במארז: 1- האם יש מאווררים לתפקידם הכנסת אוויר ומאווררים שתפקידם הוצאת האוויר, או שבעצם כל המאווררים אותו הדבר ורק משנה כיוון הרכבתם ? 2- האם המאוורר הזה מומלץ http://ksp.co.il/?uin=12000 3- האם המאוורר מתאים גם לכניסה וגם ליציאת אוויר ? תודה

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by matan007,

    שבוע שעבר פתחתי תרד לגבי מאווררים שקניתי מ- EBAY, באיזה כיוונים להתקין (מכניס/מוציא וכו"). בקיצר הם הגיעו והתקנתי אותם במחשב: כעת יש 3 מאווררים של 120 מכניסים (עם לדים ), שלושתם אחרי מסנן אבק. 2 מאווררים של 120 + 140 מוצאים. סה"כ 5 מאווררים. בתוך המחשב יש את הספק (120 מ"מ) הכרטיס מסך (HD6850) והמעבד עם מאוורר של ה- BOX. מלכתחילה הקנייה נעשתה בגלל רעש חזק שיצא מהמחשב בזמן משחקים ועיבוד תוכנות ובגלל טמפרטורות. באופן מוזר כעת שהמחשב אמור להיות מאוורר יותר והעומס מהמאוורר של המעבד אמור לרדת (אגב phenom 2 x4 965) אני שומע רעש מטורף בזמן משחק/עיבוד! כאילו F-16 ממריא לי מתחת לרגליים, הרעש רציף ועקבי ומידי פעם יש אפילו פיקים שהמאוורר ממש ניגנב ומחריש אותי!! למה זה? יכול להיות ש…

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by Mr Gadget,

    האם למישהו יש התנסות עם מוצר זה?

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. הי, אני צריך מקרר לאקווריום, ומבקום להוציא 2,000 ש"ח על מקרר ייעודי, חשבתי לנסות לעשות מה שאתם עושים לקרר את המעבד. הבעיה שאני לא מוצא את החלקים בארץ, רק בחו"ל (איביי וכד'), ואין לי כוח להמתין חודש עד שזה יגיע... האם אתם מכירים מקום בארץ שאפשר לקנות את הדברים הבאים?: peltier בלוק מים אלומניום למעבד הרעיון, לעשות סנדוויץ' של 2 מאווררים Alpine 11 PLUS שביניהם ה-peltier והבלוק מים. וכל פעם שהטמפרטורה באקווריום תעלה המים מהאקוורים יעברו בתוך הבלוק מים הקר, וזה יקרר את האקווריום. מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. ‏יש למישהו מושג איך הקירור הזה? Antec KUHLER Flow 120mm יהיה טוב למפרט שלי? מעבד i5-2500k ושאר המפרט שלי רשום בצד. ללא אוברקלוק. יש למישהו קישור לביקורת עליו חיפשתי ולא מצאתי. בתודה מראש.

  23. חבר'ה יש לי מחשב חדש יש לי אותו בקושי שבועיים או שלוש זה המפרט: Phenom II x4 Quad-Core 940 Zotac GTX 260 896MB GIGABYTE MA770-UD3 DDR II 1066Mhz 2x2GB OCZ Western Digital 500GB LG DVD±RW x22 Black SATA Freezer 64 Pro Corsair VX 550W CoolerMaster CM 690 Black עכשו הורדתי תוכנה EVEREST כדי לבדוק מעלות חום אז מראה לי 80 מעלות במעבד 40 בלוח אם 50 בכרטיס מסך 41 בדיסק קשיח ובcoling fan CPU כתוב 0.4 ו1.3voltage CPU זה מאוד מדאיג אותי איך יכול להיות כול כך הרבה מעלות?...?!?! ועוד קניתי קירור טוב בשבילו {בחתימה} המעבד לא עבר OC זה גם בפעם הראשונה שנכנסתי לתוכנה זה רשם לי שזה לא מזהה לי את הלוח אם איך יכול להיות? ובזכרונות זה מראה 800Mhz למרות שקניתי 1066 …

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by adfx166,

    לאחרונה שמתי לב שהמחשב שלי אוגר חום- מה שגורם להתחממות יתרה של רכיבי המחשב( במיוחד לוח האם). אשמח אם תוכלו להמליץ לי אילו סוגי מאווררים כדאי לקנות והיכן למקמם ע"מ שתיהיה סרקולציה טובה במארז. (צרפתי תמונות) יש לציין כי במחשב מותקנים שני מאווררים: מאורר למארז ומאוורר להארד דיסק. להלן התמונות: [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by StarMo,

    הגעתי לבאס 156, כשהמערכת יציבה, בלי שינוי מתח. אני מנסה 160, אבל המערכת תמיד נתקעת מתישהו.. בהתחלה כשהיא נתקעה באמצע ה-burn-in wizard של סנדרה הוצאתי את כל כרטיסי ה-PCI וניסיתי שוב, אבל המערכת שוב נתקעה.. ניסיתי להעלות מתח, אבל אז המערכת נתקעת באמצע ה-Boot.. זאת *לא* בעית חום, המקסימום שהמעבד יגיע זה אולי 43 מעלות.. זה בטח הלוח אם.. לא יודע למה קניתי ג'יגה בייט..

    • 41 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים