עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by MisterKiller,

    אהלן אנשים, אני די חדש לתחום האוברקלוקינג בכללי.. אבל קניתי מחשב חדש לפני כמה ימים והחלטתי לשדרג אותו קצת עם אוברקלוקינג עדין.. נתוני המערכת: מעבד Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz לוח אם ASUS P5KR (Intel P35 Express Chipset) כרטיס מסך Gigabtye GeForce 8600GT (Silent-Pipe II) זכרונות OCZ DDR2 800 PC2-6400 CL4 Platinum 2GB Kit מארז EZCool Black-Silver עם מאוורר צד 25 ס"מ קירור מעבד Arctic Cooling Freezer 7 Pro טוב אז נתוני המחשב המקוריים מ-CPU-Z היו: Core Speed 2003.7 MHz Multiplier x Bus speed 6.0 x 334.0 MHz Rated Bus speed 1335.8 MHz Stock frequency 2666 MHz Memory Type DDR2 Memory Size 2048 MBytes Memory Frequency 400.7 MHz (5:6) CAS# Latency (tCL) 5.0 clocks RAS# to CAS#…

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. אני רוצה לשים מאוורר על החלון שבצ'יפטק שלי, ואני לא יודע אם זה בטוח.. :\ עזרה בבקשה

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by Johnny,

    חברל'ך... רק שתדעו שאני גאה ומרוצה מעצמי כמעט עד השמים. היום עשיתי את האוברקלוק הראשון שלי וגם בהצלחה. זה היה על מחשב חדש לחלוטין שפועל בפעם הראשונה (בעבודה, אז מה איכפת לי ;D). זה היה מעבד פנטיום 4 1.6 שהגיע למהירות של 2066. הטמפ' הממוצעת היתה 40-42 מעל'. החזקתי אותו כך כחצי שעה והחזרתי למצב הקודם מבלי שאף אחד ישים לב. דרך אגב הטמפ' הנ"ל נורמלית נכון ?

    • 17 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by UVnet,

    יש לי פנטיום III 533B עם באס של 133 לוח אם 820i של אינטל אני צריך עצות איך לבצע אוברקלוק רציני טוב לא חושש מבעיות במקרה הכי גרוע כל העסק ישרף וכך אני אשכנע את עצמי לקנות מחשב חדש... אבל עד אז! אני צריך עצות לאוברקלוק טוב במיוחד

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by doreiny,

    היי כולם! :] השילוש החדש הגיע, ואני רוצה להתחיל אובר קלוק.. השילוש מורכב מ: giga-byte p35-ds3r g.skill 2gb hk intel e4300 פעם אחרונה שעשיתי אוברקלוק היה לפני שנה וחצי בערך..:\ מאיפה מתחילים מחדש? תודה מראש לעוזרים P.S שכחתי לציין שיש לי zalman 9700 :] [attachment deleted by admin]

    • 44 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by MORIDIN,

    עשיתי אוברקלוקינג רצחני למעבד שלי, מ-550 ל-577 ;D והוא מגיע לטמפרטורת מקסימום של... 31°C... יכול להיות? או ש-MBM דפוקה? זה מעבד פנטיום 3. אם יש עוד פרטים שצריך לדעת, נא לשאול אותי.

    • 17 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. אורח PrototypE.rev.3
    Started by אורח PrototypE.rev.3,

    חחחחחחח זה הדגמים החדשים של אנטק/אנרמקס/צ'יפטק .... מגיעים עם איוורור של 360 מעלות . להשיג רק בחנויות המורשות .

    • 18 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by yoav9,

    חשבתי על זה לאחר ההודעה בחדשות על הביקרות לcoolermaster 710, למה באמת שחנויות בארץ לא ייבאו מcoolermaster את הפנלים הקידמיים, כי הם באמת יפיפים, הרבה יור מהפנלים הקידמיים הרגילים של הchiftech והenermax... הרי כמה זה אמור לעלות? 200 שקל? וזה יכול לצאת מדהים (chiftech כחול עם פנל של coolermaster, ממש OWNZ)... זה אפשרי??? אני לא בטוח אם אני לא יקנה דבר כזה!

    • 34 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. Started by motizkn,

    שלום, אני צריך לקנות קירור ל i5 שיתחלף ל 3770K Ivy (ברגע שיצא) ראיתי כמה מערכות קירור מים זולים כמו : http://www.corsair.com/cpu-cooling-kits/hydro-series-water-cooling-cpu-cooler/hydro-series-h60-cpu-cooler.html שעולה 360 ש"ח האם כדי להשקיע בקירור מים למרות שה TPD של ה Ivy נמוך? ובכלל מה אתם ממליצים?

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. היי לכולם. טוב חבר'ה חיברתי את הליברטי 400. חדשות טובות - אכן המחשב עובד ועושה רושם שכלום לא נדפק. הליברטי הזה כל כך שקט שזה לא יאומן. הייתי צריך לבדוק פעמיים כדי להאמין שהמאוורר באמת פועל. מעבר לכך אני קצת מאוכזב. ב3.6 ג'יגה אוברקלוק במאמץ מלא, מסילת ה12V מתייצבת על 11.90. בלי מאמץ היא נעה בין 11.97 ל12.03. האם יש סיבה לחשש מהירידה המינימלית הזאת? הרי בכל זאת מדובר בספק חדש מהקופסה, וזה גם ליברטי כמובן. לכל מי שהיה זקוק להוכחה שVDROOP נגרם ע"י הלוח ולא ע"י הספק - הנה היא מולכם(נתקלתי כמה פעמים באנשים שטוענים שVDROOP נגרם ע"י הספק). הVDROOP העצבני לא השתנה במאומה עם החלפת הספק, וכנראה שהלוח הדפקטי הזה גורם לו. למשל, עכשיו קבעתי בביוס 1.4VCORE, ואני מקבל 1.26-1.34V בתכלס.

    • 43 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by e-Pit@m,

    שלום לכולם .. כן כן הוא הגיע. לא היה לי כל המזמן אתמול לספר לכם על כך, ולא להתקין אותו עוד. אנ מבטיח שאעשה זאת כשאחזור מהלימודים לבינתיים אני אסכם במילה אחת: מדהים!

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by Cereal Killer,

    אם המאוורר הזה יעשה חצי ממה שהוא מתימר לעשות הוא יצא מלך בשוק

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. היי, החלפתי היום לNF-A12 ומרחתי מחדש MX-4, על ידי שיטת ה"פס". נראה לי שהמריחה והפריסה עבדו. הרצתי פעמיים OCCT לחצי שעה, על מנת לבדוק טמפרטורה ויציבות. שמתי לב לשני דברים. קודם כל, המעבד מגיע ל80 מעלות מקסימום במאמץ. האם זה תקין בהתחשב בנתונים האלה? (CM storm trooper, 212 EVO, NF-A12, המחשב במיקום די מאורר ואין שום דבר שחוסם את המאוררים שלו, שמורכבים בצורה הדיפולטית שהוא הגיע, מלבד NF-A14 שהחליף את המאורר האחורי. לא באוברקלוק.). הדבר השני ששמתי לב אליו הוא שגם ב80 מעלות, המאורר של המעבד נעצר ב1100 ולא ממשיך עד 1500, למרות שהוא יכול. לא שמתי לב להגבלה כזו או אחרת בביוס. האם זה תקין? הטמפרטורה במנוחה: 40-45 מעלות (אני חושב שזה קצת חם, ופשוט לא מצליח להבין למה.) תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. הכי טוב זה גריז טרמי לבן שמיועד למגברי שמע (הספק) ונימכר למשל בשמסי אלקטרוניקה ברמת גן ב 20 ש"ח ל 30 גרם !!!! ניתן גם להשיג אותו בחנויות אלקטרוניקה בשדרות הר ציון............ ניתן להשיג שם גם גרילים ומאוררים 12 וולט מעןלים ובזול...... גריז זה משמש למעבדות המתקנות מגברי שמע לארועים כמו של חברת QSC ימאה PV וכ"ו...... הוא החומר המוליך חום בן הטרנסיטורים לבן המיקות ( המבודדים שלהם מהקולקטור לבן גוף הקרור של המגבר) לא מתיבש והפך לאבקה ובכלל הכי יעיל. ....... זה טוב לאלפי וואטים וזה בטח טוב למעבדים.....מנסיון...... כל שאר הצעצועים זה שוד...... כולל מאוררים יקרים ללא הצדקה. למשל מאוורר עים רגל לבית כולל טיימר שעולה ליצר אותו הרבה יותר מכל מאורר למעבד נימכר בארץ ב 70 ש"ח. זו פשו…

    • 19 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. למה מעלים את הוולטאז כשעושים אובר?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. Started by AmitDanan,

    יש לי את הקירור הבא, thermaltake blue orb silent 140mm cpu for 775. היום הוא התחיל לעשות רעש פתחתי את המארז ראיתי שאכן מדובר במאוורר של המעבד ניראה שהמאוורר יושב על מעיין מגנט כזה ומעט רופף ולכן הרעש כאשר הוא פוגע בגוף קירור ניסיתי לסדר את זה לבד בלי הצלחה, לשאלה שלי יש לי אחריות על המחשב אני יכולל ללכת רק עים הגוף קירור או שחייב לקחת את כל המחשב ועוד דבר יכול להיות שיראו שפתחתי את המארז יכול להיות שלא ירצו להחליף לי אותו? כרגע המחשב עובד בלי גוף קירור, המחשב נקנה בksp האים הם יעשו בעיות? בדף של האחריות ליד המאוורר של המעבד לא רשום כלום זאת אומרת שזה לכל החיים או שאין עליו בכלל אחריות?

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. מעבד אינטל: מעבד אינטל Intel Core i7 4790 3.6Ghz 8MB L3 Cache s1150 - Tray מאוורר למעבד: קירור למעבד Noctua NH-C12P SE14 1 לוחות אם למעבדי אינטל: לוח אם Gigabyte GA-H97-D3H LGA1150, Intel H97, DDR3 1600, 2xPCI-E, VGA, DVI, HDMI 1 זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill 2x4GB DDR3 1600Mhz Ares Dual Channel CL9-9-9 כרטיסי מסך: כרטיס מסך Gigabyte GTX960 WindForce OC 2GB GDDR5 2xDVI HDMI DP PCI-E 1 דיסקים קשיחים: כונן קשיח Seagate 2TB Barracuda Sata III ST2000DM001 1 כונני SSD: כונן קשיח Kingston HyperX FURY SHFS37A/240G 240GB SSD SATA III 1 צורבי DVD: 0 כרטיסי קול: On Board 7.1 Channel Audio ציוד רשתות: On Board 10/100/1000 ספקי כוח: ספק כח אקטיבי ומודולארי SeaSonic 550W 80+ Gold…

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by ETB,

    כרגע טמפרטורת המעבד עומדת על 60 מעלות במארז סגור והלוח על 46 מעלות(המאוורר של הלוח לא עובד כמו כל הלוחות של ASUS :AR15:) שהמערז פתוח גם המעבד וגם ההציפ סט יורדים ב10 מעלות. המארז של Macase KA-k80, והאיטסינק מדגם VOLCANO 6CU(החלפתי אתמול את הSPIRE). יש מאורר מתחת לספק שמכניס אוויר, מאוורר של הספק שגם מכניס אוויר, מאוור בחזית שמוציא אוויר, את המאוור של הSPIRE שקימבנטי שגם יוצאי אויר בחזית. מה אני יכול עוד לעשות בשביל לשפר את הסאונה שיש לי במחשב?? תקחו בחשבון שמיציאתי את כול המקומות הקונבנציונלים להצבת מאוררים.

    • 21 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by Itzik 007,

    הטמפ' עכשיו 31 מעלות והוא על סטוק (2.0GHZ)... בלי קירור מיוחד, לכמה אתם חושבים אני אגיע??? המארז מאורר טוב מאוד... יש מצב לOC גבוהה? תודה

    • 31 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by moranhoresh,

    שלום לכולם, אני קניתי מעבר פנטיום 4 במהירות 2.8C. עם המעבר הגיע מאוורר של אינטל. שאלתי היא: האם צריך למרוח משחה טרמית על המעבד כשמתקינים את המאוורר או שאפשר פשוט ישר להתקין את המאוורר על המעבד? אני כמעט ולא מתכוון לעשות OC למעבד, אולי רק קצת. תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by Satlan,

    אהלן, ברשותי המערכת הבאה: AMD 640 GA-770TA-UD3 G-Skill F3-10600CL8D-4GBHK thermalright ultra 120 העלתי את המתח למעבד ל-1.55, את ה-FSB ל-250 ואני עומד כרגע על מהירות של 3750 בטמפ' של 57 מקסימום. לגבי הזכרונות, אני על מכפלה 5.33 והם יושבים מהירות איפשהו באיזור ה-1333. רציתי לדעת אם יש טעם להעלות את המכפלה ובהתאם את המתח (שיושב כעת על 1.5 וולט) כדי להגיע למהירות זכרון גבוהה יותר. אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. ללא אוברקלוקינג.. (איך אפשר בכלל לדבר על אוברקלוקינג עם כזאת טמפרטורה : ) הטמפ' של המארז 34 מעלות... מה יכולה להיות הבעיה עם הוולקנו 12 הזה?!?! החנות (זיגזאג) הרכיבה לי אותו

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. התחלתי לעבוד בחברת סטארט אפ שמפתחת פתרונות קירור חדשניים. החברה מתמקדת בקירור למרכזי שרתים ולמכוניות חשמליות אבל מתברר שבהתחלה הם שקלו לפתח קירור למעבדים. אני מבין למה הם מעדיפים להתמקד עכשיו בשרתים ומכוניות חשמליות. יש בזה הגיון עסקי ברור. מה שמציק לי זה שזה היה יכול להיות הקירור המושלם לאובר קלוקינג. אנחנו יכולים לשים על המעבד מיקרו מזגן שמקרר אותו ופולט את החום מחוץ למארז. יש בזה את כל היתרונות של קירור מים בלי החסרונות ועם יכולת קירור גדולה הרבה יותר. היחידה שיושבת על המעבד קטנה וקלה, נוזל הקירור לא מוליך ובטוח לחלוטין בשימוש. מכיוון שזו מערכת יחסית פשוטה היא לא צריכה להיות יקרה. יש אפילו סרטון שהכינו שמדגים את היכולות של הקירור הזה. כבר אני מזהיר שמדובר במעבד חלש יחס…

  24. אוקי.... אז הינה כמה תמונות של הרדיאטור מורכב בתוך המחשב (הרדיאטור זהה לזה של maphisto , את המכסה בניתי מדף מתכת בעובי 1ממ שקופל לצורת קופסא ונאטם הרמטית (עד כמה שיכולתי D: )וזאת בשביל לנצל את שני מאווררי ה80ממ עד המקסימום ולמזער את הרעש... כמו כן השתמשתי בגלילי גומי בין הרדיאטור למארז אשר הושכלו על גבי הברגים בכדי למנוע ווברציות... אלה הם תמונות של המכל מורכב כבר בתוך המחשב D: , רק לדמיין את הCOOLANT בפנים... :E וזה סתם המחשב שלי , בחלק מהתמונות נתן לראות אותו מריץ את ה3D Mark 2003 (נדמה לי אלא התמונות הראשונות בעולם שבהם רואים מחשב שמריץ את התוכנה הנ"ל D: )

    • 34 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by 217agent smith,

    יש לי את הלוח אם asus p8p67 m-pro ולא מופיעה לי שם אפשרות להעלות או להוריד את המתחים של המעבד. תודה לעוזרים!

    • 35 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים