אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש סרטוט איך אני בונה\חותך את התעלות בתוך הבלוק ואיזה חומר הכי מתאים ? אלומניום\נחושת\כסף ?
-
- 13 תגובות
- 989 צפיות
-
-
-
אז ככה אתמול נחתך לי חתך קטן בצינור של מערכת קירור מים זה לא פגע אבל ... פגע טיפה אחת המגוף הקירור יבשתי ספגתי הכל המחשב עובד אך הוא מתכבה בכל איזה 15 שעה מה לעשות.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
- 11 תגובות
- 989 צפיות
-
-
אוקי אז ככה קיבלתי תמחשב שלי רק ואני רוצה לעשות לו אובר קלוק. אני אגיד מה הרכיבים החשובים לאובר קלוק. Intel E2180 Gigabyte GA-P35-DS3L OCZ Platinium 800Mhz DDR2 CL4 1024MBX2 ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro אז ככה אני לא יודע איך לעשות אובר קלוק בכלל אני יודע לעשות בתאכלס אבל אני בטוח שלא כל כך טוב... פשוט מעלה את הFREQUENCY בביוס וזהו... לא הבני מה הקטע של מתחים וזה , כמה שפחות מתח כך המעבד יתחמם פחות. איפה יש את זה. מה אני צריך לשנות לפני האובר קלוק. ואני מדבר על האובר קלוק של החלקים שלי. אני רוצה להגיע ל 3GHZ לפחות... מישהו יכול לתת תמונות בקשה או משהו להמחיש?
-
- 13 תגובות
- 989 צפיות
-
-
האלן חברה אני ממש ל מרוצה מטמפרטורת המעבד שלי! יש לי INTEL Pentium 4 2.26 אני משתמש עם ההיטסינק המקורי שהגיעה איתו ויחסית לחברים שלי שיש להם את אותה הקונםיגורסציה יש לי טמפרטורה גבוה מדיי! IDLE: 41-46 FULL LOAD: 49-53 ואצל חברים שלי בIDLE לא עובר את 38 וFULL LOAD יש להם 44 בערך.. המארז שלי מאוד מרווח ויש לו מספיק מאווררים! הבעיה היא שאולה לא מרחתי את המשחה הטרמית נכונה ? (ARTIC SILVER 3!) מרחתי שיכבה אחת על המעבד ומההיטסינק הסרתי את החומר השחור ומרחתי עליו גם שכבה. כדי להחליק את השכבות השתמשתי מקלות עם צמר גפן ובואו נגיד שהן לא יצאו ממש ממש ישרות.. שאלתי היא - האם מרחתי נכון את המשחה ושאולי זדה כיול להשפיה על הטמפרטורה ?? ואם כן אז איך אני מסיר את השכבות מההיטסינק והמעבד…
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
החזרתי את הלוח לאחריות וקבילתי חדש! עבדתי אליהם אם הכרטיס קול "לא בסדר" חחח עכשיו קיבלתי את הלוח אם גריסה Rev וחוברת של ASUS A8N-E וביוס 1011 ומי שזוכר רציתי בעצם לקבל את הלוח אם הביוס הראשון כדי שאני יכול לעלות מתח למעבד מעל 1.55 סבבה אמרתי אולי יהיה לי עכשיו וזהו שאין לי :pissed: עדכנתי ל1013 ועדין אין לי :pissed: האם לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת ? אם הוא יכול להרשם לפורמים שלASUS להגיד להם על הבעיה הזאת כי לא יכול להכינס לשם :pissed: קראתי שבעצם צריך לצרוב ביוס ל1010 וחבל לסכן אותו ככה כי אין אחריות אל צריבת ביוס
-
- 17 תגובות
- 989 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן מארז סימבדה עם חלון וקטודה כחולה הייתי רוצה לדעת האם צריך לסגור את הקטודה מידי פעם או לתת לה להמשיך לעבוד כל עוד המחשב עובד בימי חול המחשב עובד מ1 בצהרים ועד 7 בבוקר שלמחרת בימי שבת המחשב לפעמים ממשיך לעבוד במשך כל היום ובתקופת החופש המחשב עובד כמעט רצוף במשך חודשיים הייתי רוצה לדעת מה אורך חיים של קטודה רגילה והאם מומלץ להשאיר אותה דולקת במשך כל הזמן ובקשר למאורר עם לדים אני רוצה לקנות מאורר עם 4 לדים של חברת spire (מיסב כדורי) שעולה בפנדה רק 40 שקל !!!!!!! זה הכל.. מאוד מאוד זול הוא כמובן עובד במשך כל הזמן, הייתי רוצה לדעת מה אורך החיים של המאורר ומה אורך החיים של הלדים והאם יש סיכוי שהלדים ישרפו לי בגלל שהמחשב שלי דולק הרבה מאוד זמן רצוף...
-
- 11 תגובות
- 989 צפיות
-
-
קניתי היום ספק לP-4 ואני רוצה שהוא יעבוד רק על המאוורים איזה חוטים אני צריך לחבר כדי להדליק את הספק ( יש מחבר מעוד גדול שאותו מחברים ללוח - אני מאמין ששם אני צריך לחבר את 2 החוטים בשביל להדליק אותו )
-
- 8 תגובות
- 989 צפיות
-
-
אני רוצה לשייף את המעבד שלי (P4 פרסקוט) ולהישאר לבנתיים עם המאוורר המזוויע של אינטל. האם אחרי השיוף הגוף קירור 'יגיע' אל המעבד? יגע בו 100%? תודה, בז'נגלו.
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
מעניין אותי מה עם הנושא הזה כי אני חושב לקנות אחד.
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
רכשתי את המוצרים הבאים Arctic Silver 3 Crystal Orb Memory Cooling Kit ואני מוכן לאוברקלוקינג עכשיו אני צריך לדעת באיזה תוכנה טובה להשתמש בשביל לעשות את האוברקלוקינג, אני יכול לעשות אוברקלוקינג דרך הדריברים אבל זה מקסימום 340Mhz לליבה ומקסימום 500Mhz לזיכרון לכו תדעו אולי אני הצליח להגיע יותר אז איזו תוכנה אני צריך ועוד דבר אני לא רוצה שהתונכה תתעסק לי בדברים אחרים כמו התוכנה GFTweak למי שמכיר מתחילה לשחק בכל מיני דברים שלא קשורים לאוברקלוקינג, אני רוצה רק לאוברקלוקינג.
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום לכלום אני חדש פה בתקווה שיענו לי יותר טוב מאשר לפורום שעבר ברצוני לדעת מה ההבדל בין שתי מערכות קירור המים האלו והאם שווה להשקיע את ההפרש ??? כמו כן ברצוני לדעת איזו מהמערכות הבאות תהיה יותר טובה למפרט שלי: CPU : Intel Pentium IV 2.6C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX Motherboards for Intel : Asus P4P800 Intel 865PE Motherboard (HT, FSB800, Dual DDR, S-ATA, 5.1 Sound, 3Com G-LAN, USB 2.0) Memory : GeIL DDR-RAM 512MB (2x256MB) 3200 ULD Ultra Low Latency Dual Channel Memory Kit Hard Discs : Western Digital 120GB 7200 rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD Video Cards : Gigacube Radeon 9800 C3 128MB DDR Retail Video Card Floppy : Teac / Alps / Mitsumi 1…
-
- 17 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום איך אני יכול לעשות לכרטיס הזה אוברקלוק ATI RADEON 9800 XT עם איזה תוכנה? תודה
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
אז ככה, קודם כל מקרא לתמונה: 1. חורים לכניסת אויר למארז, המקום המומלץ לשים מאוורר קדמי. 2. המקום שהמאוורר הקדמי נמצא בו, כי ראיתי ששמים אותו יותר לכיוון פנים המארז הוא זורק יותר אויר כי יש לו יותר אויר לשאוב מאשר שהוא צמוד לדופן הקדמית. 3. אזור שראיתי שהוא מאוד חם. תחתית גוף הקירור של המעבד, CHIPSET, הצד השני של המעבד הגרפי, קרוב לזכרונות. 4. קצת מעל ההארדיסק מול האזור החם. 5. מאוורר אחורי, AC 92. בגלל כל הרכיבים האלו שקרובים אחד לשני, כנראה נוצר האזור החם, בנוסף בגלל שאין כלכך רווח בין ההארדיסק לכרטיס מסך (HD3850) נראה לי שאין סירקולציה טובה של האויר והאויר הקר לא מוזרם לכל המארז. ההתלבטות שלי היא כזאת: להוריד את ההארדיסק למטה יותר ולשים את המאוורר בסימון (4) כדי שיזרוק …
-
- 11 תגובות
- 988 צפיות
-
-
לפי מדריכים שמצאתי ברשת נכנסתי לרשימת הצינורות המאופשרים/חסומים ושמתי וי על כמה שהיו חסומים. במצב הרגיל הכרטיס הוא 128 ביט עם 16 צינורות עיבוד. כל מה שעשיתי רק העלה את הביט (עכשיו אני על אזור ה380) אבל מספר צינורות העיבוד נשאר על 16 קודם כל, סליחה מראש על האופי הטירוני של השאלה אבל אני בעד התנסויות. 1. מה זה ומה נותן גודל הביט? 2. למה אני לא מעלה את כמות צינורות העיבוד? 3. מישהו כבר עשה את זה בכרטיס הזה? תודה רבה.
-
- 13 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לברר קצת על קירור מים לפניי שאני נכנס לזה איך אני מקרר גם את המעבד גם את הכרטיס מסך וגם את הצ'יפסטים של הלוח(אם צריך) מה אני צריך לקנות בשביל זה? (לא מחפש דברים ממש יקרים)
-
- 8 תגובות
- 988 צפיות
-
-
עדיף לי לקנות מחשה טרמית לכרטיס מסך כי הוצאתי את הקירור מבלי למרוח חדשה ? ואין לי עוד מקום לשים מאוורר אז חשבתי על זה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6943 זה מאוורר שמתחבר לPCI ולוקח את כל האוויר החם מהכרטיס מסך ומוציא אותו החוצה , איך הוא ? הוא יוריד לי את הטמפ' של הכרטיס מסך ? או שעדיף לא לקנות אותו ולקנות משחה טרמית חדשה MX-3 ?
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
פתחתי כבר שרשור בעבר וניסיתי לנקות את המאוררים ולהחליף לג'אנריים שהיו אצלי אבל או שהמחשב נשאר מרעיש או שהתחמם. ולכן אני מזמין מאיביי 3 מאוררי 80 מ"מ למארז ואני מבקש המלצה למאוררים שקטיים (עדיף על גבול חרישיים) 2 בצד המארז (בחלון) 1 למעלה תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
זה נכון שבאטלון ודורון צריך לסים את זה רק אל הליבה = ממה לא הרבה .. ?
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
כאילו יש לי לוח של IBM ואי אפשר לשנות בBIOS משהו יש דרך אחרת(לא VMOD)? איזה תוכנה? משהו?
-
- 13 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שמתי למעלה במארז מאוורר 1600RPM של SCYTHE עם דחיפת אוויר גבוהה לפני דיי הרבה זמן,עכשיו אני חושב על להחליף את המאורר שבא עם המוגן 2 שנמצא עליו עם המאורר הזה. האם זה יתרום להורדת מעלות של המעבד או שעדיף שהמאורר בעל דחיפת האויר הגבוה יותר יהיה למעלה ?
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אהלן יש לי מאוורר 120 מ"מ sychte 1800 rpm מיותר ואני לא יודע איפה הכי כדאי לי למקם אותו ב-cm 690 ii שלי. אפשרות 1 - על כונן ה-HDD , מכניס אוויר. אפשרות 2 - על הדלת צד מול הכ.מסך מוציא או מכניס. אפשרות 3 - על הגג (בנוסף לאחד שכבר מותקן איפה שהחץ האדום) מכניס או מוציא. אלו האפשרויות שיש לי אני חושב. איפה הכי כדאי למקם אותו? בכלל כדאי להתקין אותו או שאולי אפילו עדיף בלי? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הפכתי את המחשב הישן שלי למדיה סנטר, מפרט בכללי ככה: intel core2Duo p7500 (socket lga755) leadtek geforce 9400gt מארז- antec nsk 2480 עם שני מאווררי 120 שקטים (המארז חדש) הכנסתי הכל למארז שכתבתי שהגובה שלו הוא בערך 12 ס"מ מה שאומר שנשארו בערך 11 ס"מ לגוף קירור (המארז שוכב). עכשיו לבקשה- אני מחפש פתרון קירור שיהיה כמה שיותר שקט, חשבתי על קירור פסיבי למעבד פלוס קירור כלשהו לכרטיס מסך. כרגע הכרטיס מסך שלי מרעיש בטירוף המעבד ככה ככה והמארז די שקט. לא מכיר כלכך קירורים פסיביים וכמה הם יעילים, מישהו יכול להמליץ על משהו? מה שהולך לרוץ על המחשב זה בעיקר סרטים HD,אינטרנט ותוכנות טורנט להורדה... תודה לכל מי שמגיב!
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
היי ביום ראשון יגיע הספק buttrfly ואני קונה אותו, ואני צריך איתו עוד 4 מאווררים. אז חשתי לקנות את הקיט הזה של ה4 מאווררים: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2269 או לקנות 2 מאווררים כאלה: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2012 הקיט של ה4 מאווררים הוא יותר חלש, כלומר כל מאוורר דוחף רק 45 cfm ולאומת זאת המאווררים עם הלדים דוחפים 72 cfm! אז מה כדאי לי לקנות את הקיט או את המאווררים?. ואני קונה גם את החלקים הבאים: 2X Thermaltake DDR Copper HEAT SPREADER VANTEC (CCB-A4P) ICEBERQ4 BLUE LED LIGHTS - VGA CARD COOLER Nanotherm BLUE II (אתם חושבים שיספיק לי אחד?) Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 120mm Thermaltake X…
-
הוצאתי את הכ.מסך שלי וניסיתי להוציא את המאורר שלי ולא הצלחתי המאורר התחבר עם מן שתי כפתורים כאלה מצד השני של הכרטיס ואחרי שהוצאתי אותם, המאורר עדיין לא התנתק..... מישהו יכול אולי להסביר לי קצת יותר בפירוט?
-
- 5 תגובות
- 988 צפיות
-


