אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי AMD 2100+ והוא ממש מתחמם גם שאני בOC רגוע (1744 MHZ) ניסיתי כבר הכול: קדחתי מאוררים במארז, חיברתי SCYTHE FCS50, החלפתי משחה תרמית הוספתי מאורר פנימי....וכלום! תחת עומס המעבד ב 54 מעלות. אני מצרף כמה תמונות, אם מישהו יכול לתת פתרון - תודה. נ.ב מישהו יודע למה הFCS 50 משנה את המהירות שלו על דעת עצמו???? [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אני צריכה תוכנה לא מסובכת כל כך שמראה את המעלות שיש במחשב או בחלקים ממנו .. בתודה רעות
-
- 8 תגובות
- 998 צפיות
-
-
שלום לפני חודש בערך הרכבתי מחשב חדש לגמרי במהלך הבנייה שלו, בשלב בו שמתי את ההיטסינק על הלוח אם, נזקקתי לשימוש בכוח פיזי רב וכשאני אומר רב, אני מתכוון להרבה!! ואני מתכוון לשלב שבו צריך שהתופסנים יתפסו ללוח אם. האם הדבר נורמלי??? כי כמעט השתנתי במכנסיים.. הייתי בטוח שאני גומר על המעבד
-
- 5 תגובות
- 998 צפיות
-
-
לי ישE8500 והצלחתי להגיע לשיפור של20% במהירות והכל יציב האם זה משפיע על משחקי מחשב? אם כן בכמה? תודה לעונים
-
- 10 תגובות
- 998 צפיות
-
-
תראו יש לי מעבד AMD ATHLON XP 2800+ עם לוח GA-7N400 PRO2 (socket A) והמעבד שלי מגיע ל63-65 מעלות על ההתחלה אז חשבתי שאני צריך כבר לקנות מאורר חדש הציעו לי שתים zalman 7000 cu Arctic-Cooling ושתיהם לא טובים לי כי הראשון דורש שיהיה לי 4 חורים מסביב ללוח מה שאין לי השני הוא לAMD64 בעוד ששלי לא 64 עכשיו איזה טוב לי אם אין לי בכלל חורים ליד הסוקט ואין לי 64BIT (רק תופסן נראה לי) אני גם לא יכול בכל כך יקר עד 250 בערך ואני לא רוצה כל סוגי הקירור המשונים כמו מים גז או כל מיני השטויות האלה SweeT EviL
-
- 11 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים ראיתי באיזשהוא אתר תמונה של תוכנה שנקראת JetStream והיה כתוב שם שאפשר לעשות איתה Overclocking למעבד... האם זה נכון והיכן אפשר למצוא את התוכנה הזאת? עומר.
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אם המכפלה אצלי נעולה (לא בטוח אני אבדוק) אז הדרך היחידה לפתוח אותה היא בצורה פיזית? כלומר להוציא את המעבד ולעשות את כל שאר הדברים או שאני יכול להגדיר משו בביוס?
-
- 9 תגובות
- 997 צפיות
-
-
האם ישנם מחשבים חרישיים? (fanless syste) אפשר לראות תמונות או מפרט?
-
- 12 תגובות
- 997 צפיות
-
-
א: מה זה סולטים ? לפי השיחות פה הבנתי שזה המקום שבו יושבים הכוננים (תקנו אותי אם אני טועה) ב: אני רוצה לדעת איזה מארז יש לי (לא השם המדויק אם זה מידי טוואר או פול טוואר) יש לי : 5.25X4 3.5X3 אחד מה3.25 פנימי אני מודה לכל מי שעוזר בקשר לשתי השאלות מראש ;)
-
- 10 תגובות
- 997 צפיות
-
-
או קי, ממש נאמס לי! אבל ממש!! בערך כל יום יש לפחות תר'ד אחד שנפתח ששואלים שם "למה אני לא מצליח להעלות מעל 150 FSB" או "המפרט הזה טוב?" ועוד המון, שבכולם כתוב לוחות שונים שבכלל כלל לא מיועדים לOC (בעיקר GIGABYTE) אז ככה, עשיתי רשימה, תקנו, שנו, כתבו לי מכתבי נאצה, או שימו את זה סטיקי, לא אכפת לי. המערכות הן רק לAMD, אני ממש לא מבין בPENTIUM EPOX: מהמומלצים ביותר אם לא הכי מומלץ, בעיקר בגלל היכולות שלו לפתוח את המכפלה של מעבדי הTBRED B אבל לא רק, יש לו את כל האפשרויות הרצויות (וולט'גים וכו) וב8RDA + יש נעילות PCI וAGP למניעת קריסה של המערכת בשלב מוקדם לוחות מומלצים: 8RDA + 8K9A לדורותיו (מומלץ במיוחד ה2) 8K3A ישן יותר KT333 ABIT: נחשבים לטופ שבטופ, גם במחיר, לוחות…
-
- 7 תגובות
- 997 צפיות
-
-
מעבד: E6400 לוח אם: Asus P5B Deluxe זיכרון: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820231085 קירור למעבד: Scythe Infinity ה E6400 עובד כאמור על 2.14ghz. בעזרת המפרט מעלה, לאיזו מהירות אני יכול לצפות שרוב הסיכויים שאצליח להגיע בלי בעיות מיוחדות ?. אני ירוק לחלוטין בנושא Overcocking כך שאין לי כ"כ מושג למה לצפות, אבל אם מהמפרט הזה יש אפשרות לא רעה שלא אצליח להוסיף כמות מגהרצים יפה, אז אעדיף לוותר על OC לחלוטין, ואז אני צריך המלצה ללוח אם טוב ואמין, אך יותר זול. תודה רבה למי שיכול לעזור !!!.
-
- 15 תגובות
- 997 צפיות
-
-
הטמפרטורה של כרטיס המסך במחשב הגיעה אתמול בשיא ל-65 מעלות, הכרטיס asus v8200 ti 200 בהמהרה 220/500@175/400,נראה לכם שקיימת בעיה?
-
- 9 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לוח http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_84_294&products_id=9705 האם הוא טוב לאובר קלוקינג יש לי מעבד Intel Pentium 4, 2400 MHz אני מתחנן לקנות זכרונות A-DATA VITESTA 500MHZ 256X2
-
- 15 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שתי דברים: 1.כשהפעלתי את המחשב התוכנה Power Strip אמרה לי שבפעם הקודמת שהמחשב עלה, היא לא הספיקה להפעיל את עצמה ושאלה אותי אם אני רוצה לעשות משהו בנידון, "אמרתי" שכן ונפתח לי ההגדרות של האוברקלוקינג פתחתי מהר את ה smart doctor והטמפ' קפצה מ 43 ל 52 ! בקיצור, הסתכלתי על המאורר(קריסטל אורב) וראיתי שהוא לא היה מחובר לגמרי...כלומר הוא לא כיסה חלק אחד לגמרי(אבל הוא עדיין נתפס ע"י הקליפסים האלה) אז הצמדתי אותו זמנית עם האצבע והטמפ' צנחה בחזרה ל 40 + - (אחרי שביטלתי את האוברקלוקינג) מה אני עושה עכשיו!?! אני כל הזמן אצטרך לפחד שהמאורר לא יהיה מחובר טוב?? חשוב לציין שהקליפסים תקינים והכל, פשוט הם לא היו הדוקים... 2. נכון יש מן מפצל חשמל שמוציא חשמל למאורר...? אז נגיד ואני חותך אות…
-
- 8 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אני יודע שעם קירור פאסיבי טוב אפשר להגיע לאותם הביצועים כמעט, אבל כרגע אין לי בנמצא קירור פאסיבי טוב, אבל כן יש לי בלו אורב מוחלש, אשר נראה מושלם לעבודה הזאת... מה לעשות ? כדאי להחליף ?
-
- 4 תגובות
- 997 צפיות
-
-
שווה: .... 50 דציבל! אז קניתי בקר של סיית', וקניתי לי שני מאווררים מלא שמחה ורצון טוב עבדתי על החיווט במשך שעה וחצי, ואז למרבה הפתעתי גיליתי שהחוט הצהוב שמחובר למאווררים האלה הוא לא PWM. עכשיו אני צריך רק דרך יצירתית לשלוט על כמות החשמל שמגיעה למאווררים האלה. הם מקבלים MOLEX 1, שממנו הם מקבלים GROUND ו+5. וחוט צהוב שיוצא לחיבור 3 פין, אבל זה בעצם פין אחד כי רק הצהוב נמצא שם. איך אני גורם לדבר הזה לווסת RPM? תודה
-
- 5 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אפשר לראות את המפרט הטכני שלי שעודכן בפרטים - בבוקר המחשב שלי פעל בערך שעה רק עם אקספלורר אייסיקיו, מדיה פלייר.. וזהו המעבד היה על 48\49 מעלות, (היה חם בחדר..) שהדלקתי את המחשב זה עמד על 42 מעלות (טמפרטורה התחלתית) המאורר של המעבד עובד תמיד על 3900 סלד -------------- שטמפרטורת החדר בערך על 22-24 והמעבד נשאר אותו דבר כנוו קודם (וינאמפ אייסיקיו אקספלורר) הוא ירד ל 40-43 מעלות כמו שכתבתי מקודם, בלי מיזוג הוא היה על 49-48 ------------- אתמול שחזרתי בלילה הביתה והמחשב פעל כל הזמן הזה וראיתי שהשעון נתקע על 6 בערב (אז המחשב נתקע.. או הוינדוס לא יודע) מהשעה 6 ועד 1 בלילה שחזרתי המחשב כנראה לא עשה שום דבר מיוחד חוץ מלהשאר תקוע... הנורה של ההרדיסק במארז דלקה ברציפות עשיתי ריסט ונכנ…
-
- 3 תגובות
- 997 צפיות
-
-
תקשיבו אני רוצה לחבר קירור חדש שקניתי לכרטיס מסך אבל אני לא מצליח לנתק את הכרטיס מסך מהמחשב הוא פשוט תקוע ואני מפחד לשבור שם משהו.. נשארו לי רק שני חלקים לנתק, תסתכלו בבקשה בתמונה פה ותגידו לי איך אני אמור לנתק את החלקים שסימנתי בצבע ?? (בלי לשבור משהו כמובן..) תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 997 צפיות
-
-
-
שלום רב לכולם ושבת שלום ברצוני לדעת מספר דברים אני מריץ את המערכת ב400 באס התדר של המעבד 3.8 השאלה שלי האם זה נחשב תוצאה יפה בהתחשב בעובדה שהמעבד מגיע לאחר בדיקת מאמץ של 10 שעות ל65 מעלות השאלה השניה שלי אני לא מבין בביוס איזה ערכים אני צריך להעלות בוולטים של המעבד שיהיה יותר יציב יש CPU PLL שאני לא מבין מה התפקיד ,בנוסף רציתי לדעת מבין האפשרויות של המתחים איזה מהם קשור לFSB בלוח של GIGABYTE-UD3P בנוסף רציתי לדעת מדוע אני לא יכול להריץ את המחשב מעל באס של 422 מה אני צריך להעלות בווולטים שקשורים לבאס?
-
- 3 תגובות
- 997 צפיות
-
-
למישהו יש ניסיון עם המערכת הזאת? עבד איתה, התקין והריץ? אני רוצה לדעת למעשה אם היא באמת תיתן שיפור בביצועים באוברקלוק רציני. לפי מה שראיתי למערכת יש פוטנציאל, אבל הגבילו אותה בהיטסינק ומאוורר חלשים, ועל הכרטיס הבקרה שלא מפעיל את המאווררים בזמן... האם ניתן להחליף אותם ו/או לשחק עם ההגדרות הללו? כמו כן, ראיתי שגם לטרמלטייק יש גרסא על בסיס האקטיב קול, הסאב זירו. מישהו ראה את זה פעם? ניתן להשיג את זה בארץ?
-
- 11 תגובות
- 997 צפיות
-
-
המאוורר של הכ.מסך הוא מה שגורם לבעיה בוודאות, הכ.מסך מתחמם יותר מדיי, עובר את ה100 מעלות ב IDLE ואז המחשב מכבה את עצמו כדי לא לשרוף את הכ.מסך, אני עכשיו עם מארז פתוח ומאווורר ביתי נושף עליו הכרטיס מסך הוא של Connect3d והוא גירסה שבאה עם קירור של Arctic Cooling כמו שניתן לראות כאן: http://www.connect3d.com/radeon_hd_4850extreme.htm הוצאתי את המסילה של של המאוורר מההיטסינק, השפרצתי על המאוורר ליטר של ספריי מגעים כזה צבאי, וזה עזר לזמן מסויים ואז המאוורר חזר לקרטע שוב.. חשפתי את המדבקה שיש מעל המאוורר על מנת לשמן אותו, ואז נגלה לי "כביכול" עיגול פלסטיק כזה "שכביכול" אפשר להוריד, ניסיתי עם סכין להוריד וחפרתי בפלסטיק, אך ללא הועיל.. ואני עדיין עם הכ.מסך החם והבעייתי, מה ע…
-
- 8 תגובות
- 997 צפיות
-
-
מה הקשר בין הזיכרונות לתוצאת הסופר פי? האם oc לזיכרון ישפר לי את התוצאה? האם oc לזיכרון זה רק בתדר או בתזמונים? תודה
-
- 9 תגובות
- 997 צפיות
-
-
יש לי שאלה לאלה שבאמת מבינים באוברקלוקינג יש לי כרטיס מסך TI4200 128 (לא יודע של איזה חברה) ורציתי לשאול אותכם האם אתם חושבים שכדאי לי לעשות עכשיו אוברקלוקינג לכרטיס מסך או עדיף לחכות מתיי שלמשחקים יהיו דרישות גדולות יותר ולא אוכל לשים את המשחקים על מקסימום? אם כדאי תסבירו מדוע ואם כבר מה השיטה הכי טובה לעשות את זה?
-
- 10 תגובות
- 996 צפיות
-
-
בלוק למעבד APOGEE של חברת SWIFTECH רדיאטור MCR220 של חברת SWIFTECH (גודל 120X2) משאבה MCP350 מיכל 5.25 של חברת DANGER DEN זוג מאוררים של SCYTHE צנרת ופיות 3/8 ויש גם פיות 1/2 לרוב (או כל) החלקים, לא יצא לי להשתמש בהם אז אין לי מושג. המערכת לא היה בשימוש מסיבי, בסביבות השנה אבל על מערכת בלי אוברקלוק ולא הורכבה ופורקה מספר רב של פעמים. הבלוק מתאים ל-775 ונדמה לי גם AM2 (יש לו 2 פלטות עם הרבה חורים, אפשר לבדוק באתר היצרן שלהם למה הוא מתאים). אין לי צורך בפירוט מחיר של כל אחד מהרכיבים כי אני לא מתכוון למכור אותו בחלקים אלא רק כמערכת שלמה. מה לדעתכם המחיר ההוגן לשני הצדדים למערכת כזאת? תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 996 צפיות
-


