עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by menacex,

    קודם כל אני מתנצל מראש עם הנושא הזה רמוס , אני חדש פה וניסיתי למצוא תשובות חד-משמעיות אך לא צלחתי . אני מבקש בבקשה בלי תגובות זועמות או משהו בסגנון! אנני מבין דבר כמעט באוור קלוק חוץ מניסיון יחיד על מעבד שלא מתאים .. (AMD XP 2200) שכנראה לי עבד יפה ולכן גרם לחוסר יציבות במעבד. מאחר ואני רוצה לשדרג מעבד , עומדות לפני כמה אופציות... או לקנות מעבד חדש ... AMD XP 2800\2600 או לקנות AMD XP 2500 BARTON ולעשות לו אוור קלוק.. עכשיו לשאלה ... מממ האם OVERCLOCK ל2500 הוא "בטוח" בטווחים של עד 2800 \ 3000 או שפשוט כדאי לי לקנות אחד מהמעבדים האלה וזהו.. פשוט יש הבדל משמעותי במחיר של 300-400 שקל.. וחבל סתם לזרוק כסף... האם מעבד 2500 יאריך חיים כמו מעבד AMD 3000\2800 באוורקלוק ?…

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by InspectorGadget,

    בא לי לעשות מודינג... אבל חבל לי להרוס את המחשב שיש לי עכשיו אז יש לי מחשב ישן שהיה 386 ושופר לפנטיום 1 586... חיברתי אותו היום עם מקלדת ענתיקה עם יציאה מוזרה (כמו PS\2 רק יותר גדולה)... ולמסך... והפעלתי והיו כל מיני בעיות... אבל זה לא משנה... כי גם אם המחשב פועל וגם אם לא אני סתם רוצה להתנסות במודינג יש לי כמה שאלות בקשר למודינג... אז: העלתי כמה תמונות של המחשב הישן הזה כדי שתיראו על מה מדובר... http://InspectorGadget.web1000.com/1.jpg *** את הסיפרה אחד ניתן להחליף מ-1 עד ל- 13 כדי לראות את התמונות... *** תכנסו לקישור... ואז תלחצו שם על לינק כדי לראות את התמונה... המודינג שאני רוצה לעשות: 1. כבלים עגולים... שזה לא נראה בעיה... 2. צביעת המארז... המארז בצבע…

  3. איפה אפשר להשיג מאוורר חזק מאוד , אני רוצה לעשות OC למעבד החדש של אינטל דגם A ל 2.7 GHZ ודרוש מאורר למרות שלא מצאתי כאלה בארץ למישהו יש מושג איפה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Seraphim,

    שלום, יש לי HD7870 של Gigabyte ואף על פי שהוא לא מהכרטיסים הרועשים ביותר הוא עדיין בהחלט ניתן לשמיעה במאמץ כבד שהמאוורר שלו עולה למהירות מקסימלית. הייתי רוצה להחליף את גוף הקירור למשהו כמה שיותר חרישי. הסתכלתי על גופים של Arctic Cooling ובין ההיצע שלהם נראה לי שה- Accelero S1 PLUS בתוספת של מאוורר חרישי נראה הכי טוב. חיפשתי קצת ביקורות עליו ולא מצאתי אף ביקורת שבדקה אותו על כרטיס מסדרה 7000, האם הוא מסוגל להתמודד עם המטלה ובכלל האם זו הבחירה הטובה ביותר? מבחינת תקציב הייתי מעדיף לא לעבור את ה- 200 שקל. תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום.! יש לי את הקירור למעבד: tt silent tower שקניתי אותו(לפני חודש חודשיים) הוא היה מקרר לי על 35-36-37 אבל לא מגיע הרבה ל40. עכשיו אחרי שקניתי ווסת מהירות למאורר הטמפרטורה שלו היא 44-45. למה זה קרה? (הווסת מהירות מכוון בכל המאוררים על הכי גבוה) איך אני מתקן את זה? בקשר לשימון וניקוי מאווררים עיתי כבר כמה פעמים. תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Freddy,

    יש ברשותי את לוח האם הבא: 8s651mp-rz של gigabyte. וזכרונות SPD Memory Modules: DIMM1: CEONM42565340 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) יש לי 2 כאלה. אין לי מושג מה המספרים הללו אומרים, אשמח לקבל הסבר... דבר ראשון ברצוני לדעת איך לוח האם הזה ל O.C? הקטע המוזר הוא שבביוס שיניתי את ה CPU clock ל 125 MHZ ובאותו הזמן גם שונה לי ה DRam clock ל 416 MHZ אשמח לדעת גם מה אומר ה DRAM?. יש לי גם אפשרות לשנות את ה AGP,PCI Clock אך איני מבין מה לעשות לכן לא נגעתי. מה שמוזר הוא שאין את האפשרות לבחור את המכפלה של המעבד מה לעשות? בתוכנה Everest נוחכתי לדעתי כי ה CPU Multipleir עומד על 20.0 תודה מראש על התשובה.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by AVI.S.T,

    איך הגוף קירור החדש (http://hwzone.co.il/archive/1133733916/30210/) ומתי נוא ניא בארץ? ומה זה OC?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  8. מה יותר כידי ליקנות עם אני רוצה לעשות OC אינטל פנטיום אוו AMD

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by DXT,

    שלום, יש לי AMD שהוא, איך נאמר "ראה אווטר" ;D אז אני צריך מארז זול וקר כי אין לי איזה 500-700 ש"ח להשקיע במארז או משהו. זה פשוט המארז הכי זול שראיתי שיש לו הרבה מאוררים: שניים מאחורה, אחד בצד, אחד למטה מקדימה ועוד אחד על מגירת הכוננים (מספיק, לא? ;D). אז האם כדאי לי אותו? למישהו יש אותו? איך הוא? תלונות, מענות, נסיון איתו... נ.ב: עמוד המוצר הרשמי

  10. טוב חבר'ה בקצרה. יש לי כרטיס מסך GTX285 מבית ג'יגה-בייט וכמובן שאני לא מתכוון להשאיר אותו בסטוק ניגשתי לביצוע האוברקלוק, וכמובן שעשיתי את זה במתודה הרגילה עם ליווי צמוד של תוכנת ניטור ושינוי ותוכנה לבדיקת מאמץ (FURMARK) הגעתי לשעונים של: ליבה - 660MHZ שיידרים - עם הליבה (LINKED) זיכרון בסטוק (עדיין לא הגעתי לנקודה שאני צריך לעבור אליו) וזהו פחות או יותר, מעל לזה כבר יש לי קריסות. (הטמפ' בסדר גמור ותחת פיקוח שלי) ראיתי באתרים רבים ביקורות מקצועיות ואישיות על הכרטיס ולרוב השעונים הגיעו לקו ה720-74 לליבה, משהו שנראה לי כמו חלום אפילו ראיתי אנשים עם כרטיס כמו שלי של חברת ג'יגהבייט הגיעו לשעונים של 715 לליבה בכיף. אני לא רוצה להשמע קוטר אבל זהו? באמת שהגעתי לקצה היכולת שלי בנק…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אהלן לא מזמן החלפתי לוח אם במערכת ישנה(מבוססת פנטיום D), בזמן האחרון המאוורר של המעבד התחיל להרעיש ברמות שזה כבר בלתי נסבל. בגלל שזו מערכת ישנה שלא מתאמצת יותר מידי(אינטרנט אופיס וסרטים) אשמח אם תמליצו לי על פתרון קירור זול ויעיל(~60-70) חוץ מזה, האם יש צורך להחליף גם את ההיטסינק? או שיש אפשרות לרכוש רק מאורר שיתלבש על ההאחד הקיים? בנוסף, הבנתי שצריך גם למרוח משחת קירור תרמית, איזו מומלץ לקנות על מנת שזה יהיה הכי פשוט ויעיל למרוח? במקביל, על מנת לחסוך פוסט נוסף, יש לי מארז(במערכת אחרת) דגם CM690, בזמן האחרון המאוורר האחורי והקדמי התחילו להרעיש יותר מבעבר(רעש שמתחזק במשחקים), מה ניתן לעשות על מנת להשתיק אותם בחזרה? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אז ככה THERMALTAKE הוציאה כזה מתג מהירויות משלה שבעצם הוא אותו הדבר רק שהוא בא באריזה נפרדת ועם דיסקית של כרטיס הרחבה מוכן ומורכב מראש ע"ג הדיסקית חרוט הלוגו שלהם וכתובת האתר שלהם והמוצר נקרא:Thermaltake Speed H.M.L Rpm Setting Cable ודרך אגב אחלה מוצר הוא מורכב אצלי (יש לי דרגון רעשן) והוא דואג להשקיט אותו בצורה טובה מאוד. ;D ;D ;D

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. הבנתי שישנם מאווררים שנועדו לעבוד בכיוון אחד. מצאתי כאן ב Features http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=23614 הערה: Equipped with a silent, large air volume, and long life 14 cm fan that draws hot air out quickly to ensure the system cooling efficiency. בנוסף מה דעתכם עליו. תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by eglon1,

    בוקר טוב לכולם ויום טוב. המטרה שלי באובר קלוק היא להגיע לאוברקלוק 3 GHZ יציב ! פרטים ענייניים : מעבד : Amd Athlon 3800 + X2 64 BIT במקור עובד על 2000 MHZ אשר נמצא כרגע ב- OC על 289 ( FSB ) זתומרת 2889 MHZ . ( יציב ) לוח אם Abit KN9S אני אבדוק עכשיו מה קורה ב- 2900 ( 290 FSB ) אך זכור לי שלא הצלחתי לייצב . - 4.75 V זיכרונות על 2.10\2.5 V ועובדים על 5-5-4-15 להלן מספר שאלות [ואשמח לעצות בלי קשר לשאלות ] : ה- HyperTransfomer ( משו כזה ) הבנתי זה הגשר הצפונ, האם להעלות לו מתח ? הצלחתי להגיע לOC של 295 FSB ( משמע 2950 ) אך ללא ספר לא ראיתי יציבות באופר ולכן התחלתי "מהאזור הבטוח" - אובר ל- 2889 . מה אוכל לעשות כדי ליעל את האובר קלוק ?? ניסיתי כמה ניסויים בביוס על …

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by reyrey_200,

    שלום,בקרוב אני הולך לקנות מחשב חדש ויהיה בו כרטיס מסך שאני יעשה לו OC הכרטיס הוא SAPPHIRE ATI RADEON X1950GT 256MB DDR3 PCI-E מישהו בפורום אמר לי שאפשר לעשות לו OC דרך תוכנה בתוך 5 דקות ויש לי כרטיס יותר טוב מה SAPPHIRE ATI RADEON X1950PRO השאלה שלי היא,האם אני צריך להשקיע בקירור לכרטיס מסך בעקבות הOC האם אני צריך להסתכן בכך שאני יעשה OC בלי קירור נוסף ?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. רכשתי לא מזמן כרטיס Sapphire 7770 Ghz Edition 1GB. אני מעוניין לעשות קצת OC ולשפר את הביצועים במשחקים. אני משחק בד"כ על 1440X900. הביצועים של הכרטיס לא רעים, אך יש משחקים שיש קצת לגים (למשל - Mass Effect 3) אז, איך עושים OC לכרטיס ? האם דרך התפריט של Catalyst או שיש דרכים אחרות ? בנוסף, האם הקירור שבא עם הכרטיס אמור להספיק ל OC ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. Started by N N C,

    אני מעוניין לצבוע את הטלפון שלי (נשרט חבל על הזמן, ואין פאנלים, או ביטוח, אז פשוט עושים מודינג, מה לא ככה ?) בקיצור, אני מעוניין שייצא לי צבע שחור או כחול כהה מבריק ורציתי לדעת מה עלי לעשות ? באיזה ספרי להשתמש ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by silentshadow,

    ובכן כמו שהזכירו מלא אנשים שוב ושוב הקיץ הגיע וכמובן תוקף גם אותי. אמא שלי באמריקה כרגע ואני צריך המלצות לקניות שאני שולח אותה לשני מחשבים שלי (יש לי שלוש אבל אחד יכול להישרף לא נורא ) אוקי אז ככה המחשב הראשון: P4 1,7 512 RDRAM HD: 40GB HD: 60GB יש צורב יש דיוידי Sound card: Creative Live Platinuem 5.1 Video Card: Asus v8200 Delux GeForce 3 אני מאמין שזה בעיקרון הדברים שצריך לדעת. המחשב הזה לא משודרג מבכינת קירור הכול כמו שקיבלתי אותו. תגידו מה אני צריך ליקנות בשביל לקרר אותו (הטמפרטורה של המעבד שלי בעובדים עליו עומדת על 47-50) המחשב השני: P2 500 256 SDRAM HD: 10GB HD: 20GB יש סידירום רגיל Sound Crad: Creative live! Video Card: שלחתי את אמא ליקנות…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. קרה ממש לאחרונה, המאוורר העליון של האנטק 300 שלי (140mm) הפסיק לעבוד. המארז נמצא אצלי קצת יותר משנה. איך יכול לקרות מצב שיפסיק לעבוד כ"כ מהר (יחסית)? מה ניתן לעשות לגבי הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום לכולם יש כרטיס מסך ASUS STRIX RTX 3080 TI OC עשיתי אוברקלוק לליבה ל2050MHZ ויציב והתחלתי לעלות את הזיכרונות ל1000MHZ והיה יציב אחר כך העלתי ל1500MHZ בטעות עם הסליידר לא שמתי לב הרצתי TIME SPY ואחריי כמה שניות היה היבהובים במסך ופסים ואחר כך התוכנה קרס וראיתי בEVENT LOG שהדרייבר הפסיק להגיב והופעל מחדש, רציתי לשאול האם אוברקלוק לזכרונות של הכרטיס גורמים נזק? והאם שהעלתי ל1500MHZ גרם נזק לכרטיס? כמה הכי מומלץ ל7\24? תודה לכולם

  21. Started by pc student,

    חברה לא מזמן צבעתי את העכבר שלי בצבע זהב הוא הפך לירוק אחרי כמה זמן חבר שלי אמר שזה התחמצנות ואיזה מתכת מתחמצנת לצבע ירוק? נכון נחושת בדקתי את המרקיבים יש שם גרגירי נחושת אז חשבתי יש לי גוף קירור שקולו מאלומנייום חשבתי על לרסס את הבסיס כדי שזה יצא כמו בסיס נחושת שווה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by Msika93,

    טוב אז ככה אני כרגע יש לי את המערכת הזאתי: http://up352.s i z.co.il/up3/nm4mjwjqykgv.png להוריד רווחים ב- SIZ אני מעוניין בביצוע OC למעבד... אך אינני יודע כלל איך מבצעים זאת... אשמח לקבל עזרה בנוגע לזה ועוד דבר התוצאה שיצא לי ב- 3DMARK 11 http://3dmark.com/3dm11/1693044;jsessionid=14oo6zj1z0cun?show_ads=true&page=%2F3dm11%2F1693044%3Fkey%3DDNfVFzdEqbqw6QKtaTKnX74h2qAwKB תוצאה טובה? למה בפיזיקה יצא לי 5666 נקודות ויש אחד שקיבל יותר ממני בפיזיקה לדוגמא זה: http://3dmark.com/3dm11/1677164;jsessionid=ga63ukb1du8y?show_ads=true&page=%2F3dm11%2F1677164%3Fkey%3D8udRQJ6muNEUWF4p4xmNeD9fAkXXbN איך זה הגיוני? תודה רבה רבה לעוזרים ושיהיה שבת שלום

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by 212128,

    קניתי מחשב חדש ומחר אני מרכיב אותו, שמעתי פה על המשחה הטרמית שמורחים על המעבד .. חייבים למרוח ? מה היא עושה בכלל ? ועוד משהו אם משהו יוכל לתת לי עצות איך להתחיל להרכיב את המחשב אני אשמח, אני יודע לאן כל חיבור הולך אבל איפה כדאי להתחיל (לוח אם,זכרונות,ספק כוח) וכדאי להתקין את ווינדוס 7 ? כי יש לי XP PRO SP3 כבר צרוב .

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by redead,

    המשחה הטרמית שמגיע עם ה-Cooler Master Hyper TX3 מספיק טובה או שיש הבדלים ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by klayton,

    אני כרגע עובד עם TRIXX בעל מוד המאפשר לשלוט במתח של הזכרונות. אז רציתי לשאול מהו הגבול ה"מותר"? מתח סטוק: V1.5 מקסימום: V1.8 יש גם תוכנה מומלצת לבדיקת יציבות של זיכרונות?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים