אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז בנוסף לתוכנת ה-Precision שמאפשרת המהרה וניטור..EVGA שיחררו תוכנה להעלאת המתחים ! דף הורדה מהאתר הרשמי http://www.evga.com/articles/00462/ הFAQ http://www.evga.com/articles/00462/faq.asp שימו לב שהתמיכה היא בכרטיסי מסך מדגמי ה260/280/295 GTX,והתמיכה היא מגרסת הדרייברים 181.22 ומעלה, ויש צורך ברישום והרשמה עם כרטיס מתאים. למתחכמים חיפוש קטן בגוגול יאפשר לכם להוריד את התוכנה בלי כל הרשמה, וחיפוש נוסף בצירוף X BRAND יאפשר לכם להפעיל את התוכנה על גבי כל כרטיס מסך של חברה אחרת, כמובן הדגם חייב להיות אחד מהמצויינים למעלה. שימו לב כי כל שינוי של מתח עלול להביא לנזק בלתי הפיך לכרטיס מסך והשימוש הוא באחריותכם בלבד !, תהנו.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כדי לחשוב על OC אני חייב להחליף מאורר (המקורי בזמן מנוחה בקושי מגיע ל46 בחורף) הבעיה היא שבמארז MIDIשלי הספק יושב בדיוק מעל המעבד ולראות את המעבד אי אפשר יש כ3 סמ רווח ב הספק למאורר איך אפשר להוציא הספק ועדין לשמור על צורה נורמלית (לחבר עם ברגים קודחים מאחורה לא נראה לי)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחרי 4 שעות ללא שגיאות , התוכנה פשוט קרסה (Don't send / End task, איך שזה נקרא) אבל לא הספיקה למצוא שגיאה כלשהי . זה אומר משהו לגבי הOC ?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
או משהו דומה? http://www.arctic.ac/en/p/cooling/accessories/469/pst-cable.html
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
I have the Computer in my Spec. my PSU is Librity 500, i have this problem with the Vcore Voltage. its been a while since i checked it, in the passed it was rock solid at 1.34V and didnt move, maybe once in 4 minutes, but it was pretty stable. i checked it now with CPU'z, Everest, Asus Probe and they all gave the same thing, its not stable anymore and it keeps jumping rather very high jumps 1.34 , 1.14 , 1.15, 1.35, 1.30, 1.19. i went into bios and disabled the AUTO voltage option instead i putted 1.34, its beter now, it doest do the high jumps but its still not stable now it jumps 1.30 1.32, 1.30 ,1.32 and it doesnt get to 1.34. note: all other voltage are very stable, …
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים אני בזמן האחרון חושב על OC למעבד אבל יש את השאלה עד לאן אני יכול להגיע אם קירור סטוק Q6600 G0 נכון להרגע מעלות בIDLE 32 מעלות במעמץ 42-45 המפרט שלי: Q6600 G0 Gigabyte P35 DS3L Kingstone 800 Mhz 2GB Asus GF8800 GT תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני אף פעם לא הבנתי איך מאוורר יכול להיות פחות רועש ממאוור אחר . הם מקבלים פחות זרם? ואם נגיד יש שני מאווררים שמקבלים את אותו הזרם , איך זה שאחד מסתובב 5000 פעמים ואחד רק 3500? ומישהו יודע איפה אני יכול להשיג מאווררים למחשב עם להבי מתכת?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כלולם! היום אני בא אליכם אם שאלה פשוטה... איזה נגד צריך כדי להביא מאוור 120מ"מ 0.38A ל7 VOLT?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת על איזה קירור אתם ממליצים ל AXP ומה עדיף zalman7000 cu או Volcano 12
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כחודש רכשתי hp pavilion dv6 6030ej בזמן שאני מריץ קריסיס או כל סוג של fps בינוני ומעלה הטמפרטורה של המעבד מגיעה לעיתים ל95 מעלות בתוכנה core temp באתר של אינטל כתוב שזה מגיע ל100 מקסימום. הפתחים לא מכוסים המחשב יושב בגובה-שיפוע עם אילתור שעשיתי בעיקבות ההתחממות. יש הצעות? התחלתי לבנות משטח קירור עם מאווררים למחשב אבל זה מחשיד שמחשב חדש מתחמם ככה. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב לכולכם, אני ממש מבואס! אני קונה את כל הדברים הכי שווים שיש לאוברקלוק ואני פשוט לא מצליח להגיע לביצויים נורמלים יש לי קרור פצצה אני עומד על 24 מעלות באוברקלוק של 3.1 יש לי זכרונות טובים מאוד שאת רוב כספי השקעתי CORSAIR TWINX 3700 ויש לי ספק כח 550W לא גנריק עכשיו ככה לפני כמה חודשים הביאו לי את הקרור הטרמו אלקטרי שהוא ממש טוב www.activecool.com ואז עשיתי אוברקלוק יפה ל3.1 , אבל זה לא הספיק לי רציתי עוד, נסיתי לעלות ולא הצלחתי. שאלתי ואמרו לי "זה הזכרונות" היה לי Micron 512x2 400 והחלפתי אחרי זה לא ממש הצלחתי להגיע לאוברקלוק יותר גבוה אז אמרתי האאא זה בטח הספק 300w גנריק לא אמור להחזיק מעמד וזאו סוף סוף אני מחליף ספק והנה שוב אני לא יכול לעשות אוברקלוק כמו שצריך,…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בפנדה אמרו לי שה SONIC TOWER לא יקרר מספיק טוב את ה פרסקוט שלי. האם זה נכון? בהנחה שאני מוציא את המאורר של הליבה. ובהנחה שאני קונה מארז ARCTIC COOLING Silentium T2. עריכה: כבר הזמנתי והיום הם אמרו לי לא לקחת. למי להקשיב? לכם או להם? אני מבולבל לגמרי.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מארז ג'נרי שיש עליו מאוורר שלא מחובר מלוח אם אלא מהספק. האם אפשר להגביר את מהירותו? ועוד משהו, בגלל שאין לי בעיה שהמחשב ירעיש, איך אני מעלה את מהירות המאוורר סטוק שלי למקס'? תודה לעוזרים.
-
- 20 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקיי אז לפני שאני מתחיל בכלל להסביר את הבעיה(בעיות) אני אדגיש שזהו לא המחשב שלי !! אז ככה. המחשב של חבר שלי התחיל לקצר לו לפני כמה זמן זאת אומרת שהוא היה משחק במשחקים או סתם גולש וםתאום הוא היה מתכבה לו לאחר מספר פעמים הוא פתח לראות מה קורה שם בתוכו שלעזעזאל עושה את זה ! הוא ראה שהחוטים היוצאים מהספק למין חיבור מולקס גדול זה שמתחבר ללוח אם החיבור הראשי אחד החוטים שם החוט הצהוב הוא זה שגורם לבעיה מאה אחוז. עכשיו הלכנו לחנות מחשבים שכונתיתי עם הבעיה וראינו שאחד החוטים שמתחבר נשרף בתוך הפלסטיק והותיר סימן שחור ונאמר לנו שצריך להחליף ספק עכשיו השאלה שלי היא האם צריך להחליף את כל הספק או שאפשר רק את הכבל הראשי הזה שיוצא מהספק? עכשיו עוד בעיה לפי מה שאני הסתכלתי וראיתי על הציפ…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך G210 בקיצור הכרטיס מגיע ל 55 בלי מאמץ ועם קצת מאמץ ל65 מה אני יכול לעשות? בדקתי והיה כתוב שהוא לא צריך לעבור ת 55 והוא מגיע לי ל 55 בטיבעי
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לעשות O.C לכרטים 8800GTS 320MB MSI איך אוכל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כפי שראיתי יש אפשרות לעשות זאת דרך הדרייבר פשוט לסמן שם אופציה ב VGA CLOCK שיניתי לרמה הגבוהה ביותר שם שהיא 6 אבל לא הרגשתי שינוי ויש שם עוד אופציות של CORE CLOCK שלא יודע מה זה אומר אבל יש אפשרות להזיז להגביר שם 2D CLOCK 3D CLOCK שעומדים כרגע על 575MHz ומתחת רשום MEMORY CLOCK שעומד על 1700MHz לא מבין מה זה גם אומר תעזרו בבקשה להגיע לתוצאה יפה ב 3DMARK שכרגע אני עומד על קרוב ל10000 ברזולוציה של 1024X768 ועוד שאלה האם עדיף לעשות OC דרך הביוס או דרך הדרייבר והאם להוסיף מתח חשמל לכרטיס מסך בביוס או להשאיר אותו על אוטו אינני מתמצא בזה ולפי התרשמותי מהאתר יש פה אנשים שמאוד מתמצאים …
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמישהו יעזור לי אני צריך עזרה יש לי מאוורר של 12V ו-0.11W איך אתם עושים חישובים שבסוף המתח יהיה 7V וע"י כך למצוא את הנגד שצריך תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה ממה מעצבן כל אחד אומר לי תוכנה (שאני לא מוצא אותה/לה סיריאל) אני לא יודע אם 41 מעלות בלי מאמץ זאת התחלה טובה כשיהיה לי תתוכנה מה אני צריך לעשות בה גם
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
אני לא מצליח לעבור את ה-390 fsb . q9550s ,p5b-delux , 2x512mb corsair cm2x 800mhz 2x512 ocz platinum 800mhz 1.3v vcc 2.1 vdimm העליתי מתחים להכול שחררתי תזמונים אבל הוא מסרב לעבור את ה 390 . ניסיתי גם לעבוד עם זוג אחד של זיכרונות במקום שניים . יש פוסט אבל נכשל ב- prime95 . הטמפרטורות לא עוברות את ה- 62 .
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז כדי לקנות נוקיה 7650 קיבלתי תנאי- לבנות מקלט אינפרה אדום כדי להעביר את התמונות אבל אני לא מוצא מדריך אינפרא אדום שלא מדובר בשלט... השאלה היא אם מקלט אינפרה אדום של שלט זהה למקלט אינפרא אדום בשביל להעביר תמונות מהנוקיה?? ולא משנה מה התשובה- אני צריך מדריך טוב לבניה(רצוי בעברית אבל לא חייב) של אינפרא אדום(COM-IR או USB-IR) תודה!!!!!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קבלו איזה תוצאה קיבלתי בPCMARK 2002.......הישג מרשים ביותר! לא ככה?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי את המחשב שלי מלפני חודשיים וחצי מעבד E6300 בא עם קירור של SPIRE. עכשיו שמתי לב שהטמפרטורה שלו לא במאמץ עומדת על 53-54. יש לי מארז של HEC. והתמונה שלמטה^^ זה לאחר ששמתי מאוורר של 8 ס"מ במקום הטורבינה שיש לי על הדלת של המארז. ובנוסף שמתי מול הרשתית הזאת של המאוורר שעל הדלת מאוור גדול כאילו מאוור רגיל של החדר חח בשיא הכח שיכניס רוח קרה לשם. הטמפרטורה ירדה במעט ותראו מה מצב הטמפרטורה: כמובן שאני לא הולך עכשיו להשאיר את המאוורר הגדול הזה מול המחשב, אז מה דעתכם? צריך לקנות קירור חדש? או שמה שיש כרגע זה נורמלי..? תודה מראש.
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה עדיף XP 1700 ב 350 ש"ח או XP2000 ב 450 ש"ח ללא OC ברור לי שעדיף את ה XP 2000 ב OC עם מי ניתן להגיע לתדר יותר גבוה ? תודה
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


