אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מעבד E6600 לוח ASUS P5Q PRO ספק- סיסוניק 650 זכרונות- Corsair XMS2 CM2X1024-6400C4 המחשב היה ממהר באןפן קבוע ל 3200 . איבדתי את ההמהרה עקב כורח לעדכן ביוס. לא מבין בזה כלום והסטיקי לא עזר. זקוק להסבר מעשי מפורט כיצד להחזיר לתדר 3200 . המון תודות מראש.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. ברשותי המעבד הנ"ל והלוח הנ"ל (שלצערי, נקנה לפני המבצע בTMS). לפי בקורות ברשת הלוח אוברקלוקר די מוצלח. ניסיתי לעבוד עם המדריך (שבו עבדו עם לוח ASUS) וההגדרות שם שונות למדי. הצלחתי לשנות את המכפלה ל42, אך לא מצאתי איך אני שולט במתחים (ניסיתי לקבע את הלוח על 1.25 וולט, אך הוא קרס. נראה לי שההספק גם מקובע כברירת מחדל, (כשהספק, כידוע, הוא מכפלת זרם במתח) ולכן אין מספיק מתח (או זרם) למעבד. איך צריך להגדיר את המתח והזרם (או ההספק) כדי להצליח לייצב את המעבד?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להשיג את החומר הזה בארץ? או איך בכלל קוראים לו?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה. אחרי שהחלטתי אחרי שיקולים מרובים לא לקנות מחשב חדש מבוסס AMD, נשארתי עם המחשב הישן שלי (PENTIUM 3 450 MHZ SLOT 1, לוח אם מגעיל של LUCKY STAR או משהו כזה, 256 MB זיכרון SDRAM ו MSI GF4 חדש שקניתי כי שרפתי את הקודם) והוולקנו 7+ שתכננתי לשים על המחשב החדש שלא קניתי בסוף. לא רציתי לבזבז את הוולקנו אז אמרתי ננסה להתקין אותו על PIII שלי. היה לי ברור שזה לא מתאים לסלוט 1 אבל אמרתי ננסה אולי נמצא איזה שפצור. אחרי נסיונות ארוכים הגעתי למסכנה שאת ה HS אין מצב שאני מצליח לחבר, אז נשארתי עם הקודם (רק החלפתי את הפד במשחה טרמית), ושמתי את המאוורר של הוולקנו עליו (גם בשפצור עצבני ביותר, לקח לי המון זמן לחבר את זה כמו שצריך כי גם הייתה בעיית מקום בגלל שהמאוור גבוה מדי ונוגע בספק …
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב! יש לי מחשב חדש קניתי מלפני חודש מעבד: PENTIUM D820 2.8 SMITHFIELD . מאוור מקורי של אינטל בא עם המחשב תושבת 775 (העגול הזה). הבעיה היא שאתמול הסתכלתי על הטמפ' של המעבד וראיתי שהם בסביבות 52 מעלות. מה שמוזר היה שהי רשום שהמאוורר מסתובב על מהירות נמוכה 650 סל'ד בערך. ובדרך כלל הטמפ' לא עולות על 45-50 גגגגגג.... ניראה לי שהמאוורר זז במהירות איטית מדי.. מה אתם אומרים?
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
what cpu cooler will make a better job? Thermalright SK-7 Cooler for AMD Thermalright SLK-600 Cooler for AMD Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition i think i'l buy the volcano becuse the price and perfomance but what do u think?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ואני מדבר על טמפ' של כרטיס כאשר הכרטיס הגרפי עובד בלי עומס כאילו במצב של רק מערכת הפעלה של vista עובדת , ואם אפשר להרחיב בתשובות כלומר אילו טמפ' ממולצות לעבודה תקינה של הכרטיס במצב של עומס ובמצב רגיל? אמשח לתשובות תודה,
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי בספקי כוח בהם יש 2 מאווררים המאוורר התחתון ( זה שנמצא ליד המעבד ) מכניס אוויר למארז והמאוורר החיצוני שבספק מוציא אוויר. השאלה שלי במידה ויש לי ספק כח כזה עם מאוורר שני של 120 מ"מ שמכניס אוויר ובנוסף יש לי מאוורר מאחורי המארז ( גם 120 מ"מ ) שמוציא אוויר אין כאן איזשהי בעיה ? מצד אחד אוויר נכנס לאוורר את המארז ומצד שני מאוורר אחר שמוציא את האוויר החוצה . מה שמציג לי יותר זאת הסמיכות אחד לשני של המאווררים.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החומרה - לוח P67, מעבד I5 2400 (לא K כמובן), קירור מדגם באפלו. כרגע המחשב מכוון על מכפלות 34-35-35-36 כתלות בכמות הליבות (Turbo Boost), ועובד תקין, עם טמפרטורות מנוחה של כ40 מעלות וכ55-60 במאמץ מלא לאורך זמן, עם שיא של 65 כאשר גם כרטיס המסך פעל במלוא העוצמה וחימם את המארז. עם זאת, כאשר ניסיתי להגדיר במקום מכפלות טורבו מכפלה "קבועה" של 36 (מתוך מקסימום אפשרי של 38 כי המעבד אינו בעל מכפלה פתוחה לגמרי, קורים 2 דברים מעצבנים: קודם כל, גם במנוחה המעבד לא יורד למכפלה 16 כמו שהוא אמור ומוגדר, ודבר שני - חלק מתוכנות ניטור הטמפרטורה מצביעות על "ספייקים" רגעיים ולא ברורים בטמפרטורה של ליבה זו או אחרת, עד למקסימום שהן יכולות להראות (הTJMAX), כשהן העליה והן הירידה הן מידיות כך שלא י…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
איך אני מוציא את הסינק שיושב על הליבה של הכרטיס מסך מבלי לפגוע בכרטיס או בליבה? Shibby 15 ו-E-R-A-N אמרו לי להשים את הכרטיס בתוך שקית אטומה ולהכניס למקפיא לטמפרטורה נמוכה מאוד {קצת מתחת לאפס}, רציתי לדעת מאיפה אפשר לקנות את השקיות האלו? ועם למישהו יש תמונה של כזו שקית או שיש לו והוא יכול לצלם לי, וכמובן האם יש עוד דרכים להסרה של הסינק מהליבה. תודה מראש, דינו.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום , עשיתי OC לכרטיס מסך שלי GEFORCE 8500GT CORE 600@675 MEMORY 400@475 כל פעם שהעלתי 10-15 בכל אחד הרצתי בדיקת OCCT מאמץ GPU ולא ראיתי איזה כתמים על המסך או משהו.. לפני שעשיתי OC לכ.מסך התקנתי DIRT2 על המחשב ושיחקתי בזה על LOW על הרז' הכי נמוכה , אבל נניח בקטעים מסויימים לא במרוץ , זה היה עושה לי צבעים כאלה מוזרים פתאום...ועכשיו אחרי הOC שאני בא לשחק זה עושה את זה גם אז אני לא יודע עם יש לי ארטיפקטים או שזה הכ.מסך חלש..כי אני גם לא יודע עם להמשיך או לא זה הקטע.. הנה תמונה: זה לפני שאני נכנס למרוצים: http://img16.imageshack.us/img16/9275/14442484.jpg וזה כאילו לא כל הזמן ככה רק שיש איזה מעבר נניח לחצתי CONTIUNE אז זה לשניה.. וזה מהמרוץ עצמו: http://img37.imageshack.us/i…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי המערכת הבאה: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ Gigabyte GA-MA78GM-S2H v1 DIMM1: Corsair XMS2 CM2X1024-6400C4 סה"כ 4GB של RAM לאחרונה מאוורר הסטוק של AMD שבק חיים במקור חשבתי לעשות OC "על הדרך" עם קניית קירור חדש, בפורום OC המליצו לי על מוגן2 מכיוון שהוא לא בתקציב וגם אני לא רואה סיבה ממשית לOC ירדתי מהרעיון ואני צריך קירור שיקרר את המעבד ויהיה שקט. הבנתי שסדרת הalpine של AC מומלצת - שקט וקירור טוב אך ראיתי שיש כמה דגמים שמתאימים לתושבת AM2: http://www.ksp.co.il/hpart_uin.php?uin=4673 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8559 מה ההבדל מינהם ואיזה מהם טוב יותר? בנוסף, אני מחפש מאורר 12CM קדמי למארז Compucase HEC 6A19 חשוב שקט אך שיצליח לדחוף מספיק אוויר ראיתי המל…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתחילים ככה שיש לי דף ואתה יודע בדיוק איפה נמצא כל כפתור במקלדת... שלב 2 זה מנתקים את המקלדת לוקחים אותה לשולחן מסודר ולוקחים מגבת... בעזרת מברג פיליפס מתחילים להרים בעדינות עם כוח את הכפתורים לאחר שסיימנו לוקחים אוויר לחץ ופשוט מעיפים את ענני האבק.. אתם תתפלאו לראות כמה יש! בסוף כמובן מחזירים את הכפתורים ולגימור יפה - לוחקים מטלית עם נוזל ניקוי חלונות ועוברים בכוח על הכפתורים. תוצאות : מקלדת לבנה - כמו חדשה לחיצה קלה ופחות מרעישה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי במעבד שלי יש מכפלה פתוחה. אז מה עדיף, תאכלס מבחינת רוחב פס של זכרון, זה לא ממש משנה לי FSB גבוה יותר. אבל מבחינת מהירות מעבד נטו אני מדבר. יותר מכפלה או יותר FSB לדוגמא מכפלה של 10.5 על 400 FSB או 10 על 420 FSB ושמתי לב שאני די "תקוע" בOC כשמכפלה על 10.5 (11 דורש מתח אדיר!!) ובכלל שמכפלות גבוהות דורשות הרבה מתח מבחינת VCORE לעומת זאת FSB גבוהה יותר אומר לעלות מתח יותר לN BRIDGE וגם את הVTT (שזה מתח של FSB לפי מה שהבנתי, נכון?!) בקיצור, עבור מעבד ולוח כמו שלי, איזה טקטיקה הייתם ממליצים עבור OC ? העניין הוא שכרגע אני עושה OC שבעיקר מעלה מכפלה - ויש לי מתח VCORE ממש גבוה, ולכן גם המעבד נורא חם!
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות מ jab-tech אחד מהיטסינקים של Thermalright לp4 חשבתי על Thermalright SLK 947U http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1942&cat=46&page=1 או Thermalright - SP94 http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1914&cat=46&page=1 קודם כל מה יותר טוב מבין שתיהם? ואם אפשר לחבר עליהם מאוורר 80mm במקום 92mm תודה מראש לעוזרים install
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ביום ראשון אני מקבל את השילוש הקדוש שהזמנתי, אחרי ש(תודה לאל) נשרף לי המעבד הקודם (פנטיום 3 667 מה"צ) ואני יודע איך לעשות את האוברקלוקינג למעבד, אבל אני יודע שעושים גם משהו לזכרון, ומכיוון שלא קניתי זיכרון מיוחד לאוברקלוקינג, ואני לא רוצה לשרוף אותו אז אשמח לקבל עצות לגבי מה לעשות לזכרונות. המפרט שהזמנתי: AXP 1700+ TBred B (0.13 Micron) EPoX EP-8K9A2 KT 400 MOBO Samsung 256 MB DDR 333/2700 MHz כמו שאתה רואים, לקחתי לוח של איפוקס מכיוון שהם ידועים ביכולות האוברקלוקינג שלהם ולקחתי את המעבד 1700+ עם ה0.13 מיקרון בגלל שההוא מתחמם פחות. תודה לעוזרים, ואשמח לקבל חוות דעת על המפרט.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי קירור SYCTH NINJA REV2 אשר מותקן על מעבד I5 750, סוקט 1156. לאחרונה התחדשתי בשילוש עם מעבד I5 4590 בסוקט 1150. אני מתחיל לארגן את כל מה שאני ארצה להחליף במחשב בפירוק המיועד, אך תהיתי האם הקירור יתאים גם ללוח האם החדש? כלומר האם יש הבדל במרווחי הברגים על לוח האם בשינוי סוקט או שמדובר נטו על "עיצוב" המעבד? אין מה להרחיב על הקירור, הוא במצב מעולה ובמקסימום אני אחליף מאוורר לאחר כמעט 6 שנים...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD ATHLON 3800*2 2GHZ שווה להמהיר אותו ? ועד כמה אפשר ?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צילומי מסך: המפרט נמצא בפרופיל (חוץ מזה שיש 4 גי'גה ראם ולא 2) יש לי: מעבד-קירור סטוק 120MMX2 scythe slipstream Arctic cooling 80mmX1 מארז NZXT ALPHA קירור סטוק לכרטיס מסך. הנה סרטוט להמחשת מיקום המאווררים:
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בריבאונס הזה תוכלו לשלוט גם על עוצמת המאוררים עד כ- שלושה מאווררים וגם תוכלו לשלוט על הקתודה שלכם. הריבאונס מגיע עם קתודה וגם הפאנל של הריבאונס ממש יפה ומאחוריי כפתוריו יש לדים ירוקים יפים, מחירו בח"ול כ- 39.99 דולר.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המאוורר של הטוניק טאואר התחיל להרעיש - מחפש מאוורר שקט במקומו הדרישות: ווסת מהירות שקט (במצב מינימום RPM) גודל - 120*120*25 MM כרגע למאוורר הקיים: 1,000-2,000 RPM חיבור 3 פינים סטנדרטי למאוורר של המעבד * למי שלא מכיר אותו: http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/tuniq-tower120.html תודה רבה !!!
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי IS7-E עם פרסקוט 3.0. הצ'יפסט מגיע ל-100 מעלות תחת עומס רציני, וזה לא נראה לי בריא במיוחד. מחפש המלצות לפתרון קירור שקט ורציני. תודה מראש. שי.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לבצע אוברקלוק למחשב שלי.. המעבד רץ במנוחה על 43 מעלות בערך.. איך מתחילים? עד עכשיו היה לי נסיון עם אוברקלוק של כרטיסי מסך כולל החלפת גופי קירור..
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חדש בעסק הזה אני מנסה לבצע OC למעבד E8400, ניסיתי כל מיני נסיונות והגדרות אבל המחשב לא מצליח לעלות [ אני מקבל הודעת שגיאה שה Overclock נכשל או שהוא לא מזהה את ה CPU] ולמרות שאחרי שהוא כותב שה OC נכשל כתוב לי בביוס שהמעבד עובד על 3.6GHZ. מה אני עושה לא בסדר? עריכה: בנוסף אני מקבל גם ההודעה הבאה Unkowen cpu detected, a bios update is required to unleash its full power
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב יש לי דיסק קשיח של חברת WD גודל 320 GB דגם AAKS על פי תוכנת SPEEDFAN הוא היה בטמפ של 64 מעלות ולידו סימן אש עבד יפה אבל נראה לי שבגלל הטמפ הגבוה יש מידע שנעלם לאחרונה הורדתי את הטמפ על פי התוכנה ל-56 מעלות ועדיין יש סימן של אש לידו מה הטמפ הנכון שדיסק קשיח צריך לעבוד ? האם כדי להחליף לדיסק קשיח ירוק ש"קר" ובטוח יותר ? תודה שרון
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


