אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
EVERCOOL PCACS http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14566 http://www.evercool.com.tw/products/pcac.htm שווה משו?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שאם מסירים את קירור הסטוק מכרטיס מסך האחריות מתבטלת. נגיד והחלפתי את הסטוק בקירור אחר ופתאום אני רוצה לממש את האחריות, אני אוכל להחזיר את הקירור המקורי וזה לא יהיה מורגש? עד כמה הסרת הקירור מורגשת ונראית?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע על מאוורר 80 שמתקרב ל50CFM אבל מתחת ל35DBA? אם כן, שם דגם או משהו, או איפה אפשר להשיג אחד? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לדעת האם קיימת תוכנה לשליטה על סיבובי המאוורים תודה,
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם , הייתי מעוניין לדעת פחות או יותר איך עושים OC הנושא הזה מטריד אותי הרבה מאוד זמן , משום שיש לי יידע נרחב במחשבים אך בכל הנוגע ל-OC אין לי שמץ ... אני לא מעוניין שתכתבו פה איך מבצעים את זה , אבל האם ישנו איזה מדריך כלשהו ברשת שיכול להראות צעד צעד מה צריך לבצע כשאני עושה OC ? כי אם אני לא יעשה OC אז לפחות להרחיב את היידע שלי בנושא
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה התצורה שבה הכי כדאי להשתמש ב 3 מאוורים לקירור מארז, אחד מקדימה אחד מאחורה ואחד בצד.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברת PLUNKETT ושות' הדפיסה חמישה צלעות קירור מהונדסים לפיזור יעיל וטוענת שכולם השיגו תוצאות טובות מקירורי אוויר סטנדרטים. http://www.3ders.org/articles/20160115-plunkett-associates-uses-3d-printing-to-build-high-performance-heat-sinks.html איפה התוצאות??? בכל מקרה נראה מעניין. האם מדפסות תלת מימד יפתחו את הדלת לתחרות עיצוב ברמות חדשות של יעילות?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי בפעם הראשונה אובר לסלרון 1000 שלי עם לוח VIA- CA64-TC דרך הביוס העלתי מ100 ל110 ואחר כך ל120 אבל המחשב לא עלה אז הוצאתי את הבטריה....... אחר כך ניסתי דרך הג'מפרים והעלתי ל133 והמחשב עלה :D אבל אחרי שהוא קרא את הכוננים והגיע לשלב להעלות את הWINDOWS הוא נתקע :'( :'( :'( למשהוא יש פתרון שהמחשב לא יתקע נ.ב לא ההעלתי את ה VCORE (הוא על 1.51 ) בגלל שאני לא יודע איך בבקשה עזרה
-
שלום, אני בעל מעבד INTEL CORE2DUO E7500 שכרגע עובד בתדר של 2.93GHZ, רשום בווינדוס 2.4GHZ נראה לי המינימום, אבל קניתי את המחשב ככה אז יכול להיות שהחנות מחשבים עשו OVERCLOCKING אני לא יודע. בכל מקרה בלוח אם שלי זה GIGABYTE G31M-S2L וזיכרון DDR2 שני סטיקים של 2GB נראה לי. וכרטיס מסך GEFORCE 9500GT. אני מעוניין אולי להעלות את המהירות של הזיכרון או את המעבד בכמה מאות MHZ ואפילו את הכרטיס מסך. האם יש אפשרות לעשות את זה בלי לשנות את גוף הקירור רק ע"י העלאת המכפלה ואת הוולט או שגוף קירור חדש זה מחייב? נ"ב- המחשב מאובק מאוד. אם אפשר לדעת איך לנקות אם זה מחייב לפני OC.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום ביצעתי מוד מאוד נחמד! יש לי מארז ציפטק שבוא החלון יותר גדול המחור הקדוח (כמו שהדובים מוכרים) שמתי לדים בפינות החלון (כרגע רק שניים כחול וירוק בקרוב יתווספו עוד) האפקט מאוד יפה רואים את אלומת הלד על החלון (כמו זרקור) והדפנות של החלון מוארות אף הן (על עיקרון סיב אופטי)
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Project Anemone A Clear Case of Macro Black mad, definitely. scientist, maybe.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז הגעתי ל475/725 עם ה6200 החמוד שלי...המעבד שלי וראם שלי מגבילים אותי אני בטוח בזה אבל לא נורא)(1.7 P4 , 384RDRAM) אני רוצה לדעת מה הלאה?איך אני עושה עוד OC?אתמול מרחתי AS5 אבל זה לא נתן לי עוד אפשרות לOC למרות שזה הוריד בסביבות ה5 מעלות! אני עושה סינקים לזכרונות מהיטסינק של P3 גדול וישן, עם שלוש שורות אני מפריד בניהם - שאלה האם כדאי לחבר שורה לכל שתי סטיקים או לחתוך את השורות לשתיים וכל סטיק של זכרון יקבל חצי שורה?(חח נשמע כמו סמים ) איך אני בדוק כמה מתח הכרטיס מקבל?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם.. העלתי כאן נושא לפני זמן מה בנוגע לשיבושים בתמונה של כרטיס המסך שלי.. נראה לי שהגעתי לפתרון הבעיה.. ויש לי בעיה חדשה.. לפני כמה חודשים פתחתי את צלעות כרטיס הקירור שלי בכדי לנקות אבק....הכל הלך לי מעולה, לא הייתה שום בעיה.. המשכתי לנקות אותו ככה פעם בחודשיים בערך ובזמן האחרון שמתי לב שהטמפרטורה רק עולה ועולה...ואני מדבר על טמפרטורות של מ48 במנוחה זה הגיע ל 57-58 במנוחה..ובמאמץ זה מגיע לי ל85 מעלות שאז זה היה מגיע ל 70-73 מעלות. שמתי לב שהמשחה הטרמית שלי התייבשה טיפה אבל לא ממש נראה לי שזה מזה מפני שעכשיו מגיע קייץ וכל הטמפרטורות עולות...של המעבד לא ממש עלו... מ 34-35 במנוחה עכשיו זה על 38-40...זה סביר מאד.. אני רוצה לדעת האם הטמפ' עולה בכרטיס המסך בגלל שיינוי מזג…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, האם מאוורר המעבד Zalman CNPS10X Extreme,אשר מימדיו הם:160*100*135 (L*W*H) יכנס ויתאים ללוח האם: Gigabyte GA-EP43-UD3L ולמארז,שרוחבו 20ס"מ,אורכו 45ס"מ,וגובהו 43ס"מ? בתודה רבה מאוד מאוד... יוסי.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המקלדת בבעלותי מזה מעל שנתיים, והיום החלטתי לבצע את הניקיון היסודי ביותר..... ומורכב.... Genius Wireless, עכבר + מקלדת אלחוטיים תמונות: שבת שלום, אבנר
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למה באתר יצרן יש 6 שנים אחריות ובישראל רק שנה אחת ? זה מגמתי או שיש כאלה שנותנים 6 שנים ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה קורה פה? אוורסט מראה לי שכל ליבה בנפרד לא עוברת את ה25-30 אבל כתוב CPU 80 cpu core #1 30 cpu core #2 30 Cpu core #3 30 מישהו מכיר את הבעיה הזאת? יכול להיות שמשהו דפוק עם הסנסורים שלי? יש לי מעבד של AMD PHENOM 720 טריפל קור הנה צילום מסך: [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת כל כמה זמן שמים גריז על הליבה? איזה גריז הכי מומלץ? כמה ליבות יש בכלל ואיפה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך שלי מסוג 8800 GTS 512 בעזרת איזה תוכנה שעובדת!!! אני יכול לשנות את ההגדרות??
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני עומרי- חדש פה בפורום- ופתחתי את הת'רד הזה בשביל אנשים כמוני. (תכף תבינו) אני תמיד הסתכלתי על ההגדרות של המחשב כאל קדושות ואף פעם לא היה לי את האומץ או הידע כדי לגעת בהן. היום, החלטתי להתחיל בכל הנושא שקוראים לו אוברקלוקינג. הסתכלתי בפורום (בעיקר בנעוצים) וגיליתי שכל הקישורים הם לכתבות מ2006. אולי אני טועה פה- אבל לדעתי זה קצת לא תקף היום (חלק מהדברים) וגם אוליי טיפ טיפה לא ברור :-\ . המטרה פה היא שאתם, (משתמשי הפורום) תתנו לי מידע איך להתחיל (בתוך התחלה לא צריך להוציא תוצאות מדהימות- רק להמהיר את המעבד 'בקטנה') ואני (או כל אחד אחר שגם רוצה) אשאל שאלות ככל שאני אתקדם, ובסוף - אם זה יצליח ואנשים יירתמו למשימה- אולי אפילו נוכל להרכיב מדריך חדש לאוברקלוקינג שיהי…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בקרוב אני קונה מארז ואני צריך 2 מאווררים של 120 שמכניסים אוויר ו2 מאווררים של 80 שמוצאים אוויר איך אני יודע אם מאוור מוציא אוויר הוא מכניס אוויר?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ממ מחשב חדש לא שלי של הדוד, רק רציתי לראות אם התוצאה של ה6600 היא בסדר למחשב כזה P.4 3GHZ 64 BIT 6600 MSI 1024 MB SAMSUNG לוח אם לא זוכר בדיוק וכל השאר זה כבר שולי. עריכה: מצטער אבל נמחק לי השאר בטעות 13,330 ב 2001 פשוט לוקח שנה להוריד את החדשים מהאתר שלהם חוות דעת?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח אם : GIGABYTE 7VRXP. מעבד: AMD 1800XP עם צלעות קירור סטנדרטיות ( לא משהו מיוחד ! ). כרטיס מסך: HERCULES Prophet AIW 8500DV. תוכנת בדיקת הטמפרטורה המגיעה עם הלוח אם. בד"כ המחשב עובד בטמפרטורות 60 - 68, וכאשר מריצים משחק פשוט עם טמפרטורת חדר של כ- 27 מעלות, הטמפרטורה של ה- CPU מגיעה ל- 70 מעלות ! האם 70 מעלות זו טמפרטורת עבודה נורמלית של AMD 1800 ? במידה ולא - אנא הציעו דרכי פעולה... תודה מראש, גיא.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי GEFORCE 3 TI 200 של CREATIVE ןאני רוצה לעשות לו אובר-קלוק אני אצטרך קירור נוסף ? או משהו מיוחד ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז הנה עוד מוד שלי, פאן באס, ארבעה ערוצים בינתיים (לא היו מספיק מפסקים), לדים שכל אחד נדלק בירוק כאשר המפסק שלו למעלה, ובמקביל, מספק למאוורר באותו ערוץ 12V. כאשר לד דולק בצבע אדום, המפסק למטה, המאוורר באותו ערוץ מקבל 5V. את המעגל לא אפרסם כאן (מסיבות סודיות), (אולי אפילו אמכור כאלו....! אבל בינתיים אני צריך להשוות מחירים לרכיבים האלקטרוניים, שכולם נקנו בצרפת) אני מחכה שיגיעו אליי קליפסים ללדים שהזמנתי, זה אמור ליצור מעין מסגרת סביב הלד ולהבליט את האסטטיות. אז למה אני מדבר יותר מדי ?!?!??!?!? לתמונות !!! אשמח לתגובות !
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-


