עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by NOLOL,

    מחפש קרור למעבד כמו שרשום בנושא שאני יוכל לעבוד בקלות על 4.5 GH יש הרבה קרורי אויר לא מבין אם הם שווים חוץ מלקרר שיהיה שקט מאוד Corsair H100 האם הקרור הזה צריך מילוי של נוזל לקרר ? יש לי מארז ענק

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. היי, מחפש פתרון קירור מים לכרטיס מסך ומעבד, המפרט שלי: זיכרון : TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 X 2 דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA 320GB 16MB 7200 RPM SATA2 - NCQ - ST3320620AS - X2 מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS4 כרטיס מסך: GECUBE PCI-EX RADEON X1950PRO 256MB GDDR3 256 BIT DVI HDTV TV/O - GC-HV195PG3-E3(RoHS) - RETAIL צורב DVD: LG DVDRW GSA-H22N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK כונני דיסקטים: SONY 3.5 FLOPPY DISK DRIVE- BLACK מארז: GIGABYTE 3D AURORA 570 - BLACK/SILVER - GZ-FA1CA ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 500W - ELT500AWT מקלדת ועכבר: Logitech Cordless Desktop S510 Media Remote רמקולים: X530וLogitech מסך:…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. חשבתי לשדרג את המחשב מסוקט 775 לסוקט 1155 (כנראה למעבד i3 2100 או I5) הקירור שברשותי הוא HYPER 212 שכרגע על סוקט 775 האם הקירור הזה יכול להתאים גם לסוקט 1155 ? (אני כמובן לא מדבר על לוחות "מיוחדים" ששם עשו חורים נוספים כמו של 775) חשוב להבין שאז בזמנו כשהקירור יצא, הסוקט למעבדי I3/I5 וכו' לא היתה קיימת, אבל יכול להיות שבכל זאת הקירור מתאים?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. תודה, אלי. http://www.thermaltake.com/coolers/4in1heatpipe/cl-p0086beetle/cl-p0086.htm

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. המארז בנוי ככה למי שלא יודע : 4 מאוררים של 80מ"מ קדמים ושתי מאוררים אחורים של 80מ"מ שקופים + מד טמפרטורה שמוצאים אוויר אשר אותם אני מקבל עם המארז.. והמצב שלי הוא כזה אני מתכנן לעשות OC ולכן אני צריך קירור טוב יותר אשר 3 מאוררים ( 2 מאחורה פולטים אוויר ו1 בדלת מכניס אוויר ) חשבתי על מספר אפשרויות: 1. מצאתי את זה בנועה מחשבים TTTHERMALTAKE A1873 - 4 Channel 8025 VR Fan Kit with 3.5 control 4 מאוררים של TT + שליטה ב 160 שקל שזה מאוד מאוד זול אבל החסרון בזה שאין לי מד טמפרטורה ואני לא מבין מה יעזור לי שליטה עם אני לא ידע מה הטמפרטורה למרות שזה עדיין טוב ( הרי איך אני ידע מתי לשלוט :\ ) 2. ודבר שני מצאתי את זה בפנדה Thermaltake Smart Case Fan II 80mm A1357 שז…

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by EagleX2,

    על איזה קירור לp4 אתם ממליצים לי? (אובר קלוק רצחני)

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by tal^_^,

    האם הטמפ' שמופיעות בתמונה נורמליות ל P4 1400 , ומה מסומן באדום שם ומה זה אומר? וגם אחרי שאני מפעיל את התוכנה זה מצפצף ומראה לי את המסך הזה והאדום מהבהב, למה? http://www.geocities.com/fielz2002/prob.JPG

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by hzhz24,

    שלום המפרט QUAD Q8400 4850 2X51 667 בתוכנה אוורסט אחרי משחק מופיע לי 50-70 מעלות למעבד והמחשב גם חם, וללא מאמץ המעבד על 32 36 מעלות.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שאני משחק בBF3 הטמפטורה במעבד עוברת את ה60C, אחת הליבות הגיע כבר ל67C. וכשהמעבד לא בפועלה הטמפרטורה היא 34C-41C. האם הטמפרטורה הזאת נורמלית או שיש בעיה במעבד? אגב זה הקירור שיש לי http://www.tms.co.il/product/5741 הוא אמור לעשות את העבודה לפי מה שאמרו לי. המחשב שלי הוא חדש לגמרי, קניתי אותו לפני חודש וחצי. הלוח אם שלי זה tz68A+ BIOSTAR והמארז Fractal Design Core - 3000 Mid Case יכול להיות שיש בעיה? הבדיקה טמפרטורה נעשתה אם התוכנה CPUID HWMonitor. תודה לכל מי שיגיב. אני אשמח לתגובות בעניין.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by kobibo,

    מנסה לבצע O.C לאחר פתיחת הצינורות ולא יודע זה בדיוק הולך חלק. נסיתי לעבוד עם ה ATI TRAY TOOLS ולאחר שינוי ההגדרות ליבה 540 זיכרונות 590 בעת בדיקה של ארטיקפט כבר על ההתחלה המסך הופך שחור ( דלוק אבל לא רואים תמונה ) מה שעזר לי זה רק ריסט למחשב. לאחר מס' בדיקות ואותן התופעות עזבתי את התוכנה הזאת ועברתי ל ATITOOL נו פה הסיפור שונה... כאשר אני נותן לתוכנה לגלות את מקס' הליבה והזיכרונות שניתן להגיע ,התוכנה לא עוברת ליבה 530 ,התוכנה פשוט לא מצליחה לעבור ערך זה ולאחר מס' ניסיונות מתחילים להופיע ארטיקפטס. לזיכרונות 590 ניתן להגיע אך גם בערך זה מתחילים לראות נקודות. שבצעתי בדיקת ארטיקפט מידי פעם מופיעות נקודות והספירה מתאפסת ( למרות שכתוב שלא התגלו שגיאות ). יש מה לעשות ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Wormy,

    במאווררים של scythe, בסדרת GT, יש תוספת japan servo המשמעות של צמד המילים האלה הוא מנגנון יפני? (ידוע ש-servo משמעו מנגון עזר) ואם כן, דבר זה גורע או מיטיב עם המוצר?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Psychopath,

    I wanted to understand something about the Smart Fan 2..... Is the smart fan 2 showing as a case fan in most shop websits the same smart fan i can put on my SLK600 and get good cooling ? or are there two different smart fans, one for CPU and one for cases.. ? :\

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by o.s,

    שלום, קניתי מחשב חדש לפני חודש ויש לי שאלה לגבי הטמפ' של המעבד,צ'יפסט וכ.המסך. (אני משתמש ב everest 2006 ו tat ) מעבד conroe 6300 עם מאוור golden orb , ובמנוחה (בתוכנה TAT )הטמפ' היא:42 וב100% הוא מגיע ל 56. לוח אם של gigabyte ds3 , הטמפ' :37-38 כ.מסך gainward 7300gt ובעבודה רגילה הוא על 53+- ובמאמץ 60-64. הטמפ' תקינות? (יש בתוך המארז 2 מאווררים של 12ס"מ) תודה

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Kriz,

    אפשר להשיג משהו בארץ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום יש לי מחשב עם מעבד של אינטל 6300, כרגע אני רוצה לקנות קירור למעבד ב ksp עד סכום של 200 (כמה אופציות אם אפשר) ועד 300 ( גם כמה אופציות). אני צריך גם מאורר של 120 מ"מ ללא תקציב מוגבל, רק שהרעש יהיה עד 24 דציבל, חשבתי על מאוורר של Arctic Cooling‎ או Scythe. בנוסף לקירור אני רוצה לקנות משחה תרמית עד 40 שקל. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Phanatic,

    IQPC התחילו למכור אותו, ואני בקרוב קונה מע' i5 וכמובן, רוצה לבצע OC רציני לפי ביקורות שראיתי הנוקטואה מאוד פופולארי ובעל ביצועים מדהימים (ה Special Edition הראשון לסוקט 1366) אז אני מניח שהספשל אדישן 2 ל i5 יהיה גם מעולה לא? סרטון Unboxing שלו: ביקורות עליו על ה i5 (או בכלל) לא מצאתי כי הוא יצא רק לא מזמן.. מישהו ראה משהו? שורה תחתונה, כדאי להשקיע עליו 250 ש"ח או לחכות למוגן 2 Rev B?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אהלן אנשים. אני מתכנן לסחוט מיצים מ-GTX260 ואני מעוניין להשאיר אותו קריר כדי שלא יחליט לעשות פיגוע התאבדות בתוך המארז שלי. הקירור יכול להיות אקטיבי או פסיבי, זה לא משנה. מאוורר 120mm טוב יש לי בצד, לא בשימוש. חשבתי בינתיים או על ה-HR-03 GTX שלא ניתן להשיג עדיין או על ה-Twin Turbo עם מתאם ל-GT200, שלא ראיתי שקיים.. אשמח לקבל המלצות. תודה רבה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Slash87,

    יש לי מעבד PENTIUM D 830 החום שלו מגיע במאמץ עד 80 מעלות...<צלזיוס כמובן> שמתי עליו מעיין מאוורר קירור שנתנו לי<יותר טוב מהסטוק של אינטל> אין לי מושג מה לעשות... יש המלצות לפני שאני קורא למכבי אש???

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    האם ניתן לחתוך כבלים לא נחוצים? יש יותר מידי ובחצי מהם אני לא משתמש. הם מפריעים לזרימת אוויר (למרות שהם קשורים, עדיין יש יותר מידי), לא נראה טוב ולא נוח לעבוד עם מיליון ואחת כבלים לא נחוצים. אז אפשר לחתוך אותם? או אולי בכלל לנתק מהספק עצמו בדרך אחרת? כמו שכתבתי בתיואר, הספק הוא Thermaltake - 420APD שאלה שניה, איך אני מנתק את ההיטסיק מהגשר הצפוני? הלוח אם 8knp, ההיטסינק מחובר ללוח עם שני חיבורים, ניסיתי למשוך אותם החוצה ולא יצא, אני צריך להוציא את ההיטסינק בשביל למרוח בלו 2.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Jook,

    אני זוכר שלא מזמן מישהו פירסם פרויקט של מישהו שהסביר איך הוא צבע את המארז שלו ויצר אפקט של מראה עליו. אפשר בבקשה את הלינק או מדריך? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by kurt80,

    היי עומד לקנות מחשב חדש ובין היתר צריך להחליט גם על קירור למעבד. קראתי שלשימוש "רגיל" אפשר להשאר עם קירור הסטוק. אבל אני גר בב"ש ובקיץ החדר שלי לוהט אז צריך לקנות קירור נפרד, אני טועה? אני ממש לא מתכוון לעשות OC, מבחינתי אם אפתח את המארז כדי לנקות זו תהיה שערורייה (יש לי אפס נסיון בהתעסקות בקרביים של מחשב ולכן משקשק מזה ). המחשב החדש יהיה צנוע מאוד מבחינת מה שיהיה בתוכו. יהיה כונן אופטי אחד, הרדיסק אחד, בלי כרטיס גרפי נפרד..צנוע אני יכול להשקיע משהו כמו 300-350 ש"ח אם תהיה הצדקה. יש קירור פסיבי מומלץ או שכולם באים עם מאווררים? פסיבי קורץ לי כי זה נראה פחות מתקלקל (נסיון רע עם מאווררים מרעישים). תודה מראש למייעצים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אהלן. התחדשתי במחשב חדש. יש לי ניסיון לא רב ב-OC אבל אני עדיין מעוניין לבצע בגלל הפשטות שהלוח אם של אסוס מציע כיום במיוחד דרך האפליקציה Asus AI Suite שלפי הסרטון הדרכה ביוטיוב נראה פשוט מאי פעם. עם זאת, יש לי מספר שאלות. לפני זה, המפרט: Intel Core i7 3770K Asus P8Z77-V-Deluxe Corsair Vengeance 4x4GB קירור: Xigmatek Achilles II SD2184 משחה טרמית: Antec Formula 7 1. בגלל שהזיכרון הוא עד 1600MHZ אני מניח שאין לי הרבה מרווח ל-OC. בכל זאת, אם אני מבצע OC אוטומטי, יש אפשרות לדעת מה הפרמטר שישתנה במקום התדר של הזיכרון ע"מ לבצע OC? (בהנחה שיש פרמטר אחר שיכול להשתנות). 2. האם הזיכרון עדיין צריך להיות על XMP או על AUTO בשביל לקבל OC? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by BoOoM2008,

    מפרט : מעבד: Intel Core 2 Q8300 כרטיס מסך: Nvidia GT 220 1GB זיכרון: ddr2 4GB Samsung CL6 800 MHZ ספק: 310W FUJITSU לוח אם: GIGABYTE GA-73PVM-S2H ב10 הבא אני קונה ספק כח חדש של סיסנוק 550W וקירור למעבד מוגן 2 אבל לבנתיים אני חושב שעם קירור סטוק 3GHZ יספיק.. המטרות שלי: 3GHZ.. אני נחוש להתחיל את הOC אבל לא יודע לאן להיכנס קחו תמונות מהביוס http://www.siz.co.il/my.php?i=tqytnzjim5e0.jpg עוד תמונה http://www.siz.co.il/my.php?i=jjnotjvmltzk.jpg לאן אני אמור להיכנס?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by the duck,

    שלום, אני מחפש קירור טוב למעבד, ואני רוצה לשים את ה Thermalright Ultra-120 eXtreme ואני לא יודע אם הוא יכנס לי למארז :s05: מישהוא יודע אם אפשר או שם כזה בתוך המארז ENERMAX Uber chakra ? ??? (אגב הלוח אם הוא asus m2n32-sli delux אם זה משנה.. ) תודה

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by סער_שי,

    בינתיים: PCMark2002: באס 420: CPU - 13186 Memory - 25263 HDD - 1530 באס 400: CPU - 12568 Memory - 24254 HDD - 1512 Stress Prime - מנוחה - 43 מעלות (הביוס טוען 47), טמפ' מקסימלית 61. הבעיה היא שהוא טוען שיש לי שני CPU ואני מנחש שהוא מתכוון לשתי הליבות. הוא אמר לי להפעיל את התוכנה פעמיים, במקביל. אבל אז הטמפרטורות עולות הרבה יותר. הכוונה היא באמת לשתי הליבות? והאם זה אומר שאני לא יכול להשתמש בהן במקביל בעומס כבד? הרצתי Prime אחר והטמפרטורה הייתה יותר נמוכה. יש לציין שהמזגן עובד והטמפ' בחדר היא בערך 23 מעלות.

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים