אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תמונות מצב מאווררים שיש לי שניתן להשתמש בהם http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124&products_id=3830 יש לי גם את המאוורר הזה (האמת גם את ההיטסינק אבל אין בו צורך) הוא 90מ"מ http://www.cpusolutions.com/8004744CPU/itemdesc.asp?ic=FANCPUAM2-CL-P0&eq=&Tp= אוקיי אז הכי חשוב שקט. לא אכפת לי מהמחיר. ואם יש לכם רעיונות לגבי מיקומים של המאוררים, מוציא מכניס אויר... מה שלא יהיה, אשמח לשמוע. (יש תמונה) אז ככה שני מאווררים בקדמת המארז ליד הכוננים הקשיחים מכניסים אויר, אני רוצה שיהיה שם אחד גדול במקום שניהם כדי שיהיה יותר דחיפת אויר וגם יותר שקט. יכלתי להשתמש ב130מ"מ אבל זה מאוורר רק לכיוון אחד. אני יכול לשים אותו הפוך עם אומים וברגים א…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
:jump: ??? הרכבתי את הוולקנו 9 קול מוד על המעבד ונראה לי שלא הרכבתי אותו טוב כי הוא הוריד את הטמפרטורה רק ב 10 מעלות בחבילה הגיעה המאוורר מישחה ומדבקה אני שמתי את המישחה על המישטח שניצמד למעבד ואחר כך הצמדתי למעבד לא הישתמשתי במדבקה {שאני לא יודע למה היא בכלל} האם זה בסדר ככה מרכיבים את זה או שעשיתי כאן איזה טעות
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי איך הורסים לוח אם בלי להסתכן אחרי ביקור במעבדה אפשר א תכל השיטות ? מגנט חזק יעשה את העבודה ? או צריך לפוצץ קבלים ושבבים בשני חוטים פלוס ומינוס עם זרם 30 וולט למשל ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
(מכיוון שאני לא בטוח איפה לפתוח את זה בכלל, אולי תקלות חומרה, החלטתי לפתוח כאן כי זה קרה בעיקר אחרי שניסיתי לעשות OCים שונים). המפרט בצד, יש לי אותו כבר מאוקטובר בערך, שזה אומר חצי שנה. עשיתי 3DMARK 06 (אין לי VANTAGE, רק XP) על ההגדרות הכי גבוהות, ובזמנו איך שקיבלתי את המחשב יצא לי 10800 בערך (מה שכתוב מתחת למפרט זה המדויק). ~אבל~ עשיתי אתמול שוב בדיקה, ויצא לי 8500 בערך. השאלה שלי היא - מה יכולה להיות הבעיה? ניסיתי לעשות OC למעבד למשל (קטן קטן, של הFSB מ266 ל276), ואז ניסיתי להריץ 3DMARK וזה יצא לי 8500 אז חשבתי שהמערכת לא יציבה, אז עכשיו המערכת על STOCK והוא עדיין נותן לי 8500, אז אני ללא OC כרגע, למרות שאפשר להבין מזה שהOC לא הייתה הבעיה. יש לציין גם שניסיתי OC לזכרונ…
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאחר וחופש סוכות הבא עלינו לטובה מתקרב, ואיתו 7 ימי עבודה =) חשבתי להחליף את ה-BT שלי, המחשב עצמו דיי יבש, ואני מעוניין להאיר אותו קצת (את ה-Tribe נאיר עם קטודה או שתיים) ותמיד חשקתי במים וגם עם הזמן להשפר את הקירור מים[אם וייקנה](בלוק + פלטייה)[אולי נשדרג בעתיד] השאלה שלי, האם עדיף להישאר עם הטייפון או לקנות את ה-Tribe? (תיכננתי במקור להזמין קירור מים מ-DD אבל אין תקציב לזה) קישורים: Tribe: http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0020tribe/cl-w0020.htm
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הלכתי לחנות אלקטרוניקה באיזור ושאלתי כמה עולים לדים כחולים אמרו לי 7 שקל כל לד שזה נראה לי מוזר כי לד רגיל עולה בסביבות החצי שקל
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד שלי על 47-60 מעלות לא במאמץ!!!!! יש לי קירור סטוק מישהו יודע למה?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ENERMAX UC-A5FATR2 SILVER שמעתי רק טוב עליו ...אני מעוניין לרכוש אותו .. האתר http://www.enermax.com.tw/uc-a5fatr2.htm אשמח לשמוע את דעותכם על הENERMAX תודה ..
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכרטיס הדי חדש שלי (Sapphire 6870) מגיע לטמפ' -80+ במשחקים -50+ במנוחה. החדר שלי די חם ואני רוצה להוסיף קירור לקראת הקיץ. הבעיה שאין יותר מדי מקום - יש לי מארז Compucase 6k31 - ממש קטן.. צירפתי תמונה. מה ניתן לעשות?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני עומד לפני רכישה של לוח DFI מבוסס X48. בין 2 הסלוטים של כרטיסי המסך יש עוד 2 חיבורים... האם ניתן להרכיב שם 2 כרטיסי 4850 ולשים על כל אחד מהם S1 ? האם זה יכנס ? האם יש מקום להלביש על ה-S1 גם מאוורר ? מישהו התנסה ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום.. יש לי מאוורר של 12M , ואני לא יודע איך מחברים אותו !?!? מישהו מוכן לתת לי הסבר? תודה לעוזרים...
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי מפרט כזה E8400 MSI P35 NEO EZCOOL CASE GENERIC PSU ALEC 400W 2GX1 KINKSTON 800 MHZ קירור סטוק חשבתי לקנות קירור נורמאלי ולעשות OC ויש לי כמה שאלות 1.כמה אמור לעלות קירור שאני יוכל להגיע לתוצאה נחמדה 2.מה התדר שאני יגיע עם קירור כזה 3.מה הסיכון בOC (אני יודע שלא אמור להיות אבל אני קצת מפחד לשרוף משהו תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כרגע על OC למעבד יציב 3.4 זכרונות לא בOC (g.skill 4gb PI@800MHZ 5-5-5-15 הלוח הנ"ל חדש והחליף אחד פשוט יותר שהלך לעולמו ושם הOC על 3.4 היה יציב במשך שנתיים ,כל המפרט זהה חוץ מהלוח הOC נבדק במשך כשעתיים בOCCT בחתיכות קטנות ונמצא יציב וקריר אך במקביל ישנם פריזים מעצבנים של פחות משניה מדי פעם, מוזיקה נתקעת לרגע כמו במחשב ממש ישן זה דיי מטריד,למישהו יש רעיון ממה זה יכול לקרות ? אני מניח שזה קשור לטיפול של הזיכרונות במידע באיזשהי צורה,אבל קטונתי.. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה זה בלוק קירור ואיך הוא עובד......אם מישהו יכול לצרף תמונה וציור של החלקים בפנים זה יעזור ביותר... תודה אנשים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים יש לי כרטיס מסך אולי אתם יודעים כבר radeon 9200 se st lab אבל הגרסה הקטנה יש לי בעיהמאז ומיתמיד הכרטיס מתחיל לבעור ומדי פעם לעשות בעיות אני הסברתי לאבא שלי שצריך לעשות משהוא אבל הוא אמר שהחברה צריכה לבנות גופי קירור סטוק לכרטיס ואמור לעשות עבודה טובה בכרטיסים החזקים זה נכון אבל באמת,אני חשבתי להתקין tt extreme spirit רק בעזרת הדבק כי יש לי בעיה עם הקליפסים
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה, יש סיכוי שאני קונה מחשב בקרוב ואני סגור כמעט ב100% על כל המפרט אבל על דבר אחד אני לא וזה לוח האם. אני מתכנן להגיע עם ה P4 2.4B שאני מעוניין לקנות למהירות של לפחות 3GHZ זה לפחות התכנון ואולי אפילו יותר "אם ירצה לוח האם" D: אז חשבתי על הרבה לוחות כמו: ALBATRON PX845PEV PRO, ASUS P4PE, GIGABYTE GA-8SQ800 ואולי עוד כמה שמות עלו בראש. אז מה שאני מחפש זה לוח אם שאפשר לבצע בו המהרה רצינית בראש שקט ובלי יותר מידי בעיות, רצוי ביותר כרטיס קול מובנה, DDR333 לפחות ואם אפשר גם AGP 8. תקציב עד 1300 שקל - לא שאני מיליונר אבל אני יכול לקצץ במקומות אחרים אם צריך... אז מה אתם אומרים ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן. כרגע יש לי Corsair H100i שעבר 7 פעמים RMA ונמאס לי ממנו למרות שירות לקוחות מצויין. הבעיה האחרונה היא שנשרפו לו הלדים ואני לא מתכוון להחליף פעם שמינית. לדים שרופים זו לא הדאגה שלי אבל בשביל העלות של הקירור הזה הייתי מצפה לאיכות טובה יותר של חומרים או בדיקת איכות וכמו שציינתי אחרי 7 החלפות זה מתחיל להמאס. ההחלפות נבעו בעיקר בגלל משאבה רועשת. חשבתי ללכת על Swiftech 220 אבל המשאבה שלו גם מאד רועשת ובביקורות הוא די משתווה ל-H100i (וקצת יותר מכוער ממנו ) אז אם משווים בין השתים, אני אשאר עם קורסאייר. אשמח לעצתכם על סוגי קירור מים שונים שנחשבים לטובים מאד. תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי, נתחיל ככה. יש לי נייד של msi מדגם ex720 מעבד core2duo t6400 כרטיס מסך 9300t שעשיתי לו OC ועכשיו יש צוואר בקבוק ממש מעצבן אתם לא צריכים להסביר לי על הסכנות, אני יודע את הכל כבר. סך הכל אני רוצה לשפר טיפה את הביצועים של המעבד לfps יותר טוב במשחקים. חרשתי על הכל באינטרנט אבל לא מצאתי אפשרות לזה דרך הביוס כמו שאתם יודעים אין אפשרות לזה. יש למישהו פיתרון? תודה לעוזרים. ושוב אני יודע מה הסכנות אז לא צריך להזהיר אותי.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מעבד amd 2500 barton ואני רוצה לקנות לו היטסנק עם מאוורר חדש איזה מבין שני אלה עדיף?? קראתי בדביק ששם מומלץ על הוולקנו 6 אבל בכל זאת איזה מבין שני אלה עדיף?? http://pch.co.il/docs/pd-342730529.htm או http://pch.co.il/docs/pd857133744.htm בתודה בנצי
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קצת מידע על התוכנה הזו ?? אני מבין שזו תוכנה שנועדה לאמץ את המעבד למקסימום האפשרי .. אבל מישהו מוכן להסביר לי מה היא בדיוק עושה ? ואיך מפעילים אותה ? והאם קיימת גירסה לתוכנה הזו שיכולה לעבוד ללא מערכת הפעלה זאת אומרת באתחול המחשב בדיוק כמו memtest86 ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בימים הקרובים , מחר מחרתיים, מור להגיע אליי מחשב שהזמנתי מrsm. ברצוני לעשות לו OC למעבד וגם לכרטיס מסך . מעבד : I5 760 + MUGAN 2 . לוח אם : Gigabyte GA-P55-US3L כ.מ : 4890HD גירסאת הVAPOR-X . 1. הרבה אנשים עשו OC למעבד הזה עם הקירור הזה כמו שראיתי וקראתי כאן מישהו יכול לתת מדריך בעברית לתהליך ? 2. מה הטמפ' סטוק שאמורה ליהיות לי למעבד עם המוגן 2 ומה לכרטיס מסך ואם אפשר גם לדעת מה המגבלות של כל אחד מהם יהיה מצויין . 3. הבנתי ממישהו שמבין שמה שיגביל אותי זה דווקא לא הקירור אלא הלוח אם , למה כוונתו ועד כמה יגביל ? תודה .
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, בזמן האחרון אני מתחיל להתעסק בקירור של המחשב וברצוני להוסיף מאוורר נוסף למארז. פתחתי את המחשב שלי וגיליתי שיש לי רק מאוורר אחד למארז שמכניס אויר בחלק העליון של המחשב מאחורה (מתחת למאוור של הספק) ושהוא מחובר לשקע שמתחברים אליו כל מיניי חוטים מכיוון כונן הדיסקים והצורב ולוח האם והחוטים של השקע הזה מחוברים לספק... השאלה שלי היא לאן בדיוק אני חבר את החוט של המאוור החדש אני רוצה להוסיף.. אני לא רואה מקום לחבר אותו, השקע כולו תפוס.. והשאלה השניה שאני רוצה לשאול היא איך אני משנה את כיוון הזרימה של המאוורר כך שאחד יכניס אויר ואחד יוציא? לא מצאתי את התשובות במדריכים... אודה לכם אם תעזרו לי
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש ברשותי מחשב שאני מעוניין לבצע בו אובר קלוק לוח אם msi platinum x58 מעבד core i7 920 קירור antec kuhler 620 שעשיתי לו מודינג ויש לו גם מאורר יונק וגם מאורר דוחף טמפ' מנוחה בחדר בלי מזגן 39-40 במאמץ מלא גג 50 זכרונות כרגע יש לי 6 גיגה זכרון 1066 ddr3 קניתי 8 גיגה זכרון 1333 לפי מה שהבנתי מהוראות היצרן של הלוח במידה ואני שם זכרונות מ 1333 רשום שם שהלוח תומך אבל oc מה זה אומר והאם בשביל להפעיל את הזכרונות האלו אני אצטרך בכל זאת לבצע אובר קלוק קישורים למפרט הלוח http://www.msi.com/product/mb/X58-Platinum-SLI.html#/?div=Basic http://www.msi.com/product/mb/X58-Platinum-SLI.html#/?div=Detail מה אתם אומרים האם אני יכול לעבוד עם הזכרונות? ואם כן איך אני מבצע אובר קלוק תודה …
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת עם המעבד : AMD Phenom 2 X4 955 Black Edition Quad Core AM3 מתאים לאוברלוק..? כי לפי מה שאני שם רק מעבדי intel עושים אוברלוק תתקנו אותי אם אני טועה בבקשה תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל כמה זמן צריך להחליף את נוזל הקירור ? כמה זמן לוקח לצינורות להתייבש ולהיסדק (מתי צריך להחליף אותן) ? עוד משהו בתחזוקה שלא לקחתי בחשבון ? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


