אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני קונה בקרוב E2180 עכשיו השאלה איזה גוף קירור יספיק כדי להגיע ל 3GHZ? אני רוצה להגיע לכמה שיותר אבל אם מגיע ל 3GHZ אני מרוצה. אני קונה לוח אם GA-P35-DS3L וזיכרונות GSkill 800MHZ CL 4 1024X2 יש לי כמה בחירות לגופי קירור: 1. Stock 2. Arctic Cooling Freezer 7 3. Thermaltake Big Typoon VP (שני מאווררים של 120MM גרסה חדשה) 4. Sunbeam Tuniq Tower 120MM מה מספיק כדי להגיע ל3GHZ. מה שווה לי מבחינת מחיר וביצועים ומה ההבדלים ביניהם. מה מקרר הכי טוב לפי הרצף. תודה רבה זה יעזור לי . סידרתי את זה גם לפי המחיר שלהם.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המפרט שלי הוא Intel e5200 Arctic Cooling Alpine 7 Pro Gigabyte G31M-ES2L 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Leadtek Geforce 8800GT 512MB + THERMALTAKE Duo ORB WD 250GB YS WD 320GB AAKS Thermaltake 480W Silent PurePower Raidmax Cobra Creative X-Fi Xtreme Audio כמו שכתוב בכותרת הגעתי ל3.8 (362X10.5) ואני די תקוע. המתח של המעבד על 1.35 (1.25 בסטוק). והוספתי 0.1 לזכרונות. הטמפ' המקסימלית שלי היא 68 מעלות שזה מתקרב כבר לגבול. ניסיתי להעלות ל4.0GHZ ונתתי 1.4 למעבד כדי שהוינדוס יעלה בשתי וריאציות, 380X10.5 ו320X12.5. הבעיה היא שעל המתח הזה המעבד קרס ב-OCCT אחרי 5 דקות וגם הטמפ' הגיעו ל76 מעלות. יש הצעות איך להגיע ל4.0 מבלי להגיע למתח כזה גבוה(כי הטמפ' גבוהות מידיי..)? האם שווה לי לק…
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך צורבים BIOS ל- SAPPHIRE R9600 XT? שיהיה עם מהירויות קצת יותר גבוהות. תודה מראש.
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. חזרתי היום בצהריים למחשב שפעל בסופשבוע, אבל עבד בעיקר על הורדות מהאינטרנט (ותהליכים של ויסטה שרצים ברקע) ולא היה אמור להתאמץ יותר מידי. להלן מפרט המחשב (ללא אוברקלוק): מארז Arctic Cooling Silentium T2 Pro מעבד E6600 עם קירור סטוק לוח אם 965P-DS3 כרטיס מסך לידטק 8800GTS 640M כונן קשיח 250GB של WD כשחזרתי בצהריים בדקתי את הטמפ' דרך Everest ודרך Rivatuner, גיליתי כמה דברים מלחיצים. לוח האם והמעבד עבדו על 46 ו-44 מעלות בהתאמה (הליבות הציגו 41 מעלות), וזה עוד נראה לי סביר בIDLE ביום חם. אבל כרטיס המסך לעומת זאת עבד על 74 מעלות בDiode ועל 65 מעלות בAmbient. כל זה כשהמאוורר על הGPU עמד על 60% (1500RMP) קבוע והמאוורר של הCPU עמד על 1700RPM (אבל משתנה). זה היה נראה לי …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי לוח ASUS MAXSIMUS FORMULA , מעבד E6600 וזכרונות 800MHZ , ניסיתי לבצע OC דרך הלוח אם וגם דרך התוכנות שמסופקות עם הלוח אבל משום מה נראה לי שהמחשב ניהיה רק איטי יותר כאשר אני מבצע את הפעולה , יש מצב שזה קשור לספק כוח ? ( הוא די פשוט .... ) או שאולי זה משהו אחר שאני לא יודע ? אשמח לעזרה , תודה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! קודם, רציתי לדעת איפה אפשר להשיג משאבות של אייהם (חוץ מבemp) במחיר זול בארץ ? (באיזור המרכז) שנית רציתי לדעת מה הליטר/שעה המומלץ למערכת שיש בה בלוק למעבד לכרטיס מסך ורדיאטור 120X2 תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקנות מחשב חדש וכנראה אני יעשה לו אוברקלוק המעבד שאני קונה הוא : Intel p4 2.8C 800mhz והכרטיס מסך הוא: Gigacube radeon 9800 C3 128mb DDR אני כנראה יעשה למעבד אוברקלוק ל-3500, כלומר 250 FSB, והשאלה שלי היא האם הקירור שבא עם המעבד יספיק לי או שאני צריך לקנות משהו יותר רציני? ואם כן אז מה לקנות? אותו דבר גם לכרטיס מסך, אני יעשה לו אוברקלוק כדי שיהיה כמו ה-pro ואולי אף יותר, ורציתי גם כאן לדעת אם הקירור שבא עם הכרטיס הוא טוב ומספיק או שלקנות חדש, ואם לקנות אז איזה? (ד"א צריך גם לזכרונות של הכרטיס לקנות קירור לא?) מה דעתכם על ה-Zalman ZM80A-HP VGA Heatpipe Cooler ולחבר אליו את ה-Zalman ZM-OP1 Optional Package (for ZM80C-HP)? תודה * אם אני עושה את האוברקלוק שציינ…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה להחליף את הלדים הצהובים (ומשעממים) של המיקלדת אינטרנט פשוטה של MICROSOFT (חדשה לא ישנה) עכשיו אני רציתי לדעת מה המקסימום של החוזקה של הלד אפשרי לשים על המיקלדת. אם אשר אז תמליצו לי על חנות (שיש להם אתר) ישראלית למרות שאני גר באוסטרליה. החנות שאני אקנה את הלדים היא http://www.jaycar.com.au והלד שראיתי(מתוך מיגוון ענק) הוא בכתובת http://www1.jaycar.com.au/productView.asp?ID=ZD0156&CATID=&keywords=LED&SPECIAL=&form=KEYWORD&ProdCodeOnly=&Keyword1=xxxxxxxxxx&Keyword2=xxxxxxxxxx&pageNumber=&priceMin=&priceMax=&SUBCATID= וזה המידע שאומר עליו Emmitted colour: red Lens colour: waterclear Wave length: 625 nm: 20 Pd W: 130n…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי.. אני מקבל מסכים כחולים בעת בדיקת מאמץ לאחר שהעלתי ל 4.5 ואת המתח ל 1.300 2600K Scythe Mugen 3 Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Corsair GS 600W האם להשאיר את המתח על 1.240?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פאק המחשב שלי חםםםם!!! הטמפרטורה של המעבד שלי היא 57 ושל הלוח אם 47 בינתיים יש לי רק מאוורר אחד בחלק האחורי של המארז ואני לא יודע אפילו אם הוא מכניס או מוציא אוויר..... השאלה הראשונה שלי היא איך אני יכול לדעת אם הוא מוציא או מכניס אוויר ואיך אני יכול לשלוט\לשנות את זה? אז חשבתי לקנות שני מאווררים של 80 אחד לחלק הקדמי שיכניס אוויר ואחד לאחורי שיוציא אוויר אז מה אתם אומרים? זה יוריד את הטמפרטורות בצורה משמעותית?
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כמה זמן פתחתי תרד ושאלתי אם אתם חושבים ש ARTIC SILVER 5 במקום המשחה המקורית ( הלבנה הפשוטה ) יעזור לי ב OC אז היום ניסיתי את זה פירקתי את הגופי קירור הקידמי והאחורי וניקיתי עם אלכוהול את הזכרונות/ליבה ומרחתי בזהירות על הכרטיס את המשחה החדשה שסיימתי החזרתי את הכרטיס למקום ובדקתי את היכולת OC שלו ואני עכשיו דיי שמח הצלחתי להגיד ל 480 לליבה ו820 לזכרונות !!! בלי שום חירבוש בכלל !!! התוצאות עלו משמעותית בכל התוכנות שבדקתי... אז בקיצור אני ממליץ לכם לנסות את זה ! תודה ביי ביי
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שיש מעין לוחית קטנה, שמחליפה את המשחה התרמית המרוחה על המעבד. מישהו שמע על זה? מישהו משתמש בזה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין 3 גופי קירור: http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=1692 http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=2199 http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=752 מה עדיף לOC? ומי יותר שקט?
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אז ככה.. לפי כמה שבועות מצאתי מחשב זרוק ברחוב. לקחתי, פתחתי, (ואחרי הרבה עבודה) הוצאתי את המאורר. המאורר (מדדתי עכשיו) הוא 80 מ"מ. עכשיו אני רוצה לפתוח את פאה אחת במארז ולחבר אותו ללוח אם. השאלה שלי היא האם קיים סיכון כלשהו שמא ישרף לי רכיב כלשהו? אני רק רוצה להיות בטוח שהמאוורר כשיר ולכן אני בודק. מצפה לתשובה..
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שתי שאלות שאני מקווה שהם מתאימות לפורום הזה. קניתי מאורר של 120מ"מ והתקנתי אותו אבל גיליתי שיש לי במארז רק שתי חורים כדי להחזיק אותו ויש מקום לקדוח עוד שתים נוספים. האם זה בסדר להחזיק אותו רק עם 2 ? זה יגרום לו לאבד איזון ולהתחיל להרעיש ? ובנוסף קניתי ספק חדש שיש לו המון כבלים וזה נראה ממש מבולגן בפנים, אני מפחד שזה מפריע לזרימת אוויר או יגע בחלקים... יש איזה דרך לעשות סדר בעניין הזה ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי, יש לי 3 שאלות.. 1. עם איזו תוכנה אני יכול לראות מה הטמפרטורה של הכרטיס הזה ? 2. מה הטמפרטורה המומלצת, וגם מהי הטמפרטורה הגבוהה ביותר שלא תהרוס את הכרטיס ( אני רק צריך קווים כלליים ) ? 3. את צלעות הקירור אני מדביק לזכרונות של הכרטיס בעזרת ארקטיק סילבר, נכון ? תודה. ;D
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני עורך וידאו וDVD ואני רוצה קירור חזק יש לי מעבד AhtlonXP2500+
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מריץ פריים 95, על האפשרות השניה In-Place Large FFTs והליבה הראשונה (#0) קורסת אחרי 10 שניות של מאמץ. באפשרות הראשונה קורסות 0 ו3 אחרי בערך 20 דקות. בסינבנץ' 11.5 זה לא קורה. ושאר הליבות עובדות כרגיל. i5-2500K @ 4.7 GHz 1.29(1.35) Vcore לא עובר את ה75 מעלות במאמץ, מקורר ע"י SpinQ VT. אין אפילו ביקורת אחת טובה עליו, אבל בינתיים הוא מתפקד לא רע בכלל! יכול להיות קשור למארז? CM 370 Plus ומותקנים בו בסה"כ 2 מאווררים, אחד מקדימה (מכניס) ואחד מאחורה (מוציא). רק ליבה 3 קופצת מדי פעם ל78 אבל יורדת מהר. היא גם הכי חמה תמיד, במנוחה ובמאמץ. כנראה אחת דפוקה . אז יש לי ממה לדאוג? או שזה לא כזה נורא?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ציטוט מהמדריך לאוברקלוקינג, לי דווקא יש כמה שאלות על התהליך הזה בדיוק. אחרי שבדרייברים הקודמים הייתה קצת בעיה עם שינוי תדר השעון עכשיו בדרייברים החדשים זה נראה אפשרי, אז החלטתי לעשות OC ל GF2MX400 של הרקולס שיש לי. הליבה והזכרון הם על 200, יש לי כמה שאלות. 1) האם להעלות אותם ביחד, או קודם להגיע ל"גבול" עם אחד מהם - ואם כן אז עם מי להתחיל? 2) קפיצות של כמה? 2-3? 3) כל שינוי קטן להריץ 3DMARK לבדיקת יציבות? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, עשיתי אוברקלוק לזיכרון מ3200 ל3600 ואחרי ששמרתי את זה המחשב נדלק אבל המסך לא עלה וגם המקלדת הייתה כבויה, כדי לכבות את המחשב הייתי צריך להוציא את הכבל מתח הגעתי שוב לביוס והחזרתי ל3200 והכל עבד טוב מישהו יודע למה זה קרה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה יש לי לוח asus p5k ועליו מעבד e8400 נכון לעכשיו בתדר 3.6 עם מתח 1.42. לפי מה שהבנתי המתח מאוד גבוה ביחס לתדר אבל הטמפרטורה בבדיקה בintel burn test מגיעה ל72 שזהו המקסימום.. עד כאן נתונים יבשים השאלה היא כזו יש vdroop מאוד רציני שמוריד את המעבד בעבודה לבערך 1.32 משמע הוא לא מקבל בזמן עבודה 1.42 ולכן האם אני יכול להמשיך להעלות מתח? האם גם בidle לא "בריא" למעבד להיות במתח גבוה? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם קירור למעבד באמת משנה משהו כשמדובר בהרצת משחקים בהגדרות מקסימליות? ואם כן, איזה קירור מועיל יותר (להרצת משחקים כבדים)? קירור מעבד או קירור כרטיס מסך? למקרה שמדובר במקרים פרטניים אז הרכיבים שיש ברשותי הם: Intel Core i5 750 2660Mhz Sapphire ATI Radeon HD4870 X2 2GB Gigabyte GA-P55-US3L (אם יש צורך בפרטים נוספים רק תגידו...) תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זוכרים המהרה ושיפוץ ל MSI G3TI200 אז סוף סוף כבלתי בחזרה את הכבל של המצלמה שלי ויש תמונות!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


