עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by dorosen,

    טוב, אז יש לי בעייה עם הוולקנו, הוא אינו נוגע במעבד כשאני מחבר אותו :'( (וכן, חיברתי אותו טוב) למשהו הייתה כזאת בעייה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. מרחתי משחה טרמית על המעבד וגם על המאורר הסטוק של אינטל (השתמשתי בשל זלמן, לכן לא היה בעיה ויש שיכבה דקה) (ניקיתי את הקודמת עם אציטון) בדקתי שהמאורר יציב ,עכשיו אני פותח את המחשב הטמפ' היא 60 מעלות עכשיו שהתייצבה ל50 מעלות ונשארת בה. זה צריך להיות 35 במנוחה לפחות, מה הבעיה? יש דבר שלא עשיתי נכון? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אז יש לי כרטיס מסך HD4870. המאוורר עליו מתחבר עם 3 פין ישירות לכרטיס מסך ולכן לא ניתן לשלוט במהירות המאוורר. אם אני אקנה את הקירור שציינתי בכותרת, האם אני אוכל לשלוט במהירות המאווררים? ואם כן אז אני אצטרך לחבר אותם ללוח אם? כי על הכרטיס מסך יש לי חיבור רק של 3 פין. איזה חיבור יש למאווררים האלו?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום לכולם. יצאתי קצת מהלופ בשנה וחצי האחרונה ואני קורא במרץ על קרור שיתאים ל2600K בהמהרה לתדר של 4.6 עד 4.8 (אם יהיה מזל). אני לא מחפש להוציא יותר מידי כסף וחשבתי על תקציב של עד 250 ש"ח. קראתי פה בפורום ועוד ברחבי האינטרנט והגעתי למסקנה שהYASYA h יספק תמורה מאוד טובה ביחס למחיר, אך השאלה אם הוא יהיה מספק לתדרים שאני רוצה להגיע אליהם (שלא כ"כ בעייתיים עם הSB). אגב, השוואה מעולה בין הNINJA 3 והYASYA: http://www.silentpcreview.com/scythe-ninja3-yasya תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by gavze007,

    היי אנשים, אני חדש כאן. יש לי כרטיס מסך וודו באנשי ישן ומגעיל (ולא, אני לא יכול לקנות אחר עכשיו). לפני 3 חודשים כשפתחתי ת'מחשב שלי גיליתי שהמאוורר שלו מת. שימנתי אותו והכל היה טוב הוא חזר לחיות וכו'. לפני שבוע פתחתי אותו שוב וגיליתי להפתעתי שהוא מת ושיש לו ריח של עשן. כשפתחתי אותו ראיתי שהוא שרוף. הוא כבר מת לגמרי. יש על הליבה היטסינק בעובי חצי ס"מ (!), ועליה היה בעבר הקרוב מאוורר 40X40X10 מ"מ... עכשיו יש מאוורר רגיל שיושב בדיוק מתחת לכרטיס מסך ושומר עליו חם במקום רותח (נגעתי בו והוא בוער...מאוד!). הקטע הוא שעכשיו אני צריך למצוא מאוורר לכרטיס מסך שלי. אז הלכתי וחיפשתי, ונתקלתי ב-Blue Orb של תרמלטייק. המידות שלו הן 50X50X25 מ"מ כולל התופסנים שבצדדים. כך גם בכרטיס עצמו - 50…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by KoM,

    המארז מתקדם אט אט, ועכשיו שמתי במקום הלדים הרגילים שבמארז שני לדים אולטרה ברייט לבנים,יש קצת בעייה של מתח שם ובגלל זה הם לא בשיא עוצמתם, בל עדיין בחושך זה בהחלט מרשים... השלב הבא זה השפן ;D

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by CEL,

    ראיתי באתר אחד מנורה יפה כזאת בכל מיני צבעים שנקראה קתודה קרה, רציתי לדעת אם יש כזה בארץ, האם זה מתקלקל או נשרף ? וכמה מתח זה לוקח ?? ??? ???

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by RoyShefy,

    אם אפשר אתר עם ביוסים שונים של כרטיסי מסך... היה לי אחד אבל שכחתי, למזלי יש אתכם.

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by ktanta harta,

    קניתי מעבד AXP 1700+ (מהסוג של ה-1.5V) וקיבלתי את המעבד עם המאורר הזה, עכשיו הבעיה היא שעל הקופסה רשום שהוא מפיק 27 cfm ב- 30DBA אבל באתר של TT כתוב שהוא מפיק 20 CFM ב- 35DBA ואילו באתר אחר כתוב שהוא עושה 20 cfm ב 37 dba לאיזה מן הנתונים להאמין?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by nivster,

    שלום לכולם... יש לי את המעבד הנ"ל, ואני רוצה לנסות להמהיר אותו, אבל הבנתי שהוא מגיע נעול בפני OC. לוח האם שלי הוא ASUS 266, ויש לי מספיק קירור לדעתי בשביל המהרה (3 מאווררים אקסטרה במארז OEM, מתוכם 2 מכוונים ישירות על המעבד, ומשיגים תוצאות לא רעות בכלל). שאלתי היא איך אני עושה את ההמהרה, ואיך אני יכול לשחרר את הנעילה של ה-OC? תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום לכם, אני מעוניין לעשות אוברקלוק למחשב שלי ויש לי התלבטות לא קטנה על הראש: האם עדיף לי לקחת Thermalright XP120+Vantec Thermoflow 120MM או מערכת קירור מים מותאמת אישית במחיר של כ-2,000 ש"ח? תוכלו להגיד לי אם יהיה הבדל משמעותי ביכולות האוברקלוק בין שני סוגי הקירור הנ"ל? (ביחס למערכת קירור מים הטובה ביותר שניתן להרכיב בתקציב הזה). תודה רבה לעוזרים, עמית

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Qayin,

    היי חברים. קראתי את כל הביקורות שיכולתי והגעתי למסקנה שאלו דיי שני הקירורים הטובים ביותר (וגדולים ביותר) שאני יכול למצוא למעבד, יש לי HAF 922 - ככה שאני מאמין שמקום זו לא בעיה. חשוב לי לציין, ההבדל במחיר לא משמעותי, בין 200 ל 235 זה ממש לא קריטי, וכשקניתי את המחשב לפני שנה וחצי (מעבד i5 2500) התקמצנתי וקניתי זלמן באיזה 100 שקל ועכשיו הוא עושה יותר רעש ממכסחת דשא שנתקע בתוכה רקון. בכל אופן, אני מנקה את המחשב ממש טוב (כל מחשב שהיה לי, כבר שנים.) אבל אני חושב שהמאוור הזה הוא מעבר לתיקון, ולא איכפת לי להשקיע בשביל דממה. - אז אם תוכלו לעזור לי... מה מתוכם הכי שקט? או אם יש לכם המלצה אחרת לקירור למעבד שהוא אמין, עם אחריות (באיבורי) ושקט שקט שקט, אני אשמח לשמוע. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. סתכלו בEVEREST הוא מבלבל את המאווררים .. ב SPEEDFAN .. זה אושם נכון .. עוד משו מוזר, כשאני לא מפעכיל את ה EVEREST אז ה SPEEDFAN מזהה רק מאוורר אחד ותסתכלו הוא רושם AUX 127 מעלות .. WTF? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אורח gonzila
    Started by אורח gonzila,

    יש לי מארז רגיל, ואני רוצה בדלת הצדדית שלו להוסיף לו מאוורר, איך אני יכול לחתוף עיגול בתוך הדלת? תודה מראש, gonzila

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. לפני כשעה קיבלתי את הכרטיס מסך החדש שקניתי...GEFORCE 6800LE... חיברתי אותו למארז, חיברתי אליו את כל החיבורים הדרושים, כשהפעלתי את המחשב המערכת זיהתה אותו...התקנתי לו את הדרייברים של NVIDIA...והכל טוב ויפה.. כשנכנסתי ל-באטלפילד 2 ראיתי שיפור עצום מהכרטיס הקודם שלי(FX5200) אבל ]תאום שמתי לב שיש ארכיפקטים... מיד יצאתי מהמשחק וחשבתי לעצמי איפה עוד אני יכול לבדוק אותו...אז הפעלתי את 3DMARK05 והכל עבד טוב אבל במבחן האחרון ה-FPS פתאום התחיל לרדת ואז התוכנה נעצרה... הפעלתי אותה שוב אבל התמונה כבר מהמבחן הראשון הייתה מלאה בארכיפקטים... ושאני אומר מלאה אני מתכוון ל-הרבה קווים רוחביים קטנים שפזורים על כל המסך... אני יודע שיש רק שני דברים שיכולים לגרום לכן והם: 1) לוח אם של SIS 2) הת…

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום, לפני יומיים קיבלתי ת'מחשב וראיתי שבתוכנה CPU-Z הוא לא עובר ת1600Mhz והוא אמור להיות 2400mhz ממה יכולה לנבוע הבעיה? תמונה: http://www.siz.co.il/my.php?file=e5hmznmtd2yh.bmp עם הרצת Prime95 הוא עולה ל2100mhz ויורד מידי פעם ל1600Mhz אבל למה זה לא יושב על המהירות שהוא אמור להיות?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום לכולם אני מחפש היטסינק / מאוורר חדש, מאחר וכנף אחת נשברה לי מהמאורר והוא עושה רעש נוראי. אני לא מחפש לאוברקלוקינג, אני רק רוצה מאוורר שקט ככל האפשר, שיעזור לי לישון עם מחשב דולק עוד דבר שמגביל אותי זה המחיר, אני מעדיף שיהיה זול, ותזכרו שכל מה שאני רוצה זה ביצועים סבירים, ושקטים. מחיפושיי במאמרים צד את עיני ההיטסינק של Aerocool, הDP-101. האם שווה לקנות היסטינק גדול כ"כ בשביל מה שאני רוצה? הדבר היחיד שהפחיד אותי זה המחיר שלו, קרוב ל200 שקל. האם ככה עולים כל ההיטסינקים הסבירים? תודה מראש לעונים! נ.ב אם כבר פתחו אשכול בדיוק על אותו נושא, אני אשמח אם תפנו אותי אליו, מאחר וחיפושיי לא הניבו תוצאות ושאלה קטנטונת - מה זה מאוורר דלתא? וכמה עולה כזה, ובמה הוא מוע…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by BLASTER,

    שלום, יש ברשותי מחשב : intel 2.8 perrsocet 1mb bonanaza 875 512 400mhz ddr 80gb 8mb sata ati redeon 9800 pro מארז של raidmax+2 FANS בדקתי בביוס את הטמפרטורה של המעבד ..היא עומדת על 55-65 ללא מאמץ ואני צריך המלצה על קירור כל שהו למארז או למעבד שיכול להוריד את הטמפרטורה תודה מראש..!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. גלובלים הכוונה כמו הVF900 VF700 דברים כאלה. שזה מתאים להרבה סוגי כרטיסי מסך..

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by potpockey,

    יש לי p4 1.7 ghz socket 423 ואני רוצה לעשות לו קירור רתיני אז תמליצו לי בבקשה על HSF טוב ו לא כלכך יקר ששווה את הכסף

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by blabla2002,

    אני הולך לקנות מאורר חדש אני רוצה שיהיה שקט ביותר מנסיון אישי אזה מאורר אתם מציעים המאורר צריך להיות בין 40-65 ש"ש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by tronado,

    המעבד הוא 3GHZ PRESCOTT וכשאני מעלה את הFSB מעל 215 הוא לא עולה ניסיתי לעלות מתח למעבד אבל זה לא עוזר מה יכולה להיות הבעיה?

    • 26 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by CRYSMAN,

    יש לי מאוורר 12 ג'נרי ואני חייב לדעת את הסלד שלו איזה דרכים יש ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by joni69,

    מחשב בן כשנה מפרט : מעבד : intel core i5 750 2.66Ghz 8MB L3 s1156 לוח אם : Gigabyte GA-p55a-ud3 זיכרון: G.skill 2x2GB DDR3 1600Mhz כ.מסך: Sapphire radeon HD 5670 1GB Hyper Memory GDDR5 DX11 ספק : Enermax tomahwk 405W active PFC 12cm fan psu מארז: CoolerMaster CM 690 II black ATX No PSU כ.קשיח : wd caviar blue 500GB 16mb 7200 המחשב ממש רועש ומציק בלי לעשות משהו הוא על 65- 60 בשימוש בינני מגיע ל90 ובשימוש כבד מגיע לפעמים 100 + וקורס היתי צריך לשנות הגדרות צריכת חשמל לחיסכון שלא יקרוס הטמפרטורה המארז יחסית איכותי מגיע עם מאוורר קידמי גדול מאורר אחורי ואחד עליון (שנותק בגלל קול זמזום) ויש מאורר בסיסי של אינטל שמגיע עם המעבד מה אתם ממליצים לי לעשות כדי להפתר מהרעש והתחממות..…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by gilibong,

    שלום לכם! תראו אני בדילמה יש לי מאוור למעבד termaltek וגם מאוור מארז של אותו החברה והמחשב שלי יושב על 39 מעלות ואני רוצה להוריד אותו עוד יותר אני לא ידוע איך עושים את זה כול החוטים שלי בתוך המחשב עוברים בתוך תעלות מיוחדות ויש מלא מקום בתוך המחשב אני לא מבין למה הוא כזה חם מה אני עושה אני מאוד ישמח אם תעזרו לי ??? :-X

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים