אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! נכנסתי לי לתומי לתוכנה SpeedFan ו- Sandra והופתעתי לגלות שיש בעיית טמפרטורות במארז, שכן יש לי מאוורר סטוק על המעבד, מאוורר 80 מ"מ שמכניס ועוד מאוורר 120 מ"מ (עם תעלה פתוחה קטנה ששואבת מהמעבד אוויר) שמוציא אוויר. אלה הגילויים: לפי התמונות אפשר להבין שהספק כוח פשוט רותח! מה אפשר לעשות בנידון והאם הטמפרטורות האחרות טובות? נ.ב מוזר מאוד שב- SpeedFan נוספה טמפרטורה בשם: HD0. מישהו יודע על מה היא מצביעה? אולי על ה- Hard Disk? תודה מראש לכולם.
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום לקחתי אומץ ויניקיתי את המחשב ואת המאוררים. הברקתי אותו אפשר לומר אחרי כמה שנים טובות הדלקתי את המחשב היה שקט קצט התרשמתי מהקטע שניקיתי אותו טוב ואז בדקתי מאורר אחד אחד כולם פועלים חוץ מאחד שמוציא טיפה אויר האם אני צריך לסדר אותו זה מסוכן ?תעזרו לי בתודה בראש.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן. יש לי כרטיס מסך HD4850 של GIGABYTE שבעבר היה מחובר אליו מאוורר ZALMAN שהגיע ביחד עם הכרטיס. לאחר שהמאוורר הרעיש תקופה ארוכה (אבל שמר על טמפ' מאוד נמוכות) נשברה למאוורר כנף והחלטתי כבר להחליף אותו, שמתי ברוב טיפשותי COOLERMASTER G1 שעצוב כמה שהוא עלוב... במנוחה הכרטיס על 60 במקרה הטוב 90 במקרה הרע, במאמץ עובר את ה 110 ולא מעט פעמים המחשב נופל (אני מניח שזה בגלל טמפרטורה גבוהה שהכרטיס מסך מגיע אליה). ועכשיו לענייננו: האם ARCTIC COOLING ACCELERO TWIN TURBO PRO שעולה 160 ש"ח ב KSP יעשה את העבודה? גם מבחינת שקט גם מבחינת קירור? האם החיבור שלו הוא לכרטיס מסך עם 2 פינים ולא 3 (כי זה החיבור שיש לכרטיס)? והאם KSP גם יתקינו לי את הקירור על הכרטיס מסך או שצריך להוסיף על זה עוד…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Twinmos DDR-RAM 256MB 3200 CAS2 Memory w/Ultra Coated Copper Heat Spreader אני רוצה להחליף את ה-Twinmos הרגילים שקניתי (Twinmos DDR-RAM 256MB 3200 Memory) לזיכרון הנ"ל, כי כמו שהבנתי הטווינמוס הנוכחיים גרועים ל-OC ועובדה, לא הצלחתי לעבור איתם את באס 202... רציתי לדעת האם הטווינמוס הראשונים שציינתי טובים ל-OC, והאם אני ישיג איתם באס גבוה יותר? אם לא, תציעו במחיר זהה זיכרונות שיתנו שיפור דיי טוב בבאס (המעבד-AMD 1700 JIUCB) תודה רבה. ואני מבקש לא להתייחס לסטפינג, רק לזיכרון החדש בהשוואה לנוכחי.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש הבדל ביניהם או שמדובר באותה גברת בשינוי אדרת? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים. הייתי רוצה לדעת האם אני יכול לנתק מקירור הסטוק את המתאם לסוקט 1366 ולחבר אותו לקירור ייעודי לסוקט 775, כדי לחסוך את תוספת התשלום (שמגיע ל-150 ש"ח..) על קירור שמגיע כמתאים לסוקט 1366. תודה רבה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=2026.. האם זה טוב ? או שהיה עדיף לי לקחת את ה Iceberg ..האם ההבדלים בין השתיים משמעותיים ? קניתי כי אני יודע שאומריםש ThermalTake מצוינים..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעו היום התקנתי שתי מאווררים שאחד מקרר את הכרטיס מסך ואחד מקרר את ההארד דיסק... עכשיו רציתי לשאול עם זה יחמם את המארז ??? כי אמרו לי שזה עכשיו כול החום של המאווררים יעלו למעלה(יענו חום) ואז ישאר למעלה.. (יש לי 4 מאווררים שלוש למטה 1 מקרר תכרטיס מסך והשני את ההארד דיסק והשלישי בדלת והרביעי מתחת לספק) בבקשה עזרה!!!!!!!!! תודה לכל מי שיעזור יש בעיית חום במחשבבבב!!!!! תודה מראש!!!!!
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכנתי קבלים מעוגלים כמו במדריך באתר ואז חיברתי הכל הדלקתי תמחשב וזה כתב לי להכניס את הדיסקט בוט וללחוץ אנטר ולא הבנתי כי חיברתי הכל אז ככה 1. האם זה נובע מהקבלים 2. מה זה יכול ליהיות ???
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מדובר על המפרט שכתוב אצלי כאן בצד.. פשוט יפרקתי את המחשב לגמרי לנקות אותו ושחיברתי חזרה ברח לי מהראש עם להוציא אוויר או להכניס..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברת החומרה הותיקה מציגה קו חדש של מאווררים לשוק הביתי, שמבוססים על טכנולוגיית Magnetic Levitation להמשך: https://hwzone.co.il/corsair-מציגה-מאווררים-עם-קירור-חדשני-מבוסס-ר/
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי .. היום חיברתי למחשב החדש שלי מאוורר מהמחשב הישן והמאוורר מקרר די טוב וחזק אבל זה מתבטא גם ברעש, והוא מאוד רועש יחסית לשאר המאוררים שיש כרגע יש אפשרות להפחית את המהירות (את ההספק חשמל) שמגיע למאורר וככה הוא פחות יקרר אבל לפחות יהיה פחות רועש.. הורדתי את התוכנה SpeedFan ויש שם שליטה באחוזים של המהירות נגיד אבל זה לא ממש עוזר כי ניסיתי על כולם שם להוריד ל 0% וזה לא משתנה נגיד.. יש אפשרות אחרת? או שאני לא יודע להשתמש ב SPEEDFAN ותסבירו לי ועוד שאלה.. מה ההבדל בחיבורי מאווררים שיש כזה לחבר לחיבור עם 4 פינים שזה נקרא אני חושב זכר ונקבה שזה גדול כזה ויש כזה עם 3 פינים קטנים שמתחבר ללוח אם.. תודה =]]
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש בקרוב את המפרט הבא לגיימינג ואוברקלוק: מעבד: INTEL I5 3570K 3.4GHZ TRAY לוח אם: ASROCK Z77 PRO3 זכרון: KINGSTONE 8GB DDR3 1600 1.5V כרטיס מסך: SAPPHIRE HD7870XT BOOST 2 GB GDDR5 צורב DVD HP מארז GIGABYTE MIDI ATX USB 3 F333 407 ספק כח: THERMALTAKE ATX LITEPOWER 600W דיסק קשיח: WD 1TB 7200 RPM 3.5 HDD וכרגע אני מתלבט לגבי קירור מתאים עבור אוברקלוק של המעבד ל-4.2GHZ. כרגע קיבלתי הצעות ל-COOLERMASTER HYPER 212 PRO, ו- ANTEC KUHLER FLOW משתי חנויות אבל אני לא כל כך מבין בקירורים ולכן אשמח לחוות דעת לגבי המאווררים הנ"ל עבור הצרכים שציינתי. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להרכיב את המחשב החדש שלי, רק שהגוף קירור שהזמנתי יגיע בשלב מאוחר יותר אפשרי להתקין את הקירור סטוק ללא משחה, למשך שבוע ימים? זה פוגע איכשהו במעבד?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי החלטתי לעשות את הפרוייקט כי נראה לי שזה ממש כדי. יש לי כמה שאלות ואני מקווה שתעזרו לי. 1. כאשר אני רוצה לחבר הארקה, יש לי בחיבור MOLEX במחשב שתי חוטים שחורים , איך אני ידע איזה חיבור מהם הוא הארקה ? ------------------------------- עריכה- ענו לי על השאלות הבאות ------------------------------- 2.ציטוט "לאחר שמיקמנו את המסך מחברים את חיבור המולקס לספק הכוח ואת הפלאג הפרללי יש לחבר לחיבור ה-LPT של המחשב" "הפלאג הפרללי " מזה ??? 3. ציטוט :הסבר על חיבור פין מספר 3 "הגדרת הקונטרסט של המסך, כאשר ההתנגדות מינימלית הקונטרסט מכסימלי, ניתן להשתמש במקרה הצורך בפוטנציומטר של 10Kohm על מנת להגדיר את הקונטרסט" לא הבנתי כלום מההסבר , למה אני צריך להוסיף עוד פוטנציומטר של 10Kohm ?? -…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם - המליצו לי להעביר את הדיון מפורום תקלות חומרה לכאן. מפרט המחשב הראשי מצוין בקישור ליד. יש לי תופעה חוזרת של פגיעה במידע המאוחסן על הכוננים הקשיחים שלי. שני הכוננים הם חדשים של( WD (Black+Blue לאחר בדיקות רבות ונסיון עם מספר כוננים קשיחים אני משתכנע שישנה בעיה בהעברת המידע במחשב ולא בכוננים עצמם. יש לציין כי זה חזר על עצמו גם ב XP וגם ב RC של WIN7. זו הודעת השגיאה במציג האירועים של חלונות7. (The file system structure on the disk is corrupt and unusable. Please run the chkdsk utility on the volume). לאחר הרצת CHKDSK חלק מהמידע לא ניתן לשחזור, כולל קבצי מערכת וREGISTRY. יש לי שתי שאלות: 1. כיצד ניתן לגלות את מקור הבעיה? 2. האם תוספת מתח בגשר הצפוני \ הדרומי תעז…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך לבנות מערכת קירור גז עם פלטייה
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי חומרה שאמורה להיות חמה מאוד ואני עוד רוצה לעשות לה OC ואני מעוניין בקירור טוב מאוד. מארז אלומיניום וזלמן 7000 למעבד כבר יש לי. חשבתי על כל אחד מהפריטים האלו: ¤185 za-80dhp ZalmanTech®-VGA Cooler ZM80D-HP \ Thermaltake CL-G0009 (Schooner) ¤152 Thermaltake 80MM 4 Channel VR Case Fan A1873 ¤665 tt-wc Thermaltake®-Big Water Liguid Cooling System ¤20 ars-sl Aractic Silver-Alumina Thermal ¤40 hdc-go קירור לכונן קשיח/מוזהב ¤38 crc-u01-co קירור זיכרון/נחושת-Coolermaster בעיקר לכרטיס מסך שאני רוצה רוצה לדאוג לקירור טוב מאוד. הכרטיס מסך שלי הוא SAPPHIRE (ATI) X850XT PLATINUM EDITION VIVO 256MB 256BIT DVI Dual והוא מתחמם בקצב לא נורמלי והחום עבודה שלו בנורמל הוא 80 מעלות ואת ז…
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מליבה 250 ל304 וזיכרון מ 332 ל 443 .....זה טוב??......ואת זה המחשב עשה לי אוטומטי .....והקירור שלי פסיבי ואני מתכוון לשים מאוור ולהפוף אותו לאקטיבי... האם זה ישפר משמעותי את הביצועים במשחקים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי לפני כשבוע 9800GX2 משומש במחשב שלי יש לי קירור מים ואני מעוניין לקנות בלוק קירור לכרטיס מסך כידוע לכם כרטיס זה מורכב משני כרטיסים בעלי שני ליבות ובלוק סטנדרטי לא מתאים אחרי חיפוש באינטרנט מצאתי חנויות בחו"ל שמוכרות במחיר שערורייתי של 170$ או 130 יורו לפני משלוח ומע"מ בעיקרון אני מחפש חנויות פה בישראל שמוכרות ובמידה ואין , חנויות ששולחות לישראל ובמחיר נורמאלי תודה מראש איתי
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי לוח GA-P55-UD2M של ג'יגהבייט, עם מעבד i7 860. מעולם לא השתמשתי בspeedfan בעבר, כי לא היה לי צורך... אבל אני מתכנן לראשונה לעשות אוברקלוקינג קל. הבעיה - הבנתי שצריך להגדיר את התוכנה כמו שצריך בהתאם למאווררים/חיישני הטמפ' שיש על הלוח, ואני לא כל כך מצליח להבין מה זה מה שם לאחר הפעלת התוכנה, היא מזהה את החיישנים על הלוח, כמו שתראו בצילום מסך... לאיזו טמפ' אני צריך להתייחס שם כטמפ' המעבד? מה הם החיישנים האחרים? 3 מגיעים מצ'יפ שנקרא IT8720F ו-8 מאחד שנקרא INTEL CORE... ועוד שאלה - מהן הטמפ' המומלצות למעבד שלי (i7 860) להגדרות של טמפ' ה-Desired/Warning? כרגע הכל שם דיפולטי וממש לא נראה נכון... המון תודה מראש צילום מסך: http://i41.tinypic.com/s5zcy1.png
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מאוורר ג'נרי שנורא מרעיש. הוא מסתובב על 4500RPM ועושה רעש של מטוס סילון. מה המחיר הנמוך ביותר שאני אוכל להשיג מאוורר שקט?
-
- 22 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, קניתי אתמול את המערכת קירור הנ"ל בשביל המחשב שלי כדי לבצע OC וזה ממש מפחיד אותי במלו מובן המילה מהרגע הראשון שקיבלתי את זה ב KSP ראיתי את הגודל הענק הזה ופשוט נבהלתי! לא ר שהוא נראה מפחיד בעיקר בשביל תושבת ה LGA775 (4 קליפסים וזהו) אלה גם שהוא נוטה לצד בגלל הגובהה שלו (נראה לי שזה מתאים רק למארז שיושב ולא עומד) ניסיתי לקשור את החלק העליון שלו לקורה של המארז וכל נגיעהקטנה משנה מידית את הטמפרטורות. מה האפשרויות שלי כדי שהוא ישב כמו שצריך ושאני אוכל לישון בשקט שגם אם המחשב יקבל איזה מכה קטנה אז שהלוח והכרטיס מסך ישארו שלמים? תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה להחליף את המאוורר למאוורר אחר שיהיה שקט יותר, ואני צריך לדעת כמה דברים: 1. יש סכנה כלשהי בהחלפה? (אני יודע שזה הלחמה, זאת לא הבעיה!) 2. המאוורר יפעל תמיד על 100%? (ג'נרי, 2 פינים..) האם יש צורך לקחת מאוורר שיודע לשלוט על עוצמה הקירור בעצמו? למשל זה ששומר על טמפ' בין 32 ל38. זה ריאלי בספק? 3. יש סיכוי שהחדש לא יקרר מספיק? (עד 31CFM) אני יודע שהכי פשוט וטוב זה לקנות ספק, אבל זה לא כל כך ריאלי כי אבא שלי עקשן..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


