עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by taotao,

    קניתי דבק טרמי מפנדה ואני רוצה להדביק צלעות קירור על הזכרונות של הכרטיס מסך וכו יש משיהו שכבר הדביק (לא רק על זכרונות של כרטיס מסך) שיש לו נסיון ויכול להביא אולי כמה טיפים או איזה מדריך איך להדביק על מה עדיף וכו?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by rockstarr,

    יש בו כבר 2 של 14 מ"מ מלמעלה. יש בו כבר 1 120 מ"מ לכניסת אוויר. ויש עוד אחד אופציונלי מהצד של 120 מ"מ (לכרטיס מסך). אני צריך המלצה לקירור טוב למארץ הזה לכטיס המסך (120 מ"מ). רצוי אחד כמה שיותר אפקטיבי ביחס לרעש. ראיתי את הSCYTE עם ה5400 RPM אבל אני חושב שהוא יעשה המון רעש אלא אם כן הוא ניתן לשליטה באמת? מה מומלץ?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Cha0stAlker,

    אני מתכנן לקנות קירור למעבד ואני מתלבט בין שני החבר'ה הנ"ל (שימו לב שה-True זהה בביצועים ל-Ultra 120 eXtreme, רק שהוא כולל 2 קליפסים לשני מאווררים וה-eXtreme כולל רק קליפס אחד). ל-Mugen 2 אני אוסיף עוד מאוורר אחד, ול-True אני ארכיב 2. אני מתכנן לעשות אוברקלוק כבד (ככה שהקור חשוב לי), ויהיה מאוד נחמד אם הוא יהיה שקט. אל תתיחסו למחיר.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום מבקש המלצה המלצה לקירור למעבד I7 6800K מ-TMS בלבד. מתוכנן OC יפה, אך אין רדיפה אחר המקסימום. מעבד I7 6800K מתוכנן OC הלוח יהיה ASUS X99-A המארז עדיין לא סגור. פתחתי דיון בנושא. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אהלן מעבד 3570k, קירור mugen II האם זה תקין? הפרש של 13 מעלות בין הליבות? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. קניתי מחשב חדש וממתין כבר כמעט חודש לקבל אותו. לא חסרות סיבות, חלקן מוצדקות וחלקן פחות. היום, סוף סוף, זה מגיע והנה צצו שתי בעיות חדשות. מסתבר שלא שמרו את אריזת כרטיס המסך כי לא ביקשתי... כל מה שהיה בה אמנם נשמר ואני יכול להסתכל על הכרטיס לצורך זיהוי או להשתש בתוכנה כמו סנדרה אבל זה הפתיע אותי. דבר נוסף מרגיז הוא שהזמנתי מארז TSUNAMI 350W עם שני מאווררים והנה מסתבר שמלבד אלה של המעבד ושל הספק יש רק אחד נוסף ונאמר לי שהמאוורר שבספק הוא המאוורר השני. וזאת לא היתה כוונתי. כמו כן אמרו לי שאין מקום במארז הנ"ל למאוורר נוסף. האם זה נכון והאם כדאי לי להתעקש על המאוורר הרביעי?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. בניתי לעצמי קירור לכרטיס מסך(HD 4650) לקחתי מאורר 90 וחיברתי עם אזיקונים לחריץ PCI שלא הייתי צריך, עכשיו המאורר דוחף אויר מלמטה למעלה לכיון המאורר והגוף קירור של כרטיס מסך, הבעיה שאני מרגיש שיוצא אויר, ויותר מידי ביניהם , זאאת אומרת הקירור שלי בכאילו בורח לצד לכיוון דלת המארז. אז חשבתי אולי להפוך את המאורר כדי שיוציא אויר חם מהכרטיס מסך ואז ידחוף אותו למטה ואז האויר שמגיע מהפרונט ידחוף אותו החוצה.. השאלה אם יהיה התנגשות, הרי אם מאורר 90 ימשוך אויר ממאורר 40 של כרטיס מסך הכרטיס מסך יחנק לא?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by yambtz,

    אם אפשר לינקים לאתרים עם מדריכים, גלריות, פורומים, וכל דבר אחר שקשור אני אשמח מאוד

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן. אני הולך לעשות בקרוב אוברקלוק למעבד שלי A64 3000 ולזכרונות (GeIL Dual DDR400 (512x2 המטרה בהתחלה היא להעלות אותם עם המעבד ביחס של 1:1 האם יש פה מישהו בפורום שכבר התנסה באוברקלוק איתם? כמה Mhz יהיה אפשר לעלות אותם מבלי שהמערכת תיתקע או שתתקבלנה שגיאות? בתודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי את הלוח האם הזה: Gigabyte GA-G1975X עשיתי אוברקלוקינג עם ה-Stock למעבד והכי גבוה שאני מגיע זה 3.6Ghz כשאני רוצה 4Ghz זה לא נותן לוינדוס לעלות ונשאר ככה אחרי כמה פעמים זה מאפס אותו אוטומטית... מה העיה יכולה להיות?

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by frogman,

    האם 78 מעלות זה הגיוני לאחר יציאה ממשחק עם הכרטיס הנ"ל? לי זה נראה גבוהה, הקירור סטוק שמגיעה עם הכרטיס. וזה עוד לפני מחשבה על אוברקלוק....

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by רומן גרוס,

    יש לי הרבה שהחיישן בביוס שלי דפוק ומזייף . איך יכול להיות שהמעבד קריר יותר מהטמפרטורה הכללית במחשב ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by ScreameR,

    הוצאתי מאורר מספק כוח ישן מאוד הוא מפוצץ באבק קשה... איך אני מנקה אותו? סבתא שלי הציעה לי לשים אותו במים חמים 24 שעות ועם מבשרת שניים לנקות אותו... רק כמה זמן ייקח למים להתייבש טוטאלית ממאורר?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by H A Q,

    מתכנן לקנות גריז טרמי מה דעתכם על זה ?????

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Forest14,

    מוזר לי שלא מומלץ כאן הזלמן הנ"ל. נכון שהוא עולה ב100 ש"ח יותר מהמוגן 3, אבל נראה שיותר קטן , פחות תופס מקום, (ומאפשר שימוש בזכרונות גבוהים). תקנו אותי אם אני טועה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Xardas,

    אני רוצה לעשות OC למעבד שלי אבל, ניסיתי להעלות אותו ל220 בזיכרון אבל הוא לא יציב ועושה לי מסכים כחולם אז אני לא יודע איך אני יכול לעשות? תעזרו לי בבקשה, ואני לא מבין כלום מכל האשכולות אחרים אז אל תגידו לי לחפש תודה רבה לעוזרים תמונה- http://www.rar.co.il/files/eMule-1135261136.jpg

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. למערכת HIGH END חדשה ואם צריך להוסיף אז איזה מאווררים?(דגש על שקט)

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אנשים היום שמתי לב למשהו מפחיד רצח במעבד לשי.. הפעלתי את ה cpu-z סתם כזה לסבבה חח והשארתי אותו פתוח בוכל מקרה פתאום אני רואה שיש קטעים (במיוחד במאמץ יענו משחקים וכאלה.פשוט יש לי שני מסכים אז אני יכול לראות מה קורא בתוכנה בזמן המשחק במסך השני) ואז אני רואה שהמהירות מעבד שלי קופצת מדיי פעם ל4500 מגהרץ ואפילו 4800 מגהרץץ מה הולך פהההה וכמובן כמו שידוע הוולט למעבד משחק לו חופשי בין 1.423 ל1.600 וולד למעבד ממש משחק הולך פה מה קורה עם זה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by adig,

    יש לי מעבד AMD64 במארז (box) ואני מעוניין להרכיב אותו ראיתי שבתחתית גוף הקירור כבר קיים איזשהו חומר צמיג. האם זוהי משחה טרמית והאם ניתן להסתפק בה ואין צורך למרוח עצמאית משחה טרמית בין המעבד לגוף הקירור?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Danman,

    רציתי לשאול אם הלוח אם הזה פותח מכפלה של AXP 1700 0.13 micron ובכלליות אם הוא אופציה טובה ל overclock תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Class889,

    עד לפני מספר ימים היה לי לוח Gigabyte P31 DS3L עם מעבד E7200 שאיתו הגעתי ל 420X8.5 יציב(עם בדיקות) והצלחתי להעלות את הווינדוס עם 460X8.5 לא יציב(היה קורס בORTHES), זכרונות G.Skill PC6400 4-4-4-12 1GBX2 וזה היה גם שהייתי עם ספק HEC TR-TF 400 ועכשיו אני עם ASUS P5Q Pro עם עידכון ביוס ל1613 (ניסיתי מספר ביוסים) ועם ספק ENERMAX 525 PRO82+ עם אותו המעבד עכשיו העניין הוא כזה שאני לא מצליח לעבור את 447X8.5 אבל ב447X8.5 אני יציב עם טמפ' מקסימלית של 66 (TUNIQ) וברגע שאני מעלה ל448 פשוט הווינדוס לא עולה אני פשוט מקבל מסך כחול מה שאומר שצריך מתח (ממה שאני מבין) ניסיתי עם הביוס המקורי שקיבלתי 1304 אם אני לא טועה וגם ניסיתי 1104M גירסא ערוכה. בזה שהלוח הזה יותר טוב אני …

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by orhai,

    ניסיתי לבצע bsel mod למחשב השני אצלי בבית מפני שהלוח אם אינו מאפשר OC בכלל חוץ מתוכנת setfsb שפעם כן עובדת ופעם תוקעת את המחשב. המפרט הוא: מעבד E5200 לוח אם msi g31m2 v1 זכרונות kingston 1Gx2 667 חקרתי קצת את העניין בהרבה פורומים וראיתי שאנשים הצליחו לעשות לאותו מעבד המהרה בעזרת bsel mod, מfsb 800 לfsb 1066. קיצרתי את שתי הפינים בדיוק כמו בתמונה (בחלק הימני התחתון של המעבד) והדבר היחיד שקרה זה שהזכרונות ירדו לתדר 500 והמחשב לא הצליח אפילו להעלות את הווינדווס. כשהורדתי את הקיצור של שתי הפינים האלה המעבד חזר למצב הרגיל. למישהו יש רעיון מה עשיתי לא נכון או למה הדבר לא מתאפשר? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום חברים, אודה לעזרה והדרכה בביצוע OC מירבי ככל שאפשר למעבד הנ"ל על הלוח הנ"ל. קירור:noctua nh-d14 +2 מאווררים בתצורת PUSH-PULL. זיכון:KINGSTON DDR3-1600. אילו ערכים אצטרך להעלות ע"מ לייצב את הזיכרון על 1600,מאיזה מתח מומלץ להתחיל למעבד ואילו עוד ערכים כדאי לשנות. כעת בוצע OC עם תוכנת ASUS ועומד על 4.4GHZ,אך אני בטוח שאפשר להגיע לתוצאה הרבה יותר גבוהה,במיוחד היות ותדר הזיכרון עדיין נשאר על 1333..משום מה. אודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by RoNeR,

    יש לי לוח של גיגבייט ga-vm900m 1.0 אני ניכנס לביוס לוחץ ctrl+F1 זה פותח לי תפריט כזה אבל אין בו חוץ מהתזמונים של הזיכרונות עוד אפשרויות לאובר קלוק... כנראה שהלוח זה לא לוח לאוברקלוק עכשיו השאלה שלי עם לוח כזה שווה לנסות לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך או שזה לא יהיה משו משמעותי?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by dj shay 30010,

    שלום לכולם יש לי RADEON 9600 pro ותוכנה ל OC v-tuner אני רוצה ליפתוח חלק בתוכנה שנותן אופציה של סל"ד וחום של הכרטיס אך עושים את זה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים