אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אחרי חיפושים שעשיתי, לא מצאתי מישהו שעשה משהו דומה למה שאני רוצה לעשות אז אני פותח ת'רד חדש. אני רוצה לעשות אובר קלוק למעבד Pentium 4 530 - 3.0Mhz (כמו שרשום במפרט שלי) בלי להוסיף או לשנות את הרכיבים הקיימים. עד כמה מקסימום אני יכול להגיע במהירות השעון ועדין לשמור על מערכת יציבה? מה הטמפ' המקסימלית שאפשר להגיע עם המעבד? מה המתח המקסימלי המומלץ למעבד ולזכרונות? כרגע אני עובד עם OC קטן יחסית, אך יציב של מהירות שעון של 3.75. עוד דבר: הזכרונות נראים שעובדים לאט יותר. כשבדקתי ב CPU-Z נראה שלוקח להם יותר סיבובי שעון מלפני ה OC. אני אצרף תמונות לפני ואחרי בהמשך. תודה לכל המגיבים.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעזרת איזה תוכנה הכי טוב לבדוק יציבות של המערכת לאחר העלת FSB כלומר תוכנה שבודקת את יציבות הלוח והזכרונות?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. הקירור שיש לי כרגע Xigmatek Achilles SD1284 קירור סביר סה"כ, לא מעבר. אני עם מעבד Core i7 3550K עם 20% OC. במאמץ עם Prim95 הטמפ' מגיעות ל-70 מעלות. כידוע המעבד הזה מתחמם הרבה יותר מהדור הקודם. בגלל שכל המחשב חדש, החלטתי שכדאי לי להפטר גם מהקירור הזה שהלווה מהמחשב הקודם. הייתי מעוניין בקירור מים אבל הבנתי שיש עם זה התעסקות לא קטנה שכל כמה זמן צריך להחליף נוזל קירור וגם שהמשאבות עושות רעש (Corsair H k למינהם). אז אם אני נשאר עם קירור אוויר, אני מתלבט בין אלה: 1. Cooler Master TPC 812 Vapor Chamber 2. Evga Superclock המארז שלי: Antec P280 אני משתמש בכל ה- memory slots עם זיכרון בעל פרופיל נמוך Vengeance Low Profile DDR3 לוח אם (אם זה עוזר איכשהו) Asus P8Z77-V-Delux…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בBIOS כתוב שהזכרונות עובדים ב1612MHZ , ובCPU-Z ב806MHZ , איך אני יודע מה מהם הוא הנכון? ובמידה והוא עובד בתדר של 806 איך אני ממהיר אותו ל1600? מדובר בזכרונות Kingston Hyper X Blu 2GB DDR3 1600Mhz CL9 http://www.skypc.co.il/pl_product~23762~15~0.htm Uploaded with ImageShack.us
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
איזה קירור מומלץ יותר לשים במארז? http://ksp.co.il/?select=.1066..186.&list=1&sort=3&glist=1&uin=13207&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 או http://ksp.co.il/?select=.1066..39..186..115.&list=1&sort=3&glist=1&uin=18302&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 ?? תודה רבה!! אם זה משנה, יש לי קירור noctua nh-d14 2011 עם שני מאווררים.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לוח ASUS A7A266 זיכרון 256MN SD-RAM אני לא מבין גדול ב-OC אבל קראתי פעם פה ושם על זה, אם תסבירו לי בקצרה או תפנו אותי למאמרים טובים או לדיונים שעשויים להוסיף לידע שלי בנוגע ב-OC לזכרונות זה יהיה טוב תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני רוצה ליבדוק את החום שלו אני רוצה ליבדוק את החום של המעבד ושל הכרטיס מסך ואיך אני עושה בדיקת מעמץ למחשב?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. יש לי I7 2600K והיום עשיתי לו אוברקלוק ל 4.5 ואני משתמש ב1.35VCORE VOLTAGE עכשיו אני מריץ כבר PRIME95 מעל 4 שעות ואני מקבל את הטמפרטורות האלה: -הקירור שלי הוא Noctua nh-d14 -אני משתמש במארז HAF X. -אני משתמש במשחה טרמית MX3. -הטמפרטורות האלה מראות גם בREALTEMP. ראיתי גם הרבה אנשים בפורומים מתחרים שמשתמשים בVOLTAGES כמוני והמעלות שלהם מממש אבל ממש פחות משלי המעלות שלי בחדר בסביבות ה25 מעלות משהו יודע מה הבעיה?זה באמת מדאיג אותי שנפלתי על מעבד שמתחמם.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז יש לי את ה-H100i כבר כמה ימים, והמעבד שלי ב-OC ל-4.5GHz על מתח 1.38, יציב לחלוטין. אבל נראה לי שהטמפרטורות שלי גבוהות יחסית. יש לציין שהחדר שלי בגובה של בערך 5 מטרים מהקרקע אז הוא חם יותר, אני מעריך שהטמפרטורת חדר כרגע היא 27 מעלות משהו כזה. בכל מקרה, הטמפרטורה של המעבד במנוחה היא כרגע 38/42/37/41 ובבדיקת מאמץ של 10 דקות עם פריים 95 הגעתי ל- 79/81/79/78. ה-H100i שקניתי היה מחבר שלי מה שאומר שלא הושבתי אותו עם המשחה המרוחה מראש כי הוא היה מותקן אצלו כמה ימים, אז ניקיתי את המשחה מהבלוק, שמתי נקודה על המעבד והושבתי אותו. היום לא הייתי מרוצה מהטמפרטורות אז פירקתי את הבלוק, שוב ניקיתי את המעבד עם אלכוהול, שמתי נקודה של משחה שוב והושבתי את הבלוק ואותן תוצאות... אתמול גם שיחק…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי 7950 gigabyte wf3 וספק כח 520w של seasonic. עשיתי לכרטיס oc. העלתי את המתח ל1200v, ואת הcore ל1100mhz. את הזיכרון גם העלתי לי 1500mhz. הבעיה היא שבכל המבחני יציבות והמשחקים זה עובד בד"כ לשעות. ואז פעם בכמה שעות אני מקבל מסך שחור. המשחק קורס והתצוגה עושה לעצמה ריסט. גם שאני מוריד את הליבה ל1050 mhz ואת הזיכרון ל1400 זה קורה. הכרטיס אמור להריץ oc כזה במתח כזה בלי הרבה בעיה. מישהו יודע מה הבעיה? ניסיתי כבר כמה דרייברים. האם הכרטיס פגום? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ברשותי מחשב עם מעבד 3200 + בעל תושבת 754, בשנה הקרובה אני מעונין לקנות מחשב חדש, אבל כרגע אני רוצה לסחוט כמה שיותר את המחשב הנוכחי ולהנות משקט מקסימלי לכן אני מחפש קירור שיתאים גם למחשב הנוכחי שלי וגם לכל מחשב עתידי שארצה לקנות. השאלה היא האם כל פעם כאשר יוצא תושבת חדשה אנו נאלצים לקנות קרור חדש? או שאוטמטית עם שיווק תושבת חדשה משווק גם מתאם לקרורים ישנים? קלטו לי את העין שני קרורים הMugen 2 ופריזר 13 פרו, אבל הם נראים לי עצומים. רציתי לדעת איך אני מודד וומוודא שהם אכן מתאימים למארז שלי לפני הקנייה?( ברשותי מארז Raidmax Scorpio עם לוח אם Epox 8kda3j+ ראו תמונה). הדרישות שלי לקירור הם: - תקציב 150-200 גמיש. - שקט ויעילות כי בעתיד יתכן OC ( דגש על שקט ) לכן אולי דווקא מאור…
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כולם ראיתי במומלצים פה את sunbeam tuniq tower למעבדי C2D, קראתי שהביג טיפון עלול לעקם את הלוח אם כי אין לו חיזוק אחורי ללוח האם לsunbeam יש חיזוק כזה? המארז שאני עומד לקנות הוא ANTEC P150, הקירור יכנס ללוח בלי בעיות? ואיזה משחה טרמית מומלצת? תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי המערכת שלי: AMD Athlon 64 3000 Venice Socket 939 E6 BOX הקירור למעבד: TT BigTyphoon כרטיס מסך sapphire X800GTO2 256MB קרור לכרטיס מסך - איזה כדאי לקנות? הלוח אם : lanparty nF4 DFI ultra-D הספק:Thermaltake 430W XP550 NP זכורונת: המחשב שלי לא סוחב כבר כמעט כלום, נהייה איטי, אני רוצה לשדרג אבל אין תקציב, בנתיפ אני מוסיף מאוורר שהלך. אני בעניין של HDTV ומשחקים\ לא גיימר רציני\ אני אוהב איכות . בחיים לי עשיתי OC\, וידוע לי שלמחשב שלי יש פונטיציאל אדיר. מה עליי לעשות האם כדאי? מה זה ייתן לי מבחינת ביצועים? במה זה יתבטא ? תודה לעוזרים.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החלטתי להשתיק מעט את המארז שלי אז רכשתי 4 מאווררי 80 מ"מ של AC להחליף את ה4 הג'נריים הקיימים אצלי במארז. כשהגיעו המאווררים כבר ראיתי בעיה, החיבור שלהם הוא חיבור 3 פינים ישירות ללוח האם מה שיוצר את הבעיה הבאה, אין לי מספיק חיבורים בלוח האם כדי לחבר את כולם. הלוח p4s8000d של אסוס, בעל 3 חיבורים על לוח האם, cpu, chassis, powes supply ככה שיש לי רק חיבור לשני מאווררים (המאוורר של הספק לא דורש חיבור לחשמל). האם יש דרך שאני יכול לחבר בכל זאת את יתר המאווררים או שאני אתצרך להחליפם? תודה!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה מוכרים דרימילים בישראל ? אני מאזור הצפון...
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אמרו לי שהכרטיס הזה רועש ורצית לדעת אם זה נכון....http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1459
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי קניתי את המאוורר הזה: http://www.skypc.co.il/pl_product~TT-A1909~18~0.htm רק בגודל של 120,לא של 80 והוא מרעיש לי בטירוף חיברתי אותו רק בביוס ואז ראיתי שהוא מרעיש וניתקתי לא ראיתי איך הוא מתנהג כשעולה הוינדוס אבל אני לא מבין למה הוא מרעיש לי ככה אם העוצמה שלו זה 21 דציבל קניתי גם את הMINIBEA וגם הוא לא הכי שקט שיש העוצמה שלו היא 18 דציבל ואני עדיין שומע אותו בקיצור מה אני עושה עכשיו עם הטנדרבלייד? תודה לעוזרים
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים... יש לי את המארז Compucase CI-6A21 והמאווררים הסטנדרטיים שהגיעו איתו די רועשים... אני רוצה להחליף את ה-2 מאווררים האלה למשהו שקט וטוב (חשוב מאוד השקט). הקונפיגורציה העדיפה היא מאוורר שמכניס אוויר מקדימה ומאוורר שמוציא מאחורה? או שיש משהו אחר? בקיצור, אני ישמח להמלצות למאוורים טובים ושקטים (ורצוי לא להיסחף בקטע של המחיר). תודה אנשים!!!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לצערי המאוורר שלי SCYTE SHURIKEN REV B עבור המעבד שלי Intel Core 2 Quad Q9550 שבק חיים. כרגע אני שם מאוורר אמיתי מול המחשב ומחר בבוקר צריך לקנות חדש. לוח האם שלי הוא ASUS P5Q DELUXE והתושבת היא 775 אני מחפש מאוורר איכותי עד 250 ש"ח וחשוב שיהיה אמין מאוד.. צריך המלצות ואגב אני מתכנן לקנות מ RSM שכך שעדיף משהו ששם. אגב, כרגע על IDLE טמפרטורת המעבד שלי היא 45 מעלות ואם אני מפעיל פלאש או קצת יותר יישומים זה בקלילות קופץ ל 55-59 מעלות זה לא תקין, נכון ? (כרגע זה בלי המאוורר) תודה רבה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתכוון לבצע oc על המעבד q6600 ורציתי לדעת מהו המעבד המומלץ בשבילי למען תוצאה טובה (3-3.2 ghz) יש לי תקציב של 300 שקל בערך אפשר לחרוג אבל לא הרבה מבחינת מקום במארז יש לי מארז cm690 למקרה ויש בעיה בגודל וגם במקרה מהתעניינות כמה מאוורים מומלץ לי במארז אני יודע שזה קצת גלישה מהנושא אבל כרגע יש לי 4 ורציתי לדעת אם כדאי להוסיף? תודה על העזרה מראש למקרה וצריך לוח האם הוא ep43-ds3l
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש קירור חרישי ואפקטיבי ל-4870X2 (לא CF) שיושב בתוך מארז של אנטק P182. מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על יחידה כזו שעושה את העבודה ואם אפשר גם הסבר קטן על איך לפרק את גוף הקירור הנוכחי והתקנת החדש. תנקס אין אדוונס
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה רצינית.. המחשב במנוחה 50/60 ובמשחק הוא 90/100 הכנסתי מאוור ישן על המעבד (קומבינה עם גומי) יש שיפור קטן - גדול מנוחה 45-50 ובמשחק 60/70 כמו שאתם רואים בתמונה הסידור של הכבלים לא משהוא אבל הדלת פתוחה.... מה אני יכול לעשות כדי לשפר ? יש תקציב אבל אני לא רוצה קירור מיים תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי חזר מתיקון אצל סקייפיסי, הם שידרגו לי מ HD4870 ל HD4890 + הקירור הנ"ל פחות או יותר בחינם (הם היו חייבים לתת לי משהו מעבר ל HD4870, כי אני קניתי OC Edition). בקיצור הורדתי את הדרייברים רק ליתר בטחון, ונכנסתי ל control center.ב FAN speed אני רואה שגם המינימום וגם המקסימום הם על 100% מה שלא נראה הגיוני כי הצליל לא נשמע כמו 100% או אפילו 50%. נכנסתי ל Riva Tuner ואני בכלל לא רואה שם את האופציה של כרטיס המסך. איך אני אמור לשלוט ידנית במהירות המאוורר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האלן אז ככה עשיתי oc ל7600gt של גיגה בייט,שמתי לב לאחרונה לתקיעות פעם ב 20 דקות בערך,תקיעות של מספר שניות.אני משחק במשחק רשת וכל פעם בערך בעשרים דקות יש תקיעה.ב 3dmark05 לפעמיים יש תוצאה נורמלית ,ולפעמיים נמוכה הרבה יחסית מהרגיל. לפני שבועים בערך שהרצתי ati tool במשך שעתיים לא ראיתי eroes אבל עכשיו שהרצתי אחרי 5 דקות ,הבדיקה נתקעה לכמה שניות כמו במשחק אבל בתוכנה לא היה eeror.שאני ביטלתי את ה oc לא ראיתי סוג של תקיעה או משהוא בסגנון.יכול להיות שלוח אם או זכרונות מגבילים אותי? כי הלוח ממש מעפן וזכרונות של ddr 400.טמפרטורה לא מגבילה אותי כי השיא הגיע ל68.אני לא יודע עם להוריד את הקלוקים יפתור כי במילא הקלוקים שהגעתי פחות או יותר מאוד נמוכים.760 זכרון ו600 ליבה.הסטוק זה ליבה …
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, כבר די הרבה זמן שהמאוורר שעל הצ'יפסט שלי משגע אותי. פעם אחת עזר כנראה לשמן אותו, והוא היה בשקט הרבה זמן. הבעיה היא שעכשיו הוא חופר עוד יותר, ואני רוצה להחליף לו מאוורר. איזה מאוורר 40 סנטימטר אני יכול לקנות ולחבר אליו? אולי יש איזה פתרון אחר למאוורר עצמו שלא חשבתי עליו חוץ משימון?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


