עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by atomic rooster,

    היי. אני נעזר במדריך של ספיד פאן שבסטיקי על מנת להוריד מהירות למאוורר של המעבד(מאוורר חדש). הוא קצת מרעיש לי. כרגע הוא על smart guardian. כשאני בוחר בsoftware controlled או בON\OFF הוא מרעיש יותר. תוכלו לעזור לי ? והאם אפשרות automatic fan speed שבתפריט הראשי צריכה להיות מופעלת ? (אם אני מבין נכון, אני צריך להגדיר לו מהירות מקסימלית להגיע אליה ואז לבחור בsoftware controlled) תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי, מה קורה?, איזה מאורר מומלץ להשים על ה-ThermalRight AX478, הוא מתאים למאוררי 80MM, רציתי לדעת איזה מאורר טוב אפשר להשים עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב יותר עם מחיר סביר {עד 100ש"ח}, ושיהיה שקט {לא חייב הכי שקט}, אבל העיקר שלא יהיה כמו ה-Delta המקורי שבא עם כל ההיטסינקים של ThermalRight. תודה מראש, מתן.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by CyberBot,

    antec h2o 920 ב1156 יתאים ל1151?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by XMB,

    [Dec 8 6:19]Test 5 , 4500 Lucas-Lehmer iterations of M16515073 using FFT length 896K [Dec 8 6:19] FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 [Dec 8 6:19] Hardware Failure detected , consult stress.txt file. [Dec 8 6:19] Torture Test ran 58 minutes - 1 errors , 0 warnings [Dec 8 6:19] Work thread stooped. כמה שאלות : 1. איפה אני מוצא את הקובץ stress.txt? אין אותו בתקייה של התוכנה 2. למה יש ERROR? 3. ה OC הוא: FSB 266 @ 350 PCI-E Auto (אי אפשר לנעול צ'פסט זבל 945 תלוי בו) Ram 677@700 Voltege: CPU Core: 1.225V @ 1.30V RAM : +0.3 V PCI-E : +0.2 V FSB : +0.2 V מעלות במאמץ 100% RAM & CPU 53-55 מעלות יש לציין שהמחשב עובד רגיל לגמרי אין תקיעות , הכל חלק , משחקים כ…

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום, לפני קצת יותר חצי שנה (לא נראה לי, אבל גג שנה), קניתי מאוורר Arctic Fan 12CM מנועה מחשבים. סבבה, המאוורר הגיע, התקנתי אותו כרגיל והוא התחיל לעבוד. המאוורר יחסית שקט עבור כמות האוויר שהוא מזיז (בסך הכל דיי סטנדרטי אבל). לפני כשבועיים פתחתי את המחשב של אחי (בו הוא מותקן) כדי לנקות אותו מאבק (אני עושה זאת מדי חודשיים). מה ראיתי? המאוורר התנתק מהחיבור שלו למארז והוא נוטה לתוך המארז ובעצם עומד ליפול לתוכו. ניתקתי את המאוורר ובדקתי אותו. מה ראיתי? הגומי שמחזיק את 2 חלקי המאוורר יחד פשוט כשל ו"נחתך". הגוף עצמו של המאוורר נפרד מהבסיס שמחבר אותו למארז. כל זאת בלי שום מגע כלשהו מאז שהמאוורר חובר! תמונות: לדעתי מה שהלך פה זה שהגומי פשוט התייבש ונהרס. לדעתי זה ממש לא…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Nigga_Lover,

    אני גאה להודיע שהמחשב שלי עובד כבר 4 ימים ביציבות מושלמת בלי ולו מאוורר אחד! נתיקתי את המאווררים של המעבד והספק כח רק כדי לראות מה יקרה, והחלטתי למתוח את זה עד הסוף... כשראיתי שהמחשב עדיין עובד אחרי 20 סבבים של הבנצ'מרקים לCPU בSANDRA החלטתי להשאיר אותו ככה, ו4 ימים לדעתי זה מספיק זמן להכריז שהוא יציב! הגעתי למצב שהרכיב הכי מרעיש זה ההארד-דיסק, מישהו יכול להמליץ ההארד-דיסק הכי שקט? (ביצועים פחות חשובים לי, אבל רעש משגע אותי!)

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by intrex,

    המפרט שלי הוא מעבד Intel Core 2 Duo e8400 לוח אם Gigabyte GA-EP45-DS3L זיכרונות G.Skill DDR2 4096MB (2048MBX2) 900MHZ 4-4-4 12 pi black כרטיס מסך nVIDIA 9800GTX+ 512MB DDR3 PCIE Club3D מארז ללא ספק Lian-Li Pc-7B Plus Black Window ספק כח Hiper S625 625W קרור למעבד Thermalright HR-01 PLUS מאוורר למארז Nexus Real Silent Case Fan 120mm PWM וניסיתי לעשות לו OC ל 3.6 כמו שהסבירו לי פעם שעבד לי וכרגע הוא מראה לי בCPUZ 2400 MHZ ורק לפעמים קפיצות ל3600... הVCORE בינתיים על 1.30 השאלה עם לעלות עוד כי קודם שמתי גם על 1.4 וזה לא עבד שמתי תמונה מה CPUZ בקבצים למטה תורידו כי עם לא פשוט לא רואים טוב.. או את הכל. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by civic,

    האם הוא יעיל ושווה קנייה? זה שהוא למעשה מוציא את החום "בכוח" לא הורס את המאוורר המקורי בנייד על ידי זה שהוא מושך אוויר וגורם לסיבוב מהיר יותר שלו כתוצר לוואי? http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php?products_id=8183

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by israel_gt,

    יש לי לוח ASUS P7P55D ואני לא מוצא מדריך שיעזור לי לעשות OC מישהו יכול לעזור תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Frequency,

    הי, אחרי פתיחת אשכול במעבדים לוחות אם וזיכרונות נראה שזה יותר רלוונטי לכאן. יש לי מעבד Amd Athlon II X3 450 3.2 Ghz ולוח אם Gigabyte GAMA-78LMT-US2H האם יש אפשרות לפתוח את הליבה הרביעית? אם כן, כיצד? ממליצים לעשות את זה? יכול להיגרם נזק? (באשכול הקודם שיניתי משהו בביוס ואחרי זה הוא לא נדלק לי, אחרי שניסיתי עוד פעם הוא נדלק ושחזר את ההגדרות של הביוס) תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by bagetrek,

    שלום שלום רציתי לשמוע את דעתכם על התוצאה של ה-OC שעשיתי לכרטיס שלי טמפ' במאמץ 55-60 מאורר 65% 831@1039 מעבר לזה היו שגיאות ב- ATITOOL . לא נעשה VCORE יותר מ- 1262 בסטוק . כי אני גם לא יודע לאן להעלות אותו

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by nw,

    מישהו פעם ניסה את זה: http://www4.tomshardware.com/cpu/98q2/980514/index.html (מדובר במאמר המראה איך משנים מהירות אפיק של מעבדי SLOT1 מ-66mhz ל- 100mhz) אני רוצה לדעת אם למישהו זה הצליח.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. כותרת^ תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by eyalha,

    אהלן, המחשב החדש שלי (מפרט בצד) ממש חם יחסית.. 70 מעלות + לכרטיס מסך.. 45 מעלות במנוחה לHDD.. המחשב הוא מחשב חדש, לא עשיתי OC, המארז הוא LEXA שבא עם 4 מאווררים (ועוד יש מאוורר לכרטיס מסך לספק למעבד..), למה המחשב כל כך חם?! מה לעשות??

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by yniq,

    יש לי לוח gigabyte GA7DXR ל AMD. המאוורר של ה chipset מרעיש מאוד לפרקים. (לפעמים הוא שקט) זה מאורר קטן ופשוט. לא מצאתי כאלה בחנויות אלא רק כל מני מאוררים מתוחכמים. איפה אני יכול לקנות כזה מאוורר פשוט? או שאולי אפשר לסדר אותו? (אני לא עושה overclocking לשום דבר) תודה, יובל

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. בחיפושי אחרי עוד מאורר למארז כי הלוח קצת חם ראיתי קירור לזכרונות וזה חדש לי אני אשמח לקבל מידע טיפים וידע מהתנסות שלכם ובכלל האם זה השפיע מהרגע ששמתם נ.ב אני חשבתי להוסיף עוד 80X80 למארז יש לי 3D ARURA

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by X7-007,

    לכל מי שיש AMD64 ו INTEL אם זה SOCKET478 של אינטל או 775, או 754 ו 939 של AMD64 יש דברים שאתם פשוט לא יודעים עליהם. כל אוורקלוק מתחיל בהעלאת ה FSB אבל בשביל להעלאות FSB צריך גם לתת יותר כח למעבד VOLTAGE אבל לפעמים כל זה פשוט זה לא מספיק. משהו מגביל וזה יכול להיות: RAM - זיכרון כמובן או המהירות של הזיכרון יותר מדי גבוהה והזיכרון לא עומד בזה או התיזמונים שהם יותר מדי לחוצים והוא פשוט לא מספיק לסנכרן את המידע ויש ERRORS שגיאות. CPU - מעבד מן המובן , המעבד לא עומד במהירות צריך להעלות VOLTAGE , או שדברים אחרים קשורים לשינויים שעולים ביחד עם ה FSB בעיקרון ב AMD64 מה שנקרא HTT -HyperTransport bus כל המעבדים 754 מתחילים מ 800מגהארצ ואסור לעבור את זה, ומעבדי ה 939 מתחילים מ 10…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by RonCohen,

    אני רוצה לקנות קירור מים מחול יש לי 300 דולר תקציב חשבתי לקנות מערכת קירור שלמה כמו של xspc ,ekאו לבנות מפרט מה אתם מציעים בתקציב הזה אבל אני צריך משאבה טוב כדי שאחרי זה אני יוכל להוסיף כרטיס מסך ללופ

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Haflo,

    כן, כן אני יודע כל מה שתגידו.....(חרא של מחשב, חרא של לוח, בשביל מה, ועוד כהנה וכהנה אימרות...) קבלתי מחשב חדש בעבודה, Intel Pentium 4 1.5Ghz על לוח (לא מוכר) Intel 845i Chipset 256SDRAM בא לי להתעלל בו!!! זה אפשרי? ולמה צריך לשים לב? (לצידו עומד P3 800 256Mb - שאני אוהב יותר....)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. תמונה תמחיש הכל : כפי שאתם רואים טמפרטורות ממש שונות ואני לא יודע למי להאמין וגם הEVEREST Home Edition טוען שהטמפרטורה שלי ממש גבוהה. תודה לכל התותחים שיעזרו לי ...

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Blabber,

    האם יש למישהו מושג היכן ניתן להשיג מאווררים של 200mm ומעלה? תגובות כמו: "מה אתה צריך מאוורר כזה גדול? קח מאוורר 3000 RPM" לא עונות לי על השאלה, ואם כבר אתם תוהים למה אני צריך כזה מאוורר ואיפה אני אדחף אותו, אז אני מתכןן מוד למארז וזה יהיה מאוורר צד בדלת. עריכה: האם בארץ ניתן להשיג דברים כאלה: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=327&products_id=26263 http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=327&products_id=25134 בארץ מצאתי רק ANTEC BIG BOY

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. למי שזוכר, לא מזמן חיפשתי קירור חדש לסוקט A בכל מקרה בסוף החלטתי ללכת על Thermaltake Silent Boost והיום קיבלתי אותו כרגיל מרחתי משחה טרמית (MX-1) בשכבה אחידה על פני כל המעבד, ואז הרכבתי את הקירור תוך וידוא שהוא מחוזק היטב. כמה הופתעתי לגלות שהמעבד פשוט בוער. והקטע הכי מוזר שהוא ממשיך לתפקד כרגיל כאילו לא קרה כלום :s05: (לצורך העניין, הרכבתי אינספור גופי קירור עד היום וזה לא שחיפפתי או משהו) אבל הטמפ' נראית כל-כך לא הגיונית שרציתי לשאול מה הסיכוי שהסנסור פשוט מזייף? הלוח תוצרת ג'יגבייט מדגם GA-7N400 Pro2 תודה

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Yaniv,

    המאוורר שעל המעבד שלי מת. אני ממש חייב מאוורר חדש אבל אין לי מושג מה המחיר בשבילו. המחשב הוא יחסית ישן: מעבד: DualCore Intel Core 2 Duo E7500, 1600 MHz לוח אם: Gigabyte GA-EG41MF-US2H זיכרון: Crucial 2GB PC2-6400 DDR2-800MHz - יש 2 כאלה דיסק קשיח: Hitachi HDP725050GLA360 500GB 7200 RPM 16MB Cache SATA 3.0Gb/s 3.5 צורב: LG GH22NS40 מארז: Huntkey Hercules II H002 ספק כח: 400W HUNTKEY - אין לי מושג מה הדגם הספציפי זה כל מה שידוע לי... בהתחלה חשבתי שזה בעיה של שימון אבל מסתבר שלא.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Spaik,

    כמה עולה מקדח כוס 80 מילימטר שאני יוכל לקדוח איתו בגג של המארז 80 מילימטר אני צריך. כמה עולה בערך ברשתות ace שזר וכל אלה?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by TAMIRRR013,

    אני רואה פה חלק מהאשכולות שאומרים שמותר לנקות עם פאן את המחשב אבל על אוויר קר,וחלק אומרים שזה יכול ליגרום לחשמל סטטי שיוצא מהפאן וליגרום נזק אני מפחד לנקות ופיתאום המחשב לא ידלק וידפק וליפני פסח אני חחיב לנקות הוא מלא אבק מיפרט לא יודע עם חשוב: e8400 P5QL-E 4GB RAM ZOTAC 9800GTX+ CORSIAR 550WTT NZXT TEMPEST אין חשש מלנקות עם פאן על קור?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים