אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שווה לקנות את: Thermaltake Hardcano 12 ? http://www.thermaltake.com/accessories/hardcano/a1845.htm והקירור מים הזה: קישורים: http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0005-01BigWaterSE/cl-w0005-01.htm http://www.thermaltake.com/images/watercooling/cl-w0005-01BigWaterSE/cl-w0005-01enlarge.jpg אני רוצה לשעות אובר קלוקינג מ3.2 ל4 גיגה הרץ (אינטל) האם הדברים האלה יועילו? תודה.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך המלצה למאוורר למעבד פנטיום 4 3000Mhz... אני רוצה: שהמאוורר יקרר טוב, לפחות ברמה של המאוורר האורגינלי של פנטיום 4. ועוד משהו שחשוב לא פחות - שיהיה שקט!!! אבל שקט שקט... אם אפשר אז תכתבו גם מחיר, ואיזה לינק לאנשהו שמוכרים את המאוורר שם... תודה רבה!
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, סוף כל סוף התחדשתי בכרטיס הנ"ל. רציתי לדעת לגבי OC נמוך-בינוני לכרטיס (גירסא הרגילה ולא הTOP),כמו טמפ' מומלצות (ראיתי בפורומים השונים שהיא לא צריכה לעבור את ה70 מעלות) *הורדתי את GPU TWEK BY ASUS אך הכרטיס במאמץ עובר את ה70 מעלות (בבדיקת פורמארק ועוד תוכנות) ואז אט אט התוכנה מאפשרת למאוורר להתחיל להגביר סיבוב ועד שהוא מגיע ל 60% ומעלה המעלות מתחילות לרדת-יש לציין כי פרק זמן לא מבוטל הכרטיס נמצא סביב ה72-74 מעלות עד שהמאורר עובר 50-60% ואז הכרטיס יורד למתחת ל62. קצת נתונים על OC שעשיתי כרגע: GPU BOOST CLOCKS-1120 MEMORY CLOCK-6190 חייב לציין כי הוא לא מראה ארטיפקטים/קריסות וכד' במשחקים ובתוכנות מאמץ (מעל שעתיים בדיקה) מס' שאלות: -מה המלצתכם לגבי הכרטיס הנ"ל-האם…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי.. היום עשיתי OC ראשון שלי ! הלך בסדר גמור.. רק שיש לי בעיה אחת.. אני לא מצליח לקבל יציבות על FSB 400, רק על 380. טיפה מידע, העלתי את הFSB ל400, בשביל לקבל פוסט הייתי צריך לעלות את המתח של הזכרונות ל2.02 עם תיזמונים 5-5-5-15 (הזכרונות עובדים על 800MHZ). המעבד הוא E6750, עובד על מכפלה 8, במתח 1.344 (לפי CPU-Z) מגיע ל 3200MHZ. בשביל לעשות פוסט הייתי צריך להוסיף גם 0.1 וולט לNB, ו0.1 לFSB. הבעיה היחידה היא שבמצב הזה אני לא מצליח לעשות שום בדיקת יציבות. המחשב נופל לי כל פעם. נכון לעכשיו הורדתי את הFSB ל380, והכל עובד יציב. הטמפרטורות הם 32 מנוחה עד 66 מאמץ (100%). אני לא רוצה להוסיף מתח למעבד כי אז הוא מתחמם ועובר את ה70 (מה שאני ממש לא רוצה, 70 זה הגבול). הקירור שעל המעב…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
את האחורי מחברים כך שיוציא אויר החוצה, את הקדמי מחברים כך שיכניס אויר לתוך המארז. או שחיברתי לא נכון...? יש סיבה אחרת שיכול להיות שבגללה sflex אחד שקט לגמרי וsflex שני עושה רעש של טרקטור? אולי לא חיברתי לחשמל המתאים אחד מהם? בנוסף - את המאורר של המעבד (מאורר סטוק של נינג'ה 2) חיברתי ללוח אם ל sys_fan. זה בסדר? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מאוורר הכי שקט שאפשר לקנות בארץ, ויתאים לAMD XP1600? לא בשביל אוברקלוקינג (בינתיים) אלא בשביל השקט בראש *****שלי טימטם לי את השכל******
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוברקלוק כרגע 2.6MHZ לא עושה בעיות מיותרות עם קירור ז'נרי האם המאוור בלינק איכותי ? חיפשתי גם התאמה ללוח האם שלי ולא מצאתי. http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=31 מהו המאוור /גוף קירור המשתלם ביותר ל AM2? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום שוב, יש לי שני מחשבים ניידים, המחשב הראשון compaq presario CQ62 הרעיש מאוד. אתמול ריססתי אוויר דחוס לפתחים (גם הצדדי וגם התחתי), ומאז, כניראה המאווררים הפסיקו לעבוד. כבר שאני מנסה להעלות אותו הביוס ממליץ שלא ומראה בעיה במאווררים, וגם אם אני מעלה את הווינדוס, הוא נכבה אחרי כמה דקות. עשיתי משהו דומה עם המחשב השני dell vostero 3550 וגם הוא נהיה מאוד שקט ואחרי זמן מה שהמחשב עובד הוא מראה את הטמפ בתמונה [ATTACH=CONFIG]6305[/ATTACH] גם במחשב הראשון, המצב נראה אותו דבר, אבל לא נתתי לי זמן להתחמם אני לא יודע אם בדל המאווררים הפסיקו לעבוד, אם כי הוא ממש שקט איך אפשר לטפל בזה? בנוסף, לגיטימי לעבוד על הדל כשהוא בטמפ הזו? עצתכם? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יש ברשותי מעבד i7 13700 וקירור noctua nh-u14s (במארז יש שלושה מאווררי a12x25 מקדימה ואחד של 14 מאחורה..כולם נוקטואה). בזמן משחק (במיוחד בטלפילד ) המעלות של ליבות 1-8 מגיעות ל 84,79,85,78,93,95,85,81 מעלות... זה תקין?מה ניתן לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הי הרכבתי HTPC, עם כרטיס מסך palit nVidia geForce 9600GT 512Mb http://www.skypc.co.il/pl_product~28620~8~0.htm לאחר שקיבלתי אותו, גיליתי שהוא רועש מדי לסלון, והמקור העיקרי לרעש הוא כנראה כרטיס המסך. יחד עם כרטיס המסך הגיעה תוכנה - vTune ששולטת בין השאר באוורור של הכרטיס, ומורידה אותו עד 40% (לא יודע מכמה). גם ב 40% הכרטיס רועש מדי. מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה? עם השקעה נוספת או בלעדיה? האם תוכנה אחרת תוכל להנמיך עוד את הסל"ד? האם זה בכלל כדאי (מבחינת חמום יתר של הכרטיס). כרגע vTune מראה שהכרטיס ב 42 מעלות באופן קבוע. אין לי מושג אם זה מספר אמין. אולי כדאי לי להשקיע בפתרון קרור אחר? אולי בכלל לנסות להחליף את כרטיס המסך?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לצפות אלומיניום בציפוי של כרום ניקל לטובת מוד שאני מתכנן. איפה יש מקומות כאלה שמצפים וכמה יכל לעלות בערך ציפוי של פלטת אלומיניום בגודל של 15X3 סמ' ? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש משהו סביב ה120 שח. קירור אוויר כמובן, יהיה oc אבל כנראה בלי להעלות את המתח בשלב ראשון. לוח אם הוא Gigabyte GA-Z87P-D3. לא חשוב כ"כ הרעש, שיקרר כמה שיותר. ראיתי שהמבחר בksp הוא גדול יותר וגם זול יותר. מה שנכנס בתקציב זה בערך אלה: Arctic Alpine 11 Pro [h=1]Scythe Katana 4 [/h]Scythe Samurai ZZ Scythe Katana 4 Arctic Cooling Freezer 13 CO תודה רבה!!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיצר כמוש שאלתי בכותרת, מאוורר 26 אינטש וסוניק טואוור זה ילך טוב או לא? כי לי אין נסיון עם הסוניק טואוור אז אני לא יודע. תודה מראש מבריה.
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/zalman-cnps9500.html בחנו אותו פה מול מערכת קירור מים ומול סידרת ה 7XXX שווה הצצה אחלה קירור!
-
כמה אוברקלוק יציב אפשרי בRyzen 5000 לזיכרון ומעבד בלוח 5+3 Phases Pure Digital VRM ? למשל 5600G בלוח אם Gigabyte A520M DS3H Micro ATX AM4 64GB (2x32GB) Memory Kit – 3200MHz CL-16 – 1.35V
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד E8400 והוא כרגע עובד על מהירות 3.5GHZ עם 1.4260V ו פועל על 75-80 מעלות במאמץ. אני כבר כמעט חצי שעה עם התוכנה ORTHOS והכל נראה יציב בנתיים. השאלה שלי היא כזאת- מעלום לא הצלחתי לעשות OC עד היום בגלל ששיניתי יותר מידי הגדרות. בפעם הזאת הדבר היחיד ששיניתי היה ה BUS SPEED והמתח ולא שום דבר מעבר... אם המחשב יציב עכשיו אז הכל תקין? יש משהו קריטי בהגדרות שצריך לשנות? ונראה לכם שאני יכל להוציא עוד קצת מהמעבד? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עוד רגע מתחרפן מהמחשב .. כמה רעש מכשיר חשמלי ארור יכול להוציא?! המחשב: Athlon3200+ עם XP120 וThermoflow120MM עליו. DFI nForce4 Ultra-D עם הקירור הקירור המקורי על הצ'יפסט מארז TT Soprano עם 2 טנדרבליידים וסיילנט קט שהתחרפן (בעליה של המחשב הוא נשמע כמו טרקטור ואז כשאני מביא לו כאפה הוא נרגע). כרטיס מסך GeForce 7800GT עם הקירור המקורי. אני אשמח להמלצות להשקטת המערכת כמה שיותר, תוך כדי שמירה על ביצועי קירור טובים כדי שיאפשרו OC בעתיד. תודה לכולם.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכם זה ממש עלוב אבל זה מה שיש המצלמה שלי לא מותקנת אין לי כח להתרין אותה שעות... אז ערכתי פה איז ה דגם של המארז שלי... או קיי יש 4 מאוררים באמצע... אלה על הדלת של המארז מכניסים כולם... 1 מהם הוא סמארטפאן2... ויש עוד 3 גדולים של 120 ממ ההוא שמאחורה מוציא ומקדימה יש 2 העליון מוציא התחתון מכניס יש הצעות????...
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי אתמול בלילה, ושני דברים לא מסתדרים לי - 1- הטמפרטורות רק עלו! אם קודם הייתי מקבל בסביבות 31-32 (zalman 7000, generic paste) עכשיו, עם sp94, טורנאדו 80 ו-as5 זה יושב בסביבות ה40 (טמפרטורות נמדדות עם MBM5) זה פשוט לא נראה הגיוני - הכבלים מאוד מסודרים ויש 5 מאוררי מארז, 2 מקדימה מכניסים, 2 מאחורה מוציאים ואחד בדלת מכניס שכבת הpaste מאוד, מאוד דקה 2- אני לא מצליח לשלוט על המאורר עם האנרמקס שלי (A5) - סיבוב של החוגה לא מזיז לא כהוא זה והוא ממשיך להסתובב במהירות המירבית.
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לוח אם של אסוס - Asus P8Z77-I Deluxe וקירור מים - Antec kuhler 620 ואני מחבר אליו מאוורר עם PWM ללוח יש חיבור אחד של cpu fan ואחד של chassis fan. אני יכול לחבר את המאוורר לחיבור של המעבד ואת המשאבה לחיבור של המערכת בלי בעיות? לא ממש בא לי לחכות למפצל כמה ימים...
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, החלטתי להחליף את המאוורר הקדמי של המארז שלי. אני מרוצה מיכולת הקירור שלו, אבל לא מהרעש שהוא מפיק... החלטתי לקנות את המאוורר מ-rsm לאור ההתרשמות הטובה שלי מהם (קניתי מחשב מהם לפני כשנה ואני מאוד מרוצה ממה שקיבלתי). איזה מאוורר 120 מ"מ אתם ממליצים לי לקנות מהם? כרגע המאוורר שיש ברשותי הוא Scythe sy1225SL12H - http://www.scythe-usa.com/product/acc/026/sy1225sl_detail.html והמארז שלי הוא Cooler Master Elite 370 - http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6656
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום.. אני מנסה לעשות OC למעבד P4 1.7 . עכשיו המעבד פועל בתדר הרגיל שלו(1.7), אך כאשר אני מנסה לשנות מעל כפולות של 1.7 השינוי לא נשמר. אני שומר בביוס בעת היציאה, אך בכל זאת השינוי לא נשמר. יש לציין ששינויים אחרים נשמרים אך שינוי תדר המעבד אינו נשמר. מה יש לעשות? תודה מראש.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי היי , לא היתה לי ברירה , בסוף הצמדתי את הקירור הארוך (זה שתופס 4 זיכרונות בשורה) עם פד רך שהוצאתי מהקירור שיש בקירור של הגשר הצפוני מלוח אם חדש אבל פסול , בלוחות האלא של גיגבייט יש מיתחת לכל קירור פדים גמישים אבל שהם קצת דביקים , עשיתי מין מוד כזה , חתחתי מרובעים קטנים מהפד והצמדתי לכל 4 הזיכרונות , לקחתי דבק פרופוקסי (דבק שמערבבים ביד כמו פלסטלינה משתי חומרים ) ושמתי נקודה בצד של זיכרון צדדי , לאחר זאת הצמדתי את פלטת הזיכרון הארוכה לאחר שהסרתי מימנה את הפד המקורי שבא מהיצרן ,עד שאלומניום היה נקי לחלוטין , לאחר שראיתי שהכל מהודק טוב , הרצתי OCCT למשך 10 דקות , בחדר ממוזג קיבלתי 60 מעלות מקסימום בבדיקת כרטיס המסך. אני מקווה מאוד שזה יחזיק מעמד , אין סיכויי שהפלטה טיפול…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-


