אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
אני רוצה להחליף את הקירור לATHLON XP 2500 שלי לקירור טוב שלא ירעיש הרבה ובגלל זה אני מוכן להשקיע עד 300 שקל בגוף קירור טוב ולקנות מאוורר רגיל שלא עושה הרבה רעש. חשבתי אולי על הThermalRight XP-120 אבל אני לא בטוח אם הוא מתאים כי רק במקום אחד ראיתי שהוא מתאים אז אם מישהו יודע שזה יכול להתאים אז שיגיד לי או שתתנו הצעות לגוף קירור טוב במקומו ומאוורר לא רועש. תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה המקסימום שהוא מגיע ב RPM?
-
- 27 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ראיתי כמה תמונות של דרמלים באינטרנט מה ההסדל בין זה לבין מקדחה רגילה? הרי שניהם מסובבים "משהו" לא? אין אפשרות לשים את הגלגלים שחותכים את הפח במקדחה רגילה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מארז של CHIEFTEC הנה התמונה: ברצוני להוסיף לו מאווררים(אתם תגידו לי כמה עוד צריך) כרגע יש לי מאוורר אחד של זלמן ZM-F3 120 מ"מ שמחובר על הצלעות קירור של המעבד ומאוורר של הנינג'ה פלוס שגם הוא 120 מ"מ שיושב מאחורי המארז ומוציא אוויר החוצה וכמובן מאוורר על הכרטיס המסך(XTX). אני יודע ש-2 מאווררים לא מספיק ויש לי עוד יציאות במארז שאפשר להוסיף שם מאווררים. לפי הקישור הזה - http://www.chieftec.de/?page=products_show&item=3806&k_id=1&language=uk תראו את מבנה המארז שלי ותציעו לי עוד כמה מאווררים אני צריך ואיפה למקם אותם. בתודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הקיצר הורדתי את התוכנה כי ראיתי שהיא הכי מומלצת .. הכרטיס שלי הוא עם קירור סטוק כרגע עוד מעט אני הולך לדואר ומביא את הVT700 של זלמן ומתקין אותו על הכרטיס במקום הקירור .. אז עכשיו הפעלתי את התוכנה והכל .. ישר לחצתי על לחפש את הזיכרון הכי גבוה זה הגיע לי מ720 ל850 בערך ופתאום ניהיו עיוותים ורעשים מוזרים כאלו והכל ניהיה מטושטש לי והמחשב עשה רעש אז כיביתי אותו וזה הגיע לטמפ' של 75 מעלות וזה עדיין המשיך לחפש את המקס' בקיצור מה צריך לעשות ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת ! בתודה מראש לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את המארז CoolerMaster Trooper 1. Front: 120mm Red LED fan x 2, 1200 RPM, 17 dBA 2. Top: 200mm fan x 1, 1000 RPM, 23 dBA (converted to 2 x 120 / 140 mm fans) 3. Rear: 140mm fan x 1, 1200 RPM, 19 dBAn (converted to 120mm fan) 4. Side: 120mm fan x 2 (optional) 5. Bottom: 120mm fan x 2 (optional) בכללי אני כבר קניתי מחשב חדש ואני מתכנן להחליף את כל הרעש מסביב. אני מרגיש כמו חדר שרתים רק עם הרעש בלי הביצועים מה שנקרא. בעיקרון החלקים זה I3770K Noctua NH-D14 CPU Cooler Noctua NT-H1 Thermal Compound Grease 3g Asus P8Z77-V LGA1155 G.Skill Ripjaws-X 2x8GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 Kit CL9-9-9 אז בגלל שאני רוצה שקט אני רוצה להחליף גם את המאווררים בצד שאני לא אשמע כלום. זה…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי geil one BH5 שנמצאים תחת אוברקלוק דיי גבוהה וקראתי שבמתחים כאלה דרוש קירור אקטיבי. ראיתי פעם מן מאווררים קטנים של 40מ"מ שמתלבשים על הזכרונות אבל אני לא מצליח למצוא אותם עכשים. אם מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול להשיג אותם או לתת פתרון אלטרנטיבי זה יהיה מאוד נחמד
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למה משתמשים בזה האים זה דבק ? איפה אני יכל להסיג דברים כאלה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
NEON 8 COOLER או שאני אקנה ממישו פה ביד שניה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז סיימתי סוף סוף את כל הבנייה ואת הבדיקת נזילה וכל מה שיש לי להגיד זה שאני מאוהב! המערכת כל כך שקטה שזה מדהים אותי, אפילו העלתי למאווררים שלי את המתח כדי שיסתובבו על 1500RPM ועדיין אני לא שומע אותם! יש יותר רעש מהכונן הקשיח מאשר המאווררים (ועוד אצלי הם מחוץ למארז). אני קצת עסוק עכשיו בלהתקין את Windows מהתחלה כדי שהכל יהיה נקי אבל הנה תמונה שצירפתי של אוברקלוק מאוד זריז ועם מתח יחסית גבוהה. אין לי גם את הכבל של המצלמה למחשב אז כרגע אין לי איך להראות לכם את המערכת נקווה שמחר אני יארגן כבל. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ראיתי מישהו שעשה קירור למעבד אם קרח יבש והגיע למינוס 40 מעלות (מעבד) מה זה הקרח היבש הזה? מישהו ניסה את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף? לקנות קירור מים ב 500 + או להשעיק בקירור אוויר ? ממה אני אקבל את התוצאה הטובה ביותר? (מה אתם אומרים על ה BIG WATER של TT ?)
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אנשים אני הולך לקנות את המאוורר הזה אז תגידו הוא טוב בכלל למארז או שעדיף את הזלמן על פניו......איך הביצועים שלו והוא שקט? טנקס! תמונה:
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני באמצע OC למעבד שלי התדר המקורי שלו הוא 2.83 והעלתי ל3.4 אבל בבדיקה אצל OCCT היתגלת בעיה בCORE 0,מה כדי לעשות?. כמו כן הטמפרטורה לא גבוהה,למרות ששמתי לב שבליבה אחת הטמפרטורה שלה גבוהה משל האחרות...( אבל לא בהגזמה).
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני צריך המלצה למשחה טרמית, עבור i5-2400 עם קירור סטוק אם זה משנה, לא משהו מיוחד העיקר שיעבוד. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אם אני רוצה לעשות אוברקלוקינג למחשב שלי (יש מידע במפרט המחשב) אז בעיקרון נכנסים לביוס ומעלים לאט לאט מה שנקרא : CPU Front Side Bus Frequency ??
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיות עם הטמפרטורה של המעבד מאז שקניתי את המחשב 38-45C במנוחה זה גבוהה מאוד וכשהוא במאמץ בכלל מגיע ל100C מה שלא אמור לקרות אחרי בירורים החשב יכבה את עצמו רק שהמעבד יגיע ל126C הכל היה נראה לי מאוד מוזר. אז לקחתי קטורת ובדקתי את זרימת האוויר במארז,יש לי קירור מים של קולר מאסטר 240MM ומאוד מוזר שהמעבד יגיע לרמות כאלו והתחממות כזאת מהירה,אפילו רק שאני פותח משחק זה קורה(וכדרך אגב לא בוצע שום אוברקלוק למחשב בשום צורה כלשהי) אז עברתי עם הקטורת לייד כול המאווררים וגילתי ששבעצם המשאבת מים מוציאה אוויר החוצה וכל שאר המאווררים מכניסים אוויר פנימה זה נראה לי מאוד מוזר שהמשאבת מים צריכה לקחת את האוויר מבפנים ולא מבחוץ. מישהו יכול לעזור לי אפילו בצאט בטלפו…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לכולם! ;D ;D הנני רוצה לעשות OVERCLOCKING למחשב שלי הוא P2 מעבד CELERON 300 ! ???תעזרו לי בבקשה במעשיי! תודה מראש! 8)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי.בעניין הo.c אני לא מבין גדול ולא רוצה לעשות דברים שאני לא בטוח בהם ב-100 אחוז.כיום יש לי core 2 quad q9550 2.83 ואני משתמש בתוכנה של אסוס שנקראת EPU-6 ENGINE לשנות את תדר המעבד...במצב "טורבו" אני מעלה אותו ל-+15% ולא יודע אם זה באמת מבצע המהרה כלשהי למעבד בפועל ובנוסף לא יודע איך אפשר לראות את התדר הנוכחי של המעבד לאחר "ההמהרה" שהוא מבצע. אני מכיר את המקום בביוס שמשחקים עם המתח של המעבד בשביל המהרה ולא רוצה סתם לעשות דברים שאני לא מתמצא בהם. אם מישהו יוכל לתת הסבר קצרצר על O.C בסיסי למעבד אני אודה לו מאוד. מבחינת המפרט הוא רשום בצד והאיוורור של המחשב מצויין כך שאני לא דואג. תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מאוורר biox f120 ואני רוצה לקנות עוד מוורר שהוא RGB ולחבר אותו לחיבור הנוסף שמגיע עם ה biox f120 זה אפשרי? יכול להיות עם זה בעיות?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני חודש בערך קניתי את הfx6800 של gigabyte עם הקירור הפסיבי.. הטמפ' שלו מעט גבוהות(אידיאלי-66 במקרה הטוב. מאמץ כבד-76) והיות והמארז לא מקורר היטב חשבתי להוסיף קצת קירור. פירוט הקירור- מאוורר 80מ"מ בקדמת המארז שמכניס אוויר. ועוד מאוורר אחד שמוציא אוויר של הספק. בחלק האחורי של המארז יש מקום למאוורר 60מ"מ בלבד. חשבתי להוסיף מאוורר אחד של 120מ"מ בצידו של המארז ועוד אחד בגג המארז גם של 120 מ"מ. מה דעתכם? תודה לכל העוזרים.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי נייד דל 5110 , I7 2670qm , 8GB וכרטיס GT525 , וכאחד שאוהב ל"שחק" עם המחשב הפעלתי את Msi afterburner בשביל לראות כמה אני יכול למתוח את יכולות הגראפיות של הנייד.. בתמונה הראשונה במצב סטוק , 600/1200/900 ובתמונה השניה לאחר OC לתדרי 550M , שהם 740/1480/900 אבל את הזיכרון משכתי מ900 ל 1060 לא עשיתי מבחן לCPU כי לא היה שינוי... הבדיקות נערכו במצב ENRTY בגלל שהרזולוציה של המסך לא גבוה מספיק בשביל P (אולי אני אנסה מחר על מסך חיצוני) אשמח לתגובות [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן ושוב פעם תודה לכל החברים שעזרו לי בתרדים הקודמים שלי. אז ככה, קניתי בתיאלנד קירור למעבד p4, 2400mhz שנקרא BigTyphoon ב120שקל עם משחה טרמית של Artartic Cooling אני חושב. התקנתי את הבהמה הזאת על המחשב והוא עובד נפלא (במנוחה): הלוח אם שיש לי דיי מעפן לצערי - Asus P5S33 זכרון 512ddr כרטיס מסך: Leadetk 6600GT בתוכנה EVEREST טמפרטורת המעבד שלי יושבת על 14מעלות מה שנראה כמו זיוף של החיישן כי בתוכנה של הלוח אם מראה לי 22-24 תלוי כמה זמן המחשב עובד. עכשיו לאחר שיש לי את כל הכלים והאמצעים לעשות OC מוצלח ולנסות להגיע ל2800 לפחות שהתקווה היא להגיע ל3אלף, מה שאני צריך לעשות זה: א- בדיקת טמפטרות במאמץ לפני אוברקלוק ב- להעלות את מהירות הלוח או איך שלא קוראים לזה מ133 שזה…
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-


