אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
גלשתי לי לתומי ברשת ... ופתאום מצאתי חתיכת הסטוריה קטנה. במאגר הנתונים של Tweakers Australia
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה המערכת קירור פאסיבית הכי משתלמת למעבד הספציפי הזה? עניין האוברקלוקינג לא מעניין אותי אז אשמח להמלצתכם. אני משתמש במחשב ב99% מהזמן לפוטושופ אם זה משהו שצריך לקחת בחשבון. בברכה, אורי
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה, כמה זמן אני צריך לחכות אחרי ששמתי את הנוזל הזה על הליבה והדבקתי את המאוורר(עם הדבק הדו צדדי הזה) ... ?? אני פה פשוט פה באמצע התהליכים ולא יודע כמה זמן לחכות איתו....
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שאתם לא יכולים לגלות את העתיד אבל חשבתי שאולי כן חחח סתם חשבתי אולי תוכלו לנחש בערך, זה המקרה: היום ישבתי איזה שעתיים לחתוך צלעות לזכרונות של הכרטיס מסך מאלומיניום שהיו לי מאיזה מחשב ישן ושמתי עליהם 2 מאווררים קטנים שתופסים בדיוק את כל הגודל של הצלעות ושמתי עוד מאוורר 80 מכוון עליו ועוד אחד קטן גם על הכרטיס מסך ועכשיו יש לי כאלה דברים שחורים במשחקים (ניראה לי שקוראים לזה ארטיפקטים) והגעתי לאותה תוצאה באוברקלוק לפני ששמתי את כל הקירור הזה זה הגיוני???? ד"א יש לי כרטיס FX 5200 והמהירות זיכרון עכשיו עומדת על 393 והמהירות מעבד על 320 אבל שאני מעלה את הזיכרון והמעבד(של הכרטיס מסך כמובן) אז רק הזיכרון עושה בעיות ארטיפקטים המעבד לא עושה אבל אני פוחד שאני יגזים באוברקלוק…
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם. יש לי מארז אורורה של ג'יגהבייט ואני רוצה לשים לו מערכת קירור מים כדי לשמור על יציבות ומהירות איזה מערכת קירור מים מומלצת במחיר זול כדי שתקרר לי את כול המחשב (ולא רק את הזיכרונות או כרטיס המסך..) תודה רבה על עזרתם
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן , יש לי מחשב די חזק עם כרטיס מסך חזק radon hd4850 והמחשב שלי מתחמם מהר מאוד ואז עושה רעשים. אני חושב שאין סירקולציה כמו שצריך. המצב הנוכחי הוא שיש לי שני מאוורים רציניים של 12 ס"מ, אחד בקידמת המחשב בחלק התחתון, צמוד להארד דיסק ואחד באחורה של המחשב. אחד המאוורים התקלקל אז קניתי מאוור חדש די טוב והוא יותר חזק מהשני. עכשיו השאלה שלי אליכם היא איך לסדר את המאווררים? את המאוור החזק לשים בקידמת המחשב או באחורה? (נראה לי עדיף מאחורה כי שם הוא יותר קרוב לחלל המארז ואילו המאוורר שבקידמה הוא די בצד כזה). חשבתי לעשות סירקולציה כזאת שאחד יזרים אויר פנימה ואחד יוציא איזה מהם כדאי שיעשה מה ואיך אני יודע אם הוא מזרים אויר או מוציא? הכיוון של המדבקה צריך להיות איפה .. בנוסף לכך, יש …
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. כבר מספר ימים שיש לי בעיה במחשב. בכל פעם אחר שהמחשב מכובה מספר שעות (בלילה לדוגמא) ואני מפעיל אותו - רעש בלתי נסבל ולא פוסק נשמע מכיוון המארז. בשביל להפסיק את הרעש, אני מחכה עד שהמערכת תעלה ואז מכבה את המחשב ומדליק מיד - והבעיה כאילו לא הייתה. פתחתי את המארז בשביל לבדוק בדיוק מהיכן מגיע הרעש. הרעש מגיע מאחד המאוררים. ניקיתי את המאורר הזה (ועל הדרך גם את המאורר השני ואת הכרטיס מסך) והפעלתי את המחשב - הרעש נשאר. מה עושים? תודה מראש!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש פה מישהו שיהיה מסוגל לעשות לי vmod ללוח אם (תמורת תשלום כמובן) ושיש לו מספיק ניסיון בתחום כך שהוא יכול להתחייב שהוא לא מפקשש לי שמה דברים ? הלוח הוא IC7, ואני ככל הנראה אקנה קירור מים בקרוב, כך שלא תזיק איזו תוספת וולטאג' קטנה. והערה קטנה לכל בני ה-14 שנמצאים פה - לא צריך לקפוץ, גם אני הייתי בגילכם פעם, אבל אין מצב שאני אתן לכם להלחים חיבורים על הלוח שלי.. אני בהחלט מכוון לחברה היותר מבוגרים ומנוסים פה (Amiram, Alianyn, Captaincaveman, The Byter וכולי)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין הרבה מה לומר. תראו את התמונות ותגידו לי מה אתה חושבים.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. כבר זמן רב אני מריץ את המחשב בFSB 155 במקום 133 במקור. ברשותי P4 2.66GHZ B הFSB הוא 133 במקור והמכפלה 20. כבר זמן רב אני בהמרה של 155mhz FSB וללא שום בעיות. כעת שאני מנסה לעלות ל160 המחשב נופל ישר אחרי טעינת הווינדוס. מסך כחול כזה של XP וריסט למחשב אוטומטי. ברשותי זכרונות של A DATA 200mhz הפשוטים ביותר, 2 סטיקים של 512MB מסודרים בDUAL. אני יכול לקבוע להם את התיזמונים, כרגע התזימונים על מצב אוטומטי על הכי גרוע 2.5 CAS 4 RAS TO CAS 4 RAS 8 cycle time כרגע זה נובע ממצב אוטומטי בביוס. אני יכול לקבוע מנואלי (ידני) מה יהיה כל אחד. המתח למעבד ולזכרונות קבעתי AUTO. ויחס התדר לPCI AGP נראה לי נעול, כי בחרתי בביוס על תדר של 66.6/33.3 משו כזה זכור לי. יש ל…
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני ממש חדש בבעולם של המהרות. לפני שקניתי את הכרטיס מסך החדש שלי בכלל לא הייתי צריך OC, אבל הגעתי כרגע למצב שיש לי טיפה צוואר בקבוק. אני לא מצפה להגיע למהירויות מטורפות בגלל שאני נשאר עם הקירור סטוק של המעבד. כרגע במארז יש 3 מאווררים נוספים: 2 של 8 אינצ'.. אחד מכניס אחד מוציא (מכניס לכיוון המעבד/מוציא יושב מתחת לספק), ומאווור 4 אינצ' שיושב על הגשר הדרומי. (מצרף טמפרטורות ומתחים נוכחיים) לכמה המעבד יכול להגיע? ואיך בדיוק אני עושה את זה? תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת מה הטמפרטורות במאמץ ובמנוחה שכדאי לי לשים אותו, האם להעלות את ה- core clock ואת הזיכרונות ביחד כל פעם בכזה 15 mhz?? (או קודם את הזיכרונות ואז ה- core), עד כמה וולט אפשר להעלות והאם כדאי לי לשים את תוכנית המאוורר על auto או לשים על custom (ב- Trixx) וכמה אחוז לשים בערך?? עריכה: יש לי לוח אם p67 a ud3 האם תהיה בעיה לבצע עליו OC למבד ולכרטיס מסך (יש את כל הסיפור הזה איתו עכשיו)??
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הזמנתי 2 טרמומטרים אבל החיישן שלהם הוא די גדול (מתאים למדידת טמפרטורת מים או טמפרוטה כללית של המארז) עכשיו מצאתי את הדבר הבאה. http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=46_173&products_id=24296 האם ניתן פשוט להוציא בהלחמה את החיישנים הישנים ולהלחים את אלה? כי הם יותר מתאימים לי לשימושים ( פלטייר 150 וואט ו400 וואט )
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לחבר שלי יש מעבד כמו שלי (e8400) ואצלו הטמפ' של המעבד היא בממוצע 10 מעלות פחות משלי!! אצלי הטמפ' של הליבות היא בין 44 ל49 ואצלו היא בין 33 ל 38 מעלות. מה שהכי מוזר זה שלו יש רק קירור סטוק של המעבד ובלי עוד מאורר מול הלוח אם ואצלי יש את הקירור סטוק + מאורר 120 מול הלוח אם ועוד מאורר 80 מילימטר שזורק אויר על המעבד וגם החלפתי משחה טרמית. שנינו ללא oc (הוא בכלל לא יודע מה זה...) דרך אגב שנינו בודקים בעזרת realtemp (הגרסה הכי חדשה) ולא נגענו ב TJmax בתוכנה. מה יכולה להיות הסיבה? אני כבר משתגע מזה עוד משהו קטן שאני לא חושב שאמור לעשות שינוי בטפרטורה אבל בכל מקרה אני ארשום זה שלי יש vista ultimate ואצלו xp professional
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כל, רציתי לבקש סליחה על כל האשכולות שאני פותח בזמן האחרון פשוט....ניכנסתי לתחום הזה ממש לפני קצת זמן ואני מנסה פה כל מיני דברים עכשיו, קניתי(יותר נכון קנו לי) מאוורר של אנרמקס 120 מ"מ עם הכיוונון של עוצמת המאורר בכל אופן, ניתקתי גם מאורר מספק ישן ו...עכשיו יש לי 2 מאוררים שלא מחוברים רציתי לדעת איפה מומלץ לשים אותם...? ד.א. עכשיו יש לי מאורר אחד שמוציא אוויר שממקום קצת מתחת לספק ומאורר שני שמכניס אוויר שממקום בחלק הקידמי תחתון של המחשב...
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות פאן באס, עם דבר כזה שמסובבים וזה מוריד את המטח! עכשיו, יש לי כזה דבר, וכשאני שם על המקסימום, זה עובד, אם אני מוריד קצת, זה נחלש (אם ממש קצת), ואז קצת יותר מוריד אז נכבה לגמרי! מה אני יכול לעשות כדי שזה ישתמש בהדרגתיות שבקצה אחד יעבוד על המקסימום, ובקצה השני זה יכבה ? תודה מראש! נ.ב יכול להיות שהדבר הזה (הזה שמסובבים, ברח לי השם) שלי אינו תקין, ואם כך - כמה עולה בערך אחד חדש ? ואם מישהו יודע איך להכין אחד - מדריכים יתקבלו בברכה! שוב, תודה מראש!
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך הקירור הזה ל AMD 3000+ 939 ? Igloo 7300 CPU Cooler for AMD Athlon 64/939 ואם עדיף לקנות מעבד BOX עם אוורור של AMD ? זה חשוב תודה וזה די דחוף ..
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום... אני מת לקנות/להכין קירור מים... ובקניה הכי זול(מן הסתם מה שאני מחפש) עולה 610 שקל ואני רוצה לדעת כמה יעלה לי לבנות מערכת קירור הכי פשוטה... כמובן פלי פגמים פשוט שתהיה פשוטה... או קיי אז ככה עשיתי רשימה של מה שאני צריך לזה... 1 מאורר 120 יש... 2 רדיאטור מים ... אבא שלי יבדוק של אופנוע יד שניה... 3 3 מטר צינור מים עמיד 65 מעלות 9 שקל... 4 משאבת מים יש לי של אקווריום.. שקניתי אני מקווה שזה יהיה טוב אני יצלם לכם בהמשך את זה.... 5 כלי מים.. עולה 100 שקל .... 5 אינץ' משהו כזה... 6 בלוק מים 275 שקל... מemp.... סה"כ בלי הרדיאטור 384 שקלים חדשים של ישראל....
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים,יש לי לוח asus m2n-e והוספתי את ה Arctic Cooling Accelero Twin Turbo לכרטיס מסך, מתוך צלעות הקירור יוצאים 2 חוטיםת ראשון 4 פינים רחב והשני מולוקס 3 פינים , בנוסף מסופק גם מפצל לחיבור לחשמל רגיל (4 פינים)שמתחבר על חיבור המולוקס ככה שנשאר לי רק חיבור מולוקס נקבה וחיבור 4 פינים רחב, אני זקוק לכבל המצורף על מנת לחבר את המאוורר בחיבור מולוקס נקבה וללוח לקריאת הסל"ד, איפה אני יכול למצוא כבל כזה? תודה מראש חברים [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש ברשותי קירור למעבד THERMALRIGHT EXTREME עם מאוורר 120 מ"מ של SYN שעובד ב1600RPM בערך רציתי להוסיף מאוורר נוסף ושקט של 120 מ"מ בצד השני שלו(לכיוון המאוורר 120 שמוציא חום מהמארז עצמו) וככה בעצם לשפר את היעילות של הקירור אין לי את הקליפס ברזל המיוחד שאיתו תופסים את המאוורר, וגם רציתי לשאול אם זה יהיה הכי יעיל לשים את המאוורר ולא בצד הנגדי ? אז המלצה למאוורר טוב + קניה של אותו קליפס ברזל (חשוב שלמאוורר תיהיה תמיכה עם הקליפס!)
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח ASUS PRIME Z370-A ומעבד I9 9900K ועשיתי לו אוברקלוק אבל אני רוצה שהמתח ירד בזמן ההמעבד במנוחה אז ראיתי כמה מדריכים והציעו להשמש בoffset voltage וגם לא רציתי המתח יהיה גבוה מדיי אז התחלתי מ-0.120- ראיתי שאכן המתח יורד ל0.6 במנוחה והרצתי CINBENCH R15 ובזמן עומס המעבד קפץ למתח של 1.45 שזה גבוה מאוד אחריי כמה שניות עצרתי את הטסט האם זה גורם נזק ללוח או למעבד אם השתמשתי במתח כזה גבוה ל15 שניות? והאם מישהו יכול להדריך אותי איך להשתמש בoffset voltage בלי שהמתח יקפוץ יותר מדיי גבוה? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי אתמול את המחשב שהזמנתי יש לי כרטיס מסך GigaByte 570GTX ואחד המאווררים על הכ'מסך עושה רעש מציק מה אני יכול לעשות חשבתי על להנמיך את המהירות של המאווררים הם על 60% המחשב בחדר אצלי ואני לא רוצה לכבות אותו כל פעם שאני הולך לישון מה אתם אומרים לעשות ואיך תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ברשותי כרטיס מסך GFORCE5. לאחרונה המאורר שעל הכרטיס (שמולבש על צלעות קירור) החל להרעיש באופן צורמני ומטריף במיוחד... החלפתי את מאוורר הכרטיס כולל צלעות הקירור שלו במאוורר אחר ללא צלעות קירור. האם יש לכך משמעות שהמאוורר מוצמד ל CPU בכרטיס המסך ללא צלעות קירור ? איך אפשר למדוד את טמפרטורת הכרטיס ? תוכנת ה MBM5 שמותקנת אצלי מראה לי את חום המארז + ה CPU. האם ניתן ללמוד דרכה על חום כרטיס המסך ? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
המליצו לי על zalman 9500 ב300 כולל התקנה האם שווה? איזה עוד קירור שווים עד 350 יש? אבל שיהיו שקטים! ויעשו עבודה טובה בביצועים!
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-


