עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by tamir2,

    כל מי שיכול לעזור לי !!.. אני צריך תוכנה שמראה את טמפרטורת המעבד... ועם אני עושה אובר קלוק גם... אז מי שיכול לעזור לי שיתן לי קישור או משו.. תודה לכל מי שיעזור לי!!!!!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by yan,

    איך אני מוריד את התיזמונים של הזכרונות? עשיתי אובר קלוק והתזמון עלה מCL4 ל5 http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=24466

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Ev,

    יש לי מחשב דו ליבתי של אינטל 1.86GHZ, המארז בסיסי וכל החבילה מסביב מאוד סטנדרטית בנוסף כרטיס גרפי NVIDIA GF7300 GS עם קירור סטנדרטי (פסיבי) שבא עם הקניה טמפ. מנוחה של הכרטיס הגרפי היא 70 מעלות ובזמן משחק 85-90 בהקשר זה יש לי 2 שאלות: א. מצב זה מזיק למחשב שלי ? (ז"א כל שאר החלקים פרט לכרטיס הגרפי) ב. במידה ואני רוצה לסדר את זה מה עדיף: 1. להשקיע ~150 ש"ח בקירור 2. לקנות כרטיס מסך חדש ב 300-500 ש"ח שכבר יהיה מצויד בקירור (או שלא יהיה ???) תודה נ.ב. אני לא גיימר, אבל משחק לפעמים (רק ש GUITAR HERO 3 ירוץ ...)

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני רוצה קירור לריאדון 9700 פרו להזמין ...קירור טוב לאברקלוק גובה ושיקרר את הכרטיס !!! שיקרר!!!! ושלא יעלה המון כסף.... אני לא צריך להחליף כרטיס מסך כל מי שאמרתי לו אמר זה סתם בזבוז הכרטיס חזק רק קנה קירור ... שתכל לשפר אותו בקצת אז אני החלטתי נחכה עם המחשב עוד שנה ובנתיים נשפר דברים אז קירור . בבקשה הצעות ומאיפה אפשר להזמין . תודה

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. היי, קצר ולעניין, קניתי את הנ"ל + ARCTIC SILVER 3 ואלה התוצאות: AXP1600+ AGOIA 1400@1806 מאמץ 43-44 מעלות (שעה וחצי של PRIME 95) כאשר המאורר על 3000 סל"ד, 45 מעלות כאשר הוא על 2500. במנוחה 35 מעלות (3000 סל"ד). רצוי לציין שהמארז סגור ומאוורר בצורה סבירה - יש מקום לשיפור. **רק לשם ההשוואה - לפני ההרכבה הייתי עם הסינק המקורי ומאוורר גנרי והטמפ היו: 50 במנוחה 56 במאמץ כשהמארז פתוח. ובקיצור השיפור משמעותי בהחלט ומעיד על איכותו של HS זה. תודה לכם העוזרים בבחירתו. ולמי שמתלבט אם לקנות - הקניה שיפרה משמעותית את הטמפ' אבל ממש לא היטיבה עם חשבון הבנק (הכל ב- 350 ש"ח).

  6. Started by mazoneli,

    יש לי את המפרט הבא Intel E4300 ASRock 4CoreDual-VSTA (4 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN) 2048 M - G Skill F2-5400PHU1-1GBNT*2 NVIDIA GeForce4 Ti 4400 (128 MB) אני מצליח להעלות את ה FSB עד ל 300 מעבר לזה המחשב נתקע באתחול ויש בצד ימין למטה את הקוד 6B38 אני עובד עם ה TUNIQ, בנוסף האם זה נכון שהכי מומלץ לעבוד ב 1:1 ? לפי הספר של הלוח הוא יודע לעבוד ב FSB של 90 - 340 אני מנסה להגיע ל 333 וזה לא כ"כ הולך. יש מצב להפעיל אחריות על דבר כזה במידה והלוח הוא המגביל ?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. עשיתי לפני איזה חודש oC לq6600 ל3.2 הרגשתי ביצועים גובהים יותר שיחקתי נהנתי הכול אבל ביומים האחרונים התחילו נפילות עשיתי לפי מה שאמרו לי FSB-356 PCI-100 CPU spread Spectrum-disable cpu voltage- 1.4V הטמפ' ממש נמוכות עכשיו 31 29 אפשר להבין למה קורס לי תודה לעוזרים

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Pika007,

    אחרי הרבה בלאגן, כזכור לכם, עם הספק שלי שעשה בעיות ויש מצב שגם דפק קצת את הלוח, מחר אני סוף סוף מסדר את כל העסק ומקבל לוח חדש- גרסת ה PLUS, וספק זמני נורמלי עד ששלי יחזור מתיקון/החלפה. צפו לביצועים באוברקלוק, והפעם גם לראות משהו, בניגוד לפעם הקודמת

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dorman2,

    אני מחפש מאוורר 120 מ"מ לדופן המארז עם פילטר אבק שניתן לשלוף אותו מבחוץ ללא צורך בפירוק מכסה המארז. יש משהו כזה ובמחיר סביר?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. מה זה יעזור לי ואיך אני יכול לעשות את זה?! בבקשה עזרו!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Fkl0ster,

    יש לי ג'וק חדש בראש : לבנות לעצמי מארז חדש מעץ! מבקש תגובות/לינקים/הערות והארות/טיפים/עצות... התכנון שלי הוא לעשות אותו כמארז "שוכב", בצורה של בית עם 'גג רעפים', כשהלוח אם נמצא על ה"ריצפה של הבית". ה"ריצפה" תהיה עשויה מעץ סנדויץ' קשיח בעובי של 1 ס"מ בערך, וכל הגוף של הבית יהיה עשוי מ'דיקטים'... *פתיחת המארז תעשה דרך הגג. *דרך הארובה יצא אוויר חם באמצעות מאוורר קטן שיושתל בתחתיתה של הארובה. *פתחים כגון חלונות או חתכים למיניהם לאורכו של המארז יגלו אורות נאון בוהקים. *מבחינת קירור, אין לי שום יומרות יותר מאשר שני מאווררי 60מ"מ, אחד מכניס אוויר והשני מוציא. *הכוננים יהיו בכיוון של תחתית לוח האם, כמו גם הדיסק הקשיח, הפלופי וכפתורי הPower/Reset וכן נורות הדיסק הקשיח והPower. *ב…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ronenur,

    שלום! יש לי זיכרון כזה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5958 של CORSAIR עם תזמונים מקוריים של 4-4-4-12 ותדר של 800 MHZ ואני מנסה לעשות לו אוברקלוק ל-1066 MHZ עם תזמונים של 5-5-5-18 וזה עדיין לא מצליח אני כבר די התיאשתי הווינדוס פשוט לא עולה מה לעשות? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. היי רציתי לשאול מה הטמפ' המומלצת לi7 920 וכן עם איזה תוכנה כדאי לבדוק? הדביקים נראים כבר ממש לא מעודכנים.. בנוסף, אני מתכנן היום למרוח משחה טרמית חדשה על הthor's hammer שלי, הוא קירור DHT אז זה קצת מסובך לשים.. מצאתי את הכתבה הזו: http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=170&Itemid=1&limit=1&limitstart=5 קצת מסובך.. לא הצלחתי למצוא סירטון כלשהו או כתבה שמראה ספציפית על הTHOR'S HAMMER.. מישהו מכיר במקרה? בנוסף: לא יותר קל למרוח את המשחה על הCPU עצמו במקום כל הכאב ראש הזה של לשים את זה על הקירור? כל הסיבה של זה, זה לבדוק שהצלחתי למרוח כמו שצריך את המשחה.. אני מתכנן לעשות OC אחרי זה (אולי מומלץ לחכות כמה חודשים שהמשחה…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Jules Winnfield,

    תאמרו לי אם זה לא תקין וישנה סכנה לטוות החיים של הרכיבים: הטמפ' הן בין מנוחה למאמץ בהתאמה: לוח אם: 40-52 מעבד: 30-60 קשיחים: 43-46 כרטיס מסך נשלח לתיקון עדיין לא נבדק אז אני כרגע עם המובנה. המפרט תחת לתמונת פרופיל הוא המפרט עליו הנתונים. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום, יש לי כרטיס 9600GT. הוא כבר המון זמן קורס כשהוא מגיע ל73-75 מעלות במשחקים (במנוחה הוא 54-56 מעלות). הפסקתי כבר כמה חודשים לשחק בו בגלל שהיה קורס באמצע המשחק וזה בהחלט לא נעים. בהתחלה המחשב היה במארז ג'נרי, ולאחר מכן החלפתי למארז איכותי (CM 690 II PLUS) ועדיין אותן מעלות בדיוק רציתי לדעת, האם הקריסה בטמפ' הזאת היא הגיונית או שיש להפעיל כאן אחריות יצרן? יש לכרטיס קירור בסיסי שבא איתו של ARTIC COOLING. יש לציין שהיה לי את הכרטיס 8800 שנרכש במקור והוא מת אחרי כמעט שנה, ואז החליפו לי ל-9600GT (לא X). כמו כן, זה קרה לי רק במשחקים יותר מתקדמים כי כנראה מאמצים יותר את הכרטיס אבל הוא עומד בדרישות מערכת, ותמיד פשוט חשבתי שהמגבלה של הכרטיס היא גג 75 מעלות. אולי אני טע…

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Echo,

    שלום לכולם לפני כמה ימים קניתי XP 1700 ולוח vtx-h+ של ג'יגבייט. העניין הוא שע"פי הסנסור שעל הלוח הטמ' של המעבד עולה ל-60 מעלות כמה דקות אחרי שאני מפעיל את המחשב, וב Full Load היא מטפסת עד 74... ואז במנוחה יורדת ל65. נראה לי מוזר, אז חזרתי לחנות והמוכר\טכנאי טענו שהמעבדים של AMD מתחממים וזו טמ' נורמלית, ישראל היא ארץ חמה בלה בלה בלה. לא הסתפקתי בזה וביקשתי שילחו את המעבד ליבואן בצירוף התלונה שלי. עד שאקבל תשובה\מעבד חדש אני אשמח לדעת אם זו באמת טמ' עבודה נורמלית למעבד הזה?? (המחשב היה יציב לגמרי, בלי התרסקויות) אני משתמש בקירור הרגיל של המעבד ובמארז 2 מאווררים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אלהן, אני די חדש בתחום הOC ושיחקתי קצת עם הגדרות המעבד והזכרונות שלי. (X2 4000) הקטע, שהזיכרונות די הגבילו אותי, אז הייתי צריך להוריד אותן ממהירות 800 ל533 ואז יכולתי לסחוט עוד כ200 מגה הרץ מהממעבד. השאלה, כמה ההורדה הזו פגעה בביצועים? משתלם לעבוד עם תדר נמוך יותר של הזכרונות עבור תדר גבוה של המעבד?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by TheShadow,

    נתתי לCPU 1.750V זה מסוכן מידי? כי פשוט אני לא מצליח להגיע לOC הזה עם נמוך יותר... אני עובד על טמפרטורה MBOARD 30C CPU 48C (משתנה בין 45 ל50 מתי שהמחשב לא מתאמץ) AUX 35C אני יכול לעשות עוד OC בלי להסתכן?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. איזה מאוורר אתם חושבים הכי טוב למעבד שציינתי לכם בנושא האשכול? המאוורר הנוכחי שלי מרעיש ואני לא מסוגל יותר.. אני חייב מאוורר טוב ושקט. יש הצעות?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום!! הקירור שחשבתי להביא לכרטיס BFG 7800GTX שאני הולך להביא מחו"ל בקרוב ;D הוא BigWater של טרמלטייק שמעתי שהקירור לא מי יודע מה אבל לדעתי הוא יהיה די טוב על הכרטיס מסך !! רציתי לשאול מה אתם תגידו ? התקציב שאני מוכן להשקיע לגבי זה הוא נע סביב התקציב של הביג וואטר משהו כמו 500-700 חשבתי עליו כי זו עסקה די טובה לקחת אותה ב-500 שקל מהדובים כשהכל כבר בפנים (בלוק, משאבה ורדיאטור) אם יש לכם להציע לי משהו אחר אני אשמח לשמוע !! נ.ב. הקירור הוא לOC

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by fire1ce,

    Gigabyte GV-N68T256DH GeForce 6800GT 256MB מה לדעתכם אך הוא? עם למישיהו יש ועשה OC איתו לאן הוא הגיע? אך הקירור שלו (הסטוק)?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by yosi-m,

    יש לי מעבד פנטיום 3 866 אני רוצה לעלות את הבאס ל 160 הטמפרטורה הממוצעת של המעבד היא 35 מעלות ושל הלוח 30 מעלות כדאי לנסות להגיע ל 160 ? אני פשוט חייב להגיע ל 1000MHZ

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. [glow=red,2,300]שלום לכולם[/glow]. התחיל הקיץ ולפי דעתי המחשב שלי מתחיל לסבול . בשביל הנושא הטמפ' במחשב שלי הם : (לפי occt) cpu : כל ארבעת המעבדים על ממוצע של 57-59 - מעבד q8200 gpu : 65 כרטיס מסך gigabyte9800gt לוח אם : ep45 ds4 הקירור שברשותי : alphine 7 (מאוורר + צלעות) למעבד מארז : Chieftec Aegis CH-05B-B-OP Midi-Tower (למען הסר ספק בדבר גודל המארז) ספק : Hec 500TD-TF 500W 2x8cm fan 24pin אם כן .. אני צריך חוות דעת , האם כדי לקרר ? ואם אתם חושבים שכן אז המלצות בכיף יש לציין שלא בוצע אוברקלוק (משום שהביצועים טובים ביותר) ובבדיקה של OCCT הטמפ' המקס' של gpu מגיעה ל105 תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by shuy,

    לוח האם הוא Gigabyte GA-965P-DS3, באתר של זלמן לא מצויינים בכלל הסדרות החדשות של הלוחות... מישהו יודע מניסיון לגבי התאימות של שני אלה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. יש לי כמות נכבדה של כל מיני נגדים והייתי רוצה לדעת איך אני מזהה כמה אוהם יש בכל נגד? אם תוכלו לצרף תמונות שממחישות את העניין זה יהיה מצוין תודה מראש לכל העונים

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים