עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. סלחו לי שאני מפרסם את ההשוואה באנגלית, פשוט ככה כתבתי אותה במקור. I've received the Quad Led Red fan I've ordered from Australia. And I've just compared it to my CoolerMaster TLF-R82 which got 4 blue leds in it. So first the specs of both. Quad Led Red: 2500 RPM , 32.4 CFM , 27.4 dBA. TLF-R82: 2500 RPM , 32.11 CFM , 25.0 dBA. As you can notice, they're quite similar... The CoolerMaster is supposed to be the more silent one. When tested I did notice this little hiss from the QLR.. it's not that noticable unless u bring it close to your ears. I didn't hear that noise with the CM fan. I've tested these fans with the Zalman FanMate1, which control their speed by…

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by yot,

    הזמנתי מפנדה מאוורר 80 מ"מ והוא הגיע. מצאתי נגרייה שיש לה מקדח כס שמוכנה לקדוח לי חור של 80 מ"מ ב10 שקל. החלטתי טיפה אני אתקין את המאוורר. ואני עוד מעט מתחיל את העבודה. השאלה היא: האם שחכתי משהו?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אחרי מימוש אחריות של ה4830 שלי, קיבלתי sapphire 4850 עם קירור סטוק. אומנם שדרוג לא רע אבל הכרטיס הזה חם מאוד לעומת הקודם והורס לי את האוורור שבמארז. חבר שכבר לא צריך את הקירור הנ"ל הציע לי אותו במחיר מאוד זול (כולל מאוורר Scythe S-Flex 1600rpm). רק צריך להתארגן על פדים טרמים בשביל הספיירים (שממה שהבנתי די קשה למצא פדים בארץ. איך הקירור הנ"ל לעומת קירורים חדשים המוצעים כיום בשוק? טווח המחיר עומד על מקסימום 150 ש"ח שקט הוא אופציה שאני לא ממש רוצה עליו.. תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by lo_toda,

    יש לי קירור BUFFAOLO אבל הוא מרעיש מידי על המחשב שלי כאשר המאורר מחובר אטפר היא 23 מעלות כאשר הוא לא מחובר זה מגיע ל 50 מעלות בערך השאלה עם מותר לי?בלעדי המאורר שלו יש לי עוד שני מאווררים של 12 אינץ+עוד מאורר של הספק (12 אינץ) מה אני מסכן פה? אני לא משחק והמחשב לא נמצא ב אקסטרים אף פעם. יש לי E6600 טוב זה גירד את ה 60 גם... זה מסוכן?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by adam12345,

    היי החלפתי מארז מNZXT LEXA ל-HAF922 וכשאני בודק את הטמפרטורה מהירות מעבד עומדת על 2700MHZ - Q6600 בIDLE 26-30C- לעמות 66-67C בLOAD (השתמשתי בPRIME95) לוח אם GigaByte P35-C-DS3R קירור מעבד SCYTH NINJA REV2 כרטיס מסך SAPPHIRE 5850 זכרון OCZ 2X2 1066

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by mos86,

    שלום רב, הבעייה המחשב שלי איטי, לעניות דעתי מדובר גם בחוסר זיכרון (קניתי זיכרון נוסף) וגם בחימום של המעבד (לפחות 70 מעלות בסטרס ולפחות 50 מעלות באיידל). אני צריך את עזרתכם בקירור המעבד ו\או המארז במינימום מחיר כי המחשב ישן. פרטים בדקתי שהמעבד (Q6600) לא התקלקל מהחום בעזרת Passmark PerformanceTest והוא עקף את ה E8400 חוץ מבדיקת סינגל ת'רד, אז נראה לכאורה שהוא בסדר. המארז שלי הוא מארז של HP שנלקח ממחשב שלא היה בו שימוש (מצורפת תמונה) יש לו מקום למאורר אחד בלבד מאחור (מתחת לספק כח מעל חריצי הכרטיסים, בניצב למעבד) לא מותקן בו כרגע מאוורר. השאלות שלי בקשר למארז האם מספיק להתקין מאוורר? אם כן, אנא תנו לי המלצה למאוורר כזה, המארז מאפשר להוסיף מאוורר בגודל של 8.5 ס"מ בין …

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by k_700,

    שלום יש לי מערכת חדשה בת כחצי שנה הכוללת: מעבד AMD 3800 X2 לוח אם DFI LANPARTY NF4 UT-D קירור ביג טייפון למעבד מארז טרנספורמר עם כל המאווררים שלו. דיסק קשיח WDC 200GB SATA 2 הטמפרטורה של הדיסק קשיח לפי התוכנה HDD Temperature, זאת שיש באתר בהורדות, היא 52-55. האם זו טמפרטורה קיצונית? האם התוכנה הזו אמינה?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by composite,

    אני מחפש מאוורר 80 מ"מ שיוציא אויר מהמארז החוצה. הוא ימוקם בחלקו האחורי של המארז באזור שמעל פאנל ה- I/O. חשוב שיהיה כמה שיותר שקט, אבל בכל זאת שיזיז אוויר ויתרום לקירור המארז. הוא יהיה המאוורר היחיד במארז שכן התקנת מאוורר שמכניס אוויר תיצור המון אבק (למארז אין פילטרים). באותו נושא: האם כדאי להתקין פילטר אבק גם למאוורר שמוציא אוויר החוצה? המפרט: Intel E5200 Box Gigabyte GA-G31M-ES2L A-DATA Vitesta CL4 800Mhz 2X2GB DDR2 Sapphire ATI Radeon 4850 512MB DDR3 Western-Digital WD1600JS Supertalent CA-601UFB Enermax EG475P-VE 485W תודה

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Esparco,

    חבר'ה היום קיבלתי את ה E4300 שלי... הנה תמונות מ CPUZ וEVEREST אני משתמש בינתיים בקירור סטוק, שיהייה לי השוואת טמפ' אח"כ שאני יתקין את ה פריזר 7 שלי אם תשימו לב בתמונה השלישית רשום שהמעבד הוא Engineering Sample יש מצב??? או שזה פאק באוורסט?? עוד משהו שמטריד אותי, ביטלתי את ה EIST בביוס והמעבד עדיין יורד למכפלה 6 במנוחה, מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Vatos-Locos,

    ברוב לוחות NF4 הצ'יפ יושב קרוב מאוד ל PCIE ולא מאפשר הרבה אופציות של קירורים... לי יש קירור פסיבי על הצ'יפ ולדעתי זה לא מספיק (אני יודע שהוא מסוגל לעבוד בחום הזה, אבל אני מעדיף שהוא יהיה קריר יותר...). מה האפשרויות שלי? ניסיתי להרכיב עליו מאורר 40ממ, עשה יותר רעש מביצועים... כרגע יושב לי על הכרטיס מסך מאורר 80ממ, אבל אני לא מת על האופציות החאפריות האלה. תודה

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by RazorJunior,

    בדקתי בזאפ ומסתבר שרק ב COMP-IL יש, וגם זה במחיר מופקע של 50 שקל+משלוח. האם כל הגדולות כולל זיגזג שאני מגיע אליהם עוד יומיים הפסיקו להביא AS5? ואת ה OCZ ULTRA גם לא מביאים? אז מה לקנות? ???

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. אני קונה סוף החודש מPCH את החלקים הבאים: ABIT NF7 v2.0 nForce2 Motherboard (ATA133, DDR400, AGPx8, 5.1 Sound, USB 2.0) NIS 550.87 AMD Athlon XP 2500+ Barton (512K, 333 Mhz) Tray CPU NIS 583.89 Twinmos DDR-RAM 512MB 3200 (TMD -50D) Memory NIS 568.42 Compucase-HEC Super Midi Tower CI-6919 Front USB 300W Case NIS 377.98 AeroCool DP-101 CPU Cooler for AMD NIS 178.97 Superconductor Tube + aluminium fins, 60mm fan, 3000rpm, 13.3cfm air flow, 24dba noice level הגוף קירור שבחרתי הוא א…

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום ברשותי מעבד 820 2.8 מומהר לתדר 3.4 / 3.6 בהתאם למצב רוח יש לי קירור ASUS STAR ICE http://www.driverheaven.net/reviews/asusicecooler/ והמערכת שלי עובדת בין 56 - 78 מעלות. בעבודה רגילה עם קצת דברים פתוחים וכו המעבד על 65 מעלות כשהמאורר של המעבד על מינימום (2100 סל"ד) כשהמאוורר שעל מקסימום (4900 סל"ד) המעבד יורד ל 56 מעלות אבל יש המון רעש. בכל מקרה, בזמן מאמץ שהמאוורר על מקסימום הטמפ' נעה בין 70 - 78 האם אני צריך לדאוג, או שיש למעבד הזה יכולות להגיע לטמפ' גבוהות יותר מאחרים, כי למשל ה 2.4 שהיה לי לא עבר את ה 32 מעלות... ובקשר ל VAPO CHILL איפה אפשר להשיג בארץ? :s05: תודה לעוזרים

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by The Prophet,

    אין יותר מידי מה לפרט על זה. השאלה בכותרת. חוץ מסידרת ה-E2XXX יש עוד משהו?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שלום רב לכולם! זוהי ההודעה הראשונה שלי,וכולי תקווה שהיא לא שטותית...כי אני לא איש מחשבים. המאוורר שעל המעבד מכניס או מוציא אוויר? וכשייש מולו בדופן הצד מאוורר,איך רצוי שהוא יעבוד כשהו מול מאוורר המעבד,להכניס או להוציא? האם צריך להיות ניגוד ביניהם? תודה מראש! איתן

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Stealth,

    שלום, אני מתכוון להחליף את המאוורר שקיבלתי עם הprescott 2.8 שלי שמרעיש בצורה בלתי נסבלת ושלא תעלה על הדעת. אני זקוק לפתרון קרור טוב וכמה שיותר בזול וכמו כן שניתן יהיה להשיג בקלות. תודה נ.ב לא מענייני להגיע לטמפ' הקפאה, המטרה עבודה סבירה אפילו בימי הקיץ החמים במינימום רעש *עריכה* חשבתי אולי לקנות את המאוורר הישן שבא עם הcopper, לדעתכם הוא לא יגרום נזק, קרי התחממות יתר?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Forge,

    ברשותי מעבד AXP 1600+ ואני רוצה לבצע OC גבוהה באזור ה- 1.8GHZ אני מחפש היטסינק/היטסינק +מאורר שיעשו את העבודה והכי חשוב -> שקט, שיהיו שקטים. מחיר- כמובן הכי נמוך שיש שנותן לי מקס' תועלת. אבל חיי המעבד מוטלים על הכף אז כמובן שאיכות תשחק תפקיד. תודה

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. אהלן, מעוניין לאוורר ארונית שמכילה ps5, nas server ורסיבר קולנוע ביתי. חשבתי להשתמש ב noctua redux 1300 120mm בגלל עוצמת הרעש הנמוכה ואפקטיביות הגבוהה. להשתמש במאוורר אחד שיזרוק אוויר ושני שיוציא את האוויר החם, לחבר את כולם עם מתאם 4 פינים ל usb ולחבר אותם עם usb hub שמתחבר ישירות לחשמל. מה אתם אומרים ? האם זה אומר שהמאווררים תמיד יעבדו ב 100% ? האם אתם מכירים מכשיר שיכול לתת לי ביקורת על טמפרטורה ? (עם צג או דרך אפליקציה) תודה לירן

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Seaninho10,

    שלום, אחרי שפתחתי ת'רד בנושא בפורום בעיות טכניות, שם אמרו לי לנקות ולרענן את המשחה הטרמית, הטמפ' של המעבד לא יורדות. טמפ' המעבד שנמדדו הן בOCCT ובSPEDDFAN הן סביבות אמצע ה-50. (57/53/56/55). זה במצב מנוחה.. רעננתי את המשחה הטרמית, לא עזר לי מי יודע מה.. הייאוש גובר :-\ . לגבי המפרט: מעבד INTEL CORE I7 860 2.8GHZ לוח אם GIGABYTE P55A-UD3 כרטיס מסך ATI RADEON HD5850 1GB DDR5 ספק CORSAIR VX 550W זכרונות KINGSTON HYPERX 2X2GB DDR3 1600MHZ מארז COOLERMASTER CM 690 II ללא ספק. ביצעתי בדיקת מאמץ עם OCCT ואחרי 53 שניות הטמפ' בליבות היו (86/86/85/86). המסקנה היחידה שאני יכול להסיק היא שהקירור הג'נרי של אינטל שכרגע יש לי פשוט לא מספיק. על איזה קירור אתם ממליצים לי? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום לחברי המועצה..... לפני שאני צובע את המחשב שלי בכחול וזורק לים החלטתי לבדוק אם למישהו יש נסיון עם הCNPS9500 על A8N32-SLI עם X2 3800. במקור היה לי קרור מים של ג'יג'הבייט אבל כתוצאה מהוספת 7900GTX נוסף נאלצתי לפרק אותה ולחזור לקרור אויר כרגע. בזמן השימוש בקרור המים המעבד הגיע מקסימום ל44 מעלות אחרי שחיטה של שעתיים( יש לציין כי הוא רץ ב2.6GHZ במקום ב2GHZ). כשהשתמשתי זמנית בקרור מקורי של AMD, הטמפ' בעומס של S&M הגיעה ל52 עד 54. אז ככה....התקנתי את ה9500, הזדעזעתי קשות.... בBIOS טמפ' של 47 מעלות (אני יודע שהוא לא הIDLE אבל גם לא ב 100%), בבדיקות של S&M טיפס לאט לאט וחצה את ה60(!!!!) מעלות. החלפתי גריז שוב, שכבה דקה, בדקתי שהכל בסדר...אין שינוי. החלפתי את פלטת…

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by ScreameR,

    היום הזדמן לי והיתה בבית שלי מצלמה של Webcam :-\ http://members.lycos.co.uk/cr0x0r/modding/ זה סתם החלון והistorm שלי =] אה והגרפיטי ( GraFFiTY ) של Bilabong

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Yosi199,

    כרגע אני עומד על 370FSB X 8 שזה יוצא 2960MHZ. כל זה מושג עם 1.75V למעבד וכל השאר בסטוק. המעלות שלי במנוחה הם 39 - 40 ובמאמץ מטפסים לאיזור ה65. המארז שלי הוא מהמארזים המעפנים האלה של ה150 שקל (עד שמגיע הP182) והספק הוא ספק ג'נרי. האם לדעתכם אני יכול לשפר את הOC הזה?

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Danix60,

    אז ככה ... כנראה ראיתם את האשכול שלי עם המערכת שלי אם אני אז תשאלו ואני יגיד לכם בגדול E7400 במאמץ 57 מעלות עם OC של 3.19GHZ עכשיו שאני שם בביוס תדר באס 320 אז זה יורד לי כאילו שאני בודק בCPUZ (עם 320 תדר באס) יש לי 2666.6 כאילו הכל יורד (מתאפס כזה) אחרי שאני מעלה ל320 תדר באס עכשיו ניסיתי לשים על 350 כאילו לדלג על זה ושום דבר אני דיי מרוצה מה3.19GHZ אבל אני רוצה להמשיך עוד קצת איך אני פותר את זה ? (מפרט 2 בחתימה)

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. ???

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by andrei21,

    אני צריך עזרה בבחירת מאוורר ל core i7 4770k יכול להיות שאני יעשה OC ברמה בינונית... ראיתי מאוורר : Noctua NH-C14 CPU Cooler אבל לא הבנתי את הזרימת אוויר שלו ...... (בגלל שהוא פולט אוויר אנכי כזה) האם זה דורש פתח בדלת של המארז? בכל מקרה אני צריך עזרה להבין (במקרה שאתם באמת ממליצים לי עליו) איך למקם מאווררים במארז על מנת לשמור את כל המערכת בטמפרטורות טובות. התכנון שלי הוא לרכוש מארז ATX mid, כנראה - Antec Three Hundred TWO Mid Tower Gamer Black אם יש לכם הצעה למאוורר אחר או מארז אחר אשמח לשמוע\ללמוד למרות שקראתי כמה שיותר אבל ברגע שזה מגיע לזמן הקניה צריך התייעצות נוספת

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים