אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם כדאי לי לקחת את ה Athlon xp 1700+ במקום ה Athlon xp 2400+ שתכננתי לקנות בגלל שהוא יכול להגיע לאותם ביצועים בערך אחרי אוברקלוק, או להישאר עם הבחירה המקורית?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לקנות מחרטה ידנית. ראיתי שיש משהו חדש, שקוראים לוד DREMEL. בהום סנטר הוא עולה יותר מחמש מאות ש"ח. לאומתו, יש מחרטות ידניות אחרות של WOLF למשל, שעולות חצי מחיר. יש גם ב250 ש"ח, מחרטה שהמנוע יושב על בסיס, וממנו יוצא חוט ציר גמיש, כך שמה שמחיקים ביד הוא כלי הרבה יותר קטן ונוח. האם הDREMEL הזה הוא משהו כל כך יותר טוב מהאחרים?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחלתי לעשות אוברקלוק בעזרת התוכנה msi afterburner, אבל אי אפשר להעלות תדרים יותר מ 840/1325 איך אפשר לעבור את התדרים האלה? מה יותר חשוב לעלות, את התדר של הליבה או התדר של הזיכרון? לכמה מתח אפשר להגיע עם הכרטיס הזה? ראיתי באתר של התוכנה שאי אפשר לעשות איתה OC לכרטיס שנפתח ל6970, יש אפשרות בכל זאת לעלות תדרים?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהוא יכול לעזור לי? ראיתי כמה סירטונים של 8600GTS שמגיעים ל 1GHZ ובתגובות רשום שהשתמשו ב VMOD לפי מה שהבנתי זה מעלה את ה VOLTAGE אבל לא הבנתי איך אני עושה את זה זאת תוכנה או ממש MOD? אני לא מעוניין להגיע ל 1GHZ (תלוי כמה חם הכרטיס יהיה) אבל הייתי רוצה להגיע ל 800~900MHZ אם זאת תוכנה מישהוא יכול לתת לי קישור להורדה ואיך אני משתמש בזה אם זה ממש MOD זה אחד שקשה/מסוכן (לכרטיס) לעשות? תודה למי שעוזר, עמנואל.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב עם מעבד E4500 2.20GHZ 4 ג'יגה זיכרון כרטיס מסך HD4870 של סאפיר 512MB ווינדוס 7 מסך FULL HD "22 לאחרונה במשחקים למשל כמו fifa 11 וpes 11 אני שם על רזולוציה הכי גבוהה 1920X1080 אבל רמת גרפיקה בפיפא אני לא יכול לשים על HIGH זה לא רץ חלק בשביל שהמשחק ירוץ מהר וחלק אני שם על LOW מה הבעיה למה זה לא מצליח להריץ לי חלק על HIGH? בגלל המעבד או בגלל הכרטיס מסך? זה כרטיס חזק היה תותח כשקניתי יקר מאד יש פתרון? אני רוצה להריץ משחקים על רזולוציה הכי גבוהה ורמת גרפיקה הכי גבוהה עם מה שיש לי יש פתרון? אוברקלוק לכרטיס מסך יפתור תבעיה? איך עושים אוברקלוק? (דרך הקאטליסט? ATI OVERDRIVE?)
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה דעתכם על סידור הכבלים הבא? אפשר לשפר משהו? מקדימה: מאחורה: [/url ] תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי מעבד Core i7 920, לאחר אובר קלוק הוא הומר מ-2.6GHZ ל- 3.6GHZ. יש לי מארז של Antec DF-85, עם 7 מאוררים, קירור של Nuctua, אפשר לראות במפרט של המחשב את הדגם המדוייק. השתמשתי במשחה טרמית שהגיעה עם הקירור. (אם חסרים פרטים, אוסיף) הבעיה שלי זה טמפרטורות מאוד גבוהות של המעבד. בהתלחה הטמפרטורות היו 51 מקסימום עם אובר קלוק, ולאחר מכן זה זינק ל-60. מדובר פה במעלות בלי מאמץ בכלל, אולי דפדפן אינטרנט. וגם כאשר אין כלום הטמפרטורות נשארות בין 50~60. המליצו לי לעשות בדיקת מאמץ למעבד לראות מה הטמפרטורות המקסימליות, השתמשתי בתוכנה OCCT, וכאשר הפעלתי את התוכנה, כש85 זה הטמפרטורה המקסימלית, שנייה אחרי שהוא התחיל את המבחן האמיתי הטמפרטורה זינקה ל-95 והמבחן נפסק מיד. אשמח לעזרה…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום.. בעקבות הדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=171183.0, (עמודים 3,4,5) , כנראה שניקח את המעבד שנזכר שם. שאלתי היא האם אני יכול לבצע את מה שintegral הזכיר שם (העלאת הFSB ל166 אם הבנתי נכון) בלי לקנות קירור חדש במקום קירור הSTOCK? ואם כן, כיצד מבצעים זאת? (אין לי מושג קלוש בOC)... יש סיכוי שנבצע את הOC המוזכר בדיון ולכן אני רוצה לברר הכל , ואח"כ להחליט אם עושים OC או לא. בתודה, אודי.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז ככה השבוע הייתה לי בעיה ב Bios ובטעות עשיתי אתחול להגדרות של ה Bios(זה השתנה למהירות הרגילה של המעבד AMD 945) עכשיו הורדתי תוכנה בשביל לנסות משהו שנקראת GameGain הסבר- [tt]מהו בעצם Gamegain? GameGain היא תוכנת אשר סורקת את נתוני המחשב ומוציאה את המיטב מהמחשב בשביל המשחקים, התוכנה מתקנת FPS ומתקנת לאגים.תוכלו לשים לב המשחק רץ לכם יותר מהר ויותר חלק. התוכנה תואמת את הגרסאות הכי עדכניות של XP וויסטה וקלה לשימוש. עכשיו מאיץ בשבילכם זה דבר שהורס אז זהו שהוא לא הורץ כלום. מה התוכנה עושה בעקיפין בעצם? סוגרת את כל התוכנות שמפריעות ברקע ומשנה את ההגדרות ה windows שהכי יתאימו לשעת המשחק![/tt] עכשיו אני נכנס ל"מאפיינים" ב"מחשב שלי" וזה מראה לי משהו ממש מוזר(צד שמאל…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי :-) החלטתי להמהיר את המעבד Q6600 שלי בקצת ללא שינוי מתחים, שיהיה קצת מהיר יותר מהמצב הסטנדרטי שלו ושיהיה קבוע על 3GHz. לוח האם שלי הוא GA-P35-DS3P כמו שמופיע בפרטי המערכת שלי בצד ימין. אז זה מה שעשיתי. 1. ביטלתי את ה-EIST Function ב-Advanced Bios. 2. קבעתי את המכפלה ל-9. 3. העלתי את ה-FSB ל-333. 4. את ה-Performance Enhence שיניתי ל-Extreme. 5. באותה הזדמנות גם שמתי את ה-PCI Express Frequency על 100. 6. וגם קבעתי את המכפלה של ה-System Memory ל-2.5. כשהפעלתי את המחשב ראיתי שמהירות המעבד היא רק 2GHz ולא 3 כפי שרציתי וקבעתי בביוס: אך לאחר זמן מה הבנתי שהמעבד עולה ל-3GHz רק כאשר הוא "מתאמץ" (בזמן עבודה): השאלה שלי היא האם זה נורמלי המצב הזה שבו המעבד לא יושב …
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי ASUS GEFORCE 3 TI 500 64 MB, ויש לי אפשרות לשנות את הקלואקינג או מה שזה לא יהיה גם אם מישהו יכול להסביר לי אני אשמח מה שאני יודע שזה דבר שמשפיע על המהירות של הכרטיס ואם אני מעלה את זה אז דברים יעבדו לי יותר טוב אבל אם אני מגזים אז אני יהרוס! ה C0RE CLOAC FREQUENCY הוא על 240 מגה הרץ וה MEMORY CLOACK FREQUENCY הוא על 500 מגה הרץ עד כמה אני יכול לעלות את זה כדי שמשחקים יעבדו לי יותר טוב אבל דיר באלק אני לא רוצה להרוס בנוסף אם תוכלו להסביר לי מה זה בדיוק הקלואקינג הזה עושה ומה זה המגה הרץ הזה שלו ואיך אני אדע מתי זה יהרוס לי ומתי לא או כל דבר אחר שאתם יודעים אני אשמח!
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הממ לא חשבתי על מקום אחר שזה יתאים לו... טוב אז אני עובד על פרוייקט שהמחשב לא יכנס לתוך מארז סטנדרטי, אלא למשהו אחר.. בקיצור אני צריך לחצן Power+Reset כולל כל החוטים שמשתלשלים מהם ומתחברים אל הלוח אם... איפה אני יכול למצוא כזה דבר ואיך קוראים לזה לכל הרוחות? תודה על העזרה... ;D
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני קניתי מעברר של VENTECH ל AMD (ביגלל שאמרו שהוא טוב) הגתי הביתה התקנתי אותו וכשניכנסתי ליבדוק מה הטמפ' היא היתה 80!!!!!!!! אני כמובן כיבלתי שוק של החיים וחיביתי מהר תמחשב כמובן פירקתי הכל ובאמת לא סמתי על הצד הנכון מאושר ושמח חשבתי שניפתרה בעיה סמתי תמישחה התרמית וחיברתי תגוף כירור עוד הפעם והפעם אם הצד הנכון !! כשהלכתי ליבדוק מה הטמפ' עוד הפעם הופתתי כי היה היתה בין 60 ל 70( הטמפ' אם המעברר שקיבלתי היה 40-50 ) כמובן ניסיתי להתקין את הגוף קירור בכל המצבים לימרוח את המישה הטרמית בכל האפשרויות שכימות !! ולרוע הופתתי שזה לא עוזר והטמפ' לא ירד מ70 !! (בדקתי והמכברר מיסתובב בסדר ב4300 סיבובים) אם תוכלו לעזור לי תודה רבה מראש!! ואני מיתנצל על השגיעות עתיב!!!!!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תוכנה מעולה לבדיקת טמפ' מעבד במאמץ מומלצת http://downloads.planetmirror.com/pub/majorgeeks/processor/cpu_burn-in.zip תגדירו ל 0 שעות ו 30 דקות ותראו מה טמפ' המאמץ של מחשבכם
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נכון, זה לא המוצר הראשון מסוגו (אפילו קיימת ביקורת באתר לקירור ישן ממנו) אבל זאת הפעם הראשונה שחברה בסדר גודל כזה מיישמת טכנולוגיה שמסוגלת - תיאורטית - להוריד את המעבד שלכם מתחת לטמפרטורת החדר, תוך שימוש בקירור אוויר. רבותיי, הדבר הזה הוא מפלצת. שוקל 1035 גרם ומאגד בתוכו זוג מאווררי 92 מ"מ (אחד מכניס אחד מוציא). צריכת החשמל הגבוהה יחסית (עד 60 וואט) עשויה להרתיע בעלי ספקים ממוצעים ומטה, אבל בשורה התחתונה, תג מחיר של 100$ מקנה לTitan Amanda את תואר המלך החדש לאנשים שרוצים קירור אוויר יעיל וגם זול יותר מקירור מים. וניגש לביקורות: Pentium 4 920 @ 4ghz 42 מעלות במאמץ http://www.driverheaven.net/reviews/Titan%20Amanda%20Cooler/index.htm Pentium 4 965EE @ 4.26ghz 42 מעלות במאמץ…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החלפתי לוח asus p5n-e-sli ושאר המערכת בצד אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור לי לעשות OC נכנסתי להגדרות כבר ניסתי לעשות OC אבל המחשב לא עלה כנראה עשיתי משו לא טוב. בכל זאת לא מכיר את הלוח אני בדרך כלל עובד עם MSI ג'יג'ביט. תודההה
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סתם, made ya look didn't i?? ועכשיו ברצינות, רציתי לשאול משהו. אני חדש בקטע של אוברקלוקינג, ועשיתי מספר ניסויים, לא משהו רציני: הנה המפרט שלי: p-iii 450 MHz 128 SDRAM one SDRAM @ 100 one SDRAM @ 133 riva tnt 32 mb model 64 WD 20 GB CDROM X 44 Teac 32x12x10 קראתי באחד המדריכים לאוברקלוקינג (לא כאן, באנגלית) שפנטיום 3 450 הוא האוברקלוקר המושלם וניתן להגיע איתו ל600 בקלות. אוקיי, מאחר והמכפלה נעולה החלטתי ללכת על שינוי מהירות הבאס. שיניתי ל115 מ100, והגעתי למהירות מעבד של 522 מגהרץ...יציב ביותר, אני כותב את זה תוך כדי השימוש בו. הגברתי את המהירות ל120, ואז המסך לא פועל אחרי Reset, נשאר בסטנדביי. עכשיו אני רוצה לדעת למה זה קורה, ובמידה וזה קורה איך מתקנים א…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מעבד: INTEL PENTIUM D 820 קירור למעבד : סטוק (מהחברה) לוח אם: MSI 945PL NEO SERIES MS-7236
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחי הקטן יש מנהג מעצבן לעשות reset וק אז לכבות את המחשב דרך כפתור הכיבוי על מנת לחסוך לו בזמן יקר (2 דקות) עד שהוא יצא מהמשחקים שלו ויכבה את המחשב ולמרות כל מה שניסיתי להסביר לו שהוא דופק את ההארד דיסק עם הכיבוי הזה ובגלל ה-reset והכיבוי הישיר הוא מסוגל גם לדפוק רכיבים אלקטורנים נוספים במארז, זה לא עזר והוא ממשיך בשלו, ולכן רציתי לדעת האם אפשר לנתק את כפתור ה-reset מן המארז ככה שהוא לא יפעל יותר ואם יש לכם עצות אחרות בנושא אשמח לשמוע, תודה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה קירור כמה שיותר שקט, אני מתכנן לקנות מIQPC אם זה משנה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה ההבדל בין משחה תרמית לבין דבק תרמי? האם הננוטרםII הוא דבק או משחה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאר המפרט שלי בצד. כמה נראה לכם שכדאי לי להעלות את התזמונים ? עכשיו הם על CAS-2.5 7-3-3 במצב 'optimal' נ.ב אחרי שאני מעלה את התזמונים עם איזה תוכנה אני בודק יציבות?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עם המאוורר הרגיל של ינטל!! עוד שבוע וחצי אני מקבלVULCANO 7?PLUS ואז אני יעיץ ל 2400
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמובן שיהיה שקט.. ואם אפשר מRMS.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-


