עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by cupra,

    gskill FF are XTREME [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Clint Eastwood,

    התייעצות! אני רוכש מפרט עם מעבד I5 750 כשבעתיד אני מתכנן לבצע עליו OC ורמת השקט חשובה (8+) הוצע לי הקירור הנ"ל: מאוור Cooler Master Hyper 212 Plus AMD 775 I3 I5 I7, יחידות 1 ₪192 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1418 מה דעתכם? יעשה את העבודה הן מבחינת OC והן מבחינת שקט? אגב, המארז הוא antec 300. יש צורך להוסיף עוד מאווררים? תודה על עזרתכם

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by shlomom,

    שלום, מעוניין בזוג 92mm קדמיים למארז P150. ראיתי בדיונים כאן את זה : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4898 וזה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3037&Pname=GLACIALTECH לפי הנתונים יש בערך 6DB הפרש ברעש לטובת ה GalacialTech. מה אתם ממליצים? יש מאווררים אחרים מומלצים? האם צריך 2 מאוררים או שניתן להסתפק באחד למחשב ללא OC?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אני יגיע הבייתה רק בלילה אז מחר תשמעו איך זה מרגיש כרגע אני רק רוצה להגיד תודה לאליאור התותח שעזר בהזמנה. :xyxthumbs:

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by yakir8,

    שלום את המפרט הבא ADM 64 3000+ ?K8NF-9 של GB עכשיו רציתי לדעת אך אני עושה לו OC תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Refael Azi,

    מסיור קטן שעשיתי היום בחנות הום סנטר ברמת גן.. הופתעתי לגלות שכנראה שגם הם חושבים ש"סצינת" המודינג בעיצומה ולכן באיזור התצוגה של כלי העבודה שמו שני שלטים דיי גדולים המבשרים על מבצע - שם יש מלאי של Dremel MultiPro בשני "רמות איבזור" אחד עם 15 חלקים שמחירו 399 ש"ח והשני עם 40 חלקים ומחירו 499 ש"ח.. (שניהם כמובן זה הדגם עם המהירות המשתנה, כל השוני בניהם הוא כמות החלקים) שאלתי היא.. האם מישהו מכיר חנויות שמוכרות את המכשיר ביותר זול מ-399 ש"ח? חייבת להיות אחת כזו!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by PuMbA,

    העלתי את הFSB מ - 100 ל - 105 בהדרגה מסויימת יש לי פנטיום 4 2.4 ועכשיו הוא רושם לי 2.52 עכשיו אני עם קירור מעבד סטוק ככה אני מפחד שישרף לי למרות שהמעלות עלו רק במעלה וחצי עד שתי מעלות חום אחרי האוברקלוק עכשיו רציתי לשאול אותכם אם גם הזכרון קיבל אובר קלוק כי ראיתי בEVEREST שלזכרונות עלו המהירויות אבל זה רק תאוריה אני לא בטוח בזה אז אני שואל אם זה מה שקורה תודה מראש

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום, אני עומד לקנות מחשב עוד כמה זמן ויש לי כמה שאלות בנוגע לקירור. אם אני לא מתכוון לעשות oc, אני יכול לשים core i5 tray בלי קירור נוסף? (המארז שהיה הוא lancool k60w http://www.lancoolpc.com/en/product/product06.php?pr_index=19&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62) *ואם אני כן מתכוון לעשות oc? תודה, אביב

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by lirancoh85,

    הצלחתי להגיע עם הכרטיס ל 1.25 ghz ו 530 MHZ לשעון שיפרתי ב 3DMARK06 ב600 נקודות אבל שמתי לב שהטמפרטורה מגיעה ל 80 מעלות במאמץ של 3DMARK06 שזה לא הרבה מאמץ, כל דקה וחצי יש מנוחה יש מה לדאוג לגבי ה-80 מעלות ?? מהירויות סטוק הם 1 GHZ ו 425 MHZ

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by E-Bear,

    אני מעוניין לרכוש מערכת קירור מים אך לא סגור על החלקים... לכן החלטתי לפנות אליכם, בבקשת עזרה. מאחר וזו הפעם הראשונה שאני מתעסק בנושא, חשבתי שאנשים עם נסיון בתחום יוכלו לסייע לי לסגור את הפערים (במידה ויש כאלו) במערכת. ואלו חלקיה: בלוק למעבד: Danger Dan TDX A64 Copper 1/2" ID Water Block משאבה: Swiftech MCP655™ 12v Water Pump w/ 3/8" Conversion Kit (317 GPH) רדיאטור: Danger Den Black Ice Xtreme III Radiator w/ Customizable Fittings - BLACK מיכל: XSPC Passive 150mm Reservoir - BLACK נוזל קירור: Fluid XP+ Extreme Non-Conductive 32 oz. Liquid Cooling Fluid - UV Midnight Blue צינורות: PrimoFlex 1/2" ID PVC Clear Tubing מאווררים: ThermalTake 120mm Smart Blue LED Fan (A2018) *3 …

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by ag43,

    נושא טחון אני יודע. ראיתי את ההמלצות בסטיקי לקירורים אבל באתרים של החברה כתוב דברים שונים. אני מחפש קירור למעבד P4 2.4GHZ 800FSB HT על לוח ASUS P4P800 DELUXE . אם אפשר מישהו שיש לו את הלוח ויודע שהקירור מתאים לו.

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by oren_vegas,

    יש לי פנטיום 4 2.4 ללא אוברקלוקינג,טמפרטורת המחשה במצב רגיל היא:42 מעלות בערך, בעת הפעלת תוכנות ,גלישה,ולמשל שאני ממיר בנרו ל- VCD לפני הצריבה אז הטמרטורה מגיעה ל-56-עד 58 מעלות.. האם זו טמפרטורה נורמלית? (לפי תוכנת SPEEDFAN)(יש לי רק שני מאווררים),שאלתי היא כזאת: יש לי מיזוג מיני מרכזי בבית,מה דעתכם שאקח צינור פשוט וקטן בקוטר נניח 1 ס"מ מתריס המזגן לאיזור המארז(לא לתוך המארז). מאוחורי המארז,והאויר הקר של המזגן פשוט יקרר את כל המארז וכך יורד את הטמפרטורות מה דעתכם?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by ETB,

    המעבד פשוט רותח, 68 מעלות במצב אידיאלי, זה מוגזם. כרגע המארז פתוח ויש הרבה בלגן ולכלוך בפנים, שאני יקנה את הHeatsink החדש, אני יתחיל לארגן שם(במיוחד שעכשיו יש לי שבוע ג' ) אז מה כדיי לי לקנות בתקציב בסדר גודל של 150 +/-. עם יש למישהו רעיון לקירור המארז, יבורך, רק תקחו בחשבון שאי אפשר לשים מאוררים על הדפנות של המארז, בגלל בשדפנות שלו באות בחלק אחד( כמו במארזים הישנים של הP1). אני חשבתי על Thermaltake VOLCANO 11

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by shloosh,

    אני מתלבט מה לקנות: Thermaltake Smart & Silent Volcano 9 Cool Mod CPU Cooler for AMD + Generic 80mm Fan למארז,שיהיה קצת יותר מאוורר או AeroCool Glacier CPU Cooler for AMD + Generic 80mm Fan או רק רוצח Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition Highest Percormance Cooler for AMD כל זה כי הטמפ' של המעבד AMD שלי היא 58 מעלות,ואני יודע שזה כרגע לא מסוכן אבל נמאס לי מזה ואני רוצה קירור נורמלי... תודה !!!

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by pazer005,

    משהו קצת לא מסתדר לי עם הטמפ' של המעבד. יש לי E6600 עם וינטלטור ביג טייפון. אני עם OC שמביא את המעבד רק ל-2.6 מגה הרץ. הטמפ' כשהפעלתי את המחשב הגיע ל-70 ועכשיו אחרי שהוא קצת נח היא על 62 לצורך העניין: Field Value CPU 62 °C (144 °F) Field Value CPU #1 / Core #1 68 °C (154 °F) Field Value CPU #1 / Core #2 64 °C (147 °F) אומנם חם בימים אלו אבל אני עם מזגן בחדר...

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. על 295 הוינדוס עולה ויציב כמו סלע. פרמטרים : HT LINK - 3\4 לא עולה . מתח העלתי ל- 1.5-6 לא עוזר. גשר צפוני + 0.20 לא עוזר. מתח - HT = +0.20 לא עוזר. מתח לזיכרונות - 2.30 \ 2.20 + 2 % לא עוזר. זיכרונות על 5-5-5-15 .הם על 756MHZ .

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אני בונה לעצמי מפרט למחשב שיהיה מבוסס על: 1. AMD Phenom II X4 940 Black Edition Box 2. כרטיס מסך מבוסס RADEON 4770 או 4830 או 4850 אני לא מתכנן OC, בטח לא משהו רציני בשלב זה. אני מעוניין שהמחשב יהיה שקט. האם אני צריך להוסיף למפרט קירור מיוחד למעבד? במידה וכן, ראיתי מפרט שמתייחס ל Arctic-Cooling Highend Low Noise (AMD 64) Freezer 64 Pro - PWM (שעולה 113 ש"ח בזיגזג) האם זה קירור טוב? האם יש משהו יותר שקט במחיר דומה שיתאים לי?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. P4 630 לוח 945P-G גיגה בייט הגעתי לתוצאה יציבה 3.6GHZ שבה הכל עובד כל הבדיקות עברו בהצלחה 16 מגה פריימ S&P הגעתי ל 3.70 ובה 3DMARK05 נתקע.. רציתי לדעת אם אני יתן עוד מתח למעבד זה אמור לעבוד?! הורדתי תיחס של הזיכרון ל 133 או שאני צריך לשנות תיזמונים ?... התיזמונים שלי עכשיו הם 5-4-4-3 4:3 DDR2 512X2 המתח שנתתי עד עכשיו היה עד 1.485 עד לאן להגיע עם המתח ?!

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. יש לי בצד המארז שני מאווררים 80 מ"מ שמכניסים אוויר ואחד מלמעלה 80 מ"מ מוצא אוויר ואחד 80 מ"מ מתחת לכרטיס המסך שדוחף עליו אוויר חוץ ממאוורר המעבד ומאוורר הספק . עכשיו אני מתכנן לשים מאוורר 80 מ"מ מקדימה שמכניס אוויר ועוד אחד 80 מ"מ מאחורה שמוצא אוויר < השאלה היא מה עדיף לקנות שני מאווררים 80 מ"מ כדי לשים אחד מקדימה ואחד מאחורה או להחליף את שני המאווררים שבצד במאוורר 120 מ"מ ולשים אותם אחד מקדימה ואחד מאחורה ? מי דוחף יותר אוויר שני מאווררים 80 מ"מ או מאוורר אחד 120 מ"מ ? ??? תודה לכם על הקריאה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. יש לי מעבד AMD Atholn 3200 ליבת וינצ'סטר. הטמפרטורה של המעבד במנוחה היא 23 מעלות. הטמפ' של הלוח היא 39-42 במנוחה והבנתי שזה גבוה יחסית ללוח אם השאלה שלי זה שאם אני יעשה אוברקלוק למעבד,אני יעלה ב-300 MHZ לדוגמה אז זה ישפיע על הלוח אם והטמפרטורה תעלה עוד????(ואז הלוח סתם מתבלה או יותר גרוע....ישרף) תודה על העזרה אלעד

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by bezadon,

    מאז שהתחלתי לשחק Bioshock התחיל להיות אצלי מצב מוזר - כל כמה זמן הכרטיס היה קורס, כלומר, המשחק נתקע, מסך שחור ואז עולה לי ההודעה של ה VPU Recover. (יש לי את הדרייברים האחרונים...) כשהורדתי את כל הגדרות הגרפיקה ל Low זה לא קרה. בכל אופן, השארתי את ה Catalyst Control Center פתוח בעמוד של מד המעלות. אז התחלתי לשנות את ההגדרות גרפיקה במשחק כדי לראות מה גורם בדיוק לקריסה (כשמד המעלות פתוח ברקע). בקיצור הגעתי למסקנה הבאה - בכל פעם שהכרטיס מגיע ל 80 מעלות הוא פשוט קורס. מדוע זה קורה ? האם אלו הגדרות בביוס של הלוח אם ? האם הכרטיס דפוק? האם זו הגדרה כלשהי (כמו שיש הגדרות למעבד של המחשב - שאם הוא מגיע לטמפ' של 70 מעלות המחשב עושה ריסטרט). איפה אני שולט על זה? ואולי בכלל הכרטיס ד…

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. טוף...אין לי מה להוסיף כאן, שאלתי הכל בנושא ובתיאור ;D 170 זה כבר אחרי מתיחת תקציב... המון תודה בכולואופן

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by yossi126,

    השאלה בכותרת

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום לכולם אם אתם יכולים לעזור לי אני אשמח מאוד. תודה [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by elyaz,

    אהלן בעקבות תמותתו של המאוורר של המארז שלי, החלטתי גם להחליף את הקירור של המעבד - E8400 כרגע אני מתלבט בין 2 דגמים: AC Freezer 7 PRO ו - Scythe Katana 3 לפי הנתונים שמצאתי, ל AC ספיקת אוויר נמוכה יותר, והKATANA רועש יותר כרגע עוד אין אוברקלוק אבל כנראה שיהיה בעתיד איזה מהם עדיף יותר? אם יש המלצה לעוד דגמים בטווח המחירים של 2 אלה אני אשמח לשמוע תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים