אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ל 800mhz בלי שום בעיה עם afterburner. הרצתי furmark שעתיים + ארבע שעות משחק ב starcraft 2. idle 34c max load 73c מאוד שקט!! כרגע חושב לשדרג את הקירור לכשיגיע לארץ http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=2_&mID=619
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום,אני מעוניין לקנות אחד מגופי הקירור שלמעלה..עכשיו השאלה שלי מה עדיף.. xp 120 פסיבי או את הזלמן? אני מתלבט ביגלל שבמידה ואני יקנה את הxp120 אני בטח יוסיף לו איזה מאורר חודש-חודשים אחרי שקניתי אותו.. אז מה יותר עדיף? מבחינת מחיר/ביצועים
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב! יש לי מעבד intel pentium 3.0 northwood. (עם קירור מקורי שבא עם המחשב) המעבד כשהוא במנוחה נמצא על 33 מעלות, וכשהוא במאמץ הוא יכל להגיע ל -45 מעלות. אני מעוניין לקנות את גוף הקירור הידוע ה- BIG TYPHOON. עכשיו יש לי מספר שאלות: 1) מה הטמפרטורה המקסימלית שמעבד זה יכל לפעול בו מבלי שיפגע. 2) כמה מעלות בערך אתם מעריכים שהקירור הזה יוריד. 3) האם הוא מתאים לביצוע OC דיי רציני. 4) האם אתם ממליצים על קירור אחר עד סכום של 250-300 ש"ח. 5) כמה אמורות להיות המעלות של המעבד עם גוף קירור בסיסי במאמץ ובמנוחה. אשמח מאוד אם תענו לי על כל התשובות, ואעדיף אם תרשמו על איזה תשובה אתם עונים. תודה מראש בר!
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם,לאחר רכישת THERMALRIGHT 120 EXTREME ורציתי להתייעץ לגבי טמפ' הקירור במנוחה ומאמץ. במנוחה (OCCT) טמפ' 47-49 ובמאמץ נוסקות לכיוון 60 ואף מעבר (עם מזגן קבוע על 23מעלות קבוע על 56) מרחתי משחה טרמית כמו שצריך והקירור עם קונפיגורציה של 2 מאווררים אחד מכניס שני מוציא. מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין ששמתי לב לאחר הסרת המדבקה שיש על תחתית גוף הקירור 2-3 שריטות שטחיות(מעין חריטות האם קשור?). משחה תרמית:MX-2.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מארז מגעיל. לא יודע מאיזה סוג אפילו (איך אני בודק?). לפתוח אותו, אני צריך להרים את כל 3 הצדדים שלו (עליון, ימני ושמאלי) שמחוברים יחד!! איכס. החלטתי ללכת נגד זה. חתכתי את הצד השמאלי. עשיתי לו גם חלון. אבל איך? לא עם דרמל, לא עם מסורית, אלא מסור דיסק. פתאום נזכרתי שאבא שלי עובד עם דברים כאלה ושיש לו מסור דיסק. היה איכותי. מחר אני אשייף, ליופי. זה יצא ישר מאוד. אני אחבר את זה חזרה, זה הולך להיות דלת עם צירים. וההתחלה של פרויקט גדול מאוד מתחילה. נ.ב. איך אני מוריד את הצבע של המארז? עם מה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החלטתי לא מזמן לשדרג את המחשב הישן, ולהוסיף קירור למעבד, ספק כוח איכותי, וכרטיס מסך המפרט אחרי השידרוג: Intel Core 2 Quad Q6600 G0 DDR2-SDRAM 2X2GB Gigabyte P35-DS3L Sappgire HD 7770 למעבד הוספתי קירור Thermalright Ultra Extream + מאוורר 1200RPM איכותי קראתי קצת מדריכים, וביצעתי OC למעבד ל 3000MHZ. ביצעתי בדיקת מאמץ 4 שעות עם OCCT, ואין קריסות. זאת הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה, אז אני ישמח אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת, עצות או טיפים. הטמפ' בidle: 1 - 47 2 - 46 3 - 39 4 - 43 הטמפ' במאמץ (OCCT): 1 - 74 2 - 74 3 - 63 4 - 63 צירפתי גם תמונות מהביוס. מה דעתכם ? הכל נראה תקין או שצריך לשנות משהו ? כמו שניתן לראות, בתזמון זיכרונות שמתי על Manual, אבל לא נגעתי. האם יש צורך לש…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים.... רציתי לשאול אם מישהו מכיר מדריך ל בניית פאנל עם לחצני חיצוניים לשליטה על winmap , dvd וכ"ד.... תודה מראש!
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בTMS רשום Scythe KATANA 3 1156 / 1366 only אבל כשנכנסים לתיאור מוצר הם רושמים גם תמיכה ל1155, האומנם?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בקרוב משדרג את המחשב ואני קונה את המעבד I5 4570 ואני שם לו קירור חיצוני (TRAY) אז יש את האפשרות ל ARCTIC FREEZER 7 V2 או COOLER MASTER V8 מה אתם ממליצים?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני מספר חודשים, קניתי חלקים והרכבתי מחשב. עקב מחסור ברכיבים קניתי ממספר מקורות בארץ וגם מחו"ל המארז של קורסאייר- הלוח של אסוס וכרטיס המסך- אנוידיה. לא היה קירור מתאים ל1700 מלבד של גיגבייט, ולכן קניתי את ה WATERFORCE X 380. בסוף, יש לי מחשב שעובד מצויין, אבל הקירור מים של המעבד - לא מזוהה ע"י התוכנה שלו עצמו ולא ניתן לשליטה. (ICUE וARMOURY CRATE עובדים כמו שצריך). פניתי לגיגבייט וחיפשתי גם פתרונות ברשת: שידרגתי את החומרה במשאבה עצמה כמו שהתבקשתי הסרתי את הדריבר של כרטיס המסך וניתקתי מהרשת. ואז העלתי את הAOURUS ENGINE . עדיין הקירור מזהה את עצמו כVGA ואין שום שליטה על המסך במשאבה. בינתיים גיגבייט העלת…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, לפני מספר ימים קניתי את הכרטיס Sapphire 6850 והחלטי לבצע לו OC קטן. קראתי את הסטיקי לגבי ה MSI Afterburner וראיתי שמומלץ שם לבצע בדיקת מאמץ עם ATITOOL. לאחר ביצוע הבדיקה הגעתי לתדר 1150 לזכרונות, אך כשהפעלתי את Crysis 2 קיבלתי ארטיפקטים שנעלמו לאחר שהורדתי את התדר ל1100. יש תוכנת מאמץ יותר טובה שאני אוכל לקבל ממנה נתונים יותר אמינים? אך מצד שני שלא יעמיסו וישרפו את הכרטיס (כמו FURMARK)
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כחלק משיפוץ המחשב המעט מיושן שלי החלטתי להחליף את המאוורר המרעיש שיושב על קירור המעבד. מדובר בלוח אם M2A-VM עם תושבת AM2, קירור Glacialtech 7220: http://www.hardwarest.com/product/GlacialTech-Igloo-7220-Light-17442.html השאלה שלי אם אני יכול להחליף רק את המאוורר או שיש להחליף את גוף הקירור כולו, אני שואל מכיוון שהגודל שלו נראה לי מעט לא סטנדרטי (70X70mm). הקירור עצמו עושה את העבודה ושום OC לא מתוכנן. מחפש המלצות למשהו מתאים עם דציבלים נמוכים. ואם אני כבר כאן שאלה נוספת: כדאי להתעסק עם חידוש המשחה התרמית (עברו כבר איזה 5 שנים) או שעדיף לא לגעת?בתודה,
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אני רוצה לדעת מהי הטמפרטורה המקסימלית של המעבד הזה (e7200) כי הוא הגיע לי פעם ל 77 ולא קרה כלום אז אני רוצה לדעת מהי הטמפרטורה שכבר נחשבת לגבוהה במעבד הזה עריכה : שאמרתי 77 מעלות התכוונתי לכל ליבה לא למעבד עצמו תודה לעוזרים
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבת שלום. בהמשך לדיון הקודם (לחצו כאון) שדן בן היתר בבעיות היציבות. כמו שנאמר שם, כרגע ההגדרות הם כאלה: fsb 420 memory 840 cpu vcore 1.6 fsb termination 1.550 nb vcore 1.5 --- בהגדרות האלו צלחתי להריץ בדיקה במשך שתי דקות, ולאחר מכן מסך כחול. ניסיתי מתחים למעבד מ1.5 עד 1.6, ובנתיים שום דבר לא יציב. אלו עוד דברים אני יכול לעשות על מנת לייצב את מערכת? תודה מראש Install
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למישהו יש מוסג איך בונים RELAY למשאבת מים (עבור מערכת קירור כמובן). ראיתי באיזשהו מקום אבל אני לא זוכר.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות את המארז הנ"ל ואני רוצה לקנות לו עוד 2 מאווררי 90mm מקדימה. מה אתם מציעים מפה:http://logicpc.co.il/heb/itemlist.aspx?cnam=cooli-fans ואם אין פה משהו טוב, אז ממקום אחר. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן לכולם, אני יודע שאם אני רוצה למדוד טמפרטורת מאמץ לגשר הצפוני, אני מריץ בדיקה משותפת ב-ORTHOS למעבד + זיכרון ככה שגם הגשר הצפוני מתאמץ, השאלה היא איך מנטרים את הטמפרטורה הזאת, כאילו, עם איזה תוכנה. בתודה , אורן.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז קיבלתי את המחשב החדש שלי סוף סוף עם SAPPHIRE 7850 והגיע הזמן לעשות לו אוברקלוק קראתי בשבועיים האחרונים על כל הנושא אבל עדיין יש לי כמה שאלות שהייתי שמח אם הייתם יכולים לענות לי עליהם: 1. קודם כל, הלוח שלי לא תומך בOC מבחינת המעבד, זה משפיע על OC לכרטייס מסך? יש לי GA-B75M-D3H 2. לגבי תוכנות stress-testing למיניהם כדאי בכלל להשתמש בהם? שמעתי על המון אנשים שכביכול עברו בדיקות של Heaven לדוגמה ו כשנכנסו לBF3 עדיין חשו באי יציבות, בנוסף הבנתי שתוכנות כמו FURMARK לא כ"כ מומלצות מבחינת הכרטיס. חשבתי פשוט לעשות בדיקות בכך שאני אשחק במשחק כבד כמו BF3 על הגדרות גבוהות. דעות? 3. מסתבר שהחברה בTMS כבר עשו לי OC לכרטיס מסך ל920/1250 בדיוק כמו של הOC VERSION (ויש ל…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה קורה? יש לי לוח אם של אינטל ואין לו אפשרות להעלות את הfsb אז יש איזה תוכנה שתעשה את זה? ולא בצורה מסובכת מדי...... הכל מקרה תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לומר/לספר/ללחוש לי מה הן התוצאות לוואי שעלולות להיגרם משינוי המולטיפלייר ל10.5? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי FREEZR PRO 7 ומאוורר 120 של NOCTUA. סה"כ יש לי עכשיו שני מאווררי 120 ואת הפריזר. באיזה תוכנה אני יכול לשלוט בהם? והאם יש אופציה לשלוט בכל אחד מהם בניפרד? יש לי לוח אם של אסוס אבל התוכנה שלהם לא נותנת שליטה מוחלטת אלא רק אופציה לפרופילים (או שאני מפספס משהו). יש הצעות?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי .. אני מעוניין לעשות אובר קלוק רציני למעבד שלי ויש לי שאלה : אם אני אשנה את מהירות הV Core שלו ל1.9 האם אני אצליח להמהיר אותו מעבר למהירות העכשווית מבלי להגדיל יותר מדי את מהירות הבאס - שעומדת עכשיו על 150?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, כבר כמה שנים שאני לא בתחום המחשבים, וכפועל יוצא, גם לא באוברקלוק וחומרה. המחשב הנוכחי שלי נקנה לפני כ- 7 שנים (AMD Athlon) ועובד על קירור ביג טייפון באוברקלוק של בערך 50% קבוע. אני מתכנן לרכוש מחשב חדש עם המעבד הזה ולוח מבוסס Z68. לאחר שקראתי את הנושא שבדביק על כך שהמעבדים החדשים לא מתמודדים יפה עם עליות מתח, חשבתי לעצמי אם יש טעם בכלל להשקיע בקירור שהוא מעבר לסטוק ? האם ללא תוספת מתח, קירור ב- 250 ש"ח יוביל לשיפור ניכר מאשר קירור סטוק? האם אחרי תוספת מתח, קירור ב- 250 ש"ח ישמור על המעבד בטמפרטורה סבירה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמה מאווררים להוסיף למארז Enermax CS-3181L-BBS ואיזה (ג'נריים?) (מגיע אחד בחלון). אני גם צריך קירור לNB או למופסט או לשאר הדברים האלה? (אני לא מבין בזה אני רק יודע שהNB צריך להיות קר כי דרכו עובר ה VDD).
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז החלטתי לעשות oc בפעם הראשונה ואני רוצה עצות לפני שאני מתחיל כמו איך לעשות בלי לגרום לחלקים להישרף או להישחק הרבה יותר מהר, וגם כל המפרט שלי נמצא פה תראו ותגידו לי מה אתם חושבים על התוצאות (אני ינסה בכל מקרה), ושימו לב שהזכרונות שלי עם 2.5 cas איך אני מוריד ל2 בלי שיהיה ריסטים? (ראיתי מישהו מהאתר שעשה את זה) עשיתי אבל הווינדוס בכלל לא עלה היה ישר ריסט עם מסך כחול, וגם אני רוצה לדעת עם יש שיפור גדול\מורגש אחרי שאני יוריד את ה-cas ל2? ובכללי כל עצה שיש לכם למי שעושה oc פעם ראשונה (הדגשתי את השאלות פחות או יותר)
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-


