אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אמרו לי פה כמה שהם עושים חורים עם מקדח כוס אבל איך אפשר בכלל עם מקדח עושים חורים עם קונגו בבטון יש מכשיר קטן שיש לו מקדח כוס שאפשר לחתוך איתו את המארז??? אני צריך לחתוך את המארז FULL TOWER של CHIEFTEC שלי ואני לא יודע עם מה
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את המחשב הזה: אינטל פנטיום 4 CPU 2.80GHZ 2 GB RAM msi ms-starforce FX 5200 מה לעשות??אני בפניאקה ואי אפשר לדחות את זה למחר.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש מאוורר חזק ל-axp barton 2500 שלא יהיה רועש מידי על מה אתם ממליצים? אני חשבתי אולי: CoolerMaster Jet 7 CPU Cooler for AMD COOLERMASTER Aero 7+ VANTEC AeroFlow VA4-C7040 FOR AMD Thermaltake Volcano Silent Boost for AMD Athlon XP או כל מאוור אחר שאתם ממליצים אני מחפש את המאוור עים הביוצעים הכי טובים וגם שהוא לא יהיה יותר מידי רועש אין לי כל כך מיגבלה של כסף כמובן שאני לא הולך לקנות קירור מים אבל עד 250 - 300 זה בסדר תודה רבה מראש!!! :
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה, התחלתי לעשות קצת OC, אני כרגע ב 133*12.5, והטמפ' היא , למעבד - 37 במנוחה ו 39-40 במאמץ (שעה PRIME95 או שעתיים GTA3), והלוח בדיוק אותו דבר (אני משתמש בכרטיס מסך ש OB, ככה שזה לא ממש נורא, נכון???)... הא, ובוולטאז' לא נגעתי... ועוד דבר, שכחתי לציין שהטמפרטורות הללו נמדדו ביום החם(לפי מד הטמפ' במכונית, היה 40 מעלות בחוץ...) שהיה לפני כשבוע, ברגעים אלו, למשל, הטמפרטורות הן 32 ו 33, ובמאמץ זה אמור להיות בסביבות 36 (ככה זה היה לפני שבועיים) אז מה אתם ממליצים עכשיו? הטמפ' בסדר? להמשיך להמהיר עוד? תודה...
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, ידוע שהאבק גורם להתחממות קלה... רציתי לדעת איך לנקות אותו עם לחץ אוויר או עם פן תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקי סידרתי את הביאוס החופר שלי, העליתי את המעבד בחזרה ל 3GHZ והפעם שמרתי את ההגדרות של ה OC ב CMOS למקרה שהוא יאפס לי את ה OC עוד הפעם. ORTHOS רץ כבר 4 שעות בלי ארורס, טמפ' מעבד 65 גג ב TAT. כמה זמן בערך מומלץ (בערך) להריץ אורטוס, בשביל להיות בטוח שהמערכת יציבה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפרט: AMD Athlon 3500+ עם מאורר TT BIG TYPHOON לוח אם Gigabyte GA-K8N PRO SLI כרטי ס מסך EVGA geforce 6800 GS CORSAIR 1024MB CL2.5 (512 X2) הטמפרטורות שלי כרגע: (אימיול, איסיקיו, אברסט,דימון טולס, וינאמפ, וכמה חלונות אינטרנט) לוח אם: 21 מעלות מעבד: 21 מעלות (האברסט/speedfun מזייף אומר 70מעלות, השתמשתי באיזה תוכנה של gigabyte magnemate tools ..) GPU: 37 מעלות GPU AMBIENT : 26 מעלות כונן קשיח: 32 מעלות Cooling Fans: CPU 1361 RPM System 398 RPM Power Supply 1298 RPM Voltage Values: CPU Core 1.38 V +3.3 V 3.34 V +12 V 12.10 V DIMM 2.54 V ועכשיו רציתי לדעת עם כדי לי לעשות אוברקלוק .. ועם אני עושה איך החברה יודעת שעשיתי והיא מורידה לי את הא…
-
- 25 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נראה לי זה סוקט 1155 תקנו אותי אם אני טועה צריך שיהיה שקט , השימושים העיקריים זה גלישה , סרטים , ללא OC וכל זה.. כרגע יש לי thermaltek silent שהגיע הזמן להחליפו תודה חברים!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי עשיתי לא מזמן C@ למעבד מ2.3GHZ@2.6 רציתי לעשות לו עוד אך נתקלתי בבעיה: שיניתי את מהירות הזכרון ל533 במקום 667 שיניתי את HT ל800MHZ שיניתי מכפלה 10.5 X ו260 BUS העלתי מתח ל1.325 למעבד אבל הוא נותן לי אזהרה ומחזיר את ההגדרות לסטוק מה הבעיה? עידכון: ניסיתי לעשות לו C@ בלי שינוי של הHT עם מכפלה של 10.5 בBUS 260 אבל שוב אותה אזהרה וחזרה למהירות סטוק האם מישו יוכל לעזור לי ?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איזה ערכות מוכנות יש שמאימות אליו? ושיולו באותה הזדמנות גם לקרר 7600GT? מה עם זה: http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=1504109&CatId=1057 תודה!
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי רבותי קודם כל נעים מאוד לי קוראים איליה אני מטייל פה בפורמים אך לראשונה החלטתי לפנות אליכם בבעיה שיש לי מתוך ידיעה שישנם פה מספר אנשים שחזקים מאוד בתחום. ניגש לעניין? קודם כל נתוני מערכת. Processor: AMD 64 3200 Clawhammer socket 754 CPU Cooling :ThermalRIght XP-120 +Thermaltake SMartfan 2 MOBO: DFI Lanparty UT nF3 250GB Mem: A-Data PC4800 600MHZ PowerSupply:ThermalTake ButterFly 480W GFX:GigaByte X800PRO GFX Cooling :Zalman ZM80D + TT smartfan 2 HDD :Maxtor 160GB SATA HDD Cooling: ThermalTake Hardcano 11 +docking bay custom made with TT venus 12 and Coolermaster 80mm fan CASE : ThermalTake Xaser 3 with 6 TT smartfan 2 and 1 TT turbine זה בקשר למערכת עכשי…
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי חישן חיצוני הסינק של הציפ סט ב41 מעלות עם הקירור המקורי (פאסיבי מאלומיניום) כדאי לקנות משהו יותר טוב? (לאוברקלווק) אם כן מה כדאי? Titan TTC-CUV2AB VGA/Chipset Cooler 68 nis Vantec Iceberq 3CCB-A1C VGA/Chipset Cooler 79 nis Thermaltake Crystal Orb Chipset/VGA Cooler 74 nis לפי pch...
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , לאחר משחק עם speedfan המאורר של המעבד נתקע לי על 900rpm (מגיע עד 1800) רוצה להחזיר לפעולה רגילה , שיניתי בהגדרות חזרה ל on/off כמו שהיה וכל ה pwm ב100% (ככה היה לפני) ועדיין המאורר תקוע על 900 איך אפשר לפתור את זה? תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי מקיאספי את הקירור הנ"ל: http://ksp.co.il/?uin=13194 (יחד עם לוח אם ועבד 1151 יש לציין) וכאת כשהתחלתי להרכיב את המערכת לא מצאתי את ה LGA 1151 BACK PLATE ולא רואה זכר לאזכור של ה1151. יכול ליהיות שישנן גרסאות שונות?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבאתי מסבא שלי מחשב ישן ביותר... מדובר בפנטיום 1 166MHZ (באס 66 מכפלה 2.5) + איזה היטסינק מאפן ומאוורר קטן עליו. זיכרון 32 SDRAM אני חושב בסלוט SIMM כרטיס מסך ישן של ATI 4MB ולעניין אני רוצה לעשות לו אוברקלוק בשביל להתאמן (לא עשיתי אוברקלוק מעולם) יש אפשרות בכלל? להעלות את המכפלה או את הבאס? כדאי לנסות או שהחלקים ישרפו??? ועוד דבר אחד... על הלוח יש חריצי SIMM וDIMM אני יכול לחבר זיכרונות משני הסוגים? תודה לעוזרים! עמרי.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני חדש בפורום וכרגע הצטרפתי. אני מחפש שלושה דברים: 1)תוכנה פשוטה שתראה לי את החום של המעבד. 2)מה לדעתכם אני יכול להפיק מ athlon 1900xp עם אוברקלוקינג מקצועי? 3)איזו מערכת קירור כדאי לקנות? האם כדאי להכין מערכת קירור של מיים? איפה אני משיג בלוק מיים?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לפני קניית מחשב ואני מתכנן קירור מים,אני מחכה ל7970 על פי השמועות הם יהיו יחסית קרים. אני רוצה לעשות קירור מים למעבד חשבתי אולי להוסיף לזכרונות(לא בטוח אם נחוץ) מעבד i5 2500k כמה שאלות: 1.האם יש מארז שעדיף לקירור מים שעדיף על מארז אחר כמובן אני מעדיף קירור פנימי. 2.האם אפשר לבנות קירור מים ב300 דולר? 3.איזה גודל של מיכל מים אתם ממליצים לפעולות האלה? 4.יש קירורים שמותאמים ל5.2,הרדיאטור מותאם או המיכל מותאם לגודל הזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הצ'יפסט שלי עומד על 59 מעלות מה זה לא גבוה?
-
- 27 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם טוב שמעו ראיתי שיש פה הרבה כאלו שמבינים ואני קורא פה הודעות ישנות ( די מענין) וגם ראיתי תמנות של איזה אחד שהוציא את הספק החוצא ודחף איזה 3 מאוררים עכשיו אני לא מבין כל כך בחומרת מחשבים כאילו אני יודע איך להרכיב דיססק קשיח כרטיס מסך\רשת\קול\מודם , זיכרון צורב וכאלו דברים לחבר את הכבלי IDE וזה עכשיו אני חיפשתי פורם כזה כי המחשב שלי גם מתחממם וגם עושה רעש לאחרונה שיפרתי אותו מ pII 350Mhz ל AMD Dorun 1100. וגם החלפתי לוח אם וכרטיס מסך אני על ווינדוס אקסס פי פרו! ויש לי אי די אס אל אני לא קמצן! אבל אין לי תקציב גבוה אז ככה שאם מישהו מציע לי להוסיף מעבד וזה יעזור לי אני ישקיע וגם אני מאוד מתעניין במודינג ואני אוהב להתעלל בדברים ( כמו המחשב) אז יש לי כמה שאלות 1. …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את המערכת הבאה: AMD 64 3200 MSI K8N Neo plt Leadtek 6800GT Crucial Ballistick 4000 512MB *2 אני ראיתי בכמה מקומות שהטמפ' בכרטיס הספציפי גבוהות יותר מטמפ' של כרטיס GT דומה עם קירור Ref . Idle = 55 Load = 70 ואולי אפילו יותר כי אני בודק רק אחרי שהמשחק יוצא. אני יודע שהציפים האלה יודעים לעבוד עם טמפ' יותר גבוהות. ראיתי בעבר אנשים ששמו מאוורר יותר גדול בכרטיסים של לידטק או עשו דברים אחרים שמשפרים את נושא הקירור שלהם . למישהו יש לינק? או מישהו ניסה לשפר את הקירור בעצמו? או אולי המלצות ? תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שימו לב להגיעו של ה סיילנט קאט 120 http://www.thermaltake.com/2005/dcfans/ComboCool/a2329/a2329.htm מאורר כמעטטטט מושלם הוא מיועד לגופי קירור עקב הצורת בניה שלו
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי בכמה בדיקות שהBIG TYPHOON לוקח את הINFINITY, גם בקייס פתוח או סגור, ורק כאשר יש לאינפיניטי שתיי מאווררים הוא מתחיל להיות מועיל, אבל גם אז לא בהרבה מהBT וכאן כולם ממליצים על האינפינטי, אז מישהו יכול להגיד לי איזה מהם עדיף למעבד C2D? או שאולי בעצם TUNIQ TOWER?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. המפרט: מעבד:Intel 3820 Quad Core I7 3.6GHZ לוח אם:Asrock Extreme4 זיכרון: G.SKIL DDR3 16GB 1600MHZ דיסק קשיח: F3 1TB SSD: של כרוסיאר אחד 120 אחד 60. כרטיס מסך: זוג כרטיסים 6950 2GB פתוחים ל 6970 וכרטיס פיזיקה 460GTX 1GB. מארז: NZXT SWITCH 810 ספק: HEC COGER 1200W קירור מים: קרוסיאר H100 הגעתי ל 4.6 , המעלות במנוחה 29-32 במאמץ מגיעות ל 65-77 מעלות לאחר בדיקת מאמץ האם הטמפרטורה תקינה?המחשב יציב עובד מעולה בדיקת מאמץ תקינה, איך המעלות? ורציתי לדעת אם אני יכול להגיע עוד עם המערכת הנ"ל? תודה וסופ"ש מעולה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מעבד E4500 2.2GHrz ואני רוצה לקנות קירור של Thermalright Ultima-90 רציתי לדעת עם אני יגיע איתו לOC של 3.0GHrz עם הקירור הרגיל של המעבד שקיבלתי אני מגיע ל 2.71 והוא דיי יציב. מה אתה חושבים עם Thermalright Ultima 90 אני מגיע ל3GHrz? יש לי לוח אם Asus P5GC MX\1333 כרגע אני נמצא בOC של 18% (שזה 2.59GHRZ)
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה... הsf2 ידוע בתור בין המאוררים הטובים בשוק. בדרך כלל מסתובב בין 4800- 5400 גג של סיבובים לדקה. אני לא אהבתי את הקצב ולכן חשבתי על רעיון מודינת מקורי שיביא להסתובבותו מהר יותר וכן , חיברתי מאוור 80 מ"מ ג'נרי וחיברתי אותו עם סילוטייפ (סרט הדבקה) לsf2 וכבר קיבלתי ירידה של 3 מעלות ועליה ל 5625 - 5818 סיבובים!!! כמו כן יש בידי לוח ep-8rga+ שידוע בצ'יפים והמופסטים המתחממים אז גם להם סידרתי קירור . תסתכלו: http://planet.nana.co.il/bead2216/image1%2EJPG המחשב ממבט כללי http://planet.nana.co.il/bead2216/image14%2EJPG תוצאת השיפור של סיבוב המאורר http://planet.nana.co.il/bead2216/image3%2EJPG המוד: מאוור שחור על הsf2 . http://planet.nana.co.il/bead2216/image4%2EJPG המוד: מאו…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


