עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by urizi,

    אני רוצה לקנות איזה מאוורר לאתלון 1800 שלי. רציתי דעת אם יש באזור חיפה והקריות חנות שיש בה מאווררים(מארזים של חברות טובות) וכל שאר הדברים שדרושים למודינג ואוברקלוקינג? או שאני אצטרך לקנות באינטרנט אז באיזה אתר כדאי?? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. המעלות האלו..יותר מדיי אני חושב.. יש משהו מומלץ? בנוסף שאלה בקשר להתקנה: שמים את הקירור במקום המאוורר שיש עכשיו על המעבד זה כל הסיפור? תודה..

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by X-Style,

    הטמפרטורה מגיעה למשהו כמו 63C בעוד שאני לא עושה כמעט כלום ! יש לי מאוורר שעובד על בערך 5000 RPM ושומעים אותו חזק שהוא עובד ואין לי מושג למה זה קורה ??? אפשר בבקשה עזרה?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. רכשתי את המאוורר הזה עקב בעיות במאוורר של AMD המקורי .. http://www.evercool.com.tw/products/nk801.htm מה היתרונות של המאוורר הנ"ל ? האם יש דרך לשלוט עליו באמצעות תוכנה ? האם הוא גרוע יותר מהמאוורר של AMD המקורי ? עריכה : שוב שלום ויום טוב . חבר הביא לי כרגע סטיק של זיכרון PC5300 533 MHZ 512 MB כרגע אני עובד במחשב עם 3 סטיקים משמע - הזיכרונות עובדים על מצב SINGLE -- > 64 BANDWITCH שלושת הזיכרונטוות שנמצאים במחשב כבר במחשב פועלים בתדר של 667 MHZ אך כיוון שאני נמצא ב- OC ורציתי לקבל מחלק של 1, הורדתי את התדר ל- 533 . האם זה אומר שלא יהיה שינוי ? או שלמרות זאת כל הזיכרונות יעברו לתדר 533 ואצרך להתאים את ההגדרות לזיכרונות מחדש ? ואם הזיכרונות אכן יעבדו על תדר…

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by skullfacer,

    לבנתיים אני רוצה להתחיל עם oc של 3.2 עכשיו הידע שלי לא כולכך נרחב בזה אתה יכול להנחות אותי בעתיד אני מתכנן לעשות לו ל4.0 אבל זה בחורף =] קיצר לעשות oc ל3.2 מה אני צריך לעשות? לא הבנתי תמדריך כולכך קירור Thermalright 120 extreme לוח אם p5kc

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by EAD,

    שמתי לב למשהו מוזר יש לי מעבד I7 4770K. SLI עושה בעיות שיש OC, לדוגמא ב Heaven Benchmark 4.0 אין SLI כמו שצריך ומקבל FPS ממש נמוכים!!! לעומת זאת שאין OC למעבד, SLI נכנס לפעולה והכל זז ופועל מהר ויפה. אז? יש לזה הסבר או שעושה משהו לא טוב או מה?? (דרך אגב, אני מדבר על SLI של שני טיטאן)

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by R9547655G,

    קבלו.... זה הפעם הראשונה שאני מחליף מישחה... אחלפת מישחה= פלאים ראיתי ירידה של כ 20 מעלות!!! אנשים!!!: תעשו למעבד שלכם תובה: תחליפו מישחה..

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by yisdeyo,

    יש לי בעיה כבר זמן מה שהמאוורר של המעבד עושה רעשים של האצה והאטה כל הזמן ללא קשר לפעילות המחשב איך אני מתקן את זה ולמה זה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. Started by aero,

    ערב טוב. יש לי לוח MA78LM-S2H של Gigabyte שתומך בתדר של 1066mhz של הזיכרון, ושתי סטיקים של 1066mhz של G.Skill של 2gb כל אחד. נוכחתי לדעת כשאני מפעיל את המחשב שהזיכרון פועל על 800mhz מסיבה כלשהי, וכשניסיתי לשנות את המכפלה של הזיכרון ל1066 הוא פשוט קפץ לביוס הגיבוי ולא עשה בוט. עכשיו יש לי קצת ניסיון עם OC, והשאלה היא האם אני צריך להמהיר בסימוכין את המעבד והזיכרון ביחד, כי לפי מה שהבנתי דרך הכי קלה היא פשוט להעלות את המכפלה של המעבד ובכך אני פועל מול גורם אחד ואין שום דבר שיגביל אותי חוץ מהמעבד. אגב המעבד הוא Phenom x3 720 Processor Black Edition עוד שאלה לגבי הטמפ' (עומדת על 38-47 סטוק-מאמץ ללא OC), הטכנאי של ksp הגאון התקין לי את הקירור של המעבד הפוך זאת אומרת שהוא לוקח …

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by b11y,

    שלום! הלך לי המאוורר של המעבד (הפסיק להסתובב). רציתי לדעת איזה מאוורר מומלץ בשביל המחשב שלי.. מישהו הציע לי איזה משהו פשוט של deep cool ב60 70 שקל. רציתי לדעת אם זה בסדר או עדיף משהו אחר.. ה אני לא מתעסק בoc רק משחקים לפעמים כבדים. קניתי את המחשב שלי לפני שנתיים וחצי המפרט הוא: מעבד - intel core 2 duo E8400 לוח אם - gigabyte ga-ep43-ds3l מארז ללא ספק - Antec three hundred ספק - seasonic ss-500et 500w זיכרון - g.skill ddr2 4096mb (2x2048) 800 mhz cl 4-4-4-12 hk כונן קשיח - wd 3200aaks 320 gb sata2 16mb כרטיס מסך - ati radeon hd4870 1024mb ddr5 צורב - lg gsa gh22n x22 מאוורר למארז - artic cooling af12025l 120 mm קרור למעבד - artic cooling freezer 7 lp תודה מראש לכל העוזרי…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by RazorJunior,

    ;D http://asaf.dr-host.info/dekel/untitled.WMV נו, אז מי הולך להגיד לי מה זה...? (תודות לאסף על האחסון)

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. איך זה שכבר 3 שנים אין לי מאוררים נוספים במחשב והכל עובד מצויין !!! אתם חושבים שהתקיעות שלפעמים יש לי באמצע משחק או משהו , הם בגלל זה ???

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by shenig,

    היי מצאתי אותו ב- http://www.frostytech.com/top5heatsinks.cfm הוא מדורג שם שני בקטגוריית שקטים עבור אינטל ניתן להשיג בארץ ב-210 ש"ח למישהו יש ניסיון איתו האם באמת שקט מאד אשמח לשמוע עוד רעיונות לקירור שקט ל- E8400 דרך אגב, בת'רד על אמצעי קירור לא הבנתי את הדרוג שם, יש שני מיספרים בסוגריים, מה אומר כל מיספר ? בתודה, shenig

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Rockstatement10,

    יש לי I3 2100 עם קירור סטוק, הוא כעקרון עושה את העבודה מעולה אבל אני חושב על קירור חדש שעדיף עליו משמעותית (רצוי שקט יותר), ושיהיה קל לתחזוקה אם אפשר (שניתן יהיה להוציא את המאוורר מצלעות הקירור ע"י ברגים וכו').. רצוי TMS. שיהיה בסיסי כזה, לדעתי פחות מ-100 שקל. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by GamePad,

    כרגע עם סטוק ללא oc והרעש נוראי. ראיתי spinq של TT, שהוא די חתיך אבל מישהו מכיר את הביצועים שלו? כמובן שכל המלצה אחרת תתקבל בברכה תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by חובב,

    הוספתי למארז שני מאווררים האחד 80 מ"מ והאחד 120 מקדימה ומהאחורה (בהתאמה). חיברתי אותם האחד ב PWR FAN והשני בSYSFAN לא זוכר בדיוק מה למה... בכל מיקרה רציתי לדעת האם זה משנה לאן מחברים אותם?האם עדיף לחבר אחד מהם או את שניהם לספק ישירות?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. השאלה בכותרת.... קראתי דיי הרבה מיבחנים על ה9500 הוא ממש טוב... השאלה אם זה בהפרש כזה שמצדיק שיפור מ XP90... ומה לגבי ה 9700 של זלמן ? מה איתו ? דיברו עליו ליפני כחודשיים שלוש הוא יצא /בוטל/ נידחה מה ?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. את את המאוורר של ההיטסינק ... ניקתי אם מברשת ... והוצאתי את המדבקה מלמעלה ... ולא היה חור שאליו משפריצים שמן ! מחורה גם הייתה מדבקה שחורה .. וגם שם לא היה חור אליו משפריצים שמן ... אמנם ניקיתי את ההיטסינק ... אבל הוא לא מסתובב יותר מהר !!! מה לעשות ?? איך לתקן את זה ??? (כרגע אין לי כסף לחדש)

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Liron barel1,

    היי קניתי מחשב לא ממזמן וחיברתי עליו מאווררים. המחשב עוד לא הודלק כולל מסך והכל.. הדלקתי פעם אחת סך הכל לפני יומיים והrgb פעל (כולל הliquid cooler) והיום שהרכבתי את המאווררים אז היה לחץ קצת שסגרתי את החלק האחורי של המחשב.. ושהדלקתי את המחשב לראות את המאווררים פועלים.. אז הכל עבד מצוין אבל הliquid cooler לא פעל.. המאווררים שלו פעלו כולל הrgb אבל הrgb שעל המעבד לא פעל (פעם שעברה הוא עבד).. מה לעשות? אולי בגלל שאני צריך את התוכנה של corsair? חשוב לי לציין שעדיין אין מערכת הפעלה ולא עשיתי משהו בתוכנה כי אין לי אותה עוד.. לפני כמה ימים הrgb פעל והיום לא.. ובדקתי את הכבלים והכל מחובר בבקשה עזרו לי …

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. האמריקאים והיפנים, שהשיגו את הקונרו לפנינו, פשוט הורסים את כל הפאנן שאמור להיות אחרי שנקנה את המעבד.... אין טעם לקנות אותו, שברו איתו כבר כל שיא אפשרי....

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by yoav1000,

    לפי מה שהבנתי אפשר להגיע ל1.45V בלי לסכן את אורך החיים של המעבד. האם זה נכון? או שאפשר להגיע ליותר\פחות

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. שלום לכם. אני טירון דנדש בנושא. רכשתי מחשב נייד של DELL E5430 עם המעבד החדש Core i5 Ivy Bridge 3320M בנתונים של אינטל כתוב שניתן לעשות OC עד ל Max Turbo Frequency 3.3 GHz ואין לי שמץ של מושג איך ניתן לראות ולעשות את זה. אשמח מאוד לקבל עזרה והדרכה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. אני ינסה, אחרי כל התמונות שראיתי בbit-tech, זה נשמע לי מאד מפתה. אם למישהו יש רעין (אני מאד גרוע ברעיונות) למוד פשוט וקל לטירון, אשמח אם הוא יגיד לי .

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום יש לי מארז מסוג PHANTOM 410 יש לי שני מאווררים למעלה אחד מאחורה אחד מקדימה ואחד על הדלת ויש לי קירור למעבד מסוג NACTUA NH-D14 שמופנה אחורה רציתי לדעת מה תצורת המאווררים האפקטיבית ביותר שאני יכול לעשות מבחינת כניסה יציאה וכו' תודה על התגובות נ.ב. העליתי תמונה עם התיאור יש לי אפשרות להוריד את המאוורר הקדמי יותר נמוך השניים העליונים וזה שבדלת הם 140 והאחרים הם 120 [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by soldier,

    שלום! יש לי שאלה לגביי overclock של כרטיס מסך x800gto בלוח אם שלי יש אופציה כדי לעשות overclock דרך הביוס, האופציה הכוללת שלוש אפשרויות standart,fast,turbo אני שמתי על turbo שנכנסתי לeverest overclock זה מראה לי שכרטיס מסך נמצא באוברקלוק זיכרון על 10% והליבה על 6% זאת אומרת שהליבה על 439 והזיכרון 520 השאלה היא:עם זה אוברקלוק בטוח? הקירור סטוק של כרטיס מסך הוחלף לקירור סילנסר והמעלות במנוחה הם:36 מעלות ובשיא העבודה היא לא עוברת 55 מעלות.ספק הכוח שלי הוא:400w האם זה בסדר??? אני חדש בעניין של אוברקלוק תודה לכל העונים!!!

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים