אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לא ישמש לOC ורק דרוש שקט אני בוחר שניהם מתצורת L כי חשוב לי השקט את ה12L ARCTICFAN אני אוכל לחבר רק מאחור,בגלל המבנה שלו ומקדימה אחבר את ה12025L או שאולי עדיף כבר לקנות שני 12025L כקדמי ואחורי?מה דעתכם?הם באותו המחיר
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1)הלוח שלי כמו שאפשר לראות בתמונה מcpu-z הוא של גיג'הביט וידוע שהם בעייתים לoc כי הצ'יפסט מתחמם מהר ובנוסף המאורר של הצ'יפסט באמת בעייתי (מרעיש).. 2)הטמפ' שלי לא הכי טובות..הלוח יכול להגיע ל50 מעלות במאמץ כבד (בקיץ) והטמפ' של המעבד דיי סבירה (בערך 45 במאמץ) זה בסדר לoc או שבגלל הטמפ' הגבוהה של הלוח אם לא כדאי? 3)הזכרונות שלי הם זכרונות רגילים ופשוטים של סמסונג 333mhz daul ddr...האם הם יהיו מכשול לoc? ואיך עושים oc כשיש daul ddr? זה קצת שונה מהעסק הרגיל לא? כי זה כאילו 666mhz בגלל 333mhz*2 אם אני יעשה oc זה יכול לדפוק אותם בגלל שהם פשוטים יחסית ואולי יתחממו? 4)בקשר למתח למעבד איך אני יכול לדעת על איזה מתח לקבוע אותו? כי הבנתי שאם עושים auto אז הלוח יכול לתת למעבד יותר מדיי…
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רציתי לקבל חוות דעת על הקירור הזה והאם הוא מתאים :] קרור למעבד Gigabyte Volar ¤194 כמות:1 http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=14965 לא מתוכנן לעשות OC במחשב ... האם הוא יהיה לי מספיק טוב למעבדי Q6600 Q8200 ? תודה
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון לחנויות רשת כמו k.s.p או כל מיני תודה..........
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי לא מזמן מחשב חדש AMD 64BIT, אם אתם צריכים מפרט תבקשו. הטמפ' עומדות על 45 בערך במנוחה ו50 בערך במאמץ. הייתי רוצה לקנות קירור טוב יותר למעבד כדיי להוריד את הטמפ'. עצות יתקבלו בברכה. תקציב עד 300 גג.
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייתה לי בעיה שהמחשב הפעיל את עצמו מחדש כל חצי שעה בערך. הזמנו טכנאי שאמר שהבעיה היא במאוורר שלא פועל,הוא החליף ועכשיו הכול בסדר,רק ש...ההודעה ממשיכה להופיע בכל פעם שאני מפעיל את המחשב. אז...מה עושים כדי לבטל את הופעת ההודעה? (יש לי ווינדוס XP HOME) תודה מראש!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה על גוף קירור הכי שקט שיש{שמקרר טוב} בלי מגבלת תקציב{לא קירור מים..} חשבו שיתמוך בלוח אם של אינטל בוננזה 875...ובמעבד 2.8 פרסוקט{הגוף שהטכנאי שלי שם מקרר אחלה אבל הוא עושה רעש בתי נסבל..} ????????????????? ??? ??? ??? ??? תודה לעוזרים
-
- 29 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתונים על המחשב: לוח אם- gigabyte 8pe667 ultra 2 מעבד-p4 2400 אני חושב שהוא B ולא a איך אני יכול לבדוק? קירור מעבד-המאוורר והיטסינק של INTEL, שאני חושב שמגיעים עם המעבד. קירור למארז-מאוורר 80mm בגג המארז שמוציא אוויר. זכרונות- samsung pc2700 333MHZ 256mb X2 כרטיס מסך-MSI GeForce 4 ti 4400 ספק של- CODEGEN 300W יש לי עוד מקום בחלק האחורי של המארז למאוורר 80mm שאני יוסיף בקרוב.. כמו שהבנתי זכרונות מסוג זה יכולים להגיע למהירות באס של 166MHZ אבל מישהו בפורום אמר לי שזכרונות מסוג טוב יכולים להגיע אפילו עד ל175MHZ. וכמו שאני יודע סמסונג נחשבים איכותיים. אתם חושבים שאני באמת יוכל להגיע ל-3150MHZ? באיזה קצב להעלות את הבאס כל פעם? ואיזה מאווררים להוסיף או להחליף?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אממ בזמן האחרון המאורר עושה רעשים נוראיים (כמו המאורר שבא עם AMD :\ ) בדקתי את הכרטיס והיטסינק מודבק (?!) האם יש איזהשהי אפשרות להוציא אותו (מבלי להוציא את הליבה גם ) אממ יש לי עדיין אחריות , אבל אני גר ביבנה ולהגיע לרמת גן , זה חתיכת סיפור ויש לי מאווררים אחרים שאני יכול למקם עליו . תודה על העזרה . INFERNo OuT
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת.. אם אפשר גם שהמחיר יהיה נמוך.. או לפחות להשתדל... תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, חלק אומרים שיש צאוור בקבוק במערכת מחשב שלי וחלק אומרים שאין. אשמח לתשובה חד משמעית ומה גורם לצוואר בקבוק. *מפרט בצד! תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני די מתלבט אם כדאי להשקיע בקירור למעבד ולכרטיס מסך ולמשוך את האוברק' ובכך לחסוך כמה אלפים שגם ככה עכשיו אין לי. המפרט שלי כתוב בצד חוץ מהספק שהוא: סיסוניק 430. הטמפ במארז בקיץ עכשיו בין 43 ל 37 כשאין מזגן פועל.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי שני מאווררים במארז אחד מקדימה, ועוד אחד מאחורה מול הקירור של המעבד, אני רוצה שהאחורי יוציא אוויר חם,והקדמי יכניס אוויר קר הבנתי שאני צריך להפוך את המאוורר הקדמי עם כיוון המדבקה, הבעיה היא שאני לא יכול להפוך אותו כי אז אין מגן לפלופרור והוא נתקעע לי במארז עזרהה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום... אני לא ניסיתי עדיין אוברקלוק... אני רוצה להתחיל עם תוכנה שתראה לי את הטמפרטורה של המחשב/מעבד/מה שזה לא היה... אם אתם יכולים בבקשה תוסיפו לינק. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה אותו מעבד לא ? אם ממהירים את התדר של Q6600 ל 2.66 אז הוא בעצם משתווה ל Q6700 לא ?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נגמר לי החומר הטרמי והמעבד הגיע ל55 במתח סטוק אז מה עושים ? מורידים מתח ... [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתחיל ב-OC לכרטיס מסך ולמעבד, קראתי את המדריכים והתוכנות שמומלצות שם הם ישנות, ורובם לא תומכות בווידנוס 7 (אישית לא בדקתי אבל זה מה שכתוב באתר שלהם). וגם קראתי שלכרטיסי ATI יש בעיה עם מוצרים של Futuremark שהם המפתחים של 3Dmark לא? בגלל זה אני צריך תוכנות עדכניות שיעשו את העבודה, המיפרט שלי רשום בצד למי שצריך. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. במקרה, גיליתי היום שהשארת המארז פתוח מביאה לירידה של 10 (!) מעלות צלזיוס ב CPU. אהיה מדויק: על פי בדיקה של התוכנה RealTemp, טמפרטורת המעבד עמדה על 45 מעלות צלזיוס, ולאחר פתיחת צידו של המארז, נצפתה ירידה של 10 מעלות צלזיוס - ל 35 מעלות. אציין שטמפרטורת כרטיס המסך נשארה כשהייתה. לכן - הדבר מביא אותי לשאלה הבאה: האם להשאיר את המארז פתוח? אצרף תמונה כדי שתראה את מיקום המחשב, אשר ממילא צמוד לקיר (ולכן נושא הבטיחות איננו בעייתי). תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש מידע על חנויות שמוכרות מאווררים לקירור מארז במחיר מוזל של כ 20-30 למאורר 120 ממ או 80 ממ באזור המרכז תודה 8)
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון אני רואה בהמון ביקורות שהם משתמשים בתוכנה של אינטל או MSI ל OC ולאו דווקא כמו ימים עברו דרך הביוס... יש עדיפות כלשהי לאחת השיטות ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני עשיתי OC למעבד שלי והעלתי את הבאס מ166 ל200 -בעצם קיבלתי את ה 3200 + והטמפרטורה שלי היא 42 יש לי 3 פאנים במחשב אחד בדלת מכניס אחד מאחורה מוציא ואחד מיקדימה מכניס... דרך אגב אתם שומעים יש לי את המעבד שלי ה2500 קיבלתי את ההיט סינק וכשבניתי את המחשב של אחי הלכתי לשוק מחשבים והאיש שם אמר לי שהוא קיבל את המעבד השבוע אז קניתי את זה וזה בה עם היט סינק הרבה יותר טוב על השיכבה התכתונה נחושת ושבבי אלומיניום דקים ורבים תמונות בקרוב.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! חבר שלי אמר לי לאחרונה שיש אפשרות להפוך כרטיס מדרת geforce 6200 לכרטיס מסוג geforce 6600 בעזרת כמה פעולות פשוטות. האם דבר כזה אפשרי? אם כן, מישהו יודע על זה משהו? תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המעבד שלי מקורר על ידי thermalright xp 90 עם מאוורר tt sf2....... יש לי בבית עוד מאוורר vantec thermoflow ורציתי לדעת האם זה יהיה אפקטיבי לשים את המאווררים אחד על השני עם הגבהה קטנה כדי שלא יווצר חיקוח ביניהם וששניהם ידחפו אוויר לגוף קירור? יש לי את האמצעים לעשות את זה......אבל האם זה כדי ואפקטיבי? דרך אגב שני המאווררים הם שווי גודל....שניהם 92mm נ.ב כתבתי את השאלה הזאת בטעות גם בפורום מעבדים לוחות אם וזכרונות......אז אם זה לא חוקי/לא בסדר אני מצטער.....
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חוץ משלושת המאווררים שבאים איתו, חשבתי להוסיף לו מאוורר או שניים. חשבתי להוסיף ארקטיק F12 מקדימה ואולי עוד מאוורר 140 מלמעלה אם זה כדאי לפי דעתכם. אם יש לכם הצעות טובות יותר לסידור מאווררים- הציעו בבקשה.. כשאתם בוחרים מאוורר אבקש לבחור מאייבורי כיוון שהם שיריינו לי את המארז ב275 ש"ח ואני רוצה לקנות את המאווררים יחד עם המארז מטעמי נוחות (אין לי כח לנסוע לKSP). תודה מראש ;D
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס רשת on-board על לוח אם Gigabyte GA-8I915P Duo . כשאני עושה OC למעבד אני מגיע איתו ל 3.75Ghz ומעלה טיפה את המתח ל- 1.400 בהתחלה אם הייתי מעלה את התדר של המעבד יותר מזה כרטיס הרשת לא היה מזוהה בכלל בביוס או שכן היה מזוהה אבל ב windows הוא עשה בעיות ולא הגיב גם ב device manager. מצאתי באלאנס ב- 3.75 שבו כרטיס הרשת עבד תקין. לאחרונה הוא התחיל לעשות לי בעיות בכך שתוך כדי עבודה הוא פתאום מפסיק לעבוד. הוא עדיין מזוהה ב device manager אבל אי אפשר לגשת אליו. כשאני מבטל את ה OC הוא עובד תקין. מה אפשר לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


