אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
עשיתי אוברקלוק קטן של 200MHZ AMD 3500+ ל 2400MHZ בקיצור לאחר שהחזרתי הכל הוא נשאר לי על 2226MHZ .. עכשיו במקרה של נזק אז האחריות תוסר נכון ? בביוס ה FSP על 200 באברסט רשום 11 * 206 ככה זה צריך להיות ? תודה רבה לעוזרים
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס והוא מגיע דיי מהר ל 70 מעלות, אני רוצה לדעת מה הטמפרטורות המומלצות?? ומה טמפרטורות הסף שבמידה וזה עובר את הגבול??? (יש אפשרות כזו באפשרויות של כרטיס המסך) ועל הדרך מישהו יודע מה זה עושה??? כל הכפתורים... :
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול עשיתי OC לכרטיס מסך התדר ההתחלתי שלו הוא 625MHZ דרך התכנה msi afterburner העליתי כל פעם 20MHZ ובדקתי יציבות ושיפור ביצועים דרך Heaven Benchmark כשהגעתי ל 770MHZ ראיתי שהביצועים נשארו אותו דבר כמו 750MHZ ולכן החזרתי ל 750. הבעיה הייתה כאשר פתחתי משחק הוא רץ יותר לאט מאשר בלי ה OC האם עשיתי משהו לא נכון שהמשחק רץ לאט יותר? גם כשהגעתי ל 770 ב OC לא היו שום קריסות או דברים מוזרים והטמפרטורה הייתה מתחת ל 80
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק די עלוב בלי ידע קודם בכלל. המערכת כמו שהיא כרגע נמצאת בצד, אם אפשר קישור למאמר\ים לאוברקלוק פשוט של המעבד. בעקרון את הדברים הפשוטים עשיתי, אבל אין לי מושג אילו מתחים לתת, איזה תדר לקבוע ל PCIE(ומה זה בכלל) ושאר ICH ובלה ובלה כמו-כן הזכרון שלי פועל ב 5CL - 6tRCD - 6tRP - 18tRAS - 21tRC ביחס של 3:5 FSB:DRAM כשבעיקרון הזכרון הוא 4-4-4-12 בקיצור, אשמח מאוד להסבר,או לקישור למאמר. נ.ב חיפשתי בפורום ולא מצאתי משהו שעונה על כל השאלות שלי.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחלתי להשתעשע קצת עם הרעיון, עשיתי OC קטן למעבד 3.2GHZ מתח 1.375 טמפ': מנוחה 31C במאמץ 100% לאחר 4 שעות ע"י ORTHOS בSMALL עומד על 62C . השאלה שלי האם אני באמת יראה שיפור משמעותי לאחר OC לכל הרכיבים ? :s05: (אני משחק לרוב) המפרט בצד. ואם זה יתן לי שיפור של 10%-20% בביצועים אשמח לקבל קצת עזרא בנושא תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני הכל תודה על העזרה לאחר חוסר רצון מהמעבד החלטתי לבצע OC נכנסתי לביוס וביטלתי C1E,EIST,CPU THERMAL MONITOR העלתי את FSB ל390 במכפלה של 9 מדבור במעבד E8400 אבל אני לא מצליח לעלות את המתח פרטי המערכת נמצאים בתמונה+בדיקת מאמץ בעזרת OCCT קירור arctic cooling freezer pro rev 1 משחה טרמית MX4 נמרחה לפני 4 חודשים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 2400HD שלPOWERCOLOR המאורר של הכרטיס מסך מרעיש נורא,פרקתי את המאורר ושמנתי אותו -הבעיה נעלמה לשעות ספורות אך הרעש חזר. ניסיתי להשיג מאורר דומה\חליפי אך לצערי ללא הצלחה. האם למשהו יש רעיון לפתרון הבעיה? לכרטיס גוף קירור האם ניתן לנתק לחלוטין את המאורר? יום טוב גל
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתוני ה - OC לעכשיו: FSB=238--> מעבד ב: 3570. מתח בביוס 1.725 ע"פ MBM נע בין 1.6-1.7 במשך 13 שעות של PRIME 95 אשר עבר בהצלחה. AGP\PCI נעול, HYPERTHREADING=OFF, זכרון היחס 3:2 עומד על 158 (זה אינו גורם מגביל כרגע - עומד להחליף ל ADATA VITESTA). GAT SETTINGS בביוס: Auto, Normal, Auto, Disable, Disable. טמ"פ (זכרו ABIT!!!) - מנוחה : 50. מאמץ : 61. WINDOWS עולה על FSB של 240 אבל ב PRIME - המחשב פשוט נתקע לאחר פחות משעה. (זכרון על 160 ב 2,3,3,6 - היתכן שהבעיה פה?) מטרה - להגיע ל FSB של 240 יציב.... 8) הערות נוספות: HYPERTHREADING - מעלה מתח על המעבד. מעלה טמ"פ מעבד. (נבדק במתח 1.725 בביוס, אפקטיבי ב MBM בין 1.62-1.74 על FSB 233 . נבדק לזמן קצר 45 דקות עם DUAL PRIME - יציב).…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. אני חדש (מאוד) בתחום. יש לי לוח אם של DFI בעל יכולות OC [איך כיף להגיד את זה ]. חקרתי קצת את הנושא, וגיליתי של DFI יש תוכנה קטנה שנקראת Auto Boost System אשר בה יש פרופילים של OC מוגדרים מראש. נאמר לי שעלי ללחוץ על F1 בעת שאני מדליק מחדש את המחשב, ויטען פרופיל מסוג מסוים. עשיתי זאת. אכן - נטען פרופיל שנקרא Safe 3/2 ghz OC. - - אגב, מדובר במעבד Q6600 מרובע ליבות. לאחר שדבר זה התבצע, המחשב הדליק עצמו מחדש, הטעינה נראית הייתה כטובה - עבר POST, והלוגו של Windows7 התחיל להיטען. מייד (!) בשלב זה קיבלתי מסך כחול לשבריר שנייה (שלא הספקתי לראות מה הוא רושם) והמחשב עשה restart לעצמו. נתתי לי לבצע את אותה פעולה שוב, אבל הדבר חזר על עצמו פעם שנייה. נבהלתי…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אני מתלבט בין וולקנו 7 + לוולקנו 9 שקט די חשוב אבל אני רוצה גם ביצועים ... ככה שאני צריך משהו שייתן ביצועים בעד שקט... השקט חשוב בעיקר בלילה אז אם אתם אומרים שאני יכול לשים את הוולקנו 9 על הכי נמוך בלילה והכל יעבוד סבבה רק בעלייה של איזה 5-6 מעלות אז זה סבבה ואני קונה אותו כי הוא ב17 דציבלים על הכי נמוך!!! לעומת 24 של הוולקנו 7 פלוס בהכי נמוך אז רק תגידו לי מה יותר כדאי מבחינת ביצועים + שקט ? תודה ;D
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש קירור למעבד i7 930.. איזה מהגופי קירור האלה עושה את העבודה יותר טוב?? זה Thermalright IFX-14 775 + 1366 או Noctua NH-D14Q ??
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי תמחשב שלי ביום שישי לוח DFI LANPARTY UT NF 4 זיכרוןTWINMOS PREMIUM SPEED BH5 מעבד AMD ATHLON 3500+ VENICE האם זה משנה אם אני יתחיל את הOC השבוע נגיד או בעוד חודש? ואם למישהו יש איזה מדריך לOC עם הלוח הספציפי הזה? ועוד משהו מישהו יודע מה זה החיבור מולקס שעל הלוח? אני מצרף תמונה שזה מוקף בה באדום...
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם אני קונה איי אם די 1700 במקום איי אם די 2500 בארטון כי אני רוצה לעשות בו oc ואני רוצה לקנות קירור מושלם כל מה שאני רוצה לדעת זה איזה גוף קירור לקנות Zalman Tt Tr איזה???? ותקציב לא ממש משנה אבל לא לעבור את ה200....
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאוורר כלשהו נשאר על 4500 פלוס מינוס RPM וזה חופר אש ! מישהו יכול להגיד למה זה ככה ? המעלות בסדר גמור..בערך 40 באינטרנט.. אני מפחד שהמחשב יתחיל לעוף !
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה אני מתכנן להתחיל מחר את האובר קלוק הראשון שלי למעבד E6300 ואני לא ממש הבנתי הכל במדריך שיש באתר אז מה שאני מבקש בעצם זה שמישו שמבין באוברקלוק ויכול לעזור לי לבצע אותו שיביא לי את האייסי שלו ויתדרך אותו קצת במהלך העבודה אני אדבר איתו דרך המחשב הנייד בבקשה זה ממש חושב לי ואם יש מישו שיכול לעזור לי בזה אני אשמח ויודה לו מאוד .... תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאמור מערכת VU Meter שני ערוצים, 2*15 לדים ומערכת ה HTPC בבסיסה כמובן.... הכל מתקדם לאט לאט... אשתדל לעדכן בקרוב... סרט ניתן להוריד כאן (2 מגה) - http://avner.richard.free.fr/StereoVUMeter/StereoVUMeter2x15LED.wmv אשמח לתגובות, אבנר
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מעבד פרסקוט והמאורר שלו מרעיש ביותר בנוסף יש את המאוורר של לוח האם שגם הוא קצת מרעיש מה לעשות? המליצו לי על מאוורר של זלמן למעבד האם זה מספיק? הטמפרטורה במחשב מאוד גבוהה ואני אפילו לא מתעסק ב OC כרטיס המסך שלי הוא RADEON 9800XT וגם הוא מפיק חום רב יש לי שני מאווררים בקדמת המארז (נכנס) ושניים מאחור (מוציא) מה לעשות להפחתת הרעש?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נשרף לי המעבד AXP1700 palomino שלי, וקיבלתי במקומו AXP 2100. מה שכתוב על המעבד זה כך: AXD2100DUT3C AIUHB0302MPMW האם זה טוב? איזו ליבה יש למעבד הזה?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי וודו 3 (אז מה!!! עוד אין לי מחשב חדש!! אז אני מ***ין!!! ), עכשיו הוא מתחמם רצח (עזבו מאוררים כרגע.... אני עסוק עם דברים אחרים במחשב יותר מדי...), וזה כשהוא לא עושה משהו מיוחד.. במנוחה, אם תרצו. יש לו צלעות קירור שחורות כאלו, לא שוות מי יודע מה. מי שזוכר מצאתי מחשב, והיו לו צלעות קירור כחולות, יותר גדולות, גם יותר יפות, ניסיתי להוציא את הצלעות הישנות, אבל אני מרגיש כאילו אני תולש אותם, פחדתי להרוס, לכן אני בא אל מועצת החכמים, ושואל - הכיצד?
-
אני רוצה לקנות מאוורר חדש למארז כי שלי ממש רועש . אפשר בבקה המלה למאורר טוב ושקט? בנוסף איך אני יודע את הגודל של המאורר ? בלי שר למארז אני רצה לקנות קירור חדש למעבד , איך הקרור arctic colingr freeze i11 ?יכול להיות א כתבתי נכון אבל אני מקווהשאתם מזהים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשקניתי את המחשב ראו מפרט, חבר שלי עשה לי OC למעבד ל3 GHZ במקום 2.2 בסטוק. מסיבה כלשהי ולא ידוע התאפס לי הOC אבל המתח נשאר כפי שהיה (1.45 אם אני לא טועה) עברה חצי שנה מאז שהOC התאפס , וניסתי עוד פעם לעשות לבד OC. נכנסתי לביוס והורדתי את המכפלה מ11 ל8 ואת FSB העלתימ200 ל375.במתח לא נגעתי. יצאתי עם שמירה, אבל משום מה כשאני מדלחק מחדש את המחשב המכפלה נשארת 8 אבל הFSB יורד ל200, וכתוב במסך השחור כשאני מדליק את המחשב 1.6GHZ איפה אני טועה? נ.ב בהתאפסות המוזרה רק התזמון של הזכרון חזר לסטוק ומהירות המעבד חזרה לסטוק, כל שאר ההגדרות נשארו כמו שהיו לפני(בזמן הOC)
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום הרכבתי מערכת עם לוח של GIGABYT מדגם X79-UD5 עם מעבד i7-3930K ללוח יש אפשרות להעלות את מהירות המעבד (OC) אבל את התוכנה ששולטת ב אוברקלוק ה EASYTUNE 6 אני לא מצליח להתקין. בכל פעם שאני מנסה להתקין אותה אני מקבל הודעה please remove easytune6 first! כאשר מעולם לא התקנתי שום EASYTUNE 6 ההתקנה בכלל מבוצעת על מחשב חדש לחלוטין !!! האם יש למישהו פיתרון ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת אבל אל תענו לי תעשה דרך הביוס כי זה לא ממש הולך לי(שאלתי אותכם לעזרה אבל אתם לא ממש עוזרים.....)
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפרט : מעבד : e7400 2.8Gh core 2 duo לוח אם : Gigabyte Ep43-ud3l כרטיס מסך : gigabtye Hd 6850 oc מהמפעל זיכרונות : שתי סטיקים של 2GB RAM 800Hz DDR2 דיסק קשיח : 500GB ספק : Sseasonic s12 bronze 620W מארז : מארז של ivory עשיתי OC פעם ראשונה לE7400 עם קירור סטוק. הגעתי ל3.5Ghz, ועצרתי בגלל שהטמפרטורות היו על 67 +- יום למחרת גיליתי שהמתחים שלי היו במצב AUTO והבנתי מפורום אחר, שזה לא טוב... שיניתי את כל המתחים לNORMAL ועכשיו המחשב עובד רגיל רק שאני עושה בדיקת מאמץ בOCCT, הוא עושה לי את השגיאה בכותרת, פותח את התיקייה עם התמונות על הבדיקה, וזהו... התקנתי מחדש את התוכנה, עדיין יש בעיה. העלתי מתח בVCORE הזה פעמיים. הגעתי ל1.3 וזה עדיין עושה את הבעיה ! עכשיו חזרתי למתחים NORMAL, ו…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


