עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום!! חשבתי לקנות מארז חדש לטאולין שלי וחשבתי על המארז: Dragon DX-01BD Black TOWER כדי לקנות אותו אצל הדובים האוסטרלים (שם מקורי נכון?) אני מוסיף לו HARDCANO5 בחירת החלקים נכונה? אני לא מוסיף חלון כי זה לא הטעם שלי... ולא ספק כוח כי יש לי כבר אנטק 380 ואט בחירת החלקים טובה? יש המלצות אחרות? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. היום הלכתי לנתניה מצאתי חנות שמכרה משחה טרמית אז קניתי!! הנה תמונה של המשחה אני לא יודע אם היא טובה שאני יחזור מאילת אני יזמין מהאינטרנט חדשה וטובה(אולי החדשה של זלמן)!! התחלת העבודה: התחלתי בכרטיס מסך: הליבה והקירור אחרי הניקוי: אחרי המריחה: ונעבור למעבד: מהחלק הזה אין לי מושג למה הפסקתי לצלם :s07: הטמפ' לפני המריחה היו: מעבד:52 כרטיס מסך:55 טפמ' אחרי המריחה: מעבד:48 כרטיס מסך:47 נ.ב אלה התוצאות במצב מנוחה בלבד עם קירור סטוק מה אתם אומרים??? זאת הפעם הראשונה שאני מחדש משחה במחשב הזה קניתי אותו ב תחילת 2006 ואני ישמח לשמוע הערות בקשר להכל!! הכרטיס מסך הוא של GIGABYTE וגם הקירור שלו יחסית חלש *תמונות צולמו בפלא אז מצטער על האיכות(הסו…

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by CaRTeR,

    שלום לכם ברצוני לשים לציפ הצפוני שלי קירור חזק יותר מהפאסיבי שיש לי היום. בדקתי כמה אפשרויות והכי נראית לי סבירה היא הקירור של טיטאן, כאשר הוא כולל : מזרק עם משחה טרמית, ארבעה קליפסים ממתכת, ארבעה קליפסים מפלסטיק, מתאם 4/3 פינים, ארבעה ברגים. הנה תמונה שלו. http://www.pc-look.com/boutik/images/Plus/110020-002_p001.jpg המטרה לביינתים היא לקירור של המחשב שבהמשך יגיע לאוברקלוק האם המאוור יספק אותי, האם הוא רועש, ובכלל ביקורות ותגובות יתקבלו בברכה . נ.ב אם מישהו יכול להביא לי תמונה שהמאוור בתוך המחשב זה יהיה נחמד מאד.

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. היי, יש פה אולי כמה אנשים שזוכרים אותי, פעם הייתי כל יום באתר הייתי כל היום מיתעסק ב-OC אפשר להגיד שהייתי מטורף בקשר לזה(כל זה לפני בערך 7-9 חודשיים). אבל מאז לא יצא לי להיתעניין ביכול עניין ה-OC ויושב אצלי בחדר קרוב לחצי שנה מאך-1 (קירור גז) שהגיע הזמן שאני ינצל אותו קצת... וסוף סוף היתפנה לי כסף בשביל ליקנות מערכת לOC מטורף ולכן אני מבקש המלצה ללוח, זיכרון יש לי (CORSAIR 512MB 3500 C2 ) ומעבד אני כניראה יקנה A64 3500

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by romrom12,

    הBUS המקסימלי של EP43-DS3L הוא 419? אם כן,זה אומר שאני אצליח להגיע עם Q9550 רק עד 3.3GHZ?

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אני ממש ממש צריך עזרה דחופה בקשר לחיבור מד סל"ד למאוורר שלי..זה מאוורר של קולמאסטר הכבל של חיישן המהירות לא מתחבר לשום מקום במאוורר ואין לי מושג איך לחבר אותו..תעלומה! אם מישהו מוכן לעזור לי אני אשמח מאוד תודה רבה!! אהה ואגב אני אותו מעלה ת'מוד לגלריה...יצא פ33ה!! תודה....[move]NeoMesH[/move]

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Rin,

    שלום , רכשתי מחשב נייד חדש DELL Inspiron 7520 עכשיו אני צריך בבקשה המלצה למשטח שהנייד ישב עליו ושיקרר אותו ... אשמח להצעות וכו ' - אוורוור טוב ורועש כמה שפחות ( או בכלל לא אם יש כזה ) - חיבור חשמל שיהיה באמצעות USB למחשב - מחיר : אין הגבלה - אבל לא מחיר פסיכי - נוח ויציב - המחשב ישב עליו כל הזמן - לכן זה כמו תחנה קבועה בשבילו תודה רבה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by MightYaad,

    אני רוצה להכין heatpipes.... חקרתי קצת את הנושא וראיתי שבתוך הheatpipes יש נוזל מסוים.... העניין הוא שהנוזל הזה לא כל כך נגיש..... השאלה היא אם אני נגיד ימלא בצינור גריז טרמי למשל....זה יעבוד? או....איזה נוזל אחר אני יכול למלא כדי שזה יעבוד....?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Vector13,

    הזמנתי צלעות קירור חדשות, אמורות להגיע שבוע הבא, תנו קצת FEEDBACK: http://www.giga-byte.com/Peripherals/Products/Products_GH-PCU31-VH(3D%20Cooler-Ultra%20GT).htm#

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by charly0,

    חברה יצאה גירסה נוספת ל scythe Ninja ונראה לי שההבדל הוא שאיבזרו אותה כך שתתאים באופן חלק ללוחות עם סוקט 775 כלומר עבור מעבדי ה CORE 2 DUO מישהו יודע למי מהחנויות בארץ יש את זה כבר או שכולם מחזיקים מלאים ישנים ? לינק לגירסא החדשה NINJA PLUS Rev.B : http://www.scythe-usa.com/product/cpu/026/scnj1100p.html לצורך השוואה הנה הגירסה שהפסיקו לייצר (הישן) : http://www.scythe-usa.com/product/cpu/006/scnj1000p.html

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. היחידה שאני מכיר זה פנדה(http://www.pandas.co.il) איזה עוד יש?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by ybe,

    אחד הנושאים שדנים בו הרבה - טמפרטורת המעבד ,ותמיד עולה השאלה האם המעבד נמצא בטמפרטורה נכונה?.בתיאוריה ישנה טמפרטורת עבודה מסוימת אבל את הגולשים מעניינת המציאות .נכון שהתוצאה משתנה גם בהתאם לתוכנת המדידה שמשתמשים בה, אבל בכל מקרה נקבל קנה מידה מסוים.אני באופן אישי רכשתי מחשב לפני שבוע והטמפרטורה במאמץ(max payne) של המעבד מגיעה ל-53 מעלות, הבדיקה בוצעה באמצעות sisoftware sandra (לצערי, לא הצלחתי להפעיל את התוכנה MBM5 ). נא הצבעתכם ותגובותיכם...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by The_overclocker,

    במסגרת שיפור המחשב שלי (סוף סוף!) אני רוצה להחליף את ההיטסינק הג'נרי במשהו נורמאלי.. מצאתי את זה http://www.xpcgear.com/cnps6000cu.html של זלמן, הוא אמור לתת קירור שקט ואפקטיבי אך האם הדבר נכון ?, ןאיך הוא בנוגע לOC ? ושאלה ממש חשובה:היטסינק סוקט 370 של פנטיום 3 מתאים לסוקט של מעבד AMD ולהיפך ??? תודה על התגובות !! סוף סוף אני הולך להוכיח את הניק שלי ;D

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by tamir245,

    שלום רב, המפרט שלי הינו - CM690,Q9550,GA-EP45DSL. לאחר שתפסתי קריזה וסידרתי את המאוררים במארז שלי נתקלתי במס' בעיות. יש לי קירור למעבד - MUGEN ומסתבר שהמאוורר עליו לא עובד,ניסיתי לחבר אותו לנק' אחרות ללא הצלחה,בנוסף הלהבים שלו בצורה ידנית מסתובבים בצורה די "קשה".האם מישהו יודע האם יש עליו אחריות?או האם ניתן לעשות איתו משהו? לבינתיים שמתי את הS-FLEX 1200RPM על המוג'ן ומסתבר שהוא משמיע זמזום - פיצ' די גבוה ובלתי נסבל. בדקתי שהוא יושב טוב ומחוזק לקירור ללא שינוי,איך אני מצליח להוריד לו RPM לכיוון ה600-700 אולי שם זה יפתר,לא הצלחתי דרך SPEEDFAN וET6. לבינתיים ניתקתי אותו. יש לי את הKAZE 140MM שמוציא אוויר מלמעלה,ואת הCM הסטנדרטי של המארז מלמטה שדוחף אוויר. בנוסף,המאוורר האחור…

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. ??? ??? ???

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by c12c12,

    קודם כל שלום לכולם אני חדש פה בפורומים... אז ככה שלשום שמתי לב שהמחשב מתחיל לעבוד לאט (במיוחד במשחקים), פתחתי את המארז וראיתי שהמאוורר של המעבד לא מסתובב, אני לא כל כך מבין בזה אבל ניסיתי כמה דברים פשוטים כמו לנקות אותו טוב טוב (למרות שהוא גם ככה היה נקי), לנתק אותו ולחבר מחדש... ועדיין לא עזר, בקיצור אני רוצה לקנות מאוורר חדש ואני רוצה המלצה, ראיתי כבר בנושאים הנעוצים שרשום איזה מאווררים מתאימים למעבד שלי אבל אני מעדיף לרשום פה את הדגם המדוייק ושתמצליצו לי בהתאם Intel 2 due E8400 3.00ghz, 4 gb RAM, ati rdeon 4800 HD אם צריך עוד משהו אני אבדוק.. בכל אופן אשמח להמלצה איזה מאוורר לקנות

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אז אחרי ששידרגתי את המערכת שלי (מפרט בפורפיל) הגיע הזמן לשחק קצת עם התדרים.. בעזרת בדיקת מאמץ עם everest המעבד קרס אחרי העלת של התדר ל3500. ב3400 הבדיקה הייתה יציבה וללא שינוי דרסטי בטמפרטורות. התקנתי את OCCT ונתתי לבדיקה שלהם לרוץ.. לא עברו 2 דקות וקיבלתי מסך כחול.. כרגע אני עומד על 3300 בכל הליבות אבל עם קריסה בOCCT אחרי מספר דקות.. הזכרונות גם הם כרגע בOC של הCL: 5-5-5-15 במקום 6-6-6-18 הלוח אם מעודכן לגירסא האחרונה של הביוס. בACC עדין לא נגעתי.. אני מציין שוב שלא העלתי מתחים לשום רכיב. האם אני יכול להגיע לOC יציב יותר וגבוה יותר בעזרת שינויים בהגדרות של רכיבים מסויימים? או שחייב להעלות מתחים? מצורפים טמפ' בזמן מנוחה+מתחים (לפי everest) ונתוני מעבד לפי CPU-Z…

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by AnoxiA,

    קודם כל אני ממש ממש חדש בנושא, ודבר שני תודה ל GigaBot על כל העזרה והתמיכה! אוקי אז הנה הכרטיס שלי: LeadTek Geforce 6600 PCIE 128MB והנה הנתוני סטוק שלו: Temp IDE: 24 Temp After 3DMark : 26 3DMark 2005Pro Score: 1401 Graphic Clock : 301MHZ Memory Clock: 501MHZ עכשיו..עשיתי אובר קלוק ל: Graphic Clock : 399MHZ Memory Clock: 560MHZ והנה התוצאה: 3DMark 2005 Pro Score: 1667 זה רק העלה לי ב200 נקודות?! :-[ למה? אתם יכולים אולי לעזור לי להמשיך מפה את האוברקלוק? אני רוצה להגיע לנתונים של 6600GT תודה רבה לכם..

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by RazorJunior,

    נתחיל מזה: אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( חשבתי לעשות היום VMOD ל NF7-S שלי... אז לשם התחלה רציתי לבדוק מה המתח, לראות עד כמה הוא יציב.... וכשמדדתי עם המולטימטר כנראה שנגעתי בשתי הרגליים של הג'וק הבא(תמונה מצורפת, מסומן באדום). :bash: :bash: :kopfpatsch: :kopfpatsch: :s07: :s07: :screwy: :screwy: מיידית נכבתה כל המערכת. מאז כשמנסים להדליק אותה, אין פוסט. המסך נשאר על NO SIGNAL. (אבל כל המאווררים והכוננים כן נדלקים) פירקתי את הכל ובניתי מחדש על השולחן(רק שילוש, ספק וכ.מסך) ועדיין אין פוסט. המסך כבוי. הלך לי הלוח?? :'( :'( :'( [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by 1nstall,

    היי כידוע לחלק ממכם קניתי מארז אנטק ובאחד התראדים, supergohan הציע לי לעלות תמונות אז הינה הם: http://photos.walla.co.il/ts.cgi?user=eitv אז זה בערך סביבת המחשב. ומאז שהמארז אצלי והsp-94 וה coolmaster cooldrive 4 המעלות צנחו!!! . המחשב שלי היה 50 מעלות במנוחה 58 מעלות במאמץ. עכשיו הוא 20 מעלות במנוחה ו28 מעלות במאמץ. ולפי דעתי כל ההשקע של 1350 שקל על הקירור והמארז שווה ביותר. שבוע הבאה יהיה כנראה גם חלון אז אני יעדכן!! !! תודה לholy על תיקון הלינק!! !! :clapper:

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by CXC,

    שלום. קניתי את הקירור הזה והוא עושה לי קצת צרות. התקנתי אותו על מעבד I5 והטמפ' מגיעה ל 70 מעלות כשאני משחק במולטיפלייר של BF3. איך זה הגיוני? שמתי משחה טרמית כמו שצריך ומרחתי עם כרטיס אשראי שכבה דקה ואחידה. אני משתגע, ממה זה יכול לקרות? עם הקירור של אינטל הייתי מקבל 80 מעלות במאמץ חשבתי שקירור חדש ייתן לי הרבה פחות. ופה ראיתי שהם קיבלו הרבה הרבה פחות (ועוד על מעבד חם יותר מסדרה קודמת): זה לא הגיוני! אפשר עזרה?? דרך אגב, התקנתי אותו לאורך... זאת אומרת שהמאווררים פונים למעלה ולמטה. לא לצדדים.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by ychig,

    שלום, נתקלתי לאחרונה בקצת פריזים במחשב, סאונד תקוע בלופים במהירים לשניות ספורות וכו', אך ללא קריסות. E4300 ב3GHZ מתח 1.375 ספק SEASONIC 620W http://i.imgur.com/Ajt9d.png http://i.imgur.com/D186Z.png http://i.imgur.com/ISCXx.png http://i.imgur.com/cCxIX.png בהמלך הבדיקה הcpu usage כל הזמן עלה וירד, זה נורמלי? במתחים גם יש הרבה קפיצות, זה נחשב יציב? האם צריך להעלות מתח? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by ScreameR,

    אמנם לא פוסט קלאסי בפורום קירור, אבל מי מבין כמוכם בקירור? הארון במזנון שלי שמכיל את המדיה (HTPC, YES MAX TOTAL, PS3, DVD) ר-ו-ת-ח. חשבתי לקדוח בגב המזנון ולהתקין וונטה 120 מ"מ שקטה מאוד, השאלה היא אם זה יעיל לדעתכם, ואם כן עדיף שהיא תינק או תזרוק אוויר? האם אולי עדיף לקדוח שני חורים שאחד יונק והשני זורק? והאם קיימת באמת וונטה שקטה מספיק כדי שתוכל לפעול בזמן הקרנת סרט בלי להפריע. תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by original,

    מי מהם טוב יותר? יש קירור אחר בתקציב של עד 120-130 ש"ח שמתעלה עליהם? שאלה נוספת, כשקונים מחשב צריך לקנות גם קירור למארז או שזה בעצם נכלל בקירור למעבד? כי באף מפרט שראיתי לא היה קירור נפרד למארז ומצד שני בכל חנות שיש בה אפשרות של "בנה מחשב" יש קטגוריה של "קירור למארז"..

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by dotans,

    איזה קירור שקט יותר? Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 Scythe Shuriken Scythe Big Shuriken Scythe Katana 3

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים