עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. השאלה בכותרת לינק לכרטיס http://www.amazon.com/gp/product/B0002MW018/002-9982253-7994460?v=glance&n=541966&n=507846&s=pc&v=glance וזה נכון שהקירור שלו כמו של 6800GT?

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. מישהו יכול לתת לי את צירוף המקשים שצריך ללחוץ כדי להגיע בביוס לדף שבו אפשר לראות ו*לשנות* את המטח של המעבד. אני מדבר על לוחות אם של gigabyte. אני יכול לראות גם את המטח של המעבד ב-pc health אבל לא לשנות. ובvoltage אני יכול לשנות רק לזכרונות-dimm ול כרטיס מסך-AGP

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by eli_t,

    היי, כרגע יש לי מארז של SONATA 3, לגבי הקירור יש לי 3 מאווררים (ואחד נוסף של ה 4850 שמגיע בסטוק) אחד מהם של זלמן 7500 (למעבד) והשניים הנוספים הגיעו עם המארז (אחד ללוח אם ואחד קדמי בעיקר להארד דיסקים). הבעיה היא ששני המאווררים שהגיעו עם המארז על low אבל עדיין המחשב רועש מידי לטעמי, לפחות בלילה כשאני מנסה לישון... השאלה היא מה אפשר לעשות מפני שאני אני אמנם לא עושה אוברקלוק אבל אני כן מריץ משחקים כבדים מאוד. השאלה אם אפשר לוותר על מאוורר אחד או להחליף אותם, מה אני עושה אנשים ?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. זה מה שתכננתי Smart Fan 2 * 4 +Funbus ,מכניסים אוויר. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_330&products_id=6682 המאוורר שבדלת ושתי המאוורררים מאחורה הם המאווררים שבאים עם הRaidmax 868,מוציאים אוויר. המפרט: A64 3000+ Clawhammer Epox 8KDA3J A-DATA 512Mb 400MHZ XFX 6800NU המעבד עבור אוברקלוק של 200Mhz והכרטיס מסך בין 100-150Mhz לזכרונות ולליבה.

    • 31 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. סידירון, צורב, הארדיסק אחד, כונן דיסקטים ( ), מעבד AMD Athlon XP 1900+, BayBus (שאני מתכנן לבנות), ובערך 9-10 מאווררי מארז? אני מאוד מקווה, כי אני מתכנן לעשות מודינג, ואני לא יודע אם יחזיק ד"א, כרגע יש לי מארז צ'יפטק מידי טאוור, עם 4 מאווררים, ואני מתכנן להוסיף חלון, 2 מאווררים של 80 מ"מ על החלון, אחד של 120 מ"מ/2 של 80 מ"מ למעלה, שיוציאו אוויר, ואחד של 120 מ"מ למטה שיכניס אוויר... ואולי גם כמה לדים וקטודה כחולה.. יחזיק? ;D

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by contA-,

    שלום לכולם, כפי שאתם רואים בחתימה שלי יש לי מעבד ווינצסטר 3200+ ואני רוצה לקבוע לו את המתח (כי בברירת מחדל הוא על AUTO). אז השאלות הן: *האם קביעת מתח נמוך = טמפ' נמוכות יותר? *מהו המתח המינימלי שאני יכול לשים בלי לגרום למעבד נזק? תודה רבה לעוזרים

    • 30 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by surref,

    יש מחשב מלפני שנה בערך ולפני כמה זמן נשרף לי המעבד בגלל שהשארתי את המחשב חודש דלוק שקיבלתי אותו חזרה העברתי אותו למקום פתוח יותר והורדתי חלק(יש 4 מקומות קדמיים בשביל צורב וכו') אז הורדתי אחד וזה יעזור לאוורר את המארז? כדאי להוריד עוד חלק? זה לא יפגע בזרימת אוויר?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    מדובר במעבד 1800+ לפני זה היה 2500+ שנמכר כי הייתי צריך כסף... קיצר אני תקוע בנתיים אם פנטיום 3 אחחח חחחח קיצר נתתי למעבד 2.4 וולט חצי ליבה התפוצצה חבל שאין לי מצלמה לצלם את המעבד הלוח למרבה המזל עדיין עובד ואני מוכר אותו חחח ככה באיזה 300 ... ;D הקירור היה זלמן 7000B CU

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by sim,

    האם כדאי לקנות מעבד box כולל מאוורר מקורי או מעבד TERY ולהוסיף לו מאוורר Arctic Alpine 11 GT Rev 2 ההפרש במחיר שולי השאלה מה טוב יותר למעבד ? לא מתוכנן אוברקלוק

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אהלן! יש לי במחשב 3 מאווררים. 2 של 80 ממ ואחד של 120 מ"מ. 2 של ה-80 נמצאים על הדופן, בצד, וה-120 נמצא מאחורה למעלה כאשר ה-120 מוציא אויר החוצה והשנים של ה-80 מכניסים אויר למארז. אם אני יעשה שכולם יוציאו אויר, זה יועיל או להפך- יעלה מעלות? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. שלום לכולם, לאחרונה התקנתי כרטיס HD4850 חדש, מאז הטמפ' במארז עלתה בצורה משמעותית הבעייה העיקרית היא שהכרטיס מאד גדול ולכן "חוצה" את המארז לשני חלקים ולכן פוגע קשות בסרקולציה (כמו כן התקנתי ספק חדש SEASONIC אבל לא נראה לי שהוא הגורם הבעייתי). טמפ' המעבד (E4400) עלתה ל 50 במנוחה, וטמפ' הגשר הדרומי עלתה ל 89 . כרגע יש לי מאוורר אחד שהגיע עם המארז ומאוורר נוסף 80 מ"מ של ARCTIC, שניהם ממוקמים בחלק העליון. הבעייה העיקרית שלי היא שאין לי הרבה מקום במארז להוסיף עוד מאווררים (אין הכנות לברגים). אשמח מאד אם יש לכם רעיונות כיצד לפתור את הבעייה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Eyal-Style,

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. היי ,רציתי לדעת אם השימוש בכונסי אוויר נועד אך ורק להביא אוויר אל המעבד ישרות מהאוויר שמחוץ למארז או ,שאולי יישנם כונסים שמצליחים להשתמש בעקרון של צינור וונטורי על מנת להגדיל את מהירות האוויר הזורם על צלעות הקירור שעל המעבד. או שאולי העקרון לא יעבוד עם מאווררים סטנדרטים. בכל מקרה לא מצאתי התייחסות לשאלה באתר

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. : תודה מראש install

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by haim_king123,

    יש לי מחשב לא משהו עם מארז לא משהו של EZCOOL אבל יש לי הרבה מאווררים (5 מאווררים ) וסירקולצייה טובה ואני לא יודע למה אני מתחיל להזיע לקחתי את המחשב שלי לחנות שממנה קניתי את המחשב והם החליפו לי משחה טרמית במעבד וספק כוח ולספק כוח אין מאוורר גדול מתחת וגם הסידור כבלים שלי נורא ואיום !!!!!! הכל מבולגן אני לא יכול לעשות כלום עם זה .... : ] יש מצב שהחום הנוראי בא מהספק כוח או מהאי-סידור כבלים ? וד"א יש לי קירור סטוק למעבד ובמאמץ הוא מגיע ל48 מעלות ! ועוד משהו ... : הTMPIN1 בתוכנה HWMonitor זה הטמפ' של הלוח אם ? כי אם כןן הוא הגיע לי במאמץ ל42 מעלות ... ): יש לי אחלה מאווררים ואחלה סירקולצייה מארז חרא וסידור כבלים חרא ספק לא מי יודע מה מה כדאי לי לעשות בנוגע לזה ? להחלי…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by yambtz,

    יש לי מאוורר 80 מ"מ ישן, אין לי מושג כמה ישן אבל נראה לי זה מספק. רק בעיה קטנה, שמתי אותו והמחשב רעד כלכך שאחותי חיפשה את האפאצ'י שטס בחוץ. יש מצב לתקן אותו או שהוא יגיע לזבל?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by KaKa,

    אז ככה יש לי פנטיום 3 600 slot 1 ולוח אם pcpartner bx440 ובביוס אין לי אפשרות לשנות את הfsb :'( אז יש דרך אחרת חוץ מלשחק עם הג'אמפרים לשנות את הfsb? אולי עם תוכנה? אהה ורשום לי בmanual של הלוח אם שיש רק fsb - 100,133,auto יש דרך לעשות יותר גבוהה? תודה רבה רבה לעוזרים! אני חוזר עוד חצי שעה.. אז עד אז אני לא יענה 8)

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by asaf999,

    שלום לכולם אני קונה X6800 ואני מתכנן OC די גדול... איזה קירור מים טוב בסביבות 500 ש"ח אני יכול לקנות... חשבתי על זה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2198 תודה רבה.

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אוקי בעזרת השם גייסתי כמה שקלים מועטים ואני מתחיל לקרר את המחשב. יש לי מארז CI-6A19 שבא עם 120 מ"מ מאחורה ואופציה ל120 מ"מ מקדימה. כרגע יש לי מאוורר 80 מ"מ ישן מקדימה שקמבנתי שיהיה שם .. (הוא לא מזיק, עדיף מכלום.) עכשיו יש לי מס' שאלות לגבי זה: 1. איזה מאוורר מארז 120 מ"מ מומלץ יש? (בארץ) (שקט לא חשוב לי במיוחד רק שלא יהיה איזה טורנדו מוגזם) 2. עדיף לי להחליף גם את ה120 מ"מ שבא עם המארז או שהוא סביר? 3. איפה יותר חשוב שיהיה המאוור החזק מקדימה או מאחורה? עכשיו בנושא אחר, אני מחפש קירור לזכרונות בכרטיס מסך. אולי אני צריך לפורום של גרפיקה אבל זה קשור לקירור וזוהי בעיה פשוטה. יש לי R9800SE AIW של הרקולס שמופעל עם אומגה בהצלחה. אין לי חיישן על הכרטיס אבל אני מרגיש שהוא חם מאוד…

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by r1v,

    טוב, המפרט שלי הוא כדלהלן: E8500 4.04GHz BigTyp VP Asus P5Q HD4870 512mb gddr5 gigabyte 4GB ram G.Skill 800Mhz CL4 אני כרגע משתמש ב-ATI Overdrive והוא ממשיך להעלות לי את המהירות של הליבה ושל הזכרונות וזה קצת מפחיד, כי הוא לא מתכנן להפסיק מתישהו... הליבה על 780MHZ והזכרונות כבר על 1060 MHZ (מ-900!!) השאלה האם הוא יודע מה הוא עושה או שהוא סתם מעלה? יש לי ספק של Corsair 550VX, איך אני רואה כמה חשמל הרכיבים צורכים ממנו? (אילו תוכנות? וכו'..)

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by אלבר,

    מה יש בתקציב של 100-150 ש"ח, שמקרר טוב ושקט כמו הסטוק לcore i5 750?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by איש מטורף,

    אני מניח שצריך להבהיר משהו פה. אני מתכנן לבנות את מערכת הקירור בעצמי ולא לרכוש חלקים מוכנים. לא כרגע לפחות. שאלה ראשונה: אם אני קונה משאבה טבולה של Atman, האם אני יכול לגרום לה להתכבות יחד עם המחשב? שאלה שנייה: האם יש משאבות אחרות, מהסוג שקונים בחנויות לחיות מחמד, שלא עולה הרבה, אך גם לא טבולה? שאלה שלישית: האם מישהו יודע לתכנת בCNC ויכול לתכנת בשבילי גוף קירור די פשוט מנחושת? שאלה רביעית: למישהו יש מושג איפה מוכרים רדיאטורים במחירים סיטונאיים ובגדלים שונים ומשונים? תודה בכל מקרה, אני מניח שאם אני אשיג מצלמה דיגיטלית, אשתף אתכם גם בפרוייקט המודינג שאני עושה...

  23. Started by X-BLADE,

    1) עשיתי אוברקלוקינג למעבד מ3.2 ל 3.4 וכשאני משנה בביוס ליותר מ210 המחשב לא נדלק יותר... (לא מופיע כלום...) מה הבעיה??? 2)כשאני משאיר 210 (במקום 200) בתוכנת אברסט זה מראה לי את השנויים אבל בcpu-z זה רוב הזמן מראה בלי שינוי רק כשהמעבד במאמץ ועובר ל16x במקום 14אז זה מראה שינוי בתדר 3) אני יכול לעשות אוברקלוקינג לכרטיס x1900xt לשנות את הליבה ל 650 ואת הזכרון ל1550 (להפוך אותו לxtx ) בלי להוסיף שום קירור מיחוד? תודה לעוזרים.

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. פנדה מוכרים מעבד מובייל 2600 שלפי טענתם נבדק ויציב על 3800 במתח 1.77V השאלה היא כמה זה אמין, הרי ידוע שמעבדים מאותו סטפינג אכן מגיעים לתוצאות דומות אבל לא בהכרח שוות אז אם נמכר לי דבר כזה שמצויין בפירוש שמגיע ל 3800 על 1.77 האם זה מבטיח לי שהוא יגיע לתוצאה הזאת? ואם לא? ומה קורה עם האחריות? הרי אוברקלוק מבטל אותה גם במקרה שכזה, לא? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_75_1146&products_id=6632

    • 28 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. אז תראו את התמונות, תשאלו שאלות ואני אענה.... זו חתיכת פרספקס, רק שהיא עטופה סלוטייפ, כדי שלא יישרט (עד עכשיו) הסרט - http://avner.richard.free.fr/VULED/mov.avi מקוה שנהנתם, אשמח לתגובות ושאלות

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים