אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום! יש לי את הקירור Scythe Mugen 3 ואני רוצה להוסיף לו עוד מאוורר כדי לשפר את הביצועים שלו ואני צריך את הקליפסים שתופסים את המאוורר לקירור מצאתי אותם באיביי אבל המשלוח ממש יקר ואולי לא ישתלם http://www.ebay.com/itm/Scythe-Type-B-Fan-Clip-SCY-12FC-B-/280966372299?pt=US_Fan_Heatsin_Brackets_Accs&hash=item416ae69bcb איפה אפשר לקנות אותם בארץ\חו"ל ביותר זול? תודה! עריכה: משום מה האתר של KSP לא עובד אבל הבנתי שהם מוכרים את זה ב 20 שקלים תודה בכל מקרה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני קונה מחשב ובפורום אחר אמו לי שעדיף לי לקחת ATHLON 640 מאשר 645 ופשוט לעשות לו OC. (ההבדל במחיר בינהם הוא 100 ש"ח. או 20%). עכשיו הבנתי שOC יוצר בלאי, ולכן הייתי רוצה לדעת מה תהיה מידת הבלאי? תוך כמה זמן יהיה כבר נזק כזה למעבד שהוא לא יוכל להחזיק את השעון המקורי שלו? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ביקשתי הצעת מחיר ומפרט למחשב בתקציב 3K עם OC על פי הלינק הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=403546.0 השאלה שלי היא לאיזה תדר אני יכול להגיע עם המפרט הזה ? ומה אני צריך לקנפג בשביל זה ? בנוסף, אם יש לכם הצעה לשיפור בלי לשבור את מסגרת התקציב אשמח מאוד לשמוע.
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב - אז היום עשיתי חלון למארז שלי ורציתי להתיעץ אתכם איזה קירור להוסיף לו. כלומר איזה איוורור. 1. גודל מאוורר 2. כיוון זרימת האוויר 3. כמות מאווררים 4. וכמובן סוג המאוורר נ.ב. אני יודע שלא נראה טוב בנתיים - יהיו שיפורים בהמשך כמו שיוף והדבקת פשי כסף.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עובד פה במפעל שנאים ויש פה מאוררי 230V של SUNON הם עשויים מברזל ועבים פי 2 מאחד רגיל מישהו מכיר אותם ? יש לחברה אתר או משהו ?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא יודע מה לעשות זה רותח מאוד אין לי אפשרו תשים על זה מאורר איך אני יכול לקרר את זה בכל זאת? לפי החוברת הוראות היה אמור להיות שם מאורר אבל כנראה שלא היה מקום אז הוציאו את המאורר איפה שקניתי את המחשב..... מה לעשות??? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הנחתי את ידי על מאוורר 120*120*35 (אני חושב) עם מהירות משתנה אוטומטית חייתי במיוחד (של שרת Compaq Proliant) אבל החיבור שלו קצת מאוד לא סטנדרטי. יש 4 חוטים, צהוב, אדום ו2 שחורים. מתוך ידיעה שזה שונה במאווררים מאשר לחיבור של ההארד-דיסקים נמנעתי מלחבר אותו בינתיים. למישהו יש מושג איזה חוט הולך לאן כדי שאני אוכל להכניס את המנוע סילון הקטן הזה מול הCPU במקום המאוורר הקטן והרעשני שיש שם עכשיו? (המאוורר הזה משמש בד"כ לקירור של 2 מעבדי פנטיום 1000 במערכות שצריכות להיות זמינות 100% מהזמן, אני חושב שהוא יספיק לשלי... 8) )
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 450.. קראתי שהוא טוב להמהרה ועם קירור מתאים יכול להגיע אפילו ל 600 העניין הוא שהלוח שלי תומך רק בFSB100 ולא 133 האם אני עדיין יכול לעשות לו OC? אפשר לעשות OC רק דרך המכפלה? 100*6 או שאני צריך להמהיר גם את ה- BUS? לוח: ASUS P3B-F
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה שהכותרת אומרת כרגע אני חושב ללכת על ה ARCTIC SILVER 5 יש משהו יותר טוב?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
קניתי לפני כשלושה ימים את המארז הזה : TASK 9988L Screwless Front USB 350W Case w/Transparent X-Window אני אצרף תמונה שלו בסוף... במארז הזה יש מיקום למאוורר בפאנל הקידמי כזה בתחתית, 2 מקומות מאחורה אחד מתחת לשני ועוד מאוורר אחד על הדלת המארז באמצע, בנוסף לזה אני אקדח לו בגג חור ואשים שם מאוורר נוסף. אני רוצה להתייעץ אתכם לגבי המיקום של המאווררים במארז.. איפה לשים מאוורר חזק, איפה לשים מאוורר שיוציא אויר, איפה לשים מאוורר שיכניס אויר וכו'... אני מתכנן אובר קלוק ככה שאני רוצה וצריך שהטמפ' תהיה כמה שיותר נמוכה.. אגב נעזרתי במדריך למיקום מאווררים במארז של האתר.. הוא לא ממש עזר לי אני רק סגור שבגג אני שם סמארט פאן שיטיס את האוויר החם החוצה.. הנה "שרטוט (אם אפשר לקרוא ל…
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי את ה- 7900GS לפני יומיים ועכשיו הגיע הזמן להתחיל למתוח אותו לאט לאט. טמפרטורה במנוחה 49c תדרי עבודה דיפולטיביים: Core: 450MHz Memory: 660MHz אני מתחיל בזהירות, הוספתי את ערכי ה- REG של Coolbits ובדקתי את אופציית ה- Detect Optimal Frequencies. תוצאות: Core: 490MHz Memory: 745MHz טמפרטורה 52c ב- Idle שיפור של 9% ב- GPU שיפור של 13% בזכרון בינתיים יציב כמו שד, בנצ'ים ב- 3DMARK בהמשך היום. מחר נגיע ל- RivaTuner [attachment deleted by admin]
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, הבעיה שלי היא כזאת: לפני כשנתיים קניתי מחשב נייד (lenovo G560) כשהפעלתי אותו הטמפ' שלו במנוחה הייתה בסביבות ה 40 מעלות. לאט לאט עם הזמן הטמפ' עלתה וכיום היא בסביבות ה 55~60 מעלות במנוחה. (במאמץ זה כמעט 100 מעלות, ממש קצת מתחת למקסימום - 105). עשיתי ניקוי אבק לפני כחצי שנה עם תוצאות לא מעודדות של כ 5 מעלות מטה (אני מציין שהטמפ' לא הפסיקה לעלות עם הזמן). לאחרונה העליתי השערה שהבעיה היא במשחה הטרמית. השאלות: - האם זה מה שיפתור את הבעיה? - משחה מומלצת? (אני מעדיף מ KSP , עד 50 ש"ח) - כמות מומלצת (2 משטחים, מעבד + כרטיס מסך)? - ראיתי פה פעם מדריך שמסביר איך למרוח משחות טרמיות, משום מה לא מצאתי אותו - אשמח ללינק. =עריכה: מצאתי. תודה מראש! הערות: - מעבד: i5 430m…
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ותודה על הקריאה. מהי מהירות סיבוב שמאוורר 120 mm אמור להסתובב (RPM) ? מצטער על ה double post. זה היה בטעות. תודה מראש על העזרה.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המחשב שלי הוא יותר מדי חם הוא עבר את הגבול המותר לו אני בטוח ויש לי שלוש מאווררים בתוך המחשב אז כדי להחליף אותם או לשים עוד מאווררים?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם . והינה אני כאן הגשמתי היום חלום , סוף סוף הוצאתי משהו מה 3800+ הזקן שלי . אני חושב זה הMAX שהצלחתי אני להוציא פה .. יותר מכך לא היתאפשר , אי אפשר להעלות עוד מתח הוא לא נותן לי . ב-CRYSTAL CPU ולתמונות : טמפ' מנוחה : מעבד 35-38 לוח 38-43 טמפ' עבודה : מעבד 42 בלחץ ! לוח 47 בלחץ ! קרידיט ל-LEGENDARY_Undertaker על העזרה והתמיכה והתוצאה שהגעתי עד פה . *שימוש ע"י STEP RECORDER בווינדוס 7 , במדריך שנעשה דרכו שעזר לי בפרוייקט !. ושכחתי לציין , שהכל על קירור סטוק !! אוויר כמובן . מאורר של הCPU של TT RC1 משהו כזה - מה שהגיע עם המעבד לפני שנתיים .
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אנא עזרו לי לבחור מבן המאוררים הבאים: חשוב לי שהוא יהיה שקט מאוד, ואישית אני לא כ"כ מאמין למה שרשום להם שמה, אני מעדיף נסיון של אנשים. לא ממש משנה אם זה עם תאורה גם ככה אין לי חלון במארז. 1. TT Thunderblade http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/thunderblade120.htm 2. Vantec Stealth SF12025L http://www.vantecusa.com/product-cooling.html# 3. Cooler Master http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=SUF-S12&other_title=+SUF-S12+UV%20Silent%20Fan%20120%20x120%20mm איזה מהם לבחור ?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחרה שהגיע הקירור והספק החלטתי להתפרע.. הטמפ' נורמליות ביותר 30-35+- מנוחה ו40-45 במאמץ...(בדיקת 95% מאמץ עם .S&M..).. אני לא מצליח לעלות יותר מFSB של240MHZ המחשב מגיע לווינדוס אבל עושה מסך כחול וריסטרט... העלתי את המתח ל1.4 עדיין אותה בעיה.. אם אני מנסה לעלת יותר מ1.45V המחשב מסרב לעלות מכיוון שאין מאוורר שמחובר ליציאה של הקירור של המעבד..(ST).. יש עצות...(מאוורר אני יקנה בקרוב..).. [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רכשתי כרטיס מסך giga-byte 7300 gt (pci expres gv-nx73t256d-rh( וטמפרטורת הכרטיס במצב מנוחה 63 מעלות ואחרי מישחק של שעתיים (ghost recon 2) הטמפרטורה מגיעה ל 83-85 מעלות האים זה בסדר ? היתקשרתי לחנות המחשבים והם טענו שזה נורמלי והכרטיס הזה עובד בטמפרטורות אלו מה עלי לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עשיתי חיפוש ולא מצאתי בפורום גם ולא רשום מדריך או משהו אז איך עושים?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין מאוד להחליף את הקירור הנוכחי שיש לי למעבד בקירור peltier,Tec אויר למעבד אין לי מושג איפה לקנות... בארץ יש רק את הקירור של אקטיב קול... שמהבנתי הוא לא יותר טוב מקירור HSF (תתקנו אותי אם אני טועה)... אפשרי גם להזמין מחו"ל (כמובן עדיפות למוצרים שיש בארץ או מוחזקים על ידי חנות בארץ)... פשוט שיהיה עם קירור אויר ולא מים... וחובה קונטרולר, אני לא ממש רוצה להתחיל לשים בידוד סביב המעבד ולמרוח גריז שישמור על שאר הרכיבים מהקור... בלי התקנות מסובכות... מקסימום הוצאה של לוח האם... כמובן קירור מים לא בא בחשבון... אין בעיות תקציב.. תודה :-*
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את המארז הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_1090&products_id=6079 איך הייתם ממליצים לפזר את המאווררים?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שציינתי בכותרת, המחשב פולט חום רב שגורם לחימום החדר ובמקרה שהחדר סגור (חלונות ודלת ) ברגע שנכנסים מרגישים מיד את שינוי החום. מה יכולה להיות הסיבה לכך? המארז שלי הוא מארז שהיה בתצוגה של KSP וקניתי אותו, לדעתי הוא ג'נרי לחלוטין. עריכה: שככתי לציין, אם זה חשוב, שבמארז יש מאוורר אחד שמקביל למעבד והוא מכניס אוויר (80MM) ובגב המארז יש מאוורר שמוציא אוויר(120MM)
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם asus p9x79 deluxe וקירור למעבד noctua nh-d14. המעלות של המעבד i7 3930k נמוכות יחסית(עד 60 מעלות במאמץ), הבעיה היא שהיום בזמן משחק של חצי שעה בערך, קיבלתי התראה מהתוכנה של ASUS שהטמפרטורה של הלוח אם הגיע ל 60 מעלות צלסיוס. למה זה קרה והאם זה מסוכן? תודה רבה!
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן אני כרגע בOC על המפרט שבצד , גירסת ביוס F9 של DS3 הזיכרונות עובדים על 790 והעלתי להם 0.4V אחרי 790 המחשב לא עולה, האם לעלות מתח למעבד? אני נמצא על קירור סטוק השאלה שהכי מעניינת אותי כמה מתח אני יכול להוסיף ולהשאר עם הקירור הנוכחי? הרצתי את המחשב כל הלילה עם שני PRIME95 והכל היה טוב עוד לא עשיתי בדיקה עם memtest, אני אעשה הלילה, ת'אמת שאף פעם לא השתמשתי בתוכנה הזאת, אז גם טיפים ודרכי שימוש יעזרו לי מאוד תודה
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-


