עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מדובר בספק Antec true 380W המאווררים עשו כבר את שלהם, וגם שימון לא עוזר. מכיוון ששקט מאד חשוב לי אני נצמד להמלצות SPCR מאווררי נקסוס זמינים בארץ, אבל על דגם 92mm נאמר: מכאן שאינו מתאים כ"כ כמאוורר ספק. 1. האם גם ה-80mm של נקסוס הוא Sleeve bearings 2. יש מאווררים נוספים מרשימת המומלצים שלהם שניתן להשיג בארץ? ריפר. עריכה: לא יודע איך פספסתי את זה אבל כל מאווררי הנקסוס הם מסוג Sleeve ולכן יהיו פחות מתאימים. - יש בארץ Scythe Kama Flow? - מה אתם ממליצים?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by DOR_2911,

    המעבד נכשל בקטע שבצד ימין איפה שכתוב 2 משהו והזיכרון נכשל בשלב הראשון למה זה? את המפרט שלי תראו פה <<<<<<<<<<<

    • 29 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. אני רוצה לקנות 4300, אבל אני רוצה להוריד לו את המכפלה ל8, הדבר אפשרי בכלל בלוח 965 כמו הגיגה בייט DS3? שנית, הבנתי שיש עם המעבדים האלה בעיה של באס, בגלל הסטראפים. האם לדעתכם, בעולם מושלם, אמורה להיות בעיה לעבוד עם המעבד הזה על 3.2 בבאס 400? כמובן שהקירור והזכרונות מתאימים לעניין. תודה ענקית לעוזרים

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by boxer555,

    תשמעו חבר'ה אני בבעייה קשה אני לא יודע מה קרה :\ עשיתי אוברקלוק קטן לכרטיס מסך 7600gt הכרטיס שלי הוא של GIGABYTE ולכן הוא בא עם קירור פסיבי.. אז ככה אני מוציא את הקירור הפסיבי שם מאוורר עליו עכשיו לא היית שם משחה טרמית אני מתכוון על הCHIP של הVGA פתאום יש ירידת מתח ואני לא יכול להדליק את המחשב עכשיו אני מוציא את הכבל של המתח מהספק מכניס אותו מדליק ועוד פעם ניפתח ממש ל2 שניות ונפילת מתח קיצור הוצאתי את הכרטיס מסך חיברתי את הכבל של המתח לספק והכל עובד כרגע אני עובד על אותו המחשב רק עם כרטיס יותר חלש 6200 TURBO ויש מצב הכרטיס (7600 GT ) נשרף? או שאם אני שם עליו משחה טרמית (שאני יקנה מחר) זה יעזור? תענו לי מהר בבקשה זה דחוף חבר'ה :'(

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by -JobNick-,

    להשתמש בדרברים מקוריים שבאים עם כרטיס המסך או להוריד דרברים של NVIDIA יש לי GEFORCE 2 TI עם 64 מגה זכרון משתמש בדרברים של DETANATOR 23.11 מקווה שרשמתי את השם נכון באנגלית לא זוכר עכשיו בדיוק של איזה חברה הכרטיס אבל זה לא מה שיעשה את ההבדל כי ראיתי באתר חומרה של TOM'S של ההבדל בין הכרטיסים המובילים עם צ'יפ של NVIDIA לכרטיס הכי "פחות" טוב במקרה הכי גרועה זה 2-3 FPS

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by potpockey,

    ???

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by ybe,

    המהרתי את הכרטיס מסך:235/535@175/400.(riva tuner) המהרתי את המעבד:1467@1617.(easy tune + תוספת למתח המעבד7.5% ) 3D MARK 2001 ציון מקורי:6580 ציון חדש8095. על פי תומס: שימו לב תומס משתמש במעבד 1667+ti 500 ומקבל 7783 בלבד. מסקנה : geforce 3 ti 200 קניה מעולה!!. השאלה: איך אני מצליח להתקדם בהמהרה עם המעבד(נתקעתי ב-1617) אני משתמש בתוכנה easy tune. ובנוסף , למרות שאני מבצע save (בתוכנת easy tune)לאחר שאני מאתחל את המחשב מחדש המעבד חוזר למהירות המקורית שלו כיצד אני יכול לקבע את המהירות החדשה?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Murmur,

    שלום, אני מבצע OC למפרט הבא: Intel Pentium E (C2D Technology) E2160 1.8Ghz 1MB FSB800 OEM Thermaltake MAX ORB CL-P0369 ANTEC P150 Quiet PC Case 430W - Aluminium Front Silver Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L OCZ Special Ops Ed. 1024x2 DDR II 800 Mhz 5-5-5-12 נתוני OC (כפי שבוצעו בחנות TMS ואני חזרתי לערכים אלו כבר פעמיים לאחר שאיבדתי את ה-OC): מכפיל X9 FSB: 300 Mhz PCI-E קבוע ב-100 מה"צ מחלק זכרון 4:5 - זכרון עובד ב-750mhz מתח מעבד : 1.325V - Normal תוצאות: המעבד עובד ב-2700 מה"צ, אבל אני לא מצליח להשיג יציבות אמיתית (פעם ביומיים - האוברקלוק נופל). זה אמור להיות OC קל למעבד הזה - ועדיין לא יציב. ועוד שאלה - למה CPU-Z מראה לי תדר באס נכון (300 מה"צ) אבל מכפיל X6…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. זה המעבד : General Information : Real Frequency : 1804.09 MHz Multiplier : 18x Low/High Multiplier : 18x / 18x Multiplier Locked : Yes Marketing Frequency : 2400.12 MHz Front Side Bus Information : Bus Speed : 100.2 MHz FSB Frequency : 400.9 MHz (QDR) Initial Frequencies : Frequency : 2400 MHz Bus Speed : 133.34 MHz (QDR) Multiplier : 18x Control Clock Frequency : Type : None Thermal Information : Thermal control TM1 : Yes - Enabled Thermal control TM2 : No Thermal Control Circuit : No Digital Thermal Sensor : No Clock Modulation (ODCM) En... No לוח אם: General Information : Manufacturer : ASUSTeK Computer INC. (Asus) Product : P…

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. עשיתי OC לכרטיס מסך GTS450 .. עכשיו הבעיה היא שהטקסורה מגעילה ברמות בכל המשחקים .. זה קרה אחרי ה OC חודש היה הכל בסדר ... לפני שבוע זה קרה התעלמתי ועדיין יש את זה .. ניסיתי איפוס OC / לעשות OC מחדש כלום לא עזר .. הנה תמונה מי GTA SA http://www.fastup.co.il/images/35727366.png הטקסטורה כזאת בכל המשחקים ..למה זה קורה ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. כולם יודעים שמים מעבירים חשמל... מה שכולם לא יודעים זה שמים מזוקקים לא! אז השאלה ככה: אם אני יקנה מערכת כשאת ואני ישים בה מים מזוקקים אז גם במקרה של דליפה לא תהיה סכנה לחלקים... נכון?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Gliding,

    ניסיתי למצוא באתרים של חנויות שאני מכיר בלוק קירור מים..ומצאתי רק אחד של זלמן שנראה לי סתם גדול ומיותר אני יודע שיש בלוק פשוט יותר, רק לא מצליח למצוא אותו...איפה בעצם משיגים? יותר פשוט אגב, בעיקר בפרמטרים של התקנה ומחיר עריכה: מסתבר שהנציגים של פנדה עוזרים... הגיוני של הבלוקיחם עולים 290 ומעלה? ולשאלה העיקרית... כמה פרקטי הרעיון של לבנות מערכת בתוך צידנית? המערכת אמורה להיות ללא רדיאטור, כי התפקיד של הרדיאטור הוא רק להגדיל את שטח הפנים כדי שהמים יתקררו מהר יותר...ככה הבנתי הרעיון הוא לבנות שני מיכלי מים, האחד שאליו יתנקזו המים וסביבו יהיה קרח יבש, והמיכל השני יקבל מים מהמיכל הראשון ע"י צינורות, וממנו לתוך הבלוק. הסיבה שהמיכל הראשון בצידנית היא כדי לשמור על הקרח…

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Vortex,

    יש לי את ECS P4VXASD2 הוא עובד כרגע על 100 מגהרץ כפול 17 = 1700 מגהרץ. הלוחות האלה טובים לאוברקלוק? או שכדאי לוותר כבר עכשיו..

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Mezmerize-,

    הלכתי לקנות אותו ואמרו לי שהוא לא מתאים ללוח אם שלי אמרו לי שאני צריך איזה קליפס/תושבת מיוחדת ללוח שלי (הלוח בחתימה) מישהו יודע אם זה נכון ואם זה כן להמליץ לי איפה אפשר לקנות את זה תודה מראש

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by gilboag,

    הי יש לי I3 530 ב OC וכרגע יש עליו ALPINE11 מעפן והטמפרטורות במאמץ עוברות את ה 72 מעלות ! אני מחפש קירור טוב ולא יקר , כמובן שאני מכיר את ה KTANA3 , FREEZER7PRO וכו'.. אבל נתקלתי ב Vantec VAF9225 ב 95 ש"ח וממה שהצלחתי לראות באתרי השוואה כמו ב FROSTYTECH הוא נותן ביצועים די טובים.. השאלה אם מישהו מכיר אותו מקרוב ויכול להמליץ עליו (או לא..) תודה Vantec VAF9225 http://www.omc.co.il/Products.php?id=VANTEC-VAF9225&category=VANTEC-VAF9225&path=/prdTreeCode_ROOT/prdTreeCode_0/prdTreeCode_09/prdTreeCode_093/

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. יש לי כ.מסך LEADTEK 7800GT ואני רוצה לדעת מהן הטמ"פ המומלצות לכרטיס הזה ואם אני עומד בהן או שאני צריך לקנות לו קירור חדש טוב יותר. הטמ"פ שלו במנוחה בלי לעשות כלום היא- 45 מעלות. בעבודה עם אתרי אינטרנט ו-MEDIA PLAYER- הטמ"פ היא 50 מעלות. במאמץ במשחקים חדשים- 60-70 מעלות ובמאמץ במשחקים כבדים מאוד ( כמו FEAR )- הטמ"פ היא 82+- מעלות אל תשכחו שלפני כחודש כל הטמ"פ בכל המצבים היו נמוכות יותר בכ-3-4 מעלות ואני מניח שאני פשוט צריך לנקות את המארז מבפנים שוב. ודבר נוסף הוא, שיש לי מארז מעפאן עם מאוורר אחד מאחורה של 80mm ואני מתכוון עוד כמה זמן לקנות מארז חדש עם לפחות מאוורר מקדימה ומאחורה של 120mm כך שהטמ"פ ירדו עוד ( כפי שאני מכיר אותי, זה יקח חודש בגלל כל ההתלבטויות שלי-…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. פרטים של המחשב שלי: כרטיס מסך: Nvidia GF 8600GT 1GB DDR2 מעבד: Intel P4 3.20GHz זיכרון: 2 GB DDR2 עכשיו אני יתחיל. תמיד היה לי במחשב בעיה של חום במעבד היה לי קירור סטוק משו דפוק. היום קניתי את הקירור ARCTIC COLLING Freezer 7 Pro עכשיו שחברתי את הקירור החדש לא היה אפשר ליסגור את המארז ביגלל שבעבר הוספתי מאוורר 220V למארז והוא היה מקרר לי את המחשב אז היום הוצאתי את המאוור הגדול שהיה לי שעובד על 220V ועכשיו יש רק את הרשת של המאוורר במקום המאוור והרשת!. שהיה לי את הקירור הקודם למעבד! הטמפרטורה היתה 70 60 בעומס ו50לא בעומס עכשיו זה 39 40 לא בעומס ובעומס זה 45 50 סבבה? לא יודע למההההההה הנחס הזה המחשב לא זז עגלהה כל פעם ניתקע לי אפילו שפתחתי את האשקול הזה עכשיו אני רוצה לדעת מה…

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום רב. לאחרונה עשיתי דבר די מטורף מהחוט מוליקס שיוצא מהHHD לתוכו חוט של מאוור פשוט חיברתי את החוט האדום של המאוור לחוט שם של המוליקס ואת השחור של המאוור חיברתי למארז.. עכשיו מה הסכנות ? למישהו יש פיתרון חילופי יותר הגינוי? (כנראה שנישרף לי חלק מהלוח אם נקודה של 3 פינים שאילה הייתי מחבר את המאוור והיא כבר לא פועלת אחרי כמה ניצוצות שהיו אחרי שחיברתי 2 מאווירים וקצת שחקתי עם זה.. אז קיצר למישהו יש פיתרון חילופי וקצת הסבר מאוורים אני יכול לחבר לאותו חיבור?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by almog1620,

    היי. יש ברשותי LENOVO THINKCENTRE M58. ידוע לי שיש לו לפחות 3 מאווררים - אחד בספק, אחד למארז ואחד למעבד. אך האם יש מאוורר שמסתתר בקדמת המארז בין דופן המארז לבין מכסה הפלסטיק המגושם שנמצא בקדמת המארז??? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. המחשב במצב של מנוחה ממש ממש יענו עומד על 50 מעלות לליבה החמה ביותר . במצב מאמץ שאני מפעיל 2 משחקים + OCCT + Prime95 .. הוא מגיע רק ל67 ולא עולה יענו נעצר שם ממש על 67 . מה שמוזר לי הפער בין הטמפ' שהוא יחסית לא גדול כמו שהוא אמור ליהיות . בנוסף במצב כמו עכשיו של דפדפן פתוח עם כמה חלונות הוא על 54 אפילו .. מה דעתכם זה בסדר או שזה מוזר שהמפרטורות זזות בצורה לא יציבה כזאתי .. אני בOC בלי להזיז מתחים בכלל מ2.8 ל3.5

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. הדגם הוא eisberg 240L/ כאמור הרדיאטור נפגם וחורר. המשאבה - בלוק תקינה לגמרי. השאלה שלי אם ניתן למצוא רדיאטור מתאים\חילופי, וכמה הוא יעלה. כמו כן האם ניתן לשלם את הבלוק הזה במערכת שתכלול גם כרטיס מסך או שהמשאבה שלו 'עוצרת' את הזרימה הרצינית יותר הנדרשת במקרים כאלו. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. חשבתי לעשות OC עם הכרטיס שלי סתם לכיף, לראות כמה אפשר לסחוט ממנו.. עכשיו אני כבר הרבה זמן לא בעניינים. איזה תוכנות טובות ומדוייקות יש היום?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by rani,

    אז ככה יש לי מעבד P4 3 Ghz תושבת 478 וקירור Big Typhoon המארז שלי מאורר ב5 מאוורים מארז (צבוענים ) ומאווררים על הספק. אז בעיקרון יש פוטנציאל. עשיתי כבר בעבר אוברקלוק ל3.6 אבל כשעשיתי את האוברקלוק ירדה לי מהירות הזיכרון בדרך. ובואו נגיד כזה דבר ני חובבן כי הדבר היחידי שאני עושה זה מעלה את המיהרות בכול מכפלה טיפה ומעלה את הזרם בדרגות לפי מה שנירא לי...כול הקטע של הבדיקות אני ממש לא מבין. כמובן שקראתי את המדריך לאוברקלוק אבל הוא לא ממש עזר לי. בקיצור, כשאני עושה אוברקלוק אני צריך להשנות אותו ל1על1 ולא להשאיר אותו על אוטומטי כדי שמהירות הזיכרון לא תרד? ובואו נגיד שאני רוצה להגיע ל3.8 כמה זרם אני צריך להוסיף למעבד? ומה אני בדיוק צריך לראות בתוכנות לבדיקת יציבות (וכמובן ש…

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. זה עלה לי סתם ככה אבל זה ניהיה רציני יש לי אובססיה לנסות את זה, חזרתי הביתה לפני כמה ימים נכנסתי לשירותים והיה לי חם בטירוף אמרתי לעצמי המחשב בטח עולה באש...הפעלתי את האור לרעש "וונטת" ענק שיושבת בקיר ותוך כדי שאני בשירותים אני מתחיל להפעיל את המוח היצירתי שלי...ועולה בי הרעיון הבא. וונטה מסתובבת פי כמה וכמה מהר מאיוורור 80mm או 90mm רגיל היא מונעת בכוח חשמלי דיי גדול ויש לה יכולת שאיבת אדיר מדהימה ומהצד שנכנס האויר יש פיזור מעולה בכל מקרה היא עושה רעש מטורף אבל גם לזה יש לי פיתרון אני יכול לבנות בית אקוסטי למקום שאני ירצה לשים אותה (יש לי מארז מספיק גדול) בכל מקרה תחשבו על זה וונטה שעובדת מתוך המארז תוציא פחות רעש...(בנוסף להייטסינק והמאורר שלי על המעבד) אני יודע שזה נשמ…

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אוקי הבנתי שמומלץ להוסיף מאוררים לP182 ובשביל לא "להרוס " את הרעש שלו אני מחפש את המאוררים הכי שקטים וכמבון לא מבחיר של 400 שקל למאוורר ... צריך להיות מtms עכשיו לגבי הextreme ultra של tl... עוד בהרבה יותר מקרר מה v1? מישהו יכול להגיד לי מה רמת הרעש שלו? שקט יותר מהv1? שאלה לגבי קרור של כרטיס מסך.. אני רוצה לשאול האם הוספת קרור חיצוני לכרטיס מסך יכולה איכשהו להקטין את רמת הרעש שלו? או מה אינ צריך לעשות כדי שהוא ייה שקט יותר הכרטיס BFG 8800GT OC 512MB בתודה מראש junior_mg ליאור

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים