עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by oren99,

    מעבד, לוח וזכרונות שמפורטים במפרט מימין. הצלחתי להגיע ל 2.5GHZ ויציב במשך שנתיים. קראתי שאפשר עוד. 2.8 בקלות ואפילו 3. אין אפשרות לשנות את המכלפה והיא על 10. בביוס, אני לא יכול לכתוב מה שאני רוצה במחלקים של הזכרונות ויש שם 1:1, 1:1.33, 1:1.66 (או משהו בכיוון, לא זוכר בדיוק). האם הזכרונות חייבים להגיע ל667MHZ או שאפשר לשים אותם על פחות? בנתונים הללו, אני חייב לשים 300 בFSB ואז אני מגיע ל3GHZ ו 667 בזכרונות. אבל כל ערך שאני שם שהוא לא 250 (שיציב כרגע) המחשב לא עולה בכלל. אני מדליק ומכבה פעמים ואז מקבל הודעה ש הOC נכשל ואני חוזר לברירת מחדל. יש משהו שאפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by udi2181,

    הצעת מחיר למערכת מחשב - www.plonter.co.il - המקום לאנשים שאוהבים מחשבים מעבדים - Intel Socket LGA1150 CM8064601560113 - Intel - i7-4790 Quad core CPU - LGA1150 - 3.6 GHz - 8MB cache - 22nm - 84W TDP - Integrated HD Graphics 4600... כמות: - 1 - 1395/1367 ₪ לוחות אם - Intel LGA1150 GA-H97-D3H - Gigabyte - Socket LGA1150 CPU - Intel H97 chipset - Dual channel DDR3 up to 1600 MHz memory - Integrated Graphi... כמות: - 1 - 536/525 ₪ זכרונות - DDR3 - לנייח HX316C10F_8 - Kingston - 8GB DDR3 1600MHz CL10 - 1.5v - PC3-12800 - HyperX Fury Series (Can be ordered in Red, Blue, Black or... כמות: - 1 - 381/373 ₪ זכרונות - DDR3 - לנייח HX316C10F_8 - Kingston - 8GB DDR…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  3. Started by g_s,

    קירור פשוט מטורף!!! http://www.vr-zone.com.sg/?i=2649&s=1 :o :yelclap:

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. הכוונה לכל מאורר הריי יש חיבור לחשמל ועוד חיבור מפצל אז אם אני מחבר שלושה מאוררים בשרשרת דרך המפצלים שלהם אז האם זה משפיע על כמות החשמל ששלושתם מקבלים? (הכוונה שאם אני יחבר מאורר ישר לספק ועוד מאורר דרך מפצל שכמה מאוררים מחוברים בשרשרת אז האם המאורר שמחובר ישר לספק יעבוד יותר מהר ויותר טוב?)

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1668 מה הרושם לגביהם? שקטים רועשים? איכותיים גרועים? ואיך אני גורם להם להוציא אוויר או להכניס אוויר או שלא ניתן לעשות זאת?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אורח Ghost_Dogg
    Started by אורח Ghost_Dogg,

    היי, אוקיי, החלטתי שאני קונה את הAX7, הסיבה שאני קונה אותו היא שהדלתא ת'רמו אינג'ין שלי עכשיו (6800RPM) עושה לי יותר מדי רעש ואני לא יכול להרדם. לכן, אני צריך מאורר 80 שיהיה אמין ושיקרר את הAtholn1.4 שלי בלי בעיה, וכמובן יהיה שקט. כמובן שאני צריך CFM כמה שיותר גובה, ואם זה משנה, הוא רוב הזמן יהיה על 7 וולט במקום על 12, לכן יותר חשוב לי הרעש ב7 וולט. המלצות?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by numnumnum,

    היי המאוורר שלו התחיל להרעיש. פתחתי את הלפ טופ, ורשום על המאוורר 5v, 0.30a. מצאתי באינטרנט מאווררים 5v, אבל 0.42a או 0.50a. הם נראים בדיוק אותו דבר. המחשב שלי הוא lg rd-580. אלה שמצאתי מתאימים למחשבים lg r568, r580. לפי מה שזכור לי- אותו דגם בדיוק, מלבד זה שהמחשב שלי הגיע ללא מערכת הפעלה ואלה כן. לא מצאתי מאוורר כשחיפשתי את הדגם שלי בדיוק. האם ניתן לחבר מאוורר עם צריכת זרם גבוהה יותר? מה המשמעות של זה? האם יסתובב פשוט מהר יותר? האם יכול להיגרם נזק? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by pompon,

    שלום לכולם, רציתי לשתף אתכם ב OC הרציני (אם אפשר לקרוא לזה ככה) הראשון למחשב שלי. לקח לי 3 שעות, שוטטתי באינטרנט והשוואתי מתחים של אנשים שהגיעו לתדר 3.8 עם המעבד הנ"ל. הכנסתי ממוצע של המתחים ושיחקתי איתו קצת לאחר מכן. בסופו של דבר הצלחתי להגיע לתדר 3.7999 ולא ל 3.8 אבל מספיק טוב בשבילי. צירפתי תמונות טמפ' של המעבד בבדיקות של PRIME ומה שנשאר לי בלילה זה להריץ MEMTEST. אני מקבל קריאות שונות מהביוס וקריאות שונות מ CPUZ לגבי המתח של המעבד , בביוס הגדרתי אותו על 1.386 וב CPUZ הוא מראה לי קפיצות בין 1.32-1.34. בעקרון הבנתי שאסור/או לא מומלץ לעבור את 1.4 ולכן אני לא אקח את הסיכון. ככה שמה שמקביל אותי כרגע הוא המתח למעבד. בעקרון הטמפ' לא עולה על 60 מעלות. ועוד יש מקום מבחינת מה…

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by amisha,

    המטרה של הקירור היא גם ל OC רצחני לפעמים ולפעמים למהירות המקור +שקט מטורף יש הצעות ? המארז הוא מארז דיי מאורר (מארז של TT עם מאורר 120 מ"מ בצד) הטמפ שלי הם : 32 במצב IDLE בסביבות ה 50 ב FULL LOAD בOC מ 2.4 ל 3.2 במתח דיפולט של 1.525V אני רוצה להגיע לסביבות ה 3.6 עם הקירור החדש נ.ב כאשר אני אומר שקט מטורף אני מתכוון גם שאני אנמיך את המאוררים של המארז ל 7V אם אתם אומרים לי שיש AX478 בארץ שלחו לי לפרטי איפה יש !!

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Fir3^StorM,

    שלום לכולם. לפי המאמר על ה M2 שיצא עוד מספר חודשים ראיתי שהוא יצא בתושבת 940. השאלה שלי היא בעצם האם קירור שכתוב עליו שהוא מתאים בין היתר לתושבת 940 [שהיא כרגע בשימוש למעבדי שרתים] יתאים גם ל M2 שיצא עוד 4 חודשים+-? אם זה מתאים יותר לפורום אוברקלוקינג וקירור אז תעבירו. תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שידרגתי לאחרונה ממעבד 5200+ למעבד הנ"ל והטמפרטורה שלו נעה בין 59-63 במנוחה ומגיע לעד 69 במשחקים/עבודה :-\ (חדר ממוזג) יש עליו קירור של זלמן - ZALMAN 9500 LED והחלפתי כמובן את הגריז הטרמי בהחלפה (נראה לי שמרחתי יותר מדי) המארז של קולר -מסטר מספיק מרווח ועם המעבד הקודם הטמפ' היו באיזור ה 40-45 נכנס אויר מקדימה יוצא מאחורה (מאוורר 13) ומלמעלה (מאוורר 8) באתר החברה רשום שהטמפרטורות של המעבד נעות בין 55-65 , אולי אני לא צריך לדאוג אבל במשחקים הטמפ' כאמור עולה על 65 יש סיבה לדאגה?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by qwerty22,

    1) לגבי double duct : מה דעתכם על ( קירור + עוד קצת שקט ) : http://www.silenthardware.de/forum/index.php?showtopic=822 אפשר לתרגם מגרמנית לאנגלית פה: http://world.altavista.com 2) יש שם לינק ל ביקורת על SilentBoost ושם כתוב שהמאוורר ( המקורי שמגיע בקופסה) הוא של panaflo, מישהו שמע על זה ? לינק: http://www.dirkvader.de/frame.php?site=http://www.dirkvader.de/page/tt-silentboost.html

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by eliil1,

    בביוס כתוב מתח אחד , בCPU-Z מתח אחר , ובEVEREST כתוב משו אחר לגמרי...למה להאמין? ואיך אני ממהיר את הזכרונות שלי? האם זה יתרום לי בהמהרת המעבד? או לפחות יוכל לגרום להפחתת המתח למעבד? הזיכרונות: Mushkin DDR2 4096MB (2048MBx2) 1000Mhz CL 5-5-5-15 XP REDLINE תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אורח PrototypE
    Started by אורח PrototypE,

    פחחחחחחחח היה לי ממש משעמם , ורציתי לשחרר כמה תקעים מתחת לשולחן שלי , אז החלטתי להעביר כמה שיותר דברים למחשב . זה מה שיצא : לוקחים מטען מעפן של נוקיה לאוטו , 12 שקל , חותכים לו את החוט , קונים כבל USB , 30 שקל , חותכים גם אותו , נכנסים לכאן :http://www.networktechinc.com/technote.html#dvi , מפענחים מה הולך לאן , מחברים את 2 הכבלים , של המטען לאוטו ושל הUSB , ומקבלים מטען מהיר לנוקיה שעובד על USB . מה שכן , מומלץ לבדוק את הנושא לפני כן , כי ה7110 שלי עובד כמו גדול , וה5110 של אמא שלי לא עובד , אז תבדקו עם המטען שלכם כמה מתח וכמה זרם הוא מוציא . נבדק ונבחן עם 7110 , ואני לא אחראי לשום שריפת מכשירים , במידה וזה יקרה , מה שאני חושב שלא מעשי .

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by KobyC92,

    אהלן, אני מאוד חדש בתחום, ממש לאחרונה קניתי מחשב חדש להלן עיקרי המפרט(לא בטוח אם רלוונטי) מעבד I7-8700K קירור למעבד Arctic cooling freezer 13 לוח אם Gigabyte z370 HD3 כרטיס מסך GALAX GTX 1080 (שני מאווררים) מארז Antec GX330 ספק Antec 650W 80+ Bronze modular המארז מגיע עם שני מאוורים של Antec 120mm, אחד קידמי מושך והשני אחורי פולט. נכון לעכשיו לא מתוכנן OC למעבד, מבוצע OC קל לכרטיס מסך. מבחינת מקום, יש לו מקום לעוד סה"כ 4 מאוורים, 1 קידמי מושך ו3 למעלה לפליטה. רציתי לדעת אם יש משמעות להוספת המאוורים הללו? חלק? כולם? אם כן, האם שימוש במאוורים חסרי מיתוג נניח כמו זה מאייבי יספק שיפור בקירור או ששווה להשקיע …

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. אוקיי אני עושה קצת OC לכרטיסי ה4870 ופתאום GRID נופל בהתחלה חשבתי שזה אולי בגלל המעבד - אז שמתי אותו ממש על STOCK (3.2) ועדיין המשחק נופל מידי פעם! (נהיה כמו מסך שחור, חוץ מאולי חלק עליון שיש טיפה צבעים כחולים כאלו ונתקע לחלוטין וגם תוקע המחשב בכלל, והסאונד לרוב נתקע גם) מה ההסבר לזה? האם זה בגלל OC לכרטיסים? או ששאולי בגלל DRIVERS או מה?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. עשיתי OC לכרטיס מסך שלי GTX 260 של ASUS: Engine: 800Mhz Shader: 1650Mhz Memory: 2700Mhz ייתכן שמשחקים מסויימים לא מגיבים טוב עם OC וכתוצאה מכך יורד הFPS?? ועוד שאלה: הכרטיס שלי יתחמם גם אם הוא לא בעבודה רצינית בגלל הOC הזה?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Alechko88,

    יש לוח gigabye GA-7VAXP ועליו ההיטסינק והמאוורר הקטנטנים שבאים איתו.... עשיתי היום אבר קלוק לא רציני של FSB 149 בלבד והחום של ה KT400 היה 110 מעלות!!1 לא פרנהייט!!! צלסיוס!! מה אתם ממליצים לשים עליו... חיפשתי ולא מצאתי היטסינקים לchipset חוצ מה Tiger 1 של TT אבל הוא לצ'יפסט של אינטל 845.. מה אתם ממליצים?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by d.c.n,

    שלום, רציתי לדעת מה הטמפרטורה הממוצעת של AMD 965 בזמן מאמץ של משחקים כבדים וכו' ( בזמן מאמץ על פי תוכנות speefan ו coretemp המעלות של המעבד הם 55 ) האם זה בסדר? *ובמנוחה הוא עומד על 35-38 מעלות

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. היי אני דיי חדש בתחום ואני מעוניין לעשות OC למערכת שלי. המפרט שלי: AMD PHENOM II 1075T SIX CORE KINGSTON 6GB DDR3 1333 AsRock 970 Extreme3 Scythe Mugen 3 רציתי לשמוע מה דעתכם ולכמה OC אפשר להגיע? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by tgen,

    אף פעם לא יצא לי להתעסק בהמהרת חלקים למחשב והבנתי שהמעבד E6300 יכול בקלות לתת יותר מהתפוקה הרגילה שלו. הייתי שמח אם מישהו היה יכול להדריך אותי לגבי כל התהליך כל זמן שזה לא כרוך בסיכונים מיוחדים.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. זו תוצאה שאני מקבל כשהמעבד ב- 100% (עם התוכנה פריים 95). האם זה חם מדי? כשהמעבד במנוחה הטמפ' סביב 30 ומשהו. יש לי קירור פסיבי ThermalRight Ultra-120 Extreme, ככה שניתן להוסיף מאוורר 12 ס"מ אם יש צורך בכך (אשמח לדעת כמה סל"ד ממומלץ אם אכן צריך). אם זה משנה המארז הוא FRACTAL DEFINE R3 עם 2 מאווררים: קדמי ואחורי.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by esaly,

    אם כן...איך הוא לעומת הBIG TYPHOON? תודה מראש...

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by ScreameR,

    לא נמאס לראות כל יום : "מה זה OC לעזאזל?!" או "מה זה מקדח כוס?" או שאלות שנשאלות הרבה? חשבתי לעשות ת'רד מיוחד למושגים בנושא המהרה קירור ומודינג תרשמו פה שמות של מושגים ופירוש, אם צריך תמונה אנא הוסיפו אם יש בהשיג יד

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by OverCloker,

    אז ככה עשיתי לו צביעה של צבא שחור כל המארז לא כולל פנים, איזה עוד מודינג אני יכול לעות לו מבחינת סירקולציה, בהתחלה חשבתי שאני יכול לשים בו קירור יחסית גבוהה אבל טעיתי וכרגע הקירור של המעבד הוא ARTIC COOLING PRO 7 אבל יש בעיה בגלל שהמאוור של המעבד לוקח אווייר גם המאוור של הספק (12 ס"מ) לוקח אווירר בו זמנית ויוצר לי בעיה של התחממות מעבד.. מה אפשר לעשות עם זה?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים