אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הרכבתי אחד לפי המאמר של קובי חסון, ושאלתי היא: לאן אני אמור לחבר אותו??!?!!? אני יודע... ללוח אם ... אבל לאן בלוח אם ? אני לא מוצא חיבור מתאים. בתודה מראש לעוזרים, inter_net
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
החלטתי לקנות את הכבלים המעוגלים, לא יקר, וזה יכול רק להועיל, זה לא יזיק. השאלה שלי היא איזה אני צריך, ובאיזה אורך. יש לי כונן תקליטורים, צורב, הארד דיסק, ופלופי. אם אני לא טועה אני צריך כבל אחד לכונן תקליטורים ולצורב (הצורב ישן מאד, כותב4x ולא תומך cdrw, אם זה קשור), שבאמצע שלו יש עוד יציאה, כבל IDE רגיל לHDD, ולפלופי כבל רגיל של פלופי. נכון, או שאני טועה? ובקשר לאורך, יש באורכים של (אינצ'ים) 10, 12, 18, 24. מה המרחק בערך בין הכוננים לחיבור על הלוח-אם? המארז הוא Enermax FS 710B, אם זה משנה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עשיתי בדיקת מאמץ בתוכנה PRIME95 ובאותו הזמן עם CORE TEMP בדקתי טמפרטורה הבדיקה נערכה כשעה ו 20 דקות . הבדיקה התבצעה במצב סטוק של המעבד 2600 GHZ עם קרור של זלמן ו-0 מאווררים במארז חוץ מזה של הקרור על המעבד. טמפרטורת מנוחה קבועה היא 37 מעלות. המקסימום שהיא5 הגיעה עם הבדיקה הייתה 47 מעלות סה"C שינוי של 10 מעלות. ובנוסף עוד שיחקתי ב BLACK OPS ללא בעיות. האם המצב הזה נורמלי או שכדאי לי להוסיף מאווררים?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב, הלכתי ללוג'יק כבר פעמיים, בפעם הראשונה קניתי את כל המפרט, אחרי זה עשיתי שינויים. בהתחלה אמרתי שאני אקנה את ה 5700 של איגלו, אחרי זה המוכר שכנע אותי שאני יקח ביג טיפון, ואתמול הלכתי שוב והחלפתי בחזרה לאיגלו 5700, בגלל שדר. נוב הביא לי טבלה שמראה שה 5700 נותן טמפרטורות יותר נמוכות. אני עכשיו צריך את עזרתכם, שתעזרו לי מה לקחת, עם ביקורות שיגבו את מה שאתם אומרים, עדיף יותר מביקורת אחת. ביום שני כנראה אני ילך לקחת את המחשב... בבקשה תענו מהר. תודה רבה לכם. עריכה: ושחכתי, אני רק רוצה ביצועים, לא משנה לי הרעש.. תודה.
-
- 34 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הוא עובר את השלב הראשוני של הביוס עבד לי יפה דווקא על 166 X 9 230 6-3-3-2 2-2-2 6 לא עובד לי משום מה מישהו יודע למה ? פתאום אני מקבל את ה NVIDIA RAID IDE DETECTING ARRAY..." ולא עולה לווינדוס ! ובכלל אין רייד וגם מבוטל מהביוס מה עושים !?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם כזה: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=ConRoe945G-DVI&s=775 מעבד פנטיום D915 וזכרון 512 DDR2 667 אני חדש בקטע הOC לכן אשמח אם תפנו אותי למאמר שמסביר איך עושים OC לחומרה שציינתי :-) עד כה ניתן לשפר את זה בלי להזדקק למערכת קירור נוספת? כרגע יש לי 2 מאווררים סטנדרטיים במארז ולא רוצה להוסיף עוד אשמח לקבל הדרכה אגב זה כתוב בפרטים של הלוח אם :Supports Untied Overclocking Technology
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני פאקינג מחפש ברשת... ולא מוצא...
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מפרט: MotherBoard - Gigabyte GA-SINXP1394 Cpu - INTEL P4 2.4B GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Memory - GeiL 512MB PC3200 400MHz DDR Dual Channel Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Xaser II A6000A Plus Tower Case - מנורת פלורוסנט "קרה" : אולטרא כחול DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - TEAC FLOPPY DRIVE 1.44 Monitor - AOC 19 9KLR P\S - Antec TruePower 430 Watt קירור מקורי של אינטל .... 1.75 V יציב מאוד ..!! טמפ' בפול על 66 בנורמל על 40 ...
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ביצעתי OC של המעבד שלי מ2.66GHZ ל3.2GHZ - מפרט בחתימה. מכפלה 10 וBUS 320MHZ. המערכת עוברת בשמחה בדיקת LINX, הטמפרטורות משביעות רצון. הבעיה היא כזו: לפני הOC התוצאה של הכרטיס ב3DMARK VANTAGE הייתה כ9418 - כאשר SETTINGS הוא PERFORMANCE. לאחר הOC, רואים ירידה בביצועים, והתוצאה באותם SETTINGS היא כ5400. שיניתי את הRobust Graphics Booster לFAST ולהכי מהיר TURBO, לא שינה דבר. מה עוד כדאי לנסות לשנות כדי לבטל את הירידה בביצועים של כרטיס המסך?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! היום הגיע לי הקיט האוניברסלי של הקירורים של Scythe והרכבתי על המחשב שלי את הנינגה פלוס הנה תמונות מההרכבה: מצטער על האיכות התמונות צולמו בפלאפון! עכשיו השאלה שלי היא לגבי הטמפ' לפי הצילום הזה מהביוס לא נראה לי הגיוני שהמעבד יותר קר מהאויר שבמארז! האם יכול להיות שהמעבד על 23 מעלות כשהאויר סביבו על 34? המעבד בלי OC!(מה אתם אומרים שווה להתחיל OC??) המארז היה פתוח בשעת הבדיקה ושנגעתי בקירור הוא היה ממש קר ויש עליו מאוורר 120mm המקורי של הנינג'ה! קיבלתי עם הקיט ספייסר שיושב בין במעבד ובסיס של הקירור רציתי לדעת אם זה מוריד מהביצועים בצורה רצינית כי הייתי חייב לשים אותו בגלל שהברזל שתופס את הנינג'ה לחץ על המייצבים של המתח שנמצאים מהביב לתושבת והקיר…
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לקנות דרמל ואני לא יודע מאיפה. איזה חנויות ברשת מוכרות את זה ושולחות לישראל? יש חנות בישראל שמוכרת את זה?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מבקש הדרכה קטנה העשיית OC לזיכרונות... למה בדיוק עושים OC - לתדר של הזיכרון או לתיזמונים שלו? אשמח להבהרות בנושא
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
במחשב שיש לי ישנו I3 530 מומהר ל 3.652 GHZ (ע"י מכפיל בלבד - ללא קביעת מתחים ) שיושב על לוח PJ של איטל שעובד מצויין כולל כל בדיקות היציבות, הבעיה החלה כשהחלפתי ל GTX460 1GB מומהר - הכל עובד מעולה וחלק רק שמאז במאמץ מלא לאורך זמן למשל ב B:BC2 החום של ה CPU עולה ומגיע גם מעבר למותר (כתוב 72C) ומגיע גם ל 76-77 ושמתי לב למהירות המאוורר שעולה לאט מדי ו"מפגרת " לגמרי אחרי המאמץ והחום... כשהחום מתקרב ל 70 רק אז נראה שהמאוורר מתחיל לעבוד בסלד גבוהה יותר ולפעמים רק אחרי שהמעבד עובר את ה 75 הטמפ מתחילה להתייצב ואף יורד לאיטה ל 71-72... הקירור הגרוע (שיוחלף בעתיד ..) שיש לי זה ה ALPINE 11 AC .. ניסתי להתקין ולהפעיל תוכנות כמו ה SPEEDFAN שמאפשרות קביעת פרופיל מאווררים לפי פרמטרים של …
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מעבד: AMD Phenom 2 X4 965 3.4Ghz Quad Core AM3 Black Edition BOX הזמנתי את הקירור הזה: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 775/156/1136 AMD CPU Cooler http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=103 ואמרו לי שעדיף לי לקחת את הקירור הזה שהוא עכשיו במבצע (99 במקום 200): ThermalTake DuOrb CL-P0464 CPU Fan http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=1708 שווה לי ? מה ההבדל ? זה ישפיע על ה OC ?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
או קי, עד עכשיו: crystal orb as 3 antec cyclon blower בצד 92 m"m הכרטיס הוא hercules ti-500... יש עוד רעיונות?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חשבתי על מאוור רצחני לקירור, המוד הולך ככה. דבר ראשון אנשים, הרעש, למי שלא אכפת מהרעש זה המאוור בשבילו. מי שיודע, בכל פן (זה של השיער) יש מאוור שמעיף אויר בצורה מאיימת, פשוט מאוורר חזק מאוד!. בצורה שלו, המאוור הזה מאורך, ויש לי חיבור של 12V אם אני זוכר טוב. אז בניתי לי מן תושבת כזאתי למאוור, שתתאים לי לצלעות קירור (הסטוק של אינטל) ואת המאוור חיברתי עם ממיר מתח אל החשמל של הבית, של ה220V, שממיר את המתח בדיוק למאוור. בקיצר, יש לי עכשיו מעבד פנטיום 4 2.400 שעובד ברעש של מטוס סילון, אבל על טמפרטורה של 16מעלות במנוחה וכ25 במאמץ. בקרוב תמונה של המערכת הזאתי. * איפה שרשום CPU FAN, זה השתמשתי במאוורר של המעבד כדי לקרר את הגוף, עשיתי מוד של חריץ PCI מאחד המדריכים פה באתר,…
-
- 25 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP מה אתם אומרים ? לשים זלמן או TT
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם, בקרוב אני עושה מודינג למארז שלי ומוסיף 2 מאוררים. יש לי אפשרות לשני מאוררי 80 מ"מ או אחד 120 מ"מ או שניהם 120 מ"מ. ואני צריך לדעת גם איזה סוגים. חובה שהמאוררים יבואו עם גריל, ורצוי שהם יהיו עם לדים כולשהם. אז אני צריך שתמליצו לי על 2 מאוררים, הגודל והסוג לשיקולכם, רק שיהיו עם גרילים ורצוי עם לדים. המחיר - אממ... שיהיה בערך 50-70 ש"ח למאורר. אבל לא כל כך חשוב.. אין כל כך הבדל במחיר בין המאוררים אני חושב.. תודה לעוזרים!! :-*
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, אחרי ששמחתי לגלות שלא נמחק לי פה היוזר, רציתי להתייעץ לגבי הטמפרטורת עבודה של המעבד שלי. Pentium D 920 2.8 ghz כן הוא ישן מאוד.. בזמן מנוחה הוא מגיע ל88 מעלות. המאוורר שלי הוא של זלמן CNPS7500-AlCu LED ועדיין המצב בקנטים. באתר של אינטל רשום שהטמפ' עבודה המקסימלית שלו היא בערך 64-68 מעלות. מישהו מכיר את התופעה? אני משוגע שנתתי לו לעבוד ככה כל השנים? הכל בסדר ואני סתם מפחד?..
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
OK לאחר ששמעתי על הבעיה של יותמו, וMB אמר לי ללכת על CORSAIR V2.0 או צ'יפים של מיקרון, יש לי כמה שאלות: מי OCקר יותר טוב? ה2.0 או ה1.8, עם האפוקס 4G4A+? על איזה זכרונות כדאי לי ללכת, והאם אני יכול לחוות בעיות OC עם MUSHKINPC2700? עוד שאלה: על מנת לאפשר תמיכה של הלוח בזכרונות, כל מה שאני צריך לעשות זה להעלות את הFSB ל133, ואז אני מקבל גם OC למעבד? אנא השיבו בפירוט,תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא מזמן נדפק לי הארד דיסק וקיבלתי בגדר האחריות(אם טיפה תוספת כי הקודם היה 20 גיגה) Seagate Baracuda 40GB 7200RPM אתמול אחרי שהמחשב היה פתוח מהבוקר עד הערב פתחתי את המארז (לעשות איזה סדר בחוטים) נגעתי בהארד דיסק וצעקתי .... איזה חום זה היה !!!!!!!!! יש לי 4 מאווררים (לא כולל ספק והיטסינק) 1 מתחת להארד דיסק מכניס 1 בין הלוח להארד דיסק שוכב (יש חור למטה) הוא מכניס אוויר ודוחף את האוויר החם למעלה 1 על הדלת מול הלוח והכרטיס מסך מכנס 1 מתחת לספק מוציא אוויר + הספק שמוציא אוויר וההארד דיסק עדין חם אני לא יכול להגיד לכם את המעלות ... כי החיישנים שלי הלכו ... מה לעשות איך לתקן את הבעיה ?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפי הכתבה הבנתי שלא תמיד אני אוכל לעבוד בדואל צ'אנל. מה צריכים להיות המספרים בסוף הכתובת במודול כדי שאני אוכל? זוגי ואי זוגי? עוקבים? משהו? תודה רבה. נ.ב. עוד שאלה שרציתי לשאול זו האם BIGTYPHOON מכסה גם את הזיכרונות, או שצריך לקחת עוד מאוורר עליהם?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תקדישו דקה בשביל לקרוא את זה . קניתי את הכרטיס הזה (לצערי) ורציתי להתחיל לקרר אותו כי נראה לי שכל הבעיות שלו נובאות מחימום .... אז ככה... יש לי שני היטסינקים ומאוררים של 40 ממ עליהם של מעבדים ישנים של 486 ... אז היתי רוצה לשים אחד מן ההיטסינקים ואחד מן המאוררים של המעבד הישן במקום ההיטסינק ומאורר המקורי של הכרטיס אבל בגלל שאני מפחד לעבד את האחריות ולהרס את השבב הגרפי אני לא חושב שאני הולך לעשות זאת אבל בכל זאת היתי מנסה לעשות זאת אם משהו היה מסביר לי איך/איפה/בכמה אפשר לקנות דבק טרמי ... אבל מה שאני יכול לעשות על בטוח זה להחליף מאורר להיטסינק המקורי של הכרטיס אבל השאלה היא האם כדאי לשים מאורר של 486 על ההיטסינק במקום המאורר המקורי של ATI ? ומה שאני מתכנן לעשות בטוח זה…
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי שני כרטיסי מסך X1900XT-X עיניין אותי לדעת אם הם נחשבים לטובים ב OC ?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם intel h61 והמעלות שלו עומדות על 77 מעלות קבוע רציתי לדעת אם זה תקין או שזה גבוה מידי תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-


