אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תסתכלו בחתימה...את המחשב אני אמור לקבל מחר או ביום ראשון/שני מקסימום. תודה מראש, ניר. (:
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי כרטיסי רשת הפעלתי את האשף אבל כלום אני מתחבר למחשב השני אבל לא יכול להשתמש באינטרנט שלו ולא להחליף קבצים למה????
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
? האם האם המאוור שברשותי מספיק לאוברקלוק? (CoolerMaster Ultra Vortex HSF) סקוט478
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, כיצד אפשר לפתוח את חיישן הטמפ? (הכרטיס הוא מתוצרת Club3D ולא מצאתי חיישן עד עכשיו אבל שמעתי שיש כזה). תודה מראש, עמית [attachment deleted by admin]
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ברצוני לעשות אוברקלוקיג למחשב שיש הוא יותר נכון למעבד אני חדש בתחום הזה למישהו אולי יש עצות איך לעשות את זה ומכיר כל מיני דברים כאלה אני נורא השמח לקבל את עזרתכם . בתודה -Cyber-Tek-
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי קירור גז ואני רציתי לדעת אם זה טוב או שזה סתם משהו, ואם זה מספיק למחשב כזה - Gigabyte GA-EP45-DS5 Intel Core 2 Quad Q9550 Box Westren Digital WD5000AAKS 3.5" 500GB SATA2 16MB G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 1066Mhz Sapphire ATI Radeon HD4890 1024MB DDR5 PCIe CrossFireX Asus DRW-24B1ST X24 SATA DVD1 ואיזה קירור גז של gigabyte .... עוד שאלה : זה הנתונים של הטמפרטורות שלי, איך זה ? מעבד: 51 מעלות. כרטיס מסך: 68 מעלות. דיסק קשיח: 48 מעלות. קיצר אני מדבר תכלס, אם אני רוצה שכל המחשב שלי יהיה קר אני מוסיף collermaster V8 , ומוסיף2 מאוורים (עכשיו יש לי 1) זה יקרר לי את כל המחשב ?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום....אני חדש פה בפורום והסתובבתי בין הדיונים בשביל ללמוד קצת (לא שעזר...). לאחרונה קניתי מחשב חדש שלפי דעתי הוא דיי טוב (תנו דעתכם): Pentium 4 3.0 GHZ HT 800FSB 1 MB Gigabyte Ga-8ipe-1000 pro G Geil pc 3200 400MHZ 512 dual ddr 2*256 PowerColor Radeon 9600XT 256 MB DDR WD 120 GB S-ATA 7200 RPM 8 MB CACHE ומארז של compucase דגם 6919 (ענק, מאוד מאוורר)..... אם תוכלו לומר לי אם המפרט של המחשב טוב או שיש מקום לשיפור... לפי התוכנה everest הטמפ' שלי הן ככה: מעבד- 38 במנוחה עד 45 במאמץ... לוח- 25 מעלות כרטיס מסך- 26 במנוחה עד 32-33 במאמץ... כונן קשיח- 33 מעלות... עכשיו רציתי לדעת אם הטמפ' הם נורמליות ואם אפשר לעשות איתן oc למעבד או לכרטיס מסך... ואם אפשר הסברים לגביי oc, תוכנו…
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המחשב שלי קצת רועש (נמצא בחדר שינה)ואני מחפש להשתיק אותו מעט,ראיתי בזיגזג קיט להשתקה ב22 ש"ח http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174&products_id=5009 האם זה שווה את ההשקעה ל2-3 מאווררים? או שמדובר במשהו מיותר שלא יתרום כלום?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
כרגע אני על 3.7 יציב עם מתח של 1.4 במאמץ מגיע לי מקסימום ל 54-55 עכשיו אני רוצה לעלות ל 4GHZ המעלות במאמץ יגיעו עד ל 65-67 ו AMD אומרת ש 62 מקסימום אז מה אתם אומרים זה קריטי ?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן! פעם אחת ולתמיד... תמליצו לי בבקשה על מאוורר + היטסינק... חשוב: שקט - יחסית, וחזק (ספיקת אוויר טובה) הכל חוץ מוולקנו 12.... תודה!
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי.. ברשותי ספק כח של HEC 300W . אני משתמש בתוכנה EVEREST . מישהו יכול לכוון אותי ולהראות לי איפה בודקים כמה כח נמצא בדיוק בשימוש ע"י המחשב כולו ? (אם בכלל אפשר - הכוונה היא, האם אפשר לבדוק כמה W בשימוש ?) .. תודה
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המעבד היה במתח של 1.6 הגיע ל56 מעלות ובמנוחה 40-42 עכשיו הורדתי ל1.575 וזה במאמץ 54 אבל עדין זה גבוה גם לפני שעשיתי אוברקלוק היה מעלות גבוהות יחסית ויש לי ספארק 7, לא אני שמתי תסינק אלא pch כך שאני לא יודע אם זה מחובר טוב או המשחה מרוחה טוב ויש לי xaser 3 שהסירקולציה שם די טובה למרות שהמאוררים שם לא הכי חזקים כך שאני לא יודע למה זה כזה גבוה אני חושב בגלל הסינק אבל אין לי מושג איך לבדוק... מה דעתכם?
-
- 31 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מעבד fx-8350 של AMD ותהיתי האם H100i יכול לעבוד (ולעבוד טוב) עם המעבד הנ"ל הבנתי שניתן לחבר את הקירור על תושבת +am3 כמו שלי, רק לא הבנתי האם המתאם מגיע כבר בקופסא או שצריך לרכוש בנפרד מישהו התנסה בהרכבת קירור זה על תושבת +am3 ? שאלה נוספת, האם ניתן לחבר את הרדיאטור של ה-h100i בחלק הקדמי של מארז ה-R4 שברשותי? תודה לעונים
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך אפשר לעשות OC שלא דרך הדרייברים המקורים בתוכנה ושהם כן ישמרו ולא כשאני עושה ריסאט אז הכל יעלם. עד היום מצאתי רק בדרייברים של אומגה ובדרייברים המקורים בתוכנה את האפשרויות ל OC אבל שתיהם יצאו ממש על הפנים. בתוכנה של הדרייברי (וגם בגרסאות העדכניות ביותר) פשוט שעושים ריסאט אז זה נימחק וגם התוכנה מאוד מאוד כבדה. באומגה סקריפט הדרייבר עצמו ממש על הפנים המשחקים עובדים לי רע מאוד (מבחינת מראה וביצועים ביחס לדרייבר המקורי) וגם פה יש את הבעיה של ה OC כשעושים ריסאט אז זה נימחק. ואם אפשר גם אפשרות לדעת טמפרטורות של הכרטיס.
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
is 60c is a normal temp ?i have a themaltake 6cu+ on it and 3 fans in my full tower case.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום , לא מזמן קניתי 4870X2 מארה''ב של Sapphire... הכרטיס מסך קורס בגלל בעיות חום (אני מעריך שמדובר בסירקולציה לא מתאימה במארז.. בכל אופן שהעמדתי עליו את הקירור של הכרטיס מסך הקודם שלי (Twin Turbo) הוא הפסיק לקרוס.. מה שגרם לי להבין שמדובר כנראה בבעיית טמפרטורות.. לכן אני רוצה לרכוש קירור לכרטיס מסך החדש.. איזה קירור כדאי לי לרכוש? והאם אי אפשר לעשות כלום עם הTWIN TURBO הקיים שלי ? (יש לי 2 כאלה... חבל שהם ישבו סתם בארון..) תודה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם p5qpl-am עם מעבד Q9400 עם קירור alpine pro 7 ac ניקיתי את המשחה הטרמית הישנה ושמתי שכבה יפה של משחה חדשה.. אבל משום מה הוא מציג לי 50 מעלות במנוחה איך שאני מעלה את המחשב... אין אבק הכל נקי שם. כדאי לי לקנות קירור חדש או שיש פתרון והקירור שלי טוב..? יכול להיות בגלל שהמארז שלי פשוט?(יש לי את המארז המעפן הרגיל של אייבורי הבינוני) ---- חוץ מזה יש לי כרטיס מסך שגם מגיע לטמפרטורה משוגעת של 60 מעלות איך שאני מעלה את המחשב וגם איתו אותו סיפור ניקיתי את האבק החלפתי משחה ולא השתנה . מה אוכל לעשות כדי לשפר את הקירור במחשב שלי?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ברשותי מחשב מבוסס AMD שנקנה לפני כחודש. רכשתי שני מאווררים של 120MM מהאינטרנט ואלו צריכים להגיע השבוע! השאלה איפה ואיך להתקין אותם? המארז שברשותי הוא: Antec Two hundred V2 http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjM2NA== ניתן לראות את מדריך המארז כאן: http://www.antec.com/pdf/manuals/Two%20Hundred%20V2%20Manual_EN.pdf כפי שניתן לראות, המארז מגיע עם שני מאווררים של 14 ו- 12 ס"מ כך שהם יונקים אוויר מתוך המארז החוצה (פולטים). כמו כן למארז מסנן אבק קדמי אותו ניתן לשטוף במים. לאחר חודש של שימוש יום יומי במחשב, פתחתי אותו וראיתי שהוא צבר כמות נכבדת של אבל ובעיקר על גבי כ.המסך! כמו שרואים בתמונה של המארז, המארז כולו אטום בפני אבק ובפרט בחלקו הקדמי בו יש את מסנן האבק, אבל…
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משום מה אני לא רואה את ההודעה הקודמת שכתבתי.. פעם ראשונה שאני עושה OC ראיתי לפי איזה מדריך ביוטיוב.. קראתי גם פה את המדריך אבל לא הצלחתי לתרגם אותו לעבודה בביוס המפרט שלי: Intel Core 2 Quad Processor Q8200 2.33GHZ 1333MHZ 4MB ASUS P5Q Freezer 7 Pro G.Skill DDR2 4096MB 900MHZ Dual Channel 4GBPI CL4-4-4-12 BLACK EDITION לא הצלחתי לעשות רטיו 9 יש לי שם רק 6 ו7 אז אלתרתי.. זה טוב? לכמה אפשר להגיע עם המפרט שלי? תודה!. [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום מתלבט בין כמה אופציות, ואני לא יודע אם ההוצאה כדאית. פחות מעניין אותי רעש (במפתיע) ויותר ביצועים מתלבט בין כמה סוגים בהבדל מחיר משמעותי Deepcool GAMMAXX400 Coolermaster hyper 212 evo 2 Noctua NH-U12S SE-AM4 CPU Cooler Special Edition for AM4 מנסה להבין אם יש הבדל ושווה לקנות יקר יותר או שזה סתם מיותר
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
-
הי חברים. רכשתי את המוצר הנ"ל: https://www.amazon.com/gp/product/B07CRGC899/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?tag=slickdeals&ascsubtag=249498d02bb211eaa379d265bfc591920INT&ie=UTF8&psc=1 מצוין שיש תמיכה ב AM4 אבל לא מוצא בערכה את המתאם הנ"ל. לצערי המוצר לא קיים משום מה באתר יצרן וכל הסרטוני הרכבה שלו שמצאתי מתאימים למעבדי אינטל. רעיון למישהו?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך לקנות מאוורר חדש למעבד שלי, איזה מהמאווררים הבאים הכי טוב, תתייחסו לעוצמה וליכולת של כל מאוורר להביא למצב בוא המעבד בטמ"פ הכי נמוכה ועוד דבר לא פחות חשוב זה הרעש, המאוורר חייב להיות שקט במיוחד ואם הוא לא אז הוא לא שווה בשבילי ( סדרו לי לפי סדר של בכי טוב להכי פחות ): :s05: 1. Scythe Ninja. 3. Thermaltake BigTyphoon Cpu Cooler CL-P0114 3. Thermaltake Tower112 Cpu Cooler CL-P0024 4. Thermaltake BeeTle Cpu Cooler CL-P0086 5. Thermaltake SonicTower Cpu Cooler CL-P0071 6. Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan * אל תשכחו לסדר את כולם לפי סדר * מי שצריך לדעת יש לי מעבד INTEL P4 3.0 טוב אז אני מחכה לתשובה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לוח אם GB 770ud3
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


