אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי מלא שיטות להגיע ל 4Ghz . ניסיתי 200X20 במתח של 1.275 - אבל המעבד מאוד מתחמם לי... עכשיו ניסיתי משהו שונה- מכנסתי מהירות של 158Mhz לבאס - והפעלתי את הטורבו בוסט וכל ה"טכנולוגיה" של המעבד... מה שזה נותן לי זה שהוא נכנס למכפלה של X26 - שזה יוצא ממש יפה.. שימו לב לתמונה מ CPUZ ותגידו לי מה דעתכם... דרך אגב הטמפ' במנוחה היא סביב 50מעלות ... ובמאמץ מלא אני מגיע ל92מעלות... אולי זה הזמן לשדרג את הקירור הבופאלו שלי ? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Cpu: Intel E4300 C2D 1.8@2.88Ghz (FSB360X8) CpuCooler:AC Freezer 7 Pro M.B:Gigabyte 965p-s3 (FSB200@360) Memory:SuperTalent 2048 DDRII 667Mhz CL5 (667Mhz@720MhzCL5) VideoCard: BFG 8800GTS 320MB OC Edition Core 540@602, Mem 792@830 case: Compucase 6A19+Enermax 400W Liberty HD:160GB WD SataII 8MB DVDRW:NEC 3550+- 3DMark06: 9461 SM2 Score:4230,SM3 Score:4176,CPU Score:2420) SuperPI: 20 Sec Temps: coreTEMP:Idle:~35 Load:(2XOrthos):~55 Graphic CARD: IDLE ~60, HEAVY Load ~75 אז ככה. : בהתחלה נורא התאכזבתי מהמערכת- נתקלתי בחומה כשניסיתי לעבור 300FSB . התכנון היה להגיע ל333X9 מה שנותן לי 3GHZ . לא משנה כמה שיחקתי עם מתחים וכמה הגדרות שיניתי בביוס (כולל עדכון …
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כתבה:כנראה קירור אוויר ל-CPU הכי טוב שאפשר לקנות היום.(בארצות הברית) http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/thermalright-ultra120ex.html
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש קירור טוב ולא יקר מדי למעבד Intel Core i7-7700 Desktop Processor 8M Cache, up to 4.20GHz 7th Generation אשמח לקבל המלצה לקירור טוב שיעשה את העבודה. המחשב ישמש לתוכנות כבדות ומשחקים כבדים. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אותו פאן באס כבר מספר חודשים טובים אצלי בקדמת המארז... היום הוספתי לד צהוב חזק לבקרת פעולה כללית, והוספתי לכל הלדים מסגרת קליפ שחורה - שימו לב בתמונות הבאות. אשמח לתגובות, אבנר.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם עד היום היה לי פריזר 7 פרו , 48 מנוחה 60 מאמץ רציתי לשפר את זה וקניתי את הנינג'ה , ומה שמוזר הטמפרטורות על הפנים 48 מנוחה , מאמץ מגיע גם ל 70 מרחתי משחה של זלמן , לפני ששמתי את הקירור , אפילו החלפתי את המאוורר שמגיע איתו למאוורר SCYTHE SFLEX 1600RPM 63 CFM ועדיין טמפרטורות רעות מאוד הרבה פחות טוב מהפריזר 50 מנוחה +- מאמץ מגיע ל 70 גם מה המלצתכם? תודה
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כנסו תראו תתמונות הגעתי ל 3.3 רציתי לדעת מה תוקע אותי כדי להגיע ליותר הזיכרון או הלוח כי יש לי אופציות להחליף את שניהם או אחד מהם תזיכרון ל OCZ 512X2 דואל גירסת פלטניום אלו של ה 900 שקל רציתי שתראו ותגידו לי אם ה יחס טוב 3:4 והמהירות של הזיכרון.. בלה בלה תגידו לי מה אפשר לשנות ולסדר כדי לעשות OC מטון יותר ואם בכלל כדי לעשות :] ורציתי לדעת איך משנים את המחלק.. ולכמה לשנות אולי מתחים?... כי אני לא בקיע בנושא הזה כלכך ולא רוצה לטעות ולחשוב שאני יודע אלו הפרטים מ CPUZ Name Intel Pentium 4 630 Code Name Prescott Specification Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz Family / Model / Stepping F 4 3 Package LGA775 Technology 90 nm Supported Instructions Sets MMX,…
-
- 26 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי מארז חדש antec p182 שהוא מארז מדהים כשלעצמו שקט ובעל מערכת קירור טובה. הבעייה שמאוורר ה cpu הישן שלי רועש מאוד (למרות שבמארז החדש שומעים אותו פחות) וכנראה גם לא אפקטיבי במיוחד היות שעל כל דבר קטן אני שומע אותו נכנס ל over gear למשל בפתיחת דף אקספלורר אני שומע אותו מתחרפן לחלוטין כאילו הטמ"פ שם היא לפחות זו של מגמה לוהטת. לא עשיתי עדיין מחקר בעניין ולכן אני לא מגביל את עצמי במחיר עדיין, ובקיצור: אני מחפש מאוורר CPU חזק ושקט של חברה ידועה ומוכרת, כל המלצה תתקבל בברכה.[br]פורסם בתאריך: 15.09.2008 בשעה 14:27:06 אהה וכמובן לא ציינתי מתאים ל motherboard של intel
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה כעיקרון לעשות קירור שיאפשר לי אוברלוקינג נירחב במיפרט amd 3000+ 939 asus a8n sli 256X2 generic asus en6600GT pci אני רוצה קירור שהמטרה שלו זה אוברקלוקינג אבל גם אפ אפשר במחיר נוח גם שיהיה שקט.... יש לי תקציב עד 500 שח מה אתם אומרים על המערכת הזאת http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1053&products_id=7818 כעיקרון אני חושב שאם אני ייקח מערכת מים אחכ אני אוכל להוסיף בלוק לכרטיס מסך וגם לגשר של הלוח אם ולכן שבסופו של דבר יההי יותר זול מערכת מים..... (עד 500 שקל זה רק קירור למעבד אבל אם יש לכם משהו ככה 850-900 לכל החלקים אתם גם יכולים לצרף.....) שאלה אחרונה זה ייצא יותר משתלם מאשר לקנות קירור למעבד לחוד ולכרטיס מסך לחוד??? תודה רבה לעוזרים
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לקראת רכישת קירור נוזלי למחשב ורציתי להתייעץ עם חברי הפורום . השימוש הוא לא על גבי 5-10 שעות ברצף , יותר לכיוון 3 שעות יומיות במצטבר (אבל שילכו ויגדלו) נמצא בחדר גדול הפונה אל הכביש ולכן רמת האבק בו היא מטורפת ! עד כמה שזה משפיע (אם בכלל) יש לציין שהמחשב הוא חדש ! מעבד I5 6600 לוח אם של גיגבייט B-150M-K ספק COOLER MASTER 500W חשוב שיהיה שקט ! טווח מחירים ... 300-400 אך לא יותר . שלא ידרוש שינוי דרסטי ! אלא לקיחה עבור התקנה נטו ! וזהו .. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי ! תודה לכולם על התגובות החמות וההתעניינות הרבה, לאחר בקשות רבות אני מפרסם קצת בדיקות יציבות עם המערכת. על 600 לא ניתן להיכנס לwindows אבל זוהי רק פונקציה של חום, כלומר, אם הייתי נותן למעבד טמפ' נמוכה יותר (אפילו בקצת) זה היה יציב, התמונות שאני מפרסם הם על 558/124 (86%oc) אבל אני משוכנע שבטמפ' הנוכחית של המעבד ניתן לייצב אותו איפה שהוא קרוב יותר ל600... להנאתכם :
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול הרכבתי את המחשב החדש שלי, את המחשב הרכבתי ממעבד I7 930 + טריפל צ'אנל DDR3 1600. הקירור שאותו שמתי על המעבד הוא - Arctic Cooling Freezer XTREME לפי ביקורות שקראתי הוא לא מדהים בביצועים (קניתי אותו כי הוא היה זול, וכי אני לא מתכנן אוברקלוק). הקירור הגיע עם משחה טרמית MX2, שאמורה להיות מאוד איכותית את קריאת הטמפ' אני עושה באמצעות EVEREST, התוכנה נותנת לי 5 קריאות שונות של המעבד, קריאה אחת למעבד עצמו ועוד 4 קריאות לכל אחת מהליבות. הקריאה של המעבד עצמו בתחום הסביר, מדובר על מקסימות 58 מעלות במאמץ מלא של חצי שעה. אך הקריאה של שאר הליבות לא משהו בכלל, הליבות יכולות להגיע ל78 מעלות במאמץ. רציתי לדעת אם זה תקין ? יכול להיות שמה שחשוב זאת הקריאה הכוללת…
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם. לפני שלושה חודשים קניתי את המחשב החדש שלי שנמצא פה בצד, ומהרגע הראשון שהדלקתי אותו, התאכזבתי. לא התאכזבתי מהביצועים, אלא מהרעש... כשהדלקתי את המחשב זה נשמע כאילו התנעתי מכסחת דשא קטנה... חיפשתי במחשב שלי מאיפה הרעש, וגילתי שכמעט כולו מגיע מהכרטיס מסך, וכשמכבים את המאוורר שלו, כמעט ולא שומעים את המחשב... לא רק זה, שגם במהלך משחקים כבדים, הכרטיס הגיע לכ-95 מעלות (!), עד ששמתי על גב הכרטיס מסך מאוורר 120mm שהיה לי במארז, וככה הטמפרטורה במאמץ הגיעה "רק" ל-85 מעלות... החלטתי שנמאס לי, כי אין לי כוח לפתוח את המארז בכל פעם שאני משחק בקרייסיס ולשמוע גם את הרעש הכל כך מעצבן הזה... לפעמים שמעתי את המחשב שלי מהמטבח... קניתי לי Accelero S1 של ארקטיק קולינג ואיתו…
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
לא עשיתי OC למרות שזו הייתה הכוונה שלי בקניית הכרטיס פשוט כי אין לי מספיק קירור ועוד מעט אני אקנה קירור לכרטיס ואתחיל להתעלל בו פשוט אני לא רוצה לאבד את האחריות כי אין לי כסף לכרטיס חדש היה לי לוח של אביט והוא הראה 62 מעלות ועכשיו יש לי לוח של גיגהבייט והוא מראה 64 מעלות (כל זה כמובן במנוחה ללא OC וולא הרצה של משחקים ) כמובן שהמאוור של הכרטיס עובד ...... תודה
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עד איזה באס הוא מגיע? יש מצב הוא מגיע ל500 בלי לשנות מתחים? איך עושים מחלקים לזיכרונות איזה אפשרויות חילוק יש 5:4 6:5? או שיש עוד אפשרויות או שבכלל גם אפשר 6:4 3:5? איך אני יודע איזה אפשרות חילוק אני יכול?
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הורדתי תוכנה בשםhardware sensors monitor ומשהו מוזר התוכנה לא מזהה את החיישן שנמצא על הלוח אם ומראה כאילו יש לי שני מעבדים איזה מהם זה הלוח אם!? ??? וגם יש לי שתי הארדיסקים שרק חיישן של אחד מהם התוכנה מזהה אם זה חשוב אז ההארדיסקים הם 1 wd 60 gb 7200 8mb buffer 2 seagate 40 gb 7200 יכול להיות שלאחד מהם אין חיישן טמפ'? תמונה שווה יותר מאלף מילים :
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום הוצאתי את המאוורר של הספק הישן שלי (לפנטיום 133) במטרה לשלב אותו במחשב הנוכחי שלי (פנטיום 3 550) , אבל אני לא יודע איך מחברים אותו למחשב. שמעתי שאפשר לחבר אותו או ללוח אם או לספק , נראה לי שלחבר אותו ללוח אם זה יותר קל . מישהו יודע איך לחבר אותו ללוח אם (או לספק)? אני רק יודע שמהמאוור יוצאים 2 חוטים , אחד חכול ואחד אדום , שניהם מתחברים בסוף למעין פלסטיק לבן עם 2 חורים . ומה זה אדמה? אמרו לי שהחוט האדום זה המתח אם אני לא טועה , והכחול זה אדמה , מה זאת אומרת ? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, רכשתי מחשב עם מעבד I7 2600K. אני מעוניין לקרר אותו כדי לבצע OC ברמה סבירה (לרמה של 4.5GHZ אם אפשרי) ראיתי דיל על מארז+מערכת קירור מים מובנת של TT הדגם הינו LE2000BWS לאחר קריאה עמוקה באינטרנט אני מבין שהמערכת הינה ישנה (ולכן המחיר שלה כה נמוך באופן יחסי) אני לא מתכנן להשתגע מעבר לזה ולהשקיע בקירור מים גם לכרטיס מסך כי אין לי צורך, לגבי הציפסט במידה וצריך גם כן אשמח לשמוע על כך. אני מבין דבר או שניים בטרמו דינמיקה לכן ניסיתי לחשוב בעצמי מה עלול להיות לא יעיל במערכת כזו אפילו אם היא ישנה, במידה והמערכת הנ"ל לדעתכם לא תספק לי קירור מספק לרמה סבירה (אגב רצוי שהמערכת קירור תיהיה שקטה יחסית כי המחשב בחדר השינה) אני מוכן להשקיע סכום נוסף (300-400 שח אפילו הזמנה מחול אם צרי…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכי טוב למחיר הזה?http://tms.co.il/product/4371 בשביל מעבד לעשות לו אוברקלוק. תודה
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי לכם, בשעה טובה קניתי מחשב חדש (מצ"ב מפרט מלא)... ורציתי לשאול כמה שאלות ..... א. מה הטמפרטורת עבודה ה"מומלץ" עבור מפרט כזה (Pentium D 930). ב. עם לוח האם באה תוכנת ניתור, והיא טוענת שהמאוורר לCPU רץ לאט מידי (544RPM), החום שנמדד ממנו הוא 45 מעלות... תקין ? ג. יש איזו תוכנה טובה לניתור *כל* המהירויות / פליטות החום כדי שאוכל לדעת מי/מה/מו ? ד. (נ.ב.) הכונן הקשיח מראה 50 מעלות צלסיוס, האם תקין ? נ.ב. 2 - למארז (למי שלא מכיר) יש שלושה מאוררים, אחד קדמי - יניקה, אחד אחורי פליטה, שניהם 120 ממ, ועוד אחד בדופן של 80 ממ (אני חושב שיניקה ) בתודה מראש, אלירן.
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום או מחר אני הולך לעשות חיתוך במארז בנתיים אני עושה מאורר 1 של 120 מלמעלה חלון של 25X25 ס"מ בדלת רציתי לעשות חור לייד הלוח אם אבל חוץ מחשמל לא נראה לי שמשהו יעבור שם .... כדאי לי לעשות חור למאורר 120 למטה? אני לא רוצה שהוא ישאב את כל האבק ישר לתוך המחשב .... יש לכם עוד הצעות איך להתעלל במארז ? ;D
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום יש לי P4 630 3.00 GHZ. הרגע כל המחשב עבר ניקוי מאבק. בדקתי את טמפ' המעבד, וגיליתי שהוא על 43 מע' במנוחה לפי החיישן של לוח האם! יש לציין שלפני חודש בערך המעבד עבד ב48 מע' ובזמן האחרון הוא עבד ב53. כמובן שכל המע' הן מע' במנוחה. המעבד על קירור סטוק ומשחת סטוק. טמפ' החדר אני מניח משהו כמו 28 מע'. איך זה יכול להיות? בדקתי בעוד כמה תוכנות, ובכולן המעבד לא עובד 45 מע'. אלה טמפ' של 630 עם BT. בקרוב תראו גם תוצאות במאמץ, אני עכשיו מוריד prime 95. תמונה :
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי שהמעבד שלי הגיע לטמפרטורה 105 צלסיוס.. ניקיתי אותו מאבק והחלפתי מאוורר.. זה המאוורר החדש: Arctic Cooling Freezer 7 Pro הוא עובד על פריאון שעובר בצלעות קירור.. עלה 180 שקל.. מה דעתכם עליו? ושאלה נוספת, אפילו אחרי שיש לי יחידת קירור חדשה והמחשב שלי נקי מאבק... הטמפרטורה שלו נעה סביב ה50 מעלות.. מה אני יכול לעשות כדי להוריד את הטמפרטורה?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-


