עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by OvOnoob,

    שלום לכולם , ברשותי כרטיס gts 450 של חברת gigabyte. הכרטיס הוא כרטיס בגרסת oc אך כשקניתי אותו לא שמתי לב שיש את גרסת הoc2 שהיא מהירה בכמה עשרות מגהרצים במהירות הcore והmemory. oc :833/1802 oc2:930/200 ניסיתי לעשות oc "בצורה המסורתית" אך לא הצלחתי להגיע למהירות של הoc2 ללא העלאת מתח הכרטיס היה קורס, הבעיה הייתה שהמתח היה נעול מהביוס ולא היתה לי אפשרות להעלות אותו עם שום תוכנה !! חקרתי קצת בנושא וראיתי שאפשר לערוך ביוס ולשדרג במדת הצורך. הכרטיס הוא כרטיס פרמי וההתעסקות עם המהירויות הייתה טיפלה טריקית בניגוד לכרטיסים שהם לא פרמי (התוכנה היא nibitor). מה שעשיתי, לקחתי את הביוס של הoc2 והעתקתי ממנו את כל הערכים של המהירויות והמתחים אל ביוס של כרטיס כמו שלי רק עם מתחים פתוחים.…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by IxSrPpTUq,

    שלומות D= אחרי שכבר וויתרתי על קירור גז, וגם על צ'יללר, החלטתי שאני רוצה ללכת על קירור מים... ישבתי לי על הכיסא וחיפשתי לעצמי איזה משו טוב באתר של dangerDen ולבסוף בניתי את זה: ***המערכת מבוססת על גודל צנרת של 1/2"*** בלוק למעבד: Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940 מחיר : 52.95$ http://www.dangerdenstore.com/product.php?productid=17 משאבה: Danger Den CSP-MAG 12 Volt Pump מחיר : 49.99$ http://www.dangerdenstore.com/product.php?productid=178 רדיאטור: Black Ice Pro III Radiator (3 מאוררי 120mm) מחיר : 44.99$ http://www.dangerdenstore.com/product.php?productid=163 מיכל מים: Danger Den Bay Reservoir High-Density Polyethylene מחיר : 17.95$ http://www.dangerdenstore.com/p…

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. השאלה בכותרת,זהו המארז שלי: מקווה שאפשר לראות,מה שמותקן אצלי כתוב במפרט שלי פירוט טמפרטורות(במצב מנוחה ללא OC):

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by emmanuel,

    שלום לכולם אובר קלוק 1 למעבד שלי 8400 9X400 זכרונות על 801 PCI E מקובע למאה. להלן תמונה של פריים 95 וטמפרטורות. קירור של SCYTHE NINGA PLUS מאורר על RPM מקסימלי של 1000. עכשיו השאלה היא האם הטמפ תקינות כמו כן אם אחליף מאורר למאורר שמגיע לRPM של 2000 יהיה לי הבדל משמעותי בטמפ? תודה לכולם מראש [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. היי קניתי מחשב חדש עם C2D E4300 ולוח אם 965P-S3 של GYGABYTE יש אפשרות לעשות אוברקלוקינג בלי להיכנס לכל המונחים האלה (שאני לא מבין אותם)? המערכת שלי: מעבד: C2D E4300 לוח אם: 965P-S3 זכרונות 1GB X2 667 MHz כ"מ: 8800GTS 320MB OC ספק כח: ENERMAX LIBERTY 400 מארז: GYGABYTE Tryton חיישנים של המחשב: (EVEREST) Temperatures: Motherboard 24 °C (75 °F) Aux 42 °C (108 °F) GPU 55 °C (131 °F) Cooling Fans: CPU 1507 RPM Chassis 6618 RPM Voltage Values: CPU Core 1.28 V +2.5 V 1.82 V +3.3 V 3.36 V +5 V 4.97 V +5 V Standby 5.13 V VBAT Battery 3.09 V אולי יש פה מישהו עם מערכת דומה שאני פשוט אוכל לשים הגדרות כמו שלו? (או שזה לא עובד ככה...) …

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. המפרט בקצרה: q8400 P5B Vanilla - vcore modded 4GB Mushkin redline xp2-8000 460gtx לאחרונה קניתי את ה460GTX - בשילוב עם ה-e6600@3.5 שהיה לי - להפתעתי(או לא להפתעתי) נתקלתי בbottleneck לא קטן. עמדו בפני שתי אופציות - הראשונה : לשדרג בערך ב2000 שקל לcorei5 לוח וזיכרונות חדשים. השניה: לנסות ולקחת q8400 ולראות כמה אני מצליח לשאוב ממנו (שעלה 600 שקל). בחרתי באופציה השניה (מתוך הנחה שאין זו בהכרח הנכונה) ויצאתי לדרך. להלן הOC הנוכחי(בלא מעט הקזות דם יש לציין): http://imageshack.us/photo/my-images/225/ocq8400.png/ שאלותי הן כאלה: האם יש טעם להמשיך? כמה תוספת ביצועים בפועל ייתןלי המשך הOC? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. טוב אז סיימתי בשעה טובה... בלוק של DD TDX (שעדיין לא מצאתי מדריך להתקין אותו על הלוח אבל נקווה שנעבור את שלב הנזילות קודם..) רדיאטור של פיאט אונו TT 120X2... מיכל נירוסטה.. אממ - משאבה 1200 ליטר מחנות דגים (ממתין ל 1000 ליטר AHEIM פשוט לא היה לי סבלנות!!!) ואממ... זהו - לשיפוטכם! [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by 1511,

    מה המעלות הכי נורמליות ל7VRXP כמובן שזה הלוח של gigabyte ללא OC

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Monstalicious,

    רציתי רק לדעת איך הלוח אם הזה בהשוואה ל Lanparty מבחינת יכלת האוברקלוק, יציבות, המתח שהוא נותן וכו... משום שהוא זול ממנו בדי הרבה, אבל גם נראה הרבה פחות צעצועי, אז איך הביצועים שלו בהשוואה ללאנפארטי? תודה לעוזרים

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by PHOENIX18,

    שלום לכולכם אני רוצה לקנות שולט מאווררים כדי שאוכל לשלוט במהירות של המאווררים במארז(במיוחד זה של המעבד שנוטה קצת לרעש גם שלא צריך) וגם כדי לקבל אינדיקציה על טמפרטורות אני מכיר בעיקר את המוצרים של חברת Scythe שאני מאוד אוהב ונתקלתי בעוד כמה של כל מיני חברות,אכתוב כאן רק את השמות 1)NZXT Sentry 2 Touch Screen Meter 2)Scythe KAZE MASTER ACE 3)Lian li 5.25 Fan Control- Thermometer TR-5B 4)CoolerMaster Aerogate I תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by redead,

    התושבת מבחינת הקירור היא כמו 775 או תושבת אחרת שכבר הייתה נתמכת? או בקיצור אם אני קונה אותו הוא בודאות יתאים לתושבת ולא משנה גם אם מדובר בפריט ישן שישב קצת זמן בחנות?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by oreinis,

    יש לי שתי מערבות קירור במים: א) zalman razeratior 1 v2 ב) thermaltake a quarius 3 אם אני עשים את שתיהן למעבד שלי הן יקררו אותו טוב? יש לי intel core i7 920 כלומר אני אוכל לעשות לו oc טוב?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. שלום, לאחר שניסיתי לבצע overclock למעבד המחשב לא עולה , בזמן ההדלקה אני רואה שהלוח נדלק והמאוורים מתחילים לפעול אך אחרי כמה שניות הכל נכבה שוב , וכך זה חוזר שוב ושוב עד שאני מכבה אתה הספק. יש לי על הלוח אם אופציה של CLR_CMOS , בעצם לאפס את הגדרות הביוס. זה 2 פינים שאני מג'מפר אותם והוא אמור להתאפס - אך זה לא קורה. למישהו יש נסיון עם זה ? איך לאפס אות הביוס ? הלכתי לפי ההגדרות של ה PDF של הלוח אם שלי gigabyte CLR_CMOS (Clearing CMOS Jumper) Use this jumper to clear the CMOS values (e.g. date information and BIOS configurations) and reset the CMOS values to factory defaults. To clear the CMOS values, place a jumper cap on the two pins to temporarily short the two pins or u…

  14. Started by ItayG,

    אהלן חברים, אשמח קבל עצה ממי שיודע למה מחשב נייד בן שבוע ימים, שמוגדר בחלונות 8 ובהגדרות סמסונג כמו שצריך - מרעיש מהמאוורר ברמה שמציקה באוזן. כלומר, המאוור "נח" לדקה ומרעיש 5 דקות ברמה שמפריעה בעבודה שקטה בספרייה למשל. אשמח לרעיונות, המלצות, הכוונות. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by The_Byter,

    מיכל + משאבה, פיתרון מעולה וסקסי. גופי קרור יפיפיים לזיכרונות של הכרטיס מסך. הבלוק של EK ל260 השני שלי. הכרטיס לפני. בלי המאווררים. מתפשט... ערום ! מוכן לבלוק. עבודת נמלים הפדים הטרמים האלה, לחתוך ולהניח - חתיכת עבודה. מורכב הRX360 של XSPC הסתבר ששני הכרטיסים לא יכולים לשבת בSLI במרחק חריץ אחד ביניהם, בגלל המחברים, אז נוצר אילוץ להזיז את הכרטיס התחתון לסלוט השלישי -האחרון- מול אותו סלוט יש bracket בודד... על הכרטיס יש bracket כפול... אז יד ימיני dhob187 עשה לנו bracket מתאים מהbracket-ים שהגיעו עם המארז - אחלה עבודה - תודו ! את המיכל המדהים הזה מצאתי בחיפושים ברשת אחרי פיתרון טוב למשהו קומפקטי+משאבה+מיכל, הדבר הזה כמעט מושלם ! הוא…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by גולדי,

    חשבתי על הקירור המושלם: מכניסים את כל המחשב לתוך תא הקפאה, מכוונים על מינוס מעלה אחת ולא צריך שום קירור נוסף. מה דעתכם?

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. הנה התוצאות שקיבלתי לאחר אוברקלוקינג למפרט שלי שמפורט בחלון מימין, אני צריך דעה, השוואה הערות משהו נמוך מוזר או דפוק? או אם זה בסדר.. יש מה לשפר אין מה לשפר תודה רבה..

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Arik.G,

    היה לי משעמם אז החלטתי לשחק טיפה עם הTEC שלי, בידדתי הכל הרכבתי את הבלוק מים ואז חשבתי למה שלא לנסות מים עם קרח. מחר אני יעלה את התמונות של ה CPU-Z מההרדיסק של המחשב ההוא, היתי חייב לכבות לפני הזמן כי לא בידדתי את הצד האחורי של הלוח ונהייתה שם ממש שלולית, היה יציב 28 דקות של OCCT. לא יודע על כמה מעלות היה המעבד, כל התוכנות מדידה הראו 15 מעלות, מתאר לעצמי שהיה הרבה פחות.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by yair_gobani,

    איך אני מחשב את הצריכה של המאווררים שלי ((אמפר)) :

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. יש לי בעייה במחשב, שכשיש עליו קצת עומס (כמעט הכל, אבל לא אינטרנט) אז הוא נתקע. זה יכול לקחת לו בין דקת לכמה שעות, אבל הוא נתקע... לפי מה שהבנתי, זה יכול להיות הכרטיס מסך שלי (שיכול להיות שהוא פגום) או שזאת בעייה באיורור. אם זאת בעייה באיורור, אז הייתי רוצה שתמליצו לי על דרך לארוורר את המחשב שלי (איזה סוג של איורור, אפילו אם זה אומר לקנות מארז חדש). יש לי WINDOWS XP, 256 RAM וAMD 1200 (אני לא זוכר פירוט מדוייק) והכרטיס מסך שלי הוא GeForce 2 100/200 MX 32MB.

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by RoyShefy,

    לא פרצתי אותו.... כי אני לא יודע איך! ואני עושה אובר קלוק! ויש תסמינים שזה עובד! נגיד שזה מתחמם אז אני מתחיל ליראות נקודות וצרות מוזרות על המסך..... זה אפשרי שמתקיים OC ללא פריצת ביוס?????? עזרההה זה ממש חשוב לי

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by arnoNz,

    איזה קירור לזיכרונות אתם ממליצים מה נחשב הכי יעיל ?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by AboveBeyond,

    שלום , ברשותי מחשב יחסית חדש בערך מאפריל intel core i5 750 קירור : thermaltake silent 1156 clp0552 ואם זה חשוב מארז sonata 3 וספק : seasonic s12ii-520 בזמן האחרון אני חושב שהמאוורר של המעבד עושה רעשים כאלה כאילו הוא מתאמץ כל כמה שניות במיוחד שאני גולש באינטרנט , שומע מוסיקה , עובר בין חלונות זה קרה בשבוע האחרון מה אפשר לבדוק/לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by KF,

    המחשב משום מה לסרב לשמור את נתוני האוברקלוק , צירפתי תמונות . כשהמערכת עולה הבאס נשאר אותו דבר. לעומת זאת כשאני נכנס לביוס הנתונים של האוברקלוק נשמרים. מה אני מפספס ? GA EP35 DS3R (לוח אם) E8400 4GB DDR 800MHZ

  25. Started by dadzik,

    יש לי את המעבד הזה בערך 3 שנים, יציב מאוד (שווה מאוד את המחיר עד היום), הריץ לי מלא דברים ללא בעיה. אך בזמן האחרון נוצרה בעיה, אותה אני מרגיש לרוב במשחקי FPS התחממות יתר של המעבד (והיא גם גורמת לי לדרופים ב-FPS במשחקים). באיידל המעבד עומד על 45C בזמן משחק הוא בין 78 ל-85! זה רע מאוד כמו שאפשר לראות, אני משתמש באותו המאוורר מאז שהמעבד נקנה (מאוורר הסטוק של AMD), ויכול להיות מצב שהמשחה תרמית שיש לי לא טובה? כי לא נדמה לי שהיא עוזרת בכלל בטמפרטורות. בכל מקרה אני צריך פתרון לעניין הזה (תתחשבו בכך שיש לי מארז Antec 200, כך שהוא לא מאוד רחב). חשבתי בכיוון של Noctua NH-L12, יש למישהו הצעות? אם צריך תמונות ודוגמאות אני אוכל להעלות. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים