עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by omrit,

    שלום, רציתי לשתף אתכם בOC ל 3000+ החדש שלי. כשקניתי אותו לא מצאתי שום נתונים על השבוע של המעבד שלי כיוון שהוא חדש. טוב אז עכשיו יש לפחות אחד במאגר... מעבד- A64 3000, סטאפינג: BW-E6 0535EPIW בכל מקרה ה CPU-Z לא מדייק והמעבד על 1.65V, אני כבר מפחד להעלות יותר.... עבר בדיקה ב SuperPi ו 8 שעות בפריים. 38 מעלות במנוחה, 51 בעומס. צ'יפסט על 54. נ.ב- לא שיניתי את המתח של הצ'יפסט, לפי מירב ידיעתי-זה לא משנה הרבה ב NF4... (תקנו אותי אם אני טועה :) [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by Offset,

    שלום, אני בעל מעבד Intel CORE2DUO E7500 שאמור לעבוד בתדר של 2.93GHZ, רשום 2.4GHZ. בכל מקרה הלוח אם שלי זה Gigabyte G31M-S2L וזיכרון DDR2 שני סטיקים של 2GB נראה לי. וכרטיס מסך AMD RADEON 6750. אני מעוניין אולי להעלות את המהירות של המעבד בכמה מאות MHZ ואפילו את הכרטיס מסך. לפני כמה ימים התקנתי את הקירור של Arctic Freezer Pro 7 Rev 2. האם אני יכול לעשות OC או לפחות להעלות את המעבד לתדר של 3 GHZ ואם כן אז איך כי אני לא מבין בזה ובחיים לא עשיתי OC. תודה מראש, עודד

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. איוורור למעבד + מאוורר 120MM עד 150 ש"ח לשניהם ביחד. כאשר הדרישה היא שקט מוחלט (עד כמה שהדבר אפשרי), יש חיה כזו? אני צריך את הנ"ל אבל המטרה היא שזה יהיה שקט במקסימום האפשרי אפילו על חשבון הביצועים! המחשב הוא ללא OC! יש מפרט מחשב. נ.ב. האם קירור פסיבי בתנאים הנ"ל הוא אופצייה? תודה רבה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by maphisto,

    טוב לאחר ההמהרה מגיע פרויקט נוסף : קירור מים . קבלתי מידידי הטוב פבל בלוק מים יפה של SWIFTECH ורדיאטור לקחתי משהו נחמד וחביב שאני יתן לכם תאור יותר טוב בעוד שבוע שאני יקבל אותו . עכשיו יש עוד שני דברים : 1. משאבה , ראיתי כמה תרדים על אנשים פה שקנו של אקוריום ורציתי לשאול אותם איך בסוף יצא להם (או אם משהו מכיר אופציה אחרת) 2. הצעות איך לסדר את הקרור לרדיאטור ? הרכיבים שיש לי 120 ממ *1 מאורר חזק ושקט 80ממ * 8 גם גנרי וגם לא 60-40 ממ *5 קטנים ונחמדים . מארז ציפטק לא הענק אלא ה- TOWER .

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. קניתי את ה CNPS7000A-AlCu של Zalman למי שרוצה לדעת הוא נקנה ב: מאה חמישים שקלים בלבד!!! בכל אופן רציתי לדעת את החוות הדעת שלכם וגם לדעת אם איתו בלבד אני יכול לעשות OC למעבד P4 2.8 HT שלי שבנוי על ה AsusP4P800D שלי. תודה

    • 30 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום לכולם, אז הגיע הזמן לשדרג את המחשב ולהחליף את השילוש: מעבד / לוח אם / זיכרון. כיוון שיחסית הרבה זמן לא התעדכנתי בכל נושא הקירור למעבד אז אני מבקש את המלצתכם. אז אני מבקש המלצה לקירור אוויר למעבד Intel(R) Xeon(R) Processor E5-2699 v4 לסוקט LGA2011-v3 . הייתי רוצה שהקירור: * ייתן מקסימום ביצועים לתקציב שלי. * שיהיה שקט. * קל יחסית להרכבה. היום הקירור שלי הוא scythe mugen 2 rev b אז קירור בגודל הזה אמור להיות סבבה במארז הנוכחי שלי. תודה מראש על העזרה, אלי.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  7. מאיזה גודל של פרויקט אפשר להכנס לגלרייה? תודה מראש.

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. אני רואה שיש הבדל קטן במחיר, אבל מה ההבדל מעבר לזה? http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3029 מול http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productID=4213

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by DF30,

    בניתי מחשב שמבוסס על : xp 1800 Epox 8k3a + Mushkin 256m ddr 3000 לאחר ההרכבה הכל עבד כמו שצריך עד לשלב התקנת הדריברים ואז הופיעה הודעת שגיאה חמורה והמחשב עשה restart. בדקתי בביוס ועל פי הנתון שלו, טמפ' המעבד נעה סביב 99 מעלות צלזיוס(לא טעות - 99 ! ! !) נראה לי שזה נתון מטורף! (המאוורר עם ההיטסינק שבאו עם המעבד די פשוטים - אבל עובדים) מה לעשות? ? ??#$@#% מה לבדוק? מה יכולה להיות הבעייה???? H E L P ! ! ! ! ! ??? ??? ??? ??? ??? דרור :smoke:

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. יש לי היטסינק קטן וכתום שהיה שייך לג'יפה 400MX, סתם היטסינק סטנדרטי ללא מאוורר. אני יכול לחתוך אותו ב 2 צורות, אחת תהווה קירור לגשר הדרומי, והשנייה למופסטים... מה עדיף?

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. הדלקתי היום בבוקר את המחשב, ומייד נכנסתי ל BIOS לראות את הטמפרטורה של המעבד. התוצאה הינה 64 מעלות ! טמפרטורת המארז 24 מעלות. נראה לי לא הגיוני שהמעבד מגיע לטמפרטורה כזו תוך 10 שניות ! מדובר ב אתלון 2500 עם מאוורר spire whisper rock 4. לוח גיגהבייט ga-7n400-l נקנה לפני יומיים מ PCH. מה דעתכם ? האם הסנסור דפוק ?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אני צריך מס' נגדים כדי להוריד מתח של 12V - 3V (בערך 10) בנוסף עוד לדים, וגם אני תיכננתי לקנות את SF2 אבל אני לא יודע איפה אני יכול לקנות אותו תעזרו לי...

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אני לא אפרט יותר מדי כי אני לא ממש עושה ביקורת אלא סיקור קצרצר עם תמונות לא בפוקוס החבילה המוצר הגיע בקופסאת קרטון גדולה ובתוכה היה - גוף קירור - 2 קליפסים לתפיסת מאורר 120 ס"מ - 2 מדבקות גומי למניעת זעזועים (רעשים) - משחה טרמית - מדבקה של ThermalRight - חוברת הוראות התקנה ההתקנה הייתה יחסית פשוטה, כל מה שההיתי צריך היה להכניס את 2 הקצוות ואז להפעיל קצת לחץ ולהדק את ה 2 הנותרים. לאחר חיבור הגוף, חיברתי את הקליפסים למאורר והדבקתי את הגומי למניעת זעזועים. אחרי הדבקת הגומי כל שהייתי צריך לעשות היה לחבר את המאורר ולהדק אותו בעזרת הקליפסים. סיכום קצר הגוף קירור הזה בהחלט גדול אך הוא יחסית קל. ההתקנה הייתה מאד נוחה וההוראות היו מפורטות ולא היו חסרים דב…

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Aviko,

    אני רוצה לקנות משאבה בכדי להכין איתה מערכת קירור מים, מצתאית אחת בחנות דגים שעושה 2000 ליטר בשעה, הבעיה זה שבעל החנות אמר שזה כעיקרון "פילטר" והוא קורא לזה ראש כוח, האם הרעיון זה משאבה טבולה??, תודה לעוזרים החביבים, אבי

  15. Started by Tzah22,

    שלום לכולם ברשותי המפרט הבא : Intel Core 2 Duo E8400 4.0GB Dual-Channel DDR2 ASUSTeK Computer INC. P5QL-EM 1024MB GeForce 9800 GT (Point of View) Ezcool 500w מארז Antec 902 ----------------------------------------------------------- אני מתכנן לקנות קירור למעבד לצורכי OC ושמעתי המון ביקורות טובות על הMUGEN 2 אני רק רוצה לדעת אם הקירור יכנס לי במארז. כי גם עכשיו הקירור סטוק כמעט ונוגע במאוורר העליון.. תמונה להמחשה : האם תהיה לי בעיה להתקין את הקירור MUGEN 2 במארז הזה? תודה מראש לכל העוזרים =)

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by BandiT,

    בדקתי בעזרת תוכנת SPEEDFAN Sandra וזה מראה לי משהו מוזר... יש חיישנן שמראה 70 מעלות...נראה לי שזה "קצת" הרבה... צריך עזרה. מה זה החיישן הזה? (חיישן של איזה רכיב?) איך אפשר לסדר את זה? זה הרכיבים של המחשב שלי Amd 64 3000+ S939 K8NF-9 (NF4, s939, PCi-E) GigaByte Adata 512Mb*2 DDR 400 PINE XFX Geforce 6600 256m W.D 160 Giga SATA 7200 RPM LG F700B Sony Cdrw 52*32*52 Compucase 6A21 With Hec 400 Watt Psu התמונה של SpeedFan ושל Sandra מצורפות.... [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by BeNzZy-BoY,

    טוב חברה אני רוצה לדעת אחת ולתמיד איך המארז הזה Simbadda Master I LU - Silver - 480W + WINDOW + NEON ? ? ? אני יודע שהספק כוח שלו הוא של ג'נרי וזה קקה אבל זה לא משנה מחליפים אותו.. השאלה שלי היא לכל השאר, איך הבפנים מבחינת מיקום המאווררים, איך העיצוב, הבנתי גם שהוא עשוי מפח שזה לא משהו.. הבעיה היא שחלק אומרים שהם דווקא ממש ממש מרוצים ממנו ושאין להם בעיה איתו, והשאר אומרים שהוא *רא ושהוא לא שווה תכסף בלה בלה בלה.. אז אחת ולתמיד אני רוצה לשמוע את הדעות של כולם !! הינה תמונה למי שלא יודע על איזה מארז מדובר שחור : כסוף :

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. (למעבד) <------------------------------- מפרט עם הקירור שיש לי (לא רוצה להשקיע באחד חדש)

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by d4rki,

    האם הטמפרטורות האלה בסדר לSTOCK FAN? בזמן שאני לא משחק? רק באינטרנט? מחר אני מביא H55 ורציתי לדעת אם הוא יחזיק עם המפרט והספק שלי והאם כדאי להשתמש בשני המאוררים שלו על הראדיאטור אחד מקדימה ואחד מאחורה כי יש לי כבר 3 שבאו עם המארז על המחשב. ועוד שאלה. למארז שלי יש אפשרות שליטה במאוררים? מומלץ לי לחבר הכל פשוט ללוח אם שיבחר לבד? או להשתמש בזה בחלק? נסו להדריך אותי כמה שיותר PC Specs •Case: Antec GX 505 with 3 120MM FanCoolers •CPU: Intel® Core i7-2700K CPU @ 3.50GHz-3.9GHz Turbo (8 CPUs) •Memory: Samsung 16GB [4x4] DDR3 1600Mhz •Video Card: Sapphire R9 280X Dual-X 3GB •Power Supply: CoolerMaster GX II 550W •Motherboard: Intel® Desktop Board DZ68BC •OS: Wind…

  20. Started by ag43,

    בעקבות דיון קודם: יש לי מערכת מבוססת I7 (מפרט בצד). הטמפרטורות בIDLE הן 45-50 ללא OC. אני מתכנן OC ורוצה לקנות קירור לשם כך אבל הבעיה היא שאין עדיין כמעט קירורים שמתאימים לI7 ובנוסף לכל יש לי את מארז הUBER CHAKRA שמגביל גובה של מאווררים (בגלל המאוורר שנמצא על הדלת). כרגע אני יודע בוודאות שBIG TYPHOON נכנס ו ARCTIC FREEZER EXTREME גם. המרווח לדעתי הוא כ13 ס"מ +\- למרות שמישהו בפורום טען שהנינגה 2 (15.2 ס"מ) נכנס. אשמח להמלצה לקירור טוב לתושבת הנ"ל שיכנס למארז זה. תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Tycoon,

    אז ככה לפני כחודש אני חושב לפני שעשיתי וולט מוד לכרטיס מסך 9800PRO הציון שלי עמד על 7022 נפתח כאן דיון על 3DMARK03 וציונים תוצאות וכאלה שבו אמרתי שהתוצאה שלי עומדת 7022 ושהמטרה שלי היא 7400 אני לא זוכר מי זה אבל נאמר לי שאני לא אצליח וש400 נקודות זה המון ושסיכויי קלושים אז הנה התוצאה כרגע 7498 (וזה לא הסוף רבותיי) מקום 10 בORB מקום 2 עם P4 לכרטיס הזה והיום אני אומר 7800 זה המטרה :jump: http://service.futuremark.com/compare?2k3=3577650 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Snowolf,

    היי יש לי AMD 2200+ יש לי מקרר ומאוורר על המעבד וגריז תרמי (artic silver 3) דרך הלוח אם אני רואה שהמעבד על 60 מעלות!! לא יודע למה כל כך גבוה.. לא שיניתי כלום.. didnt overclock Vcore-NORMAL מישהו יכול לומר לי למה? ואיך אני ייתקן את זה? דרך אגב לוח אם: Gigabyte G7VRXP for amd

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. היי! אני מחפש המלצה לאיזה מבין האפשרויות הבאות יהיה הכי יעיל ואיכותי (ורצוי גם שקט יחסית) עבור קירור המעבד שאני קונה בקרוב (על לוח Asus ROG x99 Strix Gaming): 1.Cooler Master 120V Plus 2.Arctic Cooling Liquid Freezer 120 3.ID-Cooling Icekimo 120mm 4.Corsair Hydro Series H60 5.Silverstone Tundra Series TD03-LITE 6.Antec Kuhler H2O 650 7.ID-Cooling Frostflow 120L CPU AIO 8.Deepcool Maelstrom 120T AIO 9.Deepcool Gamerstorm Captain 120 Water AIO תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. Started by onn_the_vy,

    המאוורר של הדוקטור מת.... (מי שלא יודע על מה מדובר.. -> http://www.hwzone.co.il/modding.php?file=hsf4 ) מה כדאי לקנות במקום שיהיה שקט, מקרר, ולא יעלה הרבה כסף...... (יש לי -400- בבנק...צבא מזדיין..) תודה :-)

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. הכרטיס מסך שלי הוא NVIDIA 9800GT והמאוורר שלו מקולקל, כל פעם שמדליקים את המחשב הוא לא מסתובב וצריך לתת לו דחיפה כדי שיעבוד, דבר שאין לי כוח לעשות כל פעם שאני רוצה להשתמש במחשב מבלי שיקפצו לי מיליון התראות על טמפ' הכרטיס מסך. לאחר שבדקתי באתר SKYPC מצאתי שני מאווררים שמתאימים לכרטיס שלי ואני רוצה שתגידו אם הם טובים ומצדיקים את המחיר שלהם ואם יש מקומות שמוכרים אותם יותר בזול? וכמובן מי מהם יותר טוב? arctic cooling accelero s1 rev.2 http://www.skypc.co.il/pl_product~AC-Accelero-S1REV2~18~0.htm arctic cooling twin turbo pro http://www.skypc.co.il/pl_product~AC-TwinTurboPRO~18~0.htm תענו בבקשה כי זה די דחוף, ממש אי אפשר להשתמש במחשב ככה! תודה לכולם

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים