עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by K0sTa,

    טוב חברה אז ככה אני משתמש בתוכנה ati tool וכניראה שהדרביר החדש לא נותן לי לעשות אובר קלוק כלומר אני עושה ריסת וזה מחזיר את ההגדרות לדיפלותס יש מצב שאתם מארגנים לי דבריר חדש שאפשר לעשות לו אוברקלוק? דרך אגב אני הורדתי את הדרביר הכי חדש והוא לא נותן

    • 37 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. קבלונה את המעלות של המעבד +הציפים וה PWMIC ..... דרך אגב כל הזמן אני חושב על זה.... מה זה לעזזל PWMIC?!?!?!?!?!? ולא רשום שמה את ה RPM כי עשיתי שכל ה 3 מאווררים שלי ישלטו דרך המקום שאמור להיות ה שולט של ה PWMIC אז הוא לא מזה תRPM אז ככה עכשיו נושא אחר הינה המארר שלי +מה מו מי.... זה נכון כל הקטע שמה??? כאילו האוויר נכנס ויוצא נכון לפני דעתכם??? אני צריך את המקסימליות של הקירור כי אני עובד בתוכנה קיוביס שהיא דורשת הרבה מאמצץ... בבקשה תענו לי !! תודה רבה אחלה פורום ואתר לפנים אאאה שכחתי הינה המפרט שלי.... http://img428.imageshack.us/img428/914/elirancomp6rq.gif AMD Athlon 64 939 3700 San Diego core PQI DDR 2048MB DUAL CHANNEL 2X1024MB 2-3-2-5 http://w…

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. טוב אז ככה, עוד יומיים מגיע המעבד החדש שלי , שהוא :AMD ATHLON XP 1700+ 0.13 micron - Thoroughbred Core בעל מכפלה פתוחה. מתח 1.5. JIHUB שאר הרכיבים הם : לוח אם : Epox ep 8rda+ זכרון : mushkin 512 ddr 333 cas 2.5 . (בקרוב צריך להגיע Crosair 512 ddr 400 cas 2.0). מארז : 3r system neon light silver - עם MODDING. יש לי מאורר אחד ג'נרי מקדימה שמכניס, SF2 ליד הכרטיס מסך שמקרר אותו+ זורק אוויר קר לאיזור הגשר הדרומי, מאורר ג'נרי שמכניס אוויר מול המעבד, ומאורר SF2 שמוציא אוורי באחורי המארז + הספק כח. קירור למעבד : SK7 + SF2 , AS3. יש לי הכל חוץ מהמעבד אז אני מתלהב :smoke: :smoke: עכשיו,הבה ונתחיל בOC ;D : לפי מה שהבנתי צריך להעלות את הFSB ואת המכפלה של המעבד, איך אנ…

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. ראיתי אנשים שהגיעו איתו לביצועים מרהיבים! רציתי לדעת אם הוא באמת כ"כ טוב ב-OC והאם הוא שווה? ואני יודע שהוא מיועד למעבדי P4 אבל עדיין... אולי זה מה שישכנע אותי לקנות P4 ולא AXP ...

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום, אני קונה מחשב חדש לשימושים משרדיים שיהיה מבוסס על : מעבד AMD Athelon2 x3 445 לוח אם GIGABYTE GA-MA78LMT-USH2 זיכרון פנימי של 4 GB מארז Antec NSK 4482 יחד עם הספק שמגיע איתו. וללא כרטיס מסך פרט לזה שמובנה בלוח אם. אני רוצה לקנות מאוורר איכותי למעבד כדי לקבל מערכת כמה שיותר שקטה. מתלבט בין כמה אפשרויות ולא מצליח להחליט מי המאורר השקט ביותר (שעדיין יספק לי קרור ראוי למעבד): Arctic-Cooling Freezer 7 Pro Rev.2 Arctic-Cooling Freezer 64 LP Schyte Katana 3 (האם בכלל עובד עם תושבת AM3?) אשמח לקבל פידבקים בנושא. בנוסף, האם זה נכון שדגמים המסומנים LP של Arctic-Cooling מתוכננים כך שיהיו שקטים יותר מאשר מאוורים מקבילים ללא סימון זה? תודה, סטאס.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by warezon,

    חשוב לציין המחשב לא יעבור אובר קלוק לכן לא צריך לחפש קירור עם יכולו מטורפות. מה שאני מחפש זה קירור קצת יותר יעיל מהסטוק שיהיה שקט בכל מצב ויעשה את העבודה בצורה טובה+. אשמח לקבל המלצות במחירים של עד 200 ש"ח

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. לחבר שלי מחשב עם המעבד הנ"ל. אני יודע שהפנטיום D הם מעבדים חמים מאוד אבל עדיין לא נתקלתי בכזה דבר. למעבד הוחלף בעבר גוף קירור לאחד של זלמן מאלה שבצורת עיגול אלומניום עם מאוורר באמצע. המעבד לא הפסיק להתחמם. הוחלפה לו משחה טרמית על ידי ועדיין נשאר חם מאוד עד למצב שהוא פשוט קורס ונכבה. החלטתי לשים גוף קירור חדש כי הגוף של הזלמן ישן, התקנתי פריזר 7 וגם איתו המעבד חם מאוד בביוס יושב על 63 מעלות! כול זה כאשר המארז פתוח והבית לא חם, בית ממוזג איך זה יכול להיות ומה אפשר לעשות?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by kibub,

    היי אני קונה מעבד E6600 ולוח P5W DELUXE אם מארז P180 אני מתכנן OC של 450FSB ואני צריך קירור, אני יודע שהTONIQ TOWER 120 הוא הכי טוב אבל החנות שאני קונה מהם אין להם אותו אז אני צריך המלצה לקירור הכי טוב שיש ברשימה הזו: http://www.canadacomputers.com/index.php?do=ShowProdList&cmd=pl&id=FN.349 המחיר לא משנה לי תודה

    • 42 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. הי לכולם, אז במחשב החדש שרכשתי, התקינו לי בKSP מאוור צנוע מאד (הכי זול שלהם) Zalman SZ CC92HS CPU Cooler זה המאוור הקיים כרגע: http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=Zalman%20SZ%20CC92HS%20CPU%20Cooler האם כדאי לי להחליף מאוורר? האם רצוי להחליף מאוורר? אני רוצה למציין שאני לא מתכוונת לבצע המהרה למעבד (בשלב זה). - אם אתם חושבים שאני צריכה להחליף, מה הייתם ממליצים לי עד 200ש"ח?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by lee,

    ערב טוב לכולם,במסעותיי בעולם קירור המים עלה במוחי המשועמם רעיון! לקרר את ה IHS ישירות על-ידי בנייה של בלוק בצורת ח הפוכה ולהדביק אותו ישירות מסביב למעבד תוך שימוש באפוקסי תעשייתי(חוזק אדיר ולא דולף) ובכך אומנם הבלוק ישאר דבוק לתמיד אך אני בטוח שביטולם של "המתווכים"-הכוונה לIHS ולתחתית הבלוק ולתבנית ו למשחה הטרמית תיהיה תרומה משמעותית לדוגמא הציור הנ"ל. זהו חתך צד..תחשבו...מה דעתכם? :screwy:

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by drevil,

    שלום לכל האנשים בHW ZONE אז ככה- זה הולך להיות מודינג משותף אינטרנטי ראשון ומה זה אומר? יש לי רשימת ציוד, אתם רואים הכל, חושבים נותנים רעיונות, עצות וכאלה, כי רעיון טוב למודינג אין לי.. אז עלה רעיון להרים את הפרוייקט הזה! סבבה? סבבה! אז בואו נתחיל - הכנתי רשימת ציוד ותמונות של החלקים בתנוחות פורנוגרפיות, אז זה מה שיש לנו- 1 מארז ATX 13 מאווררים: 8 מתוך ספקים, 2 שבאו עם המארז (8 מ"מ) ו 3 קטנים. 7 היטסינקים: 2 היטסינקים של פנטיום 2 ( גדולים), 4 היטסינקים קטנים(צ'יפים) 1 היטסינק ענק! + מספר רב של היטסינקים בלתי מוכרים. לוחות אם בשפע (מ286 עד פנטיום 2\3) + מעבדים פנטיום. כרטיסים- מסך : Viper V550 או Ge Force 4 mx 440 - בו אני משתמש כעת... קול: יש לייב, יש…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by ob,

    בדיוק חיפשתי קירור חדש למעבד ... חשבתי על ה IFX14 עד שפתאום נתקלתי בזה : http://www.overclockersclub.com/reviews/noctua_nhd14/4.htm http://www.frostytech.com/permalink.cfm?NewsID=80396 http://www.tweaktown.com/reviews/3045/noctua_nh_d14_140mm_cpu_cooler/index6.html http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/noctua-nh-d14_7.html#sect0 השוואה בין IFX14 ל- Noctua NH-D14 הבאנדל של הקירור כולל משחה תרמית והתאמה לכל התושבות! (1156 , 1366 , 775 , AM2 , AM3) אפשר למצוא אותו ב נעה מחשבים וב IQPC http://www.iqpc.co.il/home/showItemMenu.asp?id=5839 גם במחיר הוא מנצח ... לעומת ה Thermalright 120 Extreme 1366 שעולה 337 ש"ח ולעומת הIFX14 שעולה 400+ ש"ח.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. כמו שברור מהשאלות שלי אני מאד חדש בתחום האוברקלוקינג יש לי את המערכת הבאה: מעבד i5 750 עם קירור Scythe Ninja 2 Rev B 8Gb זיכרון בשני סטיקים של 4Gb Kingston Hyperx Genesis 1600Mhz לוח אם של Gigabyte GA-P55-US3L עם ביוס מעודכן F7 ספק של Seasonic S12 Energy Plus 650W ומארז של Lian-Li PC-A17 Black קראתי לא מעט על המהרה של המעבד שלי (עם קירור אוויר בלבד) ורוב התוצאות היו סביב ה 4.2GHz ע"י העלאת המהירות שעון ל 200 ואת המכפלה ל x21 וככה מקבלים 4.2 אצלי הלוח לכאורה תומך x21 אבל כשאני מסמן x21 ויוצא מהביוס הוא חוזר ל x20 ולכן העלתי רק ל 200X20=4.0GHz למה אין לי אפשרות לשמור על x21? בבדיקה בprime95 אני מקבל אחרי מספר דקות טמפרטורות של מעל 90 כשבאתר של אינטל מצויין לא לעבור 73, ברור…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by SpiritKnight,

    קניתי לפני יומיים מחשב בסימפלטק, על המעבד VOLCANO6 והמארז הוא אנרמקס, 3 מאווררים(שניים מאחור, שניים בספק ואחד מקדימה) ו1800+. התוצאה: המאוורר שמוציא אוויר מוציא אוויר קר, הטמפ' של המעבד(בלואד) לא עולה על 47C, ושל המערכת על 43C. המחשב ללא מזגן ונמצא בגומחה בשולחן ליד הקיר(עוד 5 סמ' והוא לא היה נכנס ) הערות\הארות?

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. יש לי Thermal Take Mini Copper Orb בן שנתיים כמעט. לאחרונה התחיל להרעיש, מדי פעם פתחתי המחשב וניקיתי אותו טוב. כמובן שמרחתי גם arctic silver 2 כל ניקיון. לאחרונה המעבד התחיל להתחמם (60-63 מעלות במנוחה!), ושראיתי שהניקוי הסטנדרטי לאמועיל, פירקתי את המאוורר מהצלעות קירור שלו, ניקיתי עם ספריי נגד קורוזיה (משהו בן-זונה), ושימנתי בעדינות את כל הצירים והמגעים של המנוע של המאוורר. לא עזר. :-\ המחשב ממשיך ליילל (הרעש בא מה-Mini Copper Orb - בדוק !). אז אני מחפש לקנות מאוורר חדש באותו סדר גודל. לא מיועד לאובר קלוקינג רציני (AMD 1.2GH@1.35). והכי חשוב שקט (יחסית)! ראיתי בכתבה על "השוואת המאווררים השקטה" את Volcano 6Cu. אני חושב שאני סגור עליו, אבל מה אתם אומרים? רעיונות? עצות?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by Psychopath,

    Okay, here's my CPU status as we speak: AMD Athlon, 2362MHz, 512KB (0% Load) @ 50°C (Fan @ 4272 RPM), Core @ 1.936V / Case @ 28°C I'm a little afraid such a temperature / voltage could be lethal for the CPU :\ Should I be glad and leave it this way or downclock ? When i just leave the CPU at 11x200mhz i don't have to raise voltages at all, and thus.. 31c-35c temperatures... P.S. Will cleaning the HSF and entire cooling system (all fans .. but still) from dust help lowering the temps?

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. למעבד - i5. המחשב הולך להיטלטל הרבה מאוד, אז אני לא רוצה קירור כבד מידי, שיפול. לדעתי - צריך קירור עם פלטה אחורית. יש המלצות?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. פתחתי את המחשב ועשיתי לביוס CLEAR (עם סכין). הסרתי את הסכין כמובן ואיתחלתי את המחשב. הכל טוב ויפה, הביוס חזר ל-DEFAULT. שוב שיניתי את ההגדרות ושמרתי (F10). המחשב נכבה ואיתחל, אבל עם ההגדרות הרגילות. כל פעם שאני משנה משהו ושומר, הוא מכבה את עצמו, וחוזר עם ההגדרות המקוריות. עדכון: מוזר, עכשיו זה עובד. מקודם זה היה כאילו הייתה איזו בעיה עם הג'מפר, כאילו הוא מחובר כל הזמן (למרות שהלוח היה פתוח וראיתי ששום דבר לא מחבר אותו (גם את החיבור עשיתי עם סכין שאח"כ הסרתי)), ולכן כל פעם חוזר ל-DEFAULT. ועכשיו משום מה זה עובד. 1. למה זה קרה? 2. האם CLEAR CMOS מחזיר אותו לגרסא המקורית של הביוס או לגרסא שעידכנתי ב-FLASH?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by DarkAnus,

    ברשותי הכרטיס הנל, של GAINWARD.. בזמן האחרון ביצעתי OC לכרטיס. 625MHZ@718MHZ לליבה 1100MHZ@1250MHZ לזכרון 1348MHZ@1548MHZ לSHADER הכל יציב.משחקים מחזיקים בלי בעיה במשך שעות וטמפ' כמעט ולא השתנתה..לא מעל 73 מעלות בעומס מלא. את השינוויים ביצעתי בRIVATUNER וGPU-Z אכן מראה על העדכון. העיניין הוא שאני לא מרגיש שום הבדל בביצועים במשחקים..הFPS נותר ללא שינוי..אני מדבר על משחקים כדוגמא GTA IV. CRYSIS וCRYOSTASIS... לא אמור להיות הבדל משמעותי? הוספתי כמעט 100 NHZ לליבה! שאר המפרט הוא E5200 2.5GHZ@3.5GHZ 4GB DDRII Gskill 500W SeaSonic WIn 7 Ultimate תודה רבה.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by KoM,

    היום אני פותח לי תמחשב בסבבה כרגיל, בדרך כלל הבוט מהיר והכל יופי, אבל היום על מסך הפוסט התחילו לי צורות שונות וכל פעם הוא קרס לפני או בזמן ספירת הזכרון...בדקתי בביוס אם משהו השתנה וכלום... עדיין הסלרון על 140 עם וולטז' גבוהה מעט... קיצר ניסיתי עוד כמה פעמים והוא הסכים לעלות תמיד רק אחרי ריסטארט... התעצבנתי ושמתי אותו על באס של 133... עכשיו מה אתם חושבים גרם לו ככה פתאם להשתגע ? לא לעשות פוסט פתאם ? האם הוא באמת מזדקן ? אולי הביוס לא אידיאלי פשוט לאוברקלוק ?

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. זה מה שיש לי: http://www.scythe-usa.com/product/cpu/006/scnj1000p.html וזה האינפינטי: http://www.scythe-usa.com/product/cpu/024/scinf1000.html מה יותר טוב?

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Arik,

    אוקי , משהו שמציק לי כבר הרבה זמן , מה עדיך מבחינת ביצועים (כסף\רעש לא משחקים תפקיד) : Peltier או WaterCooling ? (אני ידע שצריך לשים מאווררים הן על ה Peltier ,בנוסף לגוף קרור , והן על הרדיאטור של מערכת קירור המים , אך אלו לא משנים כאן)

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. טוב יש לי לוח אם של Matsonic דגם ms7127c . {VIA Apollo PRO} מעבד PIII 700 FSB100 ... אני עכשיו עובד על 112FSB והמעבד על 784MHz ... כשאני מגביר את ה FSB ל 124 המעבד עובד על 868MHz אבל הווינדוס לא עולה .. (ניסיתי כל ווינדוס ) . עכשיו אפשר להמהיר את המעבד על ידי הגברת המתח אבל כשאני משנה לx8 , הוא משום מה לא עובד על X8 אלה חוזר לX7 . אז יש לי עכשיו 112x7=786MHz ... אז אני רוצה להוציא יותר מהמעבד . בקשר לקירור אין לי בעיה , חבר שלי קיבל Volcano 7+ אז לקחתי לו את HSF הקודם שלו מהAMD ... אז עומד לי עכשיו קירור דיי חזק. והטמפ' על 30 מעלות .. אז אני חושב שאפשר להוציא עוד מיץ ממנו . כל תגובה תתקבל ... וגם מישהו שממהיר את ה PIII שלו שיספר עד איפה הגיע .

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. שלום... יש לי מחשב דיי ישן, פנטיום 4 1500, אני לא יודע איזה מעבד זה אם זה פרסקוט... הטמפ' שלי במנוחה כשהחדר בשיא החום הוא על 44-46 ובשיא המאמץ הוא על 49.5-50 הטמפ' האלה בסדר ? ולפי מה אני יודע איזה סוג של מעבד יש לי? עוד שאלה...אפשר לעשות oc למעבד 1500? :s05: תודה

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by elite group,

    מצאתי גוף קירור מדהים DEEPCOOL עולה 200 שקל יש לו מפרט מדהים מבחינת "זרימת אויר ומשקל" עולה 200 שקל מה אתם אומרים עליו ? אני ממש מתלבט צריך אותו ל OC http://www.dmo.co.il/product.aspx?p_id=16228 - חיסרון קל שהוא טיפה מרעיש - Overall Dimension Fan Dimension Net Weight Bearing Type 125.5X104X157mm 120X120X25mm 1053g Hydro Bearing משקל מדהים מעל קילו !!!! Rated Voltage Operating Voltage Starting Voltage Rated Current 12VDC 10.8~13.2VDC 7VDC 0.25±10%A(MAX) Power Input Fan Speed Max. Air Flow Noise 3.0W 900±150~1500±10%RPM 60.29CFM 21.4~32.1dB(A) קצת רעש 32.1 DB , אבל זרימת אויר מכובדת 60 CFM! ה MUGEN II טוב בכל הפרמטרים שקט יותר , זרימת אויר גדולה יותר אבל משקל 870 גרם…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים