עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ozkatz,

    קניתי בימים האחרונים מ ksp את ה katana 4 והוא עדיין סגור . הוא עלה לי שם 130 . עכשיו סמרט פיסי פירסמו את ה Cooler Master V6 ב אותו מחיר . (לא כולל משלוח עוד 30 שקל ) http://startpc.co.il/index.php/weekend ה v6 http://www.guru3d.com/articles_pages/cooler_master_v6_gt_review,1.html האם כדאי להחזיר להם אותו לקחת זיכוי (גם ככה אני לפני קניית wd 3t) ולקנות את הקולר מאסטר ? חוות דעתכם על : חוות דעת על katana 4 ! ומה אתם אומרים על החזרה וקנייה של הקולר מאסטר ? המלצותיכם...

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by ArtyPP,

    אזז ככה כמו שאתם רואים בחתימה תמערכת שלי, יש לי E2180 והוא נחשב למעבד קר יחסית הוא עובד לי כרגע על 2.0GHZ ועל מתח של 1.325 סטוק טמפרטורות מנוחה-35 מעלות, מאמץ 40 מעלות וכשאר אני מעלה תמהירות ל3.0GHZ מתח ל1.575 הטמפרטורות במנוחה 40 מעלות, במאמץ 50 עד 55 מעלות זה בסדר ? כשאני נוגע בגוף קירור הוא קר מאשר חם ואני לא מבין כלום, בנוסף החדר שלי חם בטירוף והמארז של המחשב פתוח מי שני הצדדים וניראה לי שהחיישנים של המעבד מזייפים יכול להיות מצב כזה ? ועוד שאלה יש לי GF9600GT שעובד על טמפרטורה של 50 מעלות במנוחה ו65 מעלות במאמץ מלא זה טמפרטורה טובה או גרועה ? השאלה פו האם אני יכול להרשות לעצמי OC במעלות כאלו או שלא כדי לנסות ? כי אחרי שהעלתי לתדרים הבאים 700-2000-1750 הכרטיס פשוט סירב…

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Omry,

    עברו בדיקה ב-MEMTEST 2.0, יציבים עד מאוד. דגם: OCZ Platinum XTC 1,333MHZ CL7 נפח: 3x1GB תדר סופי: 1,973MHZ CL9 (ככה נקבע בביוס, בפועל 1,967MHZ CL9) מתח: 1.645V http://img21.imageshack.us/my.php?image=1967mhz.jpg לא קוררו בשום צורה מיוחדת, לוח האם הוא RIIE.

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by 00Amir,

    בשעה טובה הגעתי למהירות של 4.4Ghz ... כרגע אני עם Vcore - 1.385 טמפ במנוחה 40-50 ובמאמץ 88 במקסימום. אם אני רוצה לשמור על המהירות אבל להוסיף יציבות למערכת האם אני צריך להעלות עוד מתח לVcore או להוריד מתח? וגם שיפרתי סופר פי [br]פורסם בתאריך: 3.05.2010 בשעה 00:02:13 מה שכן מוזר...כאשר אני מריץ 3D MARK VENTEGE יוצאים לי רחשים מוזרים מהמעבד... גיליתי שאני צריך להוריד את המתח מהמעבד ל 1.26 אבל אז הוא כבר לא יציב ( לא שקודם היה יציב ) למה יוצאים לי רחשים מהמעבד? מוזר. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. איזה משחה טרמית אתם ממליצים לי לקנות? סוקט 462. מפרט בחתימה שווה לקנות את ה MX1? ומאיזה חנות דיי זולה אתם ממליצים לקנות

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. כשאני יעשה OC מחשב שאני קונה בשבוע הבא.. P4 2260 533 512.... בלה בלה בלה... EPOX 4g4a+(הוא טוב???) זכרון לא בחרתי אני צריך שתעזרו לי לבחור (אבל זה כבר סיפור אחר)... כרטיס מסך: MSI GF4 Ti 4600 כשאני יעשה למחשב הזה OC באילו דרכים אני עלול לעשות נזק תמידי לחלקים במחשב? והאם כדאי לי לעשות את ה OC לבד או שיש פה מישהו שירצה לעזור לי מה אתם אומרים על ה לוח אם הוא תומך בשליטה נפרדת על החלקים השונים של המחשב או שאם אני יעלה את ה FSB זה יגרום לי לאי יציבות? אני דיי סגור על ה צ'יפסט כי הוא של אינטל ומישהו מהפורום המליץ לי על הלוח הזה אני צריך לדעת אם יש לו ביצועים טובים עם ובלי OC... ואני צריל שתעזרו לי גם לבחור זכרון DDR

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. היי, אני צריך המלצה למערכת קירור כמה שיותר שקטה (מצידי - "שקטה לחלוטין") למעבד Core 2 Extreme QX9650. לוח האם הוא ASUS P5K3 Deluxe אם זה משנה.. לא מתוכנן שום אוברקלוק. אין מגבלת תקציב אבל כמובן שכמה שפחות כסף = יותר טוב. מדובר על קירור אוויר סטנדרטי לחלוטין, לא מים או משהו בסגנון הזה. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. היום מרחתי חומר טרמי מסוג ננוטרם על המעבד שלי ושחיברתי הכל וניסיתי להפעיל את המחשב אז כאילו שהחלקים של המחשב לא מקבלים מתח ושום דבר לא עולה מה זה יכול להצביע? שהמעבד נשרף? איך ניתן לבדוק אם המעבד עובד? ואיך ניתן לפתור את זה?? אני מיואש ??? ??? ???

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. בגלל החום המחשב שלי מתחרפן. הטמפרטורות עלו דיי דרמטית מאז שהתחיל הקיץ ואני לא מוצא דרך להוריד אותן. בחורף הייתי עומד על 33-34 מעלות. היום אני במינימום 43. יש לי במארז 5 מאווררים: 120 ממ מקדימה מכניס, 80 ממ מאחורה מוציאים(לא כולל ספק), 80 ממ בדלת מכניס ואחד 120 ממ מוציא אוויר (הוא לא מופעל, משום מה שאני מפעיל אותו הטמפרטורות עולול ל- 45... זה ממש מוזר אני לא מוצא לזה הסבר הגיוני...). כמו כן יש לי וולקנו 7+ מופעל על השיא עם AC3 מרוח עליו. אני נמצא באוברקלוק ל 1900MHZ, עם 1.75V (הכי מעט שעובד חלק) כל שאר המפרט מופיע בפרטים שלי... תגידו אתם... מה הטמפרטורות הממוצעות שלכם בימים אלו? למישהו יש טיפים להוריד את הטמפ'?

  10. Started by Ran B,

    אוקי ככה חבר'ה, חשבתי על קירור מים, לא במטרה לקנות, אלה על המצבים שקורים, עכשיו חשבתי על זה כבר ממזמן, וזה נשמע לי הגיוני, אבל מין הסתם זה לא הגיוני כי אז לא היו עושים קירור מים, תעשו ניסוי קטן.., תקחו בקבוק קולה.., שימו אותו במקרר למשך איזה שעה משהו כזה, שיהיה קר, אחר כך תוציאו אותו, ושימו בחדר..., חכו כמה דקות/עשרות דקות.., ותראו שהבקבוק מאבד את הקור שלו, ומתחמם, אז יש לו טיפות מים על הבקבוק!, עכשיו חשבתי על זה בקירור מים.., המים מגיעים קרים למעבד, במטרה לקרר אותו.., ואז הם נהיים קצת חמים, כי המעבד חם.., אז לא יכול לקרות מצב שפתאום יהיה על הצינורות של המים טיפות מים מבחוץ לצינור, כמו בתהליך של הבקבוק, ששמים אותו בחדר, אז יש טיפות מים מבחוץ, אז זה לא יכול לקרות כ…

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by igalk474,

    מה עדיף? למי מהם יש את הביצועים הטובים ביותר תמורת המחיר? ‎Zalman CNPS9900 MAX ‎315 Thermaltake SpinQ 260 Scythe Ninja 3 180 Scythe Mugen 2 190

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. שלום, אני עוזר לקרוב משפחה שלי לבנות מחשב חדש, כל החלקים כבר נקנו פרט למעבד וקולר למעבד. בהמלצת פורום מעבדים הוחלט לרכוש מעבד i5 - 4670K ונשאר להחליט איזה קולר לקנות עבורו. http://hwzone.co.il/community/threads/544017-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%9C-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%9D-Z87#.U0p8OPmSx34 חשוב שהקולר יהיה שקט כי מדובר באדם שרוצה מחשב שקט לכן הוא גם קנה מארז שקט (Fractal Design Define XL R2). כמובן שחשוב שגם תהייה יכולת קירור טובה שתאפשר לעשות OC קטן למעבד. תודה לעוזרים !

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by tamir6066,

    היי,יש לי HD4850 עם קירור של זלמן.כרגע הוא על סטוק.יש סיבה לעשות לו OC?אם כן לכמה?יהיה הבדל בביצועים?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by guydabah,

    היי, המארז הינו מארז חדש (לא ה Antec One Hundred). בחוברת המארז (כמו כן באתר של Antec) כתוב שהגודל המקסימלי לקירור למעבד הוא 155mm. ה Mugen3 בגובה של 158mm, האם ה-3mm הללו באמת יפריעו או שזה יהיה בסדר לסגור את דלת המארז קצת בלחץ? וחוץ מה Mugen3 על איזה קירור הייתם ממליצים לי? חשוב שיעמוד בתנאים הבאים: 1. עד גובה 155mm (רצוי טיפה פחות, לא להיות בלחץ). 2. שקט יחסית. 3. שיעמוד בOC קל בלבד (לא מתוכנן OC בינוני או כבד). 4. בעלות של עד 200 ש"ח. (מעדיף יחס עלות/איכות הכי טוב שאפשר). המון תודה! גיא

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. שלום לכולכם ונעים מאוד אני תמיר , לפני כמה ימים החלפתי מחשב והתחלתי להתעניין בOC והנושא מאוד מעניין אותי,קראתי כמעט את כל האשכולות שלכם ולמדתי המון, המפרט שלי בקצרה: P-4 2.6 800 MHZ WD 40 GB 7200 8 BUFER RADEON 9500 PRO ABIT IC7 SAMSUNG 256 X2 400MHZ PC3200 עכשיו אני יודע שרובכם יגידו שמחשב כזה לא ממש צריך OC אבל אני מתעקש ללכת איתו קדימה ולראות עד לאן אני יכול לסחוט את המערכת ולהיות חלק מהקהילה של הOC אמרתי לכם אני נעול לעשות ואני אכן אעשה,העניין הוא שאני קורא המון על מכפלות מתחים FSB ועוד ועוד... אבל אין לי מושג מה ואיך לעשות נכון,אציין לכל המעוינינים לדעת שאני לא ילד כמו שכמה שאלו אותי בפרטי,יש לי שניים משלי ואני חולה מחשבים מיום שגיליתי אותם לפני כשבע שנים…

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. מה צריך לעשות חוץ מלהיכנס לביוס ולעלות את הFSB? כי זה מה שאני עושה וזה לא עובד- הצלחתי להגיע ל 110 FBS, מעל זה המחשב לא עולה בכלל, רק אחרי שמכבים אותו ומנתקים מהחשמל לשתי שניות. השאיפה שלי היא לפחות 133 ברגיל המעבד עובד ב43O (מוזר, עם הלוח הישן הוא עבד ב 33 ) והביוס הוא הכי חדש שיש (לפחות לאביט ) מה הבעיה ? אני חדש בOC אז אל תפציצו אותי, תסבירו לאט ואני יבין.

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by shlomi2003,

    ...

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by Frequency,

    הי, התגלגל לידי מחשב דיי ישן במצב דיי עגום. כל הנתונים שלו נמצאים בתמונות כאן: http://imageshack.us/g/839/78422330.jpg/ אני חושב שאפר לטפל בבעיית החום המוזרה שם. אני עדיין לא בטוח מאיזה רכיב מגיעה הטמפ' הזאת, אבל אחרי הוצאה של כל הרכיבים המיותרים, ניקוי יסודי שלהם מאבק, סידור החוטים, התקנת מאווררים תקינים והחלפת משחה טרמית אני חושב שלא תהיה לי בעיה כזאת. השאלה היא אם ניתן לעשות OC כלשהו ואם יש צורך אז להוסיף RAM למשל ככה שהמחשב הזה יוכל להריץ לפחות 720P. אני גם אפרמט אותו ואתקין קודקים נורמאלים. בכל מקרה קרוב לוודאי שיהיה צורך בכרטיס מסך עם יציאת HDMI ואז אני אוכל גם לחלק את העבודה בין המעבד לכרטיס מסך. מה אתם אומרים? שווה להתעסק עם זה? (אגב, אין לי צורך בניגון 1080P מאחר…

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by FreakOfNature,

    שלום! רציתי לשמוע המלצות לcooling pad. יש לי מחשב Studio 15 Notebook (Studio 1555) Intel Core 2 Duo P8600, 2.4GHz1066Mhz, 3M L2 Cache 4GB, DDR2, 800MHz 2 Dimm 15.6 Inch Full High Definition(1080p) High Brightness LED Display with TrueLife and Camera/Facial Recognition 512MB ATI Mobility Radeon HD 4570 320G 5400RPM SATA Hard Drive לאחרונה כשאני משחק SC2 המחשב פשוט קורס , זה קרה לי כבר 3 פעמים היום כשבמשך שנתיים זה קרה לי רק פעם אחד. תודה רבה. הערה: http://www.bug.co.il/result.asp?brand=0&ser=%EE%F9%E8%E7+%F7%E9%F8%E5%F8 זה מה שיש בבאג, שווה משהו?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. אתם יודעים איזה מהם הוא אוברקלוקר יותר טוב ?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by KoDkOd,

    שלום , לפעמים אני חושב למה צריך לסבול כלכך מהחימום יתר של ה amd לא עדיף לקנות intel וזהו?? האם ה -amd שווה את כל השטויות האלה ?!

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. היי חברה... הגיע הזמן לתת למעבד שלי פוש טוב כדיי שאוכל בצורה נוחה לייצב אותו על 3.2GHZ, מה שאומר שיתפקד היטב בגיימינג וזאת המטרה שלי. כמו שציינתי הקירור מן הסתם תושבת 775 התקציב שלי הוא כ200 שקלים והקירור הנוכחי הוא הALPINE 7 של AC, שפשוט לא מספק את הסחורה ולכן אני צריך קירור יותר טוב. אסטתיקה? ממש לא משנה לי... חריגות? אין חריגות, גם ככה ה200 האלה הם חריגה בשבילי. כשבתי על כמה אפשרויות, האחת היא הFREEZER EXTREME שך AC השניה היא הscythe KAMA CROSS השלישית היא OCZ Vendetta הרביעית היא Thermaltake CL-P0114 Big Typhoon הביאו עצותכם, תודה .

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. זה בטח לא המקום המתאים, אבל רוקנתי את המערכת שלי, ונדמה שהנוזל הכחיל (כתוצאה ממגע עם האוויר?) בכל מקרה, אני צריך שהמחשב יעבוד והלופ מלא חלקית אז אם מישהו מאזור מרכז יש לו רכז מייהמס פסטל לבן, או לחילופין נוזל של אייס דרגון אני מוכן לשלם 170 שקלים כן חברים, זה פסטל ״לבן קרח״ אחרי כמה שעות מחוץ למערכת Sent from my iPhone using Tapatalk

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Chaosruler,

    הריג שלי הוא כזה CM 690 II Advanced Intel Core i5 2500k Sycthe Mugen 2 Rev B. Asus P8P67 PRO v1.xx stepping B2 G.Skill 9-9-9-24 1.5v DDR3 1333MHz "Ripjaws" 4GB - single channel (אין מקום בגלל בגודל של הקירור) Sapphire ATI Radeon 5870 HD 850/1200 1GB Seasonic Sll 630W Bronze (80+) אני ביצעתי אוברקלוק למעבד ואני מקבל תוצאה לא יציבה מ4.9 ומעלה אחרי ש * אני מכבה EPU * אני מדליק PLL OVERVOLT * BCLK על 104.9 אני לא מצליח להגיע ל105 כניראה בגלל ההגבלה בזכרונות שלא מצליחים לעבור את ה1400, אני מצליח להגיע ל105 אחרי שאני מוריד את המהירות של הזכרון * אני על מכפלה 48 * הפרופילים של הקירור הם על TURBO * vcore על 1.35 אני ממשיך להעלות vcore אבל זה נראה כאילו כתוצאה המעבד רק מתחמם, למר…

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. אני מדליק תמחשב הוא עובד 10 שניות וניכבה אבל בדיוק ב 10 שניות ההלו הספקתי לבדוק תחום של המעבד בביוס הוא מראה לי 100 103 106 מעלות אולי בגלל שגירדדתי את כול המחשה הטרמית?????

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים