אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הגעתי איתו ל 2305 אבל ראיתי בביוס שכתוב שיש לי רק 256 מגה זיכרון כשאמור להיות לי 512 ושאלה נוספת מה עדיף להעלות את הFSB או את המכפלה
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הרכבתי את המערכת באה: מעבד - Core i5 750 תדר סטוק של 2.67GHz לוח אם - ASUS P7P55D קירור - Scythe MUGEN 2 זיכרונות - A-Data Series G 1600MHz CL9 כרטיס מסך - NVIDA GeForce 9600 GT מארז - Antec Performance One P180 ספק - Corsair hx520 מערכת הפעלה WIN xp32 לאחר הרכבת המערכת השתמשתי באחת מהתוכנות הנמצאות בביוס (לא זוכר איזה אבל היא כיבתה והדליקה את המחשב שוב) כדי להגיע ל OC מקסימלי בצורה אוטומטית. לאחר מכן ראיתי כי תדר השעון עלה ל 3.7 ג'יגה וטמפרטורת המעבד בחדר נטול מיזוג (נמדדה באמצעות CoreTemp כי לא הצלחתי למצוא מדידה כזו בחבילה של אסוס...) היא כ 60 מעלות לאחר מכן גיליתי את הבעיות הבאות. אשמח לקבל עזרה ועיצות מיכוון שהניסיון האחרון שלי בהמהרה היה לפני כ 3 שנים עם Q6600 ולו…
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.techpowerup.com/realtemp/docs.php יש את התוכנה הזאתי, זה המדריכים שלה עכשו כל תוכנה אומרת דברים אחרים ויש גם עניין (תקראו את המדריך, די מעניין) של אי דיוק וכו'. אז מה אתם משתמשים? מה הדרך הכי אמינה ונוחה לבדוק תחת חלונות את הטמפ' המדוייקת של המעבד? אני משתמש בCORE TEMP והגעתי למסקנה שהוא פשוט ממש לא מדוייק!
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי מאוור למעבד Antec a30. באריזה שלו נכתב שהוא מתאים לסוקט am3. כשפתחתי את המאוורר התושבת מרובעת ובלוח אם היא מלבנית. האם אין דרך לחבר את זה? אם לא, למה כתוב שהוא מתאים לam3?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-
-
המארז שלי מגיע לטמפרטורה של 50 מעלות +. רכשתי 2 מאווררי Arctic F8 במטרה שאחד יכניס אוויר והשני יוציא. יש לו צורה שונה מהמאווררים הרגילים, האם יש איזשהי אפשרות להרכיב אותו הפוך או לגרום לו להסתובב לכיוון השני?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.8 של אינטל אני קורע את המחשב והוא נשאר על 32 מעלות 33 גגגגגגג חוץ מסרקולציה ואורור טוב לא עשיתי כלום זה הגיוני ביכלל הטמפרטורה הזאת ?
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עם לדוגמא שמרתי בפרופיל 1 את הOC ואני לא רוצה כל פעם במקש לקבוע את זה,יש אפשרות בתוכנה שהמחשב כל פעם יעלה עם הOC? תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם ושבת שלום לאחרונה גיליתי שטמפרוטורות במחשב שלי גבוהות מהנורמל,יש לי מעבד Q6600:כל הליבות שלו עומדות על 90 מעלות במצב מנוחה הצ'יפסט מגיע ל41 מעלות הכרטיס גרפי מגיע ל60 במנוחה ההארד-דיסק מגיע ל47 במנוחה אני לא מאמץ את המחשב בכוונה אני לא רוצה לדעת מה יקרה לו,הוא גם נתקע הרבה פעמים מפרט:לוח=ASUS P5KSE גרפי:8600GT,הארדיסק: WDC WD3200KS-) הכל קירורי סטוק,אין שום קירורים מיוחדים למיניהם אין לי מושג מה לעשות כדי לפתור את הבעיה,ניקיתי אבק ובדקתי שהמאווררים באמת עובדים אבל הם לא בדיוק מוצאים אוויר קר אלא אוויר חמים משהו יש לי אחד על המעבד אחד אחורי ואחד צדדי ואחד מהצד הקדמי למטה כולם בגודל 80
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מאיזה טמפ' כבר יכול להיגרם נזק חומרתי למעבד,לוח אם,כרטיס מסך והארד דיסק? תודה
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
??? ??? ??? זה אלכוהול 70% וסילזול 2% זה לא יהרוס משהו?
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
פעם (עוד לפני העיצוב החדש) זה היה בחדשות אבל לא מצאתי גם שהלכתי הרבה אחורה... אם מישהו יתן לי לינק זה יהיה פצצה !
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי מחשב עם מעבד פנטיום 4 1700 והמאוורר עושה רעש מעצבן אמרו לי שזה נורמלי ואם אני רוצה שקט אז לקנות מקרר מים או מאוורר מתקדם יותר תמליצו מה ואיפה לקנות וכמה זה בערך יעלה
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
המאוורר של המעבד התחיל להרעיש מאוד, הייתי רוצה להחליף אותו. לא יודע אםזה רלוונטי, אבל מדובר במעבד בסוקט 775, לוח אם מדגם G31M-S2L(מצורפות תמונות) 1. האם אפשר להחליף רק את המאוורר או שצריך את כל הגוף קירור (+משחה)? 2. איך אני יודע איזה מאווררים/גופי קירור אמורים להתאים? אם אפשר לצרף כמה דגמים נפוצים זה מאוד יעזור 3. אם אחליט לשדרג את המחשב, האם המאוורר/גוף הקירור יכולים לעבור למחשב החדש? (משפיע על ההחלטה האם לקנות משהו איכותי או משהו זול) נ.ב. לא מתעסק ב OC. תודה לעוזרים! [ATTACH=CONFIG]5910[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5911[/ATTACH]
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני זקוק למדריך שמראה כיצד לעשות זאת ואת הכלים הדרושים לכך. תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך זה ישפיע על מערכת הקירור? יגביל אותי מבחינת גובה של רכיבים שחייבים להיות מאונכים?
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
הנה רעיון למוד שלפי דעתי יהיה מאוד נחמד אם למישהו יהיה זמן לעשות אותו (לי אין, בינתיים) הרעיון הוא לקחת שתי חתיכות פרספקס (עדיף דקות ככל האפשר) ולחבר אותן יחד כך שבינהן יהיה חלל של בערך סנטימטר... למה אתם שואלים ? פשוט מאוד בתוך החלל שופכים את הסופר דרינק הכחול והמוזר הזה (או הירוק או כל מה שבא לכם העיקר שיהיה שקוף, לא כמו מיץ תפוזים למשל) וכל הדבר הזה ישמש בתור חלון למארז. ככה יצא לכם חלון צבעוני, מיוחד, ובשילוב תאורה מתאימה בתוך המארז אני לא חושב שיהיה משהו יותר יפה מזה...
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני גם מצטרף לחגיגה עם VDD מוד ללוח שלי. לפני זה לא יכולתי לעבור את ה 198 FSB עכשיו הגעתי ל 220 יציב ללוח 46 שניה למגה בסופר פאי. אבל מעבר ל 220 אין בוט. כמה מתח אפשר לתת בלי לפחד? נתתי 1.95 , יש לי סינק של פנטיום 3 על הצ'יפ סט. ו שאלה ל SUBX , כמה מתח נתת אם הגעת ל 280 FSB? בטח טיגנת אם האמא שלו [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
ניתן לקרר את ה-E5200 ללא מאוורר אם אין OC? חושב על להיות עם מאוורר מארז בודד של 120 מ"מ באזור ה-800-900 RPM. מארז לבינתיים 6A19. חשבתי על ה-Thermalright Ultra 120 Extreme - יעשה את העבודה? יהיה נחמד אם יש קירור שלא צריך לו פלטה מאחורי הלוח אם.. אגב OC כמה צפוי להוציא ממעבד כזה על לוח GA-P43 עם זיכרון 1000mhz? (בהנחה ולא מדובר על קירור רועש).
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אז ככה יש לי קירוור מיים וכו כוו (אין כוח לפרט) בכול מקרה המעבד שלי נימצא בטמפרטורה של 15 מעלות במנוחה ו20-23 מעלות במאמץ עכשיו עד היום הייתי פשוט שם מתחת לבלוק קירור חתיכת נייר ומחליף אותה כול איזה יומיים כי היא היתה מתמלאת מיים....... בכול מקרה נימאס לי מזה ואני חייב רעיון או פתרון איך להישאר עם הטמפרטורות הלאה ועם זאת למצוא פיתרון קבוע נגד כול הלחות (טיפות מיים) שמיתבצרות לי על הבלוק קירור...?? תודה..
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/rechner11.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/100-0005_IMG.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/100-0006_IMG.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/dsci0002.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/dsci0005.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/dsci00012.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/oel_1.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/oel_3.jpg http://www.bulletinboardforum.com/private/gallery/oilcomputer/oel_4.jpg http…
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שאמור להיות כתוב בצג עברית זה רושם בג'יבריש.... מישהו מצליח לראות עברית בצג? כי כשקניתי אותו באריהב אמרו לי שהוא תומך עברית ... ד"א צג LCD מאריהב 20*4 עובד מעולה חוץ מהעברית...
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-


