אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
התקנתי היום EVGA Superclock שיושב אצלי כמה שנים בארון למעבד, i5 4570. טכנית הוא לא תומך בתושבת אבל 1155 ו-1150 זהים מהבחינה הזו והכל יושב טוב. המאוורר הקודם עבד והסתובב, ככה שהחיבור על הלוח תקין. אבל כשאני מחבר את המאוורר למעבד של EVGA, הלד נדלק אבל המאוורר לא מסתובב, זה נראה כאילו הוא מנסה להתניע ולא מצליח. הוא נותן סיבוב קצרצר ואז נתקע, ככה כל כמה שניות. ניסיתי לשנות את ההגדרות בלוח האם, לשים מהירות מקסימלית, ידנית וכו'- כלום. לחבר אותו לחיבור של מאוורר למארז שעובד- כלום. ניתקתי את המאוורר מגוף הקירור, למקרה שמשהו איכשהו חוסם אותו- אותו דבר. כשאני מנסה לסובב ידנית את המאוורר הוא מסתובב, ככה שזה לא שהוא תקוע. אם אין ברירה אקנה מאורר רגיל למארז של 120 מ"מ ואשי…
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
-
קירור סטוק פאן קארד והרבה סבלנות 500 מגהצ לליבה RV350!!!!! http://service.futuremark.com/compare?3dm05=892937 [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחרונה, אני משחק יותר ויותר עם המעבד הנ"ל, אך משום מה אני תמיד "נופל" ב2.7 GHZ, ואני אשמח לקבל עזרה לפני כן, אני אתן את המפרט שלי Q6600, סטפינג G0 P35DS3R 4X1GB OCZ REV2 XTC הטמפ' סה"כ סבירות (אני עם הקירור המקורי, עד להשלמת רכיבי מע' קירור המים), אני נתתי לרכיבים תוספות מתח של 0.2 V (צ'יפסט, וזיכרון)ולמעבד המתח הוא באזור ה1.625, אך עדיין המערכת לא יציבה האם יש טעם להוסיף מתח? או שאני צריך לגשת לדברים אחרים, כגון תזמונים וכו' אשמח לקבל קונפיגורציה לשילוש הנ"ל.
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני מתעניין בין 2 קירורי אוויר + קירור מים אחד ואשמח לשמוע מהמומחים כאן באתר, בעלי הניסיון מה עדיף. 1. Noctua NH-D15 ב 399 ש"ח או הקירור הזה: 2. https://www.bhphotovideo.com/c/product/1396144-REG/be_quiet_bk022_dark_rock_pro_4.html או הקירור הזה 3. https://www.bhphotovideo.com/c/product/1643287-REG/corsair_cw_9060044_ww_icue_h115i_rgb_pro.html/overview תודה ולילה טוב.
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
HOLY CRAP? http://video.google.com/videoplay?docid=5393904704265757054 אני נבהלתי מהפיצוץ של המעבד!
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ההמלצה של אינטל לגבי משקל מקסימלי לגוף הקירור שאפשר להניח על מעבדי פנטיום 4 היא 430 גרם. כל פתרונות הקירור המתקדמים פה, שוקלים קרוב לקילו ויוצרים למעשה תליה מאסיבית על המעבד. הלחץ הזה של המשקל האנכי המעוגן בשטח קטן מאוד יכול לגרום ברמת העיקרון נזק למעבד וללוח האם. ובכל זאת, אני רואה מפלצות קירור שכשאני מסתכל עליהן אני יכול לדמיין איך מרכיבים אותן רק על מארז שוכב ולא עומד - והנה אנשים כן מרכיבים אותם. אז איך? מעגנים את זה בעוד נקודה או משהו?
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
במנוחה... במאמץ בטח עוד 20 מעלות מפרט בצד
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הינה ווידאו של אחד עושה את המודינג עם מאורר 80mm http://www.youtube.com/watch?v=dCG3FEzUesg הוא טוען שזה הוריד לו ב6 מעלות במנוחה ו9 בעומס זה הגיוני או בולשיט? אין מצב שהמאוורים מבטלים אחד את השני או שהמאורר הנוסף לא משפיע/פוגע ? לא בטוח שזה הפורום הכי נכון אבל נראה לי הכי מתאים מאחר ומדובר ב"מודינג" די פשטני
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הי. אני עומד לקנות מחשב נייד, ובעמודת הקירור יש לי אפשרות לבחור 2 אופציות: 1. משחת הקירור הבסיסית שבאה עם המעבד וכרטיס המסך. 2. משחת קירור עם הכותרת: IC Diamond Thermal Compound - CPU + GPU (Cools better than all Compounds). המשחה האיכותית יותר עולה תוספת של 25 דולר. שווה לשלם את זה? אני לא מתכנן OC או משהו בסגנון הזה. אשמח לעזרה.
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי את המעבד אתמול וישר התחלתי בעבודה. יש לי זיכרונות Corsair xms pc 800 4-4-4-12 ולוח p35 Ds3L התחלתי עם קפיצה קטנה ל 3200, מתח 1.3 בבדיקה בפרימ 95, אחרי 3 דקות יש לי Error באחת מהליבות, והשנייה ממשיכה לרוץ מצויין 12 שעות. האם זה הגיוני? מה צריך לעשות כדי לתקן את זה? ועד איזה מתח אני יכול להרשות לעצמי לעלות עם מהירות של 3.2GHZ (בלי שיהיה כל סיכון) הקירור הוא V1, והטמפרטורה המקסימלית היא 45 מעלות
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם,ל מעבד, חשוב לי שיהיה שקט וחזק. אני לא ממש מבין בקירור, התקציב הוא 150-200 אני מקווה שזה מספיק. עדיף שיהיה גם שחור, אין צורך בלדים. תודה ותיהיו בריאים.
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה היום קצת התחלתי להגדיל את OC ולהגיע לתוצאות יפות יותר בנתיים הגעתי ל באס 450 ללא מאמץ מיוחד ,לא שינתי כלום בביוס חוץ מבאס ,נעלתי PCIX על 100 ויחס זיכרונות 1:1 טמפ' במנוחה לפי TATבין 50-55 מעלות בביוס הוא מראה גג 45 מעלות טמפ' לוח אם 40 מעלות גם בביוס וגם באורסט אז אני מניח שזה נכון אז הנה השאלות שלי: 1.לא נגעתי בתיזמונים בנתיים הם על אוטו' במהירות הזאת התזמונים הם 5:6:6:18 שזה די משוחרר ,האם כדאי לנסות להחזיר אותם ל 5:5:5:15 עכשיו אני לא סגור מה המתח שלהם בביוס ראיתי שכתוב DIMM +0.3V נראה לי שזה מראה את המתח לזיכרונות אבל אני לא בטוח 2.המתח למעבד 1.408V בביוס כתוב CPU Voltage Control וזה על [Normal] וגם Normal CPU Vcore וזה לא ניתן לשינוי ועומד על 1.3875V אז ל…
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מנסה המהרה במחשב שמריץ תוכנית חישובים מספריים ב-FULL LOAD וקראתי הערה שמאמץ יתר על מעבד עלול לגרום לטעויות בתוצאות המתקבלות. מישהו יכול לאשר או להכחיש? יש אפשרות לבדוק את העניין?
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, OC זה בעצם להעלות את התדרים, נכון? זה אומר שאני יכול להעלות את התדרים כמה שאני רוצה כל עוד הכרטיס נשאר קר? איך זה הולך? אני רוצה לעשות OC לכרטיס שלי דרך MSI AB, אני רוצה להעלות את ה-MHZ, כמה אני יכול להעלות? המדריך קצת ישן, אני לא בטוח אם לסמוך עליו (המדריך בסטיקי).
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך אני מעדכן תוכנה של הקרור ואיפה יש Firmware חדש ? http://www.corsair.com/en-us/hydro-series-h100i-extreme-performance-liquid-cpu-cooler האם Corsair Link Installer RC v2-4-5110 זה תוכנת הקרור ?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Brown International V8 המאורר בצד שמאל. לפי המיפרט הרעש שלו הוא 26 DBA זה רועש או שקט???
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום! אתמול עשיתי אוברקלוק למעבד E7500 עם הלוח GIGABYTE EP43 אבל לא שיניתי מתחים וכל המתחים בלוח אם על AUTO. האוברקלוק מ-2.93 ל-3.8 GHZ והוא עשה בדיקת מאמץ של 4 דקות בהצלחה. לוח האם העלה את המתח למעבד ל-1.36 V שזה על הגבול של מה שמותר לפי אינטל. השאלה שלי אם להוריד את המתחים מ-AUTO ולשים אותם ידנית איך שהלוח אם קבע אותם ׁ(ב-AUTO), או להשאיר על AUTO או מה לעשות? תודה לעונים!
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הכרטיס: asus v8200 ti 200 deluxe השתמשתי בתוכנה riva tuner והתוצאות: מהירות זכרון 500 (במקור 400) , מהירות ליבה 220 (במקור 175). 3dmark 2001 הציון 7403 (במקור 6547) . השאלות : 1.יש 2 אפשרויות להמהרה בתוכנה, איזה עדיפה? 2.נשארתי כל הזמן בתחום המסומן בכחול, יציאה מהתחום גורמת להופעת סימן אזהרה.האם אני יכול להאיץ גם מחוץ לתחום הכחול ?
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הכרטיס מעט רועש לי ושקלתי לפרק את הפלסטיקה וחבר לו 2 מאווררים 120MM של מארז במקום המאווררים המקוריים שמגיעים בגירסת הרפרנס הסיבה להבדל בטמפ' היא שמאוורר השני נכנס לפעולה רק כשהוא מגיע ל-75 אחוז והוא נהפך לטרקטור (בערך 28-30DB) ובגדול גם באזור ה60 אחוז הוא די מפריע לי מישהו ניסה לעשות את הקומבינה הזו? משתלם מבחינת רעש וטמפרטורה? יש הפרש של *אין בעיית אבק\מאווררים, הוא תמיד היה כך.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מעבד 667MHZ. הטמפ' הנוכחית שבדקתי עכשיו לאחר מאמץ זה 49/37 יכול ליהות שהדבר הזה פוגע בביצועים של המחשב ? מה הטמפ' הנורמליות שצריכות ליהות ? ומה לעשות כדאי להוריד אותם ?
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון שמתי לב שהמחשב אצלי התחיל לעבוד ממש מעפןהוא קופא כזה לכמה שניות נקתע בקיצר עובד מעפן רצחמה שהכי מעצבן זה ה BF3 יש לי HD6870 עם מעבד X4 ואני צריך לשחק על LOW ועוד לא תמיד עובד לי חלק!! יש לי ירידות FPS מעצבנות רצחאמרו שיש מצב שהבעיה בגלל האבק במחשב ואני לא מנקה תאבק בגלל שאני לא יכל לפתוח תמחשב כי תגמר האחריותהינא התמונה של הטמפ'זה בלי מאמץ בלי כלוםרק רוצה לדעת אם זה בסדר ואם צריך ללכת לחנות לנקות תמחשבד"א קירור יפתור תבעיה? אם כן אני יכל לקנות עכשיו קירור למעבד וכרטיס מסך או שאין צורך אני לא יודעהינא כל המפרטhttp://www.up2me.co.il/v.php?file=39823378.pngתודה מראש מצטער על החפירה
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, קרוב משפחה הגיע אליי לא מזמן עם Xbox 360 אשר חווה RRod, תיקנתי לו אותו בעזרת אקדח חום. המכשיר כרגע פועל בלי בעיה, אך ההיטסינק של ה-GPU בוער עד כדי כך שבעייתי לגעת בו יותר מכמה שניות. האם ניתן לשפצר איזה מאוורר על העניין הזה? איזה? אני מניח שמשהו כמו 40 מ"מ יתאים השאלה היא איך לבצע את זה הן מבחינת מתחים והן מבחינת ההרכבה הפיזית על ההיטסינק. מצורפת תמונה של ההיטסינק הבעייתי: תודה. נ.ב בטעות נשלח באלקרוניקה ומודינג, נא להעביר לאוברקלוקינג.
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
האם המאווררים האלו ששייכים לTT שקטים ומתאימים לP180 ? אופציה א' - לקחת 2 כאלו יד 2. אופציה ב' - לרכוש אחד כזה חדש.
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-


