עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מה עדיף ומה ההבדל בין MX-1 ל- AS-5 ? בקשר למאוורר, הוא נמצא רק בפנדס ויחד עם משלוח ממש לא משתלם לקנות אותו. מישהו ראה את ה- AKASA AMBER במקומות נוספים??? ...המרטש

    • 3 תגובות
    • 445 צפיות
  2. Started by Scumpo,

    יש איזו תוכנה דרכה אני יוכל לכוון את מהירות המאווררים במארז? לגבי ה-OC, בוצע OC ל-3GHZ על מעבד q6600, אבל אני עדיין רואה שהמהירות עליו הוא רץ היא 2.4GHZ.. הבנתי שאני צריך לכבות משהו בביוס בשביל שירוץ על 3GHZ.. מה הדבר? תודה!

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  3. Started by pelverish,

    אז ככה, הלוח אם שלי הוא NF7-S2 והמעבד שלי הואamd althon xp 2500+ כרגע יש לי 1.83 GHZ עכשיו ניסיתי לעשות OC אבל כשהעלתי ל2.5 והפעלתי את המחשב מחדש, המחשב עבד על המסך לא.. כנראה שגם המחשב לא עבד כי לא שמעתי את צליל הכניסה לWINDOWS.. ולפי מה שהבנתי המחשב אמור לחזור להגדרות הישנות במקרה ויש תקלה עם ההגדרות החדשות.. עכשיו מה אני יכול לעשות כדי לעלות את הOC או לדאוג שהמחשב יחזור להגדרות הרגילות שלו עם הOC גבוהה מדי בשבילו?

    • 6 תגובות
    • 445 צפיות
  4. ומה ההבדל ביניהם? תודה רבה וחג שמח!

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  5. Started by cohenkobi1,

    שלום יש לי מאוור יחיד , שלפי המחשב המהירות שלו הינה 840 RPS איך אני יכול לשנות את מהירות המאוורר (להגיבה) ניסתי תוכנות כמו speedfan ואחרים אבל זה לא משנה את מהירות המאוורר איך אני אוכל לשנות את המהירות תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  6. הקירור מיועד למעבד Athlon XP 2800, לוח תוצרת ג'יגבייט מדגם GA-7N400 Pro2 לא יתבצע OC העדפה לא לפרק את הלוח מהמארז תקציב 150-200 ש"ח בתודה מראש, הבורקס

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  7. Started by dreamboot,

    שלום יש לי GeForce 6600 של Gainward והוא על 56C במנוחה ועל 65-70C במאמץ האם זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  8. Started by skullfacer,

    תקשיבו יש לי Q6600 ויש לי תמאורר הזה http://tms.co.il/product/3010 כמה אני יכול להוציע מהמעבד? והמאוורר הזה ביכלל טוב?? אם כן מה יותר טוב זה או Zalman 9500

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  9. Started by aviran_n,

    אני עומד לקנות את אחת מהמשאבות האלה לקירור מים החדש שלי המשאבות הנ"ל נראות זהות ולא מצאתי נתונים של הD5 באינטרנט והייתי רוצה שתעזרו לי לדעת מה ההבדלים בינהן ומי עדיפה. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  10. Started by SloOmPer,

    יש לי כרטיס מסך גירסת 6 של NVIDIA של MSI. לכרטיס יש קירור דיי קטן אולי 6X6 ס"מ, וחשבתי אולי להדביק עליו עוד גוף קירור, מה דעתכם? אני מתכוון ממש לקחת עוד גוף קירור מאלומיניום או ממגנט ופשוט להדביק על הגוף קירור הזה. מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  11. יש לי P4 3000 פרסקוט ואני צריך משחה טרמית טובה.. יש הצעות?

    • 4 תגובות
    • 445 צפיות
  12. Started by a-gold,

    רציתי לדעת אם אפשר לשים את המאורר הזה על המעבד יש לי סוקט 775 http://www.thermaltake.com/2005/dcfans/smartfan/a1357.htm

    • 3 תגובות
    • 444 צפיות
  13. Started by sharon555,

    היי, איך אני יכול לבדוק אם כרטיס מסך עבר אוברקלוקינג בכל צורה שהיא ?? זה יכול להיות כרטיס PCI-E או AGP במקרה שלי הכוונה ל AGP תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 444 צפיות
  14. המאוורר סטוק של הE6300 שלי משנה מהירויות כל הזמן! למה זה ככה? האם הלוח אם שלי עושה את זה אוטומטית בהתאם לחום של המעבד? כלומר כאשר מתחמם המעבד אז הלוח מעלה את מהירות המאוורר וכאשר מתקרר מוריד ? או שזה פאק במאוורר ??? הלוח אם שלי הוא גי'גהבייט DS4 . תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 444 צפיות
  15. Started by Bingo,

    intel pentium 4 2.0 ghz 478p 512 cach 100mhz fsb 400 mhz bus northwood intel motherboard d850mv chipset i850 southbridge ich2 geforce fx 5500 agp x4 128mb samsung 128x2 rdram 400mhz maxtor 40gb יש מצב ל-OC??

    • 3 תגובות
    • 444 צפיות
  16. Started by eyaffe,

    לוח ASUS P5AD2 מעבד אינטל P4 3GHZ 530 זכרונות OCZ 2GB 800MHZ הכי רחוק שהגעתי ב OC זה 250 באס. האם להעלות את התדר של הזכרונות ליותר מ 250 או להשאר במחלק 1:1 ? ניסיתי להעלות מתח למעבד אבל הוא לא זז מ 250 יש למישהו רעיון איך להזיז אותו יותר מהר ? תודה

    • 0 תגובות
    • 444 צפיות
  17. Started by JezpeRR,

    יש לי מחשב: AMD Athlon XP 1800+ Gigabyte GA-7VKML G-Force 4 mx 440 256MB DDR PC2100 עשיתי אובר קלוק ל-2000+ והמחשב לא עלה....( לא עלה הווינדווס) אחר כך הורדתי - 1900+ והמחשב נתקע לי בווינדווס המעלות נעות בין 43-47 במנוחה...האם זה נורמאלי ומה אני יכול להשיג עם מחשב כמו זה...למה אני מרגיש מסכן עם מחשב כזה... בקשה בלי תגובות לקנות מחשב כי אין לי כסף למחשב חדש!!

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  18. Started by Amit_Alcobi,

    יש לי הגדרות של הBios אפשרות לחכבות את המאווררים כשהמחשב נכנס למצב Sleep mode... זה מותר, זה יפגע איך שהוא במעבד או משהו כזה?

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  19. אז בקרוב אני קונה מחשב חדש (תודה לכולם מפורום מפרטים על העזרה) כרגע יש לי במחשב הנוכחי כרטיס מסך nVidia fx5200 128mb , לאור המצב של מחשב חדש הייתי רוצה לעשות לכרטיס OC (אין לי מושג איך), השאלה שלי היא האם זה אפשרי ? אם כן כדאי ? ואם כן, פרטים על איך לבצע את התהליך (או לינק למדריך יהיה גם נחמד) תודה ;D (אחרי שהבהרתי שאין לי שום מושג לגבי OC , המחשב הנוכחי שלי הוא intel® P4 2.6, יש סיכוי לעשות למעבד OC ? ... מצטער אם השאלה מפגרת עד כדי כך שהיא פוגעת במישהו)

    • 4 תגובות
    • 444 צפיות
  20. Started by Tommy,

    כתוב לי בEVEREST שהמאורר של הכרטיס מסך רץ על 40% רק ... אני רוצה להעלות ל80 ככה ... לא אכפת לי שיהיה קצת יותר רעש אבל איך עושים את זה? LEADTEK 6800 NU

    • 3 תגובות
    • 444 צפיות
  21. איזה לוח יותר טוב ל OC? עזבו את העניין של היציבות וכו' וכו' ש ASUS יותר טוב.. OC נטו! תודה

    • 4 תגובות
    • 444 צפיות
  22. יש לי כרטיס מסך geforce 2 mx 100/200 64 mega רציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות לו אוברקלוק ואם כן עם איזו תוכנה אני עושה זאת ועד לאן אני יכול להגיע איתו

  23. Started by sahaf,

    שלום רב! ברצוני לקנות קירור לצ'יפסט (נורט ברידג') ושמתי עין על שני מוצרים... עכשיו יש לי מותקן על המעבד היטסינק Evercool Silver Knight WC-601 אבקש לדעת אם אחד מהפתרונות קירור יוכל להתאים ואיזה (מבחינת גודל) זה הקירור של המעבד: ואלו שני הפתרונות קירור : Extreme Spirit והשני : Extreme Spirit 2 והנה תמונה ללוח אם : תודה לכל העוזרים!!!!

    • 3 תגובות
    • 444 צפיות
  24. Started by HaimBi,
    • 0 תגובות
    • 444 צפיות
  25. Started by Psy,

    כשהמארז סגור אז טמפ' הלוח אם היא 34 מעלות אבל המעבד מגיע ל40 כשהמארז פתוח הטמפ' של הלוח אם עולה ב-10 מעלות אבל הטמפ' של המעבד יורדת ב-5 מעלות מה המצב העדיף?! האם להשאיר את המארז פתוח או סגור ?!

    • 5 תגובות
    • 444 צפיות

דיונים חדשים בפורומים