אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, קניתי מחשב חדש בחלקים חבר עזר לי להרכיב אותו, בעקבות החוויה יצא לי לשוטט פה בפורום, ומתחשק לי לעשות לו אוברקלוקינג, עשיתי חיפוש ב bios וגם באינטרנט ואני לא מוצא אפשרויות אובקלוקינג ללוח אם הזה, לא מצאתי דרך לשנות את מהירות הBUS את המחלקים או כל דבר אחר. המחשב שקניתי: amd athlon 5200 msi k9agm3 2X1024 OCZ DDR2 800 Mhz הזכרון יכול לעבוד במהירות 800 MHZ, ואני לא חושב שהוא עובד במהירות הזאת אני לא בטוח שאני יודע לקרוא נכון את הנתונים. בכל מקרה ב bios אין שום אופציה לשנות את מחלק התדר בין הזכרון למעבד, האם יכול להיות. מצורפים screen shots של cpu-z אשמח לעזרה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אני עושה OVERCLOCK לכרטיס מסך שלי 6600 GT וכל פעם הוא מאפס אותו שעולה הווינדוס ... למה זה ?
-
- 2 תגובות
- 446 צפיות
-
-
יש לי פאנל בקרה ואחד החחישנים נפגע. מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג חיישן? תודה
-
- 3 תגובות
- 446 צפיות
-
-
איך אני מאיץ אותו ליותר rpm תודה מראש לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אז ככה : המחשב שלי מסוג פנטיום D עם לוח אם של אינטל וקרור סטוק. לאחרונה התקנתי כרטיס מסך מסוג 7600GT של EVGA מאז ההתקנה הטמפ' של המעבד עלתה מסביבות ה 48-52 (כשאני משתמש באופיס אינטרנט וכד') לטמפ' של 55-60 עבור פעילות דומה ואני אפילו לא מדבר על מאמץ מיוחד. הטמפ' של הכרטיס עצמו היא בסביבות 48-49 מעלות (שוב, לא בדקתי בזמן משחק) אז ככה, המאוור של המעבד מסתובב במהירות של 1100 RPM איך אני יכול לגרום למאורר להתסובב טיפה יותר מהר ? (איזה תוכנה טובה יש לעשות את זה דרך ה ווינדוס ולא דרך הביוס? ) מה הטמפ' שבהן כרטיס המסך שלי אמור לעבוד? והאם יש עוד דרך להוריד את הטמפ' של המעבד מבלי לפרק ולהתקין את המאורר או להחליף אותו? תודה מראש לכל העונים
-
- 2 תגובות
- 446 צפיות
-
-
טוב קודם כל אני יודע שהלוח לא בדיוק מעולה לOC וגם המאוורר של המעבד הוא סטוק וגם הספק גנרי אבל רק לצורך Oblivion אני רוצה לנסות לעשות OC למעבד לפי מה שאני זוכר 2400 יכול להגיע לבערך רמה של 2800 על מאוורר בסיסי ואני מקווה להגיעה לזה הכשיו שהטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת (פתחתי תדלת של המארז בקיץ) הכשיו אני מקווה שאפשר לעשות את זה בלי לשנות מתחים כי אני לא רוצה ליתעסק בOC מורכב אלה בOC פשוט דרך תוכנה בכל מיקרה אני נוב בOC ורק פה ושם עשיתי ניסוים קטנים ובאחרון לפני כמה חודשים היתי צריך לאפס תביוס כי עשיתי משהו לא נכון בכל מיקרה המיפרט שלי בצד ואם צריך OC גם לכרטיס או זיכרונות וזה OC שנוב יכול ליסתדר איתו אז תמליצו ותסבירו לי בבקשה ותיזכרו שזה מיועד רק לOblivion שי…
-
- 4 תגובות
- 446 צפיות
-
-
הנה המפרט שהרכבתי: 724 724 1 מעבד AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket AM2 Box טק דאטה AMD1174 497 497 1 לוח אם ASUS M2N-E לוחות אם 18380 396 396 1 זיכרון OCZ DDR2 2048MB (1GBx2) 667Mhz CL5 גלובל טק OCZ26672048VDC-K 1,639 1,639 1 כרטיס גרפי LEADTEK WinFast PX8800GTS 320MB PCI-E כרטיסי מסך LV380 360 360 1 כונן קשיח Western Digital WD2500AAKS 250GB SATA2 לייף 2500AAKS 204 204 1 כרטיס TV ועריכה Leadtek WinFast TV2000XP Global + FM כרטיסי טלויזיה LV203 93 93 1 מקלדת Logitech Media Keyboard מקלדות עכברים ושלטים 967560-0119 169 169 1 רמקול BLACK SBS-380 רמקולים אוזניות ומקרופון 51MF0290AA003 174 174 1 צורב LG GSA-H44N X18 DVD כוננים אופטים GSA-H44b 211 211 1 מארז ללא ספק HEC …
-
- 1 תגובה
- 446 צפיות
-
-
קיבלתי את ה-arctic cooling silencer 4 rev2 nv ל5900 שלי שמוקדם היה קורע לי את האוזניים ועכשיו אני לא יודע אם הוא פועל מרוב הקט וגם יש לו כמו אגזוז שמוציא את החום אבל הקירור ענק אז לאס אל איי הוא לא מתאים כי יש לא גם קירור פאסיבי לזכרונות מהצד ההשני והמעלות ירדו מ59-60 במנוחה ל41-42 ;D ואני רוצה לעשות אובר קלוק לאיזה מהירות שעון וזכרונות לכוון יש המלצות???
-
- 1 תגובה
- 446 צפיות
-
-
רוצה המלצה לגוף קירור למעבד pentium d בסביבות ה300 אפילו טיפה יותר תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 446 צפיות
-
-
הקירור הזה טוב? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=3073
-
- 4 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אני מחפש בלוק לקירור מים ל AMD 64 K8 שמתחבר לציורות של 0.5 אינץ' ובא עם פיילטר (טרמו אלקטרי) מודבק/מולחם מתחתיו. שהבלוק יהיה מנחושת ושיהיה טוב. סומך עליכם
-
- 3 תגובות
- 446 צפיות
-
-
שלום לכולם... עד לאחרונה הלוח אם שלי (P5LD2) היה על 44 מעלות, לא יודע אם זה נחשב לבסדר... בכל מקרה, אחרי ששיחקתי בכמה משחקים כבדים הלוח אם שלי התחיל ממש להתחמם ! וכשהפעלתי אותו מחדש הוא בכלל לא עבד עד שהטמפ' נרגעה קצת... ברגע שהוא הוא עלה הוא התיישב על 51 מעלות!!! לאחר בדיקה קלה גיליתי שהחום כנראה מגיע מהצייפסט (945P) שיושב באמצע הלוח... החלק הזה ממש רותח!!! למישהו יש מושג למה זה קרה ואיך אפשר לטפל בזה? נ.ב. המעבד שלי לעומת זאת (Pentium D 930) יושב על טמפ' סבירה: 36 מעלות ברגיעה ו-46 בעומס
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אחרי הרבה זמן שלא הייתי פעיל אני חוזר להיות פעיל עכשיו אחת הסיבות שלא הייתי פעיל בתקופה דיי ארוכה זהההה אני קונה סוף סוף לוח חדשששש תציעו לי לוח הכי טוב של אסוס אבל הכי טוב שמתאים לאוברקלוקינג למחשב amd 754 3000 תציעו לי כמה לוחות במחירים שונים ותזכרו אל תתפשרו על מחיר מה שאתם חושבים הכי טוב תציעו ותגידו תמחיר תודה עריכה: אני רוצה שיהיה בלוח את כל החיבורים הכי חדישים sata pci express וחוץ מזה זהו נכון
-
- 3 תגובות
- 446 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול מה נחשבת טמפ' סבירה למעבד e6600 (ללא oc) עם המאוורר שמסופק איתו
-
- 1 תגובה
- 446 צפיות
-
-
עד כמה אפקטיבית אופצית הEIST בחסכון בצריכת החשמל? אפשר להשאיר אותה במידה והמעבד שלי בOC?
-
- 1 תגובה
- 446 צפיות
-
-
יש לי מעבד שבזמן האחרון לא מספק מן הסתם (2.4 HT עם ליבת נורטווד) עכשיו המחשב של DELLדגם OPTIPLEX GX270 עם ביוס של פוניקס (לפי מה שהבנתי ממה שכתוב שם למעלה ) ניסיתי להכנס לביוס ולמצוא את ההגדרות של הOC אבל אין לי כלום כאילו זה נעול... או שאין כזאת אפשרות למישהו יש מושג מה לעשות או לאן להיכנס? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 446 צפיות
-
-
יש לי תקציב נחמד להוסיף קצת דברים למחשב מה שיותר מעניין אותי זה אוברקלוק תאמת תעזרו לי בבקשה תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-
-
רכשתי לאחרונה מזנון לבית שבו אני אשים את כל האלקטרוניקה. רסיבר, ראוטר וכו'. אני מתכנן לשים מאוורר בכל תא במזון ורציתי להתייעץ לגבי אופן ההרכבה של המאוורר. כל תא יהיה סגור והמאוורר יהיה arctic p9. האם אני צריך לכוון את זרימת האוויר פנימה כך שהמאוורר יכניס אוויר קר או לכוון את זרימת האוויר החוצה כדי שיצא אוויר חם?
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם! אני חדש כאן כמו שאתם רואים.... אוקיי אז ככה : יש לי AMD Sempron 2400+ 768 DDR pc3200 Geforce 6600GT ספק 480W רציתי לשאול לגבי מיקום של מאווררים, כי הטמפרטורות שאני מקבל גבוהות מדי לכמות המאווררים שיש לי במארז. יש לי מאוורר אחד קדמי שמכניס, מתחת להארד דיסק, אחד על הכרטיס מסך , אחד על המעבד, אחד מאחורה שמוציא, בספק עצמו יש לי מאוורר 120 בנוסף יש לי 2 מאווררים בצד שמאל של המארז, אחד למטה שמכניס, ואחד מעליו שמוציא.. והטמפרטורות עדיין גבוהות לדעתי.. הכרטיס מסך על 60 מעלות והמעבד על 50 מעלות, אם אני מוריד את שני המאווררים בצד שמאל הכרטיס מסך עולה ל63 מעלות בערך והמעבד ל56, מה שמפחיד זה, שאלו טמפרטורות ללא מאמץ! במאמץ הכרטיס מסך מגיע ל79 מעלות והמעבד במקס…
-
- 1 תגובה
- 446 צפיות
-
-
אני לא יודע איך לעשות את האוברקלוק הזה ניסיתי לעשות כמו במדריך "אוברקלוק למעבד" לא הבנתי אני גם לא מוצא איך לנעול את הAGP וה-PCI אני רק יודע לעלות מתחים?<? לוח של ASUS CUV4X זיכרון 320mB 133mhz [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-
-
גופי הקרור-המאווררים שמתאימים למעבדי P D 9XX יתאימו גם למעבדי הקונרו?
-
- 5 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אז ככה יש לי שתי סטיקים של667 כול אחד 1G מאבד דואל קור 3G אני מעוניין לעשות OC לזכרונות יש לי לוח אם של ASROCK דגם : 4CORE DUAL-VSTA אני יודע שזה איפה שהוא בביוס בבקשה עודה לכם מעוד
-
- 2 תגובות
- 445 צפיות
-
-
אז ככה, אני חדש (מאוד) בקטע, ומאוד מעניין אותי. אני רוצה להתקין שני מאווררים על המארז, אחד שיכניס אוויר והשני שיוציא. רציתי לדעת איזה מאווררים אתם ממליצים, איזה מיקום מומלץ במארז? מאיפה אני מקבל את המתח? האם המחשב מסוגל לתת לי את המתח לכמה מאווררים....?? תודה...
-
- 1 תגובה
- 445 צפיות
-
-
צריך משו שיקרר טוב ולא יעשהיותר מידי רעש למרות שהמחשב שלי עושה בכול מקרה מספיק רעש לבד
-
- 4 תגובות
- 445 צפיות
-
-
לא יודע אם זה המקום , פשוט פה היה ניראלי הכי הגיוני בכול מקרה עשיתי 3dmark03 אבל שאני מסיים תבדיקה הוא לא נותן לי לראות תוצאות באתר .... כנראה בגלל שצריך גרסה בתשלום מה לעשות ? איפה אני יכול למצוא תוצאות ? חיפשתי בגוגל ואיפה לא ...
-
- 0 תגובות
- 445 צפיות
-


