אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם לקחת SPARK 7+ (לא אכפת לי הרעש ) יש תקציב עד 300 ש''ח ...
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מעבד amd 3800+ dual שלא הצלחתי להפעיל את תוכנת CnQ אני רוצה להשתמש בתוכנת rmclock יש איזה סיכון למעבד? דברים חשבוים שצריך לדעת? תודה וחג שמח
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
אז ככה איזה קירור הכי טוב למעבד אתם ממליצים ב 200-300 ש"ח? ולגבי בחירת הקירור אני קונה את הE4400 ומתכוון לעשות לו OC....
-
- 3 תגובות
- 447 צפיות
-
-
יש לי שאלה או יותר נכון אני צריך עזרה יש לי מסך LCD של IBM ממחשב נייד ישן הייתי רוצה לדעת אם יש איזו שהיא דרך לחבר אותו לכרטיס מסך רגיל כלומר אני יודע שאפשר כי אמרו לי שיש לזה מדריך אבל לא זוכרים איפה ראו אותו בקיצור עזרה בבקשה
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
מה נשמע אנשים יש לי מחלוקת בעבודה מה יותר טוב קירור אוויר או פאסיבי (לכרטיס מסך) ועם איזה הכי עדיף לעשות OC תודה
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
אני כנראה אקנה את הכרטיס הבא http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3967 TWINTECH PCI-EX 2.0 GeForce 9600GT XT OC EDITION (CM COOLING) 512MB DDR3 - RETAIL קודם כל מה זה XT OC?? (מה קשור הXT פה?) וכמו שאני רואה זה גירסא מומהרת של הכרטיס שהחברה עשתה כי זה כתוב על האריזה, כתוב גם קירור של קולר מאסטר... ובתמונה הקירור נראה רציני מאוד... הוא יספיק?
-
- 4 תגובות
- 447 צפיות
-
-
קודם כול המון תודה לכם אנשים אבל השאלה מה עדיף ?Thermaltake BIG Typhoon 4 IN 1? ל ?Zalman 9500 Cu LED? ואני יודע ששניהם מתאימים לסוקט 775 שזה הלוח שלי השאלה שלי האם בטוח לא תהיה לי בעיה עם הגודל שלהם בתוך הלוח? שוב הלוח שלי הוא Intel Cherry Creek D915PCY אני יודה מאוד למי שיוכל לעזור לי...
-
- 2 תגובות
- 447 צפיות
-
-
-
חברים צריך עזרה אני רוצה לקנות קרור למעבד אני רוצה לקנות את הAeroCool DP-102 או AeroCool DP-103 , מה אתם אומרים ? או שאתם מציאים משהו אחר ?
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
המאורר רועש (רעש סילוני עדין)(בודדתי את המאוררים עד שמצאתי שזה המרעיש) ניתקתי אותו והכרטיס מתחמם מאד, האם אפשר להחליף לקירור פסיבי ואם כן לינק בבקשה, או פיתרון אחר, אני מבין שאיאפשר ללא המאורר של הכרטיס, האם ניתן בתוכנה כל שהיא לראות טמפ' עם האוורסט אני לא מקבל טמפ' של המסך. רצ"ב תמונה. תודה לעונים מעבד 3.0 אינטל פרסקוט סלוט מסך agp*8 [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 447 צפיות
-
-
השגתי אתמול Radeon 9500 Pro 128Mb 128bit אני מעוניין לעשות אוברקלוק... הליבה כרגע על 277... איך אני עושה את זה.. ועם איזה תוכנות כדאי.... תודה על העזרה. יש לי מאוורר ששואב את האוויר החם ומוציא אותו החוצה. הטמפרטרות ירדו בהתאם.
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
איזה מעבד חזק ? לא איזה צלחנו לעשות לו oc יותר חזק איזה אחרי oc יוצא חזק יותר ?
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
מה דעתכם על המארז הזה? האם הוא כדאי לאוברקלוק חזק ? http://www.hec-group.com.tw/product/product_b.asp?id=40# ואיזה קירור אתם ממליצים למארז שכזה? שיתאים גם ל 3200+ 939
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
שלום יש מארז של טרמלטייק קסייזר 3 הפול טוור עם 7 מאווריים של 80 והמעבד שלי זה אטלון אקס פי 2800+(עם קירור סטוק) המעבד דיי חם 55 במנוחה (אבל המחשב בחיים לא מתחבה) שמעתי הרבה ביקורות על ה-BT ומה שאני מחפש זה בעיקר שקט מה אתם חושבים עליו??? והכרטיס מסך שלי זה גיפורס אסוס 5900 יש עליו מאווררים שעושים רעש של מכסחת דשה שמעתי כל ה-Arctic-Cooling NV Silencer 4 REV2 רציתי לדעת אם הוא באמת שקט או לא או יש משהו יותר טוב שאתם ממליצים בבקשה זה דחוף לי! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
שלום, יש לי קורנרו 6300 תוכנת הלוח GIGABYTE-P965-S3 מראה לי שמהמעבד על 27 עמלות ואוורסט מראה לי על 37/39 איזה נכונה ומה אפשר לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
יש אצלי מעבד סלרון 1700 מגה הרץ (חרטה) והחום שלו ללא מאמץ 42 ועם מאמץ הוא מגיע 50 ואני מפחד שהוא ישרף ואם אפשר אתם יכולים להמליץ לי על גוף קירור טוב למעבד עצמו והמחשב נקי מאבק והחוטים מסודרים תודה לכל מי שעוזר
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו ניסה פעם אוברקלוק עם הרכיבים האלה - או לפחות עם הלוח הזה? amd venice 3200 gigabyte k8n-sli twinmos 2x512 cl 2.5 400 mhz אני רוצה אולי לנסות, אבל לעשות שימוש בקירור סטוק ולא לשנות משהו ... אז לא אובר עצבני אבל כן משהו שידחוף את המערכת בצורה שאני ארגיש... 25 אחוז תוספת נשמע סביר? הבנתי שיש בעיות עם הלוח הזה באובר... ה - FSB לא עובר 215 דרך הביוס... אבל הבנתי שיש כאלה שהצליחו... מישהו שמבין יכול להסביר? דרך אגב - הספק 400 של HEC תודה!
-
- 4 תגובות
- 447 צפיות
-
-
מה המצב אנשים אני עושה OC לGPU שלי עם RIVATUNER והגעתי לשיא שלי - 675/999 שזה נחמד אבל לא משהו יותר מזה הכרטיס לא מצליח לסחוב אז אני משער שאם אני יעלה לו VOLTAGE אז אני יוכל לסחוב יותר (תקנו אותי אם אני טועה) מישהו יודע איך אני יכול לשנות VOLTAGE ב POWER USER של הRIVATUNER תודה דרך אגב OC עם ATITOOLS עושה לי בעיות מאחר שבאמצע משחק הוא מחליף לי ל 2D וגורם בעצם לFREEZE תודה
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
אני בוהנ כמה מחשבים מה הVCORE הכי גבוה שהמעבידם הבאים יעמדו בוא בלי להינזק בצורה משמעותית המעבדים E4500 E6600 Q6600 כולם על לוחות P35 של גיגהבייט
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
יש לי מאורר ARCTIC COOLING PRO וOC שאני מסוגל לעשות קטן מאוד: בערך חצי גיגהרץ (6600, 2GB 800MHz) תהיתי באיזו דרך אני יכול לחבר עוד מאוורר על הנוכחי, יש לי סטוק מיותר ומארז מיותר אבל זה לא נראה לי מותאם כי הוא לוקח אוויר מהצד במקום במלמעלה, למישהו יש רעיון?
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
יש לי amd Athlon XP 64 3000+ socket 754 ואני רוצה לעשות אוברקלוק איזה מאורר כדאי לי התקציב עד 150-160 לא כולל משלוח
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
-
והאם הוא עדיף על המאוורר שיש בTUNIQ TOWER? כי היום קניתי את המאוורר והוא לא מתאים לי למארז אין לי מקום. אז אולי אנצל אותו בשביל הקירור. דיי דחוף בבקשה. מאוד מודה לכם כמו תמיד
-
- 3 תגובות
- 446 צפיות
-
-
אני מחפש שני מאווררים 92mm שיהיו שקטים במיוחד ויתנו גם זרימת אוויר טובה כי אלו שני המאוורים מקדימה שמכניסים אוויר יש אחד מאחורה שמוציא של 120mm התקציב הוא 150 שקל אבל אם אפשר לחסוך אני ישמח!
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-
-
שלום לכולם ביידי המעבד: E2160 1.8GHZ. עשיתי לו אוברקלוק ל- 3.2GHZ. גוף הקירור שעליו הוא: Thermaltake V1. במאמץ אני מגיע ל-65 מעלות. האם יש דרך להוריד אותו מעלות?
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-


