אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ברשותי לוח אם EpoX עם VIA KT400 Chipset מעבד AMD XP 2400+ 2000Mhz וזיכרונות Corsair 333Mhz המעבד הזה עובד בdefault על באס 133 ומכפלה 15. על מתח 1.65 בעבר לא הייתה לי בעיה בכלל להריץ אותו בתור AXP 2700+ ע"י 166x13 כיום יש בעיה אפילו להריץ אותו על באס 166x12 שנותן אותה מהירות סופית של 2000mhz הבעיה היא שמופיעים נקודות שחורות בווינדוס והכל תקוע ועובד לאט... ניסיתי מתחים שונים עד ל 1.75V והם לא ממש עזרו. יש לציין שהטמפרטורות נמוכות... 30 במנוחה ו37 במאמץ. מישהו יודע איך ניתן להיתגבר על הבעיה? או ממה היא נובעת?
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3Ghz, 775 Contact LGA המאוורר של המעבד נורא מרעיש וזה מפריע לי, קראתי פה כמה נושאים ואת הנעוץ והבנתי שהקירור BigTyphoon Cpu Cooler נחשב לטוב, ומתאים למעבד שלי. האם הקירור הזה שקט ובאמת קירור טוב ומומלץ? והאם קל להרכיב אותו? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת באיזה קפיצות אני צריך להעלות את המעבד שלי ב5-10 MHZ? ובאיזה שלב אני מעלה מתח למעבד? תודה...
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
יכול להיות שזאת הטמפ' של המעבד שלי? לא עשיתי שום OC והקירור רגיל, זה שבא ביחד עם המעבד. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
שלום לעוזרים לאחר קצת משחקי OC עם הלוח הזה GA-EP35_DS4 שמתי לב שאין אפשרות לנעול את הזיכרונות ביחס של 1:1 ב-BIOS - המינימום ההתחלתי הוא - X2.5 ומעלה - האם יש למישהו נסיון בביצוע OC ללוח הזה? ???
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מעבד P4 בעל סקוט 478. אני כרגע בשלבי OC, והמעבד מתחיל להתחמם אז ברצוני לקבל המלצה לקירור. תודה לעוזרים. תקציב עד 100 ש"ח, אבל אפשר לחרוג טיפה, עם זה משהו איכותי.
-
- 2 תגובות
- 449 צפיות
-
-
כשאתם עושים אוברקלוק אני שומע שמדברים על יחסים לדוגמא 1:1 או 3:4 מה זה אומר?
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
שלום לכולם ויום טוב. ברצוני להיות עם התדר הנוכחי שאני נמצא בו (2800 MHZ ) אך לעבוד כשהזיכרונות פועלים בתדר של 667 .. אני משתמש עם הקירור Big Typhoon VX פרטים : מה אוכל לעשות בנידון ?
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
-
אני לא מצליח לשלוט על מאווררים דרך ספיד פאן..למה?
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
לפי התמונה הבאה עד כמה נמוך אני יכול להגיע בתיזמון של הזכרונות שלי
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות OC למעבד. שאני נכנס לביוס אני לא רואה תאפשרות לעלות את ה FSB,אני רואה רק את הטמפרטורות. מישהו בבקשה יכול להסביר לי איפה עושים? יש לי לוח אם GIGABYTE GA-M51GM-S2G ד"א יש תוכנה שבא עם הלוח אם שדרכה אפר לעלות FSP ומתחים, אבל אחרי שאני עושה ריסטרט אז הכל מתאפס. תודה לעוזאים
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
צריך המלצה לקרור למעבד ולכרטיס מסך תקציב של 450 - שקל (שניהם ביחד) המעבד הוא C2D E6400 הכרטיס מסך הוא 7950GT (של ASUS) איזה קרור יהיה טוב אולי גם לOC קטן לכרטיס מסך ואולי גם למעבד (אני מזכיר התקציב לשניהם ביחד הוא 450 שקל לשניהם ביחד )
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
אני פשוט לא יכול יותר עם המאורר של אינטל הוא עושה רעש אדיר !!!!! יש לי מעבד כפול ליבה D820 עם לוח אם של גיגה בייט 8I945GME איזה קירור מתאים לי ללוח אם ולמעבד ? תודה
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
יש לי זיכרון מחברה מסויימת (מפורט בחתימה) ואני רוצה לקנות עוד סטיק. אני רוצה לדעת האם כדאי לי יותר לקנות סטיק של חברה אחרת ויותר איכותית או שעדיף לקנות עוד סטיק זהה למה שיש לי? אני מתכנן OC ואני לא רוצה שהזיכרונות יעשו לי יותר מדי בעיות... מה הבעייה הכי חמורה שיכולה להיות לי אם אני קונה סטיק של החברה אחרת (סמסונג...)?
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
מה המצב אנשים אני מצליח לעשות OC עם RIVATUNER אבל כאשר אני בIDLE הוא עדין עם OC ולא מוריד לCLOCK נמוך יותר יש למישהו פיתרון ?? תודה
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
אני לא מבין גדול ב-OC ??? תראו מה עשיתי , דעות והצעות לשיפור יתקבלו בברכה מעבד- AMD Athlon 64 X2 4200+ AM2 @2200Mhz לוח אם- M2N32-SLI DELUXE זיכרון- DDR2 TwinMOS 4*512M קירור- Zalman CNPS9500 AM2 ספק- Enermax 535W הט'פ לא יורדת מתחת ל-40 [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
המעבד שלי הוא 1.7GHZ של ווילאמט עכשיו המתח שלו הוא 1.9 סטוק. וזה נראה לי מאוד גבוהה יחסית לאחרים אולי בגלל זה יש לי בעיה עם ה OC בגלל שהוא צורך הרבה מתח?? צירפתי תמונה
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
שלום יש לי 6800gt של Point of view ואני רוצה להחליף קירור. התקציב הוא 200 +- למרות שאם זה יהיה חשוב אני יהיה מוכן לחרוג ב100 שקל. אני ראיתי את שלושת האפשרויות האלה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4802 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5123 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5958 מה כדאי? יש הבדל בין הפטאליטי לזלמן הרגיל חוץ מהעובדה שהוא אלומיניום ולא נחושת? איך הביצועים של שלושתם? ובכלל אולי יש לכם הצעות אחרות ... תודה
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
האם לקחת SPARK 7+ (לא אכפת לי הרעש ) יש תקציב עד 300 ש''ח ...
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מעבד amd 3800+ dual שלא הצלחתי להפעיל את תוכנת CnQ אני רוצה להשתמש בתוכנת rmclock יש איזה סיכון למעבד? דברים חשבוים שצריך לדעת? תודה וחג שמח
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
שלום, נשרף לי המאוורר על הלוח אם (Abit NF-7) וקניתי את המאוורר הזה של TT בחנות אמרו לי שהוא מתאים גם ללוחות אם אבל רשום עליו "For BGA\VGA Chipset" האם הוא מתאים? והאם אני חייב להחליף משחה כשאני שם אותו? EDIT: אני לא חושב שהוא מתאים, הוא יותר קטן מזה שעל הלוח והחורים לא תואמים אני יכול להחליף אותו בזה שעל הכרטיס מסך (Radeon 9600XT) ואת מה שיש על הכרטיס מסך אני ישים על הלוח האם השיפור יהיה משמעותי? האם זה של TT יותר טוב מהסטוק שעל הכרטיס מסך?
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
סתם לדוגמה הבאתי תמונה של מעבד AMD איך אני יודע מה הSTEPPING שלו ואם אפשר לבדוק זאת דרך איזה שהיא תוכנה בווינדוס מבלי לפרק את המעבד [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
יש לי מעבד intel p4 2.4 Ghz. תוך כדי המשחק doom3 טמפ' המעבד שלי מגיעה ל49-50 מעלות. בטמפ' המומלצות על פיכם נכתב כי 45 מעלות הינו חסם הטמפרטורה העליון המומלץ. האם טמפרטורה כזו יכולה להוות גורם לתקיעת המחשב (שאכן נתקע רבות רק במשחק זה). המעבד ללא אוברקלוק. אם כן חשבתי להוסיף מאוורר 120 מ"מ בקידמת המארז. השיפור בהורדת הטמפ' יכול להגיע ל- 5 מעלות ויותר ? בהנחת סידור נכון של החוטים במארז ושאיבת אבק. כמו כן ברצוני לדעת למה הטמפרטורה מגיעה לגדלים כאלה במעבד ללא אוברקלוק ? אבק על גוף הקירור ? התיישנות (?) המשחה התרמית ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
אהלן חברים הגעתי ל4GHZ עם הטייפון! על מתח 1.5V מע' יציבה. הוספתי לOCDB אבל זה לא מתעדכן! טמפ' 48 - 63 מעלות!
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-


