עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by tsvika,

    יש לי מעבד Intel Pentium4 2.66GHz northwood בסוקט 478 מישהו יכול להמליץ לי על קירור יעיל ושקט? (לא קירור מים או גז)

    • 2 תגובות
    • 449 צפיות
  2. Started by Hatori_Hanzo,

    המפרט שלי מופיע בצד... כאשר אני מוריד את הזכרונות ל667 בביוס אני מצליח להעלות את הFSB ל360 ואף יותר...כך שזה מעלה אותי ל2900MHz ,אבל.. במידה ואני משאיר את הזכרונות על 800 אני מצליח להגיע בFSB רק עד 335 שזה מביא אותי ל2680MHz... השאלה הנשאלת היא... מה עדיף מבחינתי לביצועים מירביים?? לא רק של המעבד...של כלל המערכת?

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות
  3. Started by king ping,

    יש לי של גיגה בייט כרגע על המעבד 3d השקט עובד על 2500 רפמ אני לא מרוצה מימנו כי שאני מעמיס אם מישחקים מגיע ל 60 מעלות קצת יותר שעמתי על זלמן 7000 טובים תיעצו לי משהו ליקנות טוב שיחזיק לי את המעבד על 50 מעלות גג יש לי prescot 3 גיגה

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  4. שלום רציתי לדעת כמה מאווררים צריכים למארז של מערכת רגילה במידה ואני לא עושה OC תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  5. היי , יש לי את המאוורר הנ"ל במחשב, ושמתי לב שהוא מתחמם בצורה מוגזמת. (בסביבות ה 80 מעלות בעבודה רגילה בוינדוס... לא משחקים או משהו כזה) ניקיתי את המחשב בצורה יסודית, החלפתי משחה טרמית אך לשווא... המחשב נשאר חם. אם אני זוכר נכון, קראתי פעם שלמעבדים הספציפים האלו יש בעיות של התחממות (אני צודק?) בקיצור, אני רוצה לקנות מאוורר חדש למעבד (יכול להיות שהמעבד האורגינלי חלש מידי למעבד הזה?) אחד שיקרר את המעבד לטמפרטורה נורמלית ורצוי שגם לא ירעיש יותר מידי... התקציב הוא בסביבות 100 שקל.. (אפשר לחרוג... אבל לא בצורה היסטרית) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  6. זה הדבר הכי מוזר שראיתי בחיים שלי... קניתי את הג'יפורס 6800 של POV התקנתי אותו ובהגדרות שלו הטמפ' שלו הוא היה על 64 מעלות בסדר... (עד כמה שזה בסדר...) באמצע משחק כבד הופיע לי מסך כחול ואיתחלתי את המחשב... ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס מסך... ובצורה מאוד מוזרה אחרי שעדכנתי את הדרייבר הטמפ' של הכרטיס היתה של 54 מעלות הטמפרטורה צנחה ב-10 מעלות!!!!!!!!!! אף פעם לא ידעתי שעדכון דרייבר יכול להשפיע על הטמפ' של הכרטיס.... איזה מוזר!!!

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות
  7. קניתי זלמן 900 היום וניסיתי להתקין אותו אבל אני לא מוצא איפה אני יכול לחבר אותו.. יש לי 3 מקומות שמתאימים אבל כולם תפוסים.. מה אני עושה?

    • 4 תגובות
    • 449 צפיות
  8. Mfr Part Number: ACALP64 Features: Extremely Quiet by Patented Fan Casing Integrated Cooling of Voltage Converters Patented Vibration Absorption Perfect Cooling Performance Easy Installation Application: All AMD Sempron(Socket 754), Athlon 64 /64 FX /64 X2 and Opteron CPUs Rated Fan Speed: 2000 RPM Power Consumption: 0.17 Amp. Air Flow: 36 CFM / 62 m3/h Bearing: Fluid Dynamic Bearing Noise Level: 0.6 Sone Thermal Resistance: 0.26°C/Watt Thermal Interface Material: Pre-applied MX-1 Paste Dimensions (WxLxH): Heat Sink: 98 x 78 x 56 mm Fan: 101 x 113 x 47.2 mm Overall: 101 x 113 x 91.7 mm Weight: 486 g הוא טוב?

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  9. המערכת החדשה שלי Intel Pentium IV 3.0G@3.4Hz Prescott 2M 64-bit W.D 200GB 7200 8MB Buffer S-ATA II Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory X2 Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e THERMALTAKE BIGTYPHOON Thermaltake TR2 430W רציתי להחליף תזיכרון למשו יותר עצבני בסביבות 1000 שקל.. רציתי לדעת איזה זיכרון לקנות איזה מומלץ ועד לאן אני יכול להגיע בערך עם המערכת שלי לאיזה גבול..... ורציתי לדעת אם הלוח שלי מקטין את גודל היכולת של הOC ...כי יש כאלה שטובים ל OC ויש כאלה שגרועיםם (ואם יש קונה לזיכרון שלי אני ישמח )

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  10. אני רוצה לקנות מערכת קירור למחשב שלי לא משהו יקר אני אשמח להמלצות ועזרה. עכשיו רציתי לדעת איזה קירור מתאים למחשב שלי... פרטים: ====== Processor ====== Manufacturer Intel Corporation Processor Name Intel® Pentium® 4 CPU 1500MHz External Clock 100 MHz Bus Speed 400 MHz Processor Speed 1.5 GHz Stepping 10 Form Factor ZIF Socket +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ אשמח אם תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  11. Started by master af,

    שלום לכולם אני מבקש לדעת את קוטר החורים ואת המרחק ביניהם במעבד, גשר צפוני (chipset), וכרטיס מסך. (מדובר בחורים של בלוק הקירור) :s05: תודה רבה! המערכת שלי : _________________ -ABIT NF7-SL rev.2 -mobile barton xp 2500 218x11@1.7v (קירור מים) -TwinMos pc3200 2x512mb 2.5-3-3-8 2.8v (dual -ATI radeon 9800pro -דיסק קשיח WD 160GB S-ATA -PSU GYRO 500w

    • 2 תגובות
    • 449 צפיות
  12. Started by NDR,

    אני רוצה להוסיף מאווררים למחשב כי יש נטייה להתחמם מהר, ורציתי לברר כמה דברים: 1. איזה מאווררים כדי להוסיף? 2. איזה סוג מאווררים? 3. איפה להציב אותם? 4. שמעתי שיש מאוורר לדיסק הקשיח ורציתי לדעת אם כדי להשקיע בהם... אגב יש לי את המעבד הזה: Intel® Pentium® 4 CPU 1.80GHz - Socket 478 ורציתי לדעת אם כדי להחליף את המאוורר שבא איתו כשקניתי אותו... תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות
  13. Started by BIR,

    יש לי כמה שאלות.. ברשותי הכרטיס x300 se 256 mb אני רוצה לעשות לו OC האם זה אפשרי? אני רוצה לעשות לו פתיחת צינורות. האם זה אפשרי לכרטיס הזה? אם כן אני רוצה מדריכים לשניהם.. לפי מה שהבנתי אני צריך להשתמש עם התוכנה ATI TOOL נגיד שאפשר לעשות לו את 2 הדברים האלה למה אני יכול להפוך אותו? יש סיכוי להפוך אותו לx500 או x600 ? אשמח לקבל עזרה בנושא איך לעשות לכרטיס מסך הזה אוברקלוק והאם זה כדאי ביכלל ויראו שיפור? תודה לכול מי שיעזור

    • 4 תגובות
    • 449 צפיות
  14. Started by spankus,

    יש לי intel pentium 4 Prescott יש מאוורר עליו מקורי שלו, יש עוד שני מאווררים, אחד בקדימה ששואב ואחד מאחורה שמוציא... המעבד יושב רוב הזמן בפעילות פשוטה על 65 C ובמאמץ לפעמים מגיע עד 73-74 C....וזה די מלחיץ אותי.. מה כדאי לעשות כדי לעזור לו להתקרר? תודה מראש, שקד.

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות
  15. Started by kattash,

    הרי ידוע שחום הוא האוייב הכי גדול של רכיבים אלקטרונים... (חוץ ממים אולי.) וכל OC שתלוי בהעלאת Voltage לכ. מסך/מעבד/זיכרונות מעלה את החום ולא משנה אפילו אם מעלה אחת למעלה.. הוא עדיין מעלה!! עכשיו אני יודע.. קירור יותר טוב, קירור מים קירור גז... סבבה... אבל עדין המעבד פולט את החום שהקירור מפזר... זה לא משנה בכלל שאמצעי הקירור מסוגל להתמודד עם כזה חום הבעיה היא שהפליטה שלו! סתם ככה מחשבה כללית שעברה לי בראש.. (ולא שאני אפסיק לעשות OC.. אבל עדיין..)

  16. Started by henB,

    מה זה AUX? רשום לי טמפרטורה 40C

  17. Started by davis5,

    יש לי לוח של msi neo2 platinum מעבד 3000 venice amd זכרונות של ceon cl 2.5 שניקנו בivory השאלה אם אני רוצה לעשות oc למעבד האם כדאי להחליף את הזיכרונות האלה ואם כן לאיזה סוג ואיזה חברה וכמה הם עולים? תודה

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות
  18. מצאתי פה איזה מדריך אבל אני לא מבין כלום תוכלו לעזור לי בבקשה http://www.vr-zone.com/guides/NVIDIA/MX440VMod/

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  19. שלום לכולם. ברצוני לעשות אוברקלוקינג לא גדול למעבד, אני יודע שהוא לא ממש בנוי לזה אבל בכל מקרה אני רוצה לנסות מה יצא מזה. מעולם לא עשיתי את זה אז אשמח להסבר מ 0. המפרט שלי מצורף בתמונות. תודה רבה לעוזרים. נ.ב. קירור סטוק, מארז וספק HEC 400TRT [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  20. Started by rivking,

    יש ברשותי מעבד Pentium D 915 2.8Ghz עכשיו הוא על OC ל3.4 והטמפ' עומדת על 45-50 (תלוי אם המזגן דולק) במנוחה ו-55 במאמץ, למאמץ אני קורא סופר פאי חישוב של 8MB דרך אגב יצא לי ב-3.4Ghz יצא לי 39 שניות בסופר פאי בחישוב של מיליון ספרות זה טוב? (אני סבור שזה טוב...) הקירור שיש עכשיו על המעבד הוא : http://shop.key.ru/photo/items/47895.jpg אם הטמפ' לא טובה איזה קירור מומלץ לי לקנות נגיד בתקציב של עד 150 שקל... (ה-AC Freezer 7 Pro יהיה טוב?)

    • 2 תגובות
    • 449 צפיות
  21. 1. מעבד ב4-7 מעלות Athlon 64 X2 4800+ AM2 2. כרטיס גרפי בסביבות 80 Leadtek WinFast PX8800GTS 320 MB PCI-E השאר יציב... תודה וגם םא בא לכם ואתם יכולים תענו על השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  22. Started by ras81,

    שלום רציתי לעשות OC וראיתי שיש FSB/CPUומעליו FSB/LTD מה זה כל אחד ועל איזה ערך לשים אותם? מתחת ל-10 זה ממהיר? חיוונתי את הFSP/CPU ל11X ולא ראיתי שום שינוי (הסתכלתי באוורסט והשינוי היה רק 200.88 במקום 200) מה עושים בדיוק? תודה

  23. אני רוצה לעשות אובר קלוב בבקשה שמישהו יגיד לי איך ויעזור לי אני באי סי 646955 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  24. רכשתי את הכרטיס עם הקירור הזה והאמת שהוא בכלל לא שקט ואין אפשרות לראות את הRPM של המאורר אלה רק את הFAN DUTY ובנוסף לא נראה שהוא ממש מגיב לשינוי המהירות ידנית.. יש עוד מישהו עם הכרטיס הזה שאצלו זה שונה? תודה

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  25. Started by noambar,

    חבר שלי רוצה לקנות את הTT Big Typhoon והוא רצה לדעת אם זה יכנס למארז שלו יש לו ThermalTake Aluminum Tsunami http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_515&products_id=7084

    • 3 תגובות
    • 449 צפיות

דיונים חדשים בפורומים