עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by coolmeen,

    קירור המים ,המים המועברים דרך הרדיאטור כאשר יוצאים מהרדיאטור יוצאים ממנו קרים או שהברזל מתקרר? האם זה נועד שהמים יתקררו או הברזל עצמו אולי בשביל גם קירור המארז? מישהו יכול להסביר לי בבקשה את אופן הפעולה זה ממש פשוט אבל לא מבין את החלק הזה

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  2. חברה כמה אני יכול להגיע באובר עם קירו סטוק של קונרו כרגע אני על אובר מזערי והעלתי מ- 266 ל- 300 המעלות הם 34 למעבד. והזכרונות שלי הם בלי המפזרי חום האלה זה ישפיע חזק?? ושאלה אחרונה כמה מעלות צריך להיות ה-p5w dh delux כי אצלי הוא על 51 והמוכר אמר לי שזה בסדר גמור ככה זה אצל אינטל.. תודה לכל העונים..

    • 0 תגובות
    • 450 צפיות
  3. Started by yossik17,

    היי ממצב חברים שלי שמעו אני מאוד מעוניין באוברקלוק אני יודע לעשות אבל לא מצליח לי אני לא יודע למה... אגב יש לי מעבד 1.7 ,זיכרון 768 ולוח אם של SHUTTLE עכשיו שנכנסתי לביוסאז בהתחלה לא ידע למה אבל שמתי לב שכתוב ככה: core speed --800 MHz *8.0 bus speed----100 MHz למה זה ככה? הרי במחשב שלי כתוב בEVEREST+CPU-Z+מאפיינים של המחשב כתוב ש1700 זה מהירות המעבד והנה עובדה! אבל הקטע שאחריי שהעלתי למהירות מעבד מקורית שלי(100MHZ*17)לא השתנה כמעט כלום כי זה מהירות המקורית חחח אבל אחריי זה שבדקתי עם הטמפ' עלתה והיא לא עלתה אז העלתי ל 100MHZ*20 שזה יוצא 2.0 MHZ אז אחריי זה עוד פעם בדקתי ולא לא השתנה כלום!! התמונה שראיתם היא בדיוק אותו הדבר! מלפניי ומאחריי למה זה ככה מישהו יכול ל…

    • 0 תגובות
    • 450 צפיות
  4. Started by predator_008,

    יש לי לוח MSI K8N-NEO4-F שאלתי היא האם אפיק ה-PCIE נעול בלוח זה על 100 או 101? מפני שהבנתי שבלוחות שונים הנעילה שונה. בתודה מראש. .ProtoSs.

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  5. Started by 1900GT,

    נגיד אני עושה OC לכרטיס מסך SAPPHIRE 1900GT 256MB עד כמה אני יוכל להגיע בהשוואה לכרטיסים אחרים ללא OC. כלומר לאחר OC נורמלי לאיזה דגם הוא יהיה שווה (גם ATI וגם נווידיה)?

    • 0 תגובות
    • 450 צפיות
  6. Started by parker8,

    מוכרים אותו באותו סדר גודל של ה-BT, איך הוא לעומתו? הוא פשוט מצא קצת חן בעיניי, בגלל היופי המדהים שלו, וגם הוא מאוד משתלב במארז של GIGABYTE 3D-AURORA, שיש מצב שאני אקנה אותו... תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  7. יש לי את הלוח הנ"ל על מעבד סמפרון 3000 עם המאוורר הנ"ל http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3078 המעבד בזה הרגע עומד על 39 מעלות 1. האם כדי לבצע אוברקלוק ?( או שהלוח לא בנוי לזה ) 2. האם המאוורר הזה מספיק ? 3.התקנתי את התוכנה ITUNE 2.5 וקיבלתי את ההודעה הבאה - האם אני אמור לשנות משהו בביוס ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 450 צפיות
  8. Started by moshe12,

    אז ככה, לוח אם gigabyte 965p ds3p (הוא טוב בכללי ל OC?) מעבד intel e6300 אני צריך בלוק קירור מים ל CPU תקציב 200-300 תודה

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  9. Started by bebers,

    יש לי את ה 3800 X2 AM2 של AMD שמתי לב והסבירו לי שהוא בשביל למנוע התחממות ולנצל את הביצועים טוב יותר משנה לבד את הכפולות של המעבד (MULTIPLIER) בין X5 ל-X6 עד X10 ובכך משתנה גם תדר העבודה של המעבד בין 1000MHZ ל- 2000 MHZ זאת טכנולוגה חדשה שקיימת בAMD מישהו פה יכול להסביר לי טיפה יותר על הטכנולוגיה הזאת ומה היתרונות שלה בדיוק? ומשהו שעולה לי בראש ונראה לי מוזר.... איך אפשר לעשות אוברקלוגינק למערכת ששולטת לבד בFSB בכפולות מעבד ובמגה הרץ? הרי אם אני יעשה אובר הוא שוב ינצל למשל רק 100 ובמקרה הצורף ינצל 2000 הוא יודע לבד לקחת גם את התדר שנוצר אחרי האובר ולנצל אותו בשעת צורך?

    • 3 תגובות
    • 450 צפיות
  10. יש לי אפשרות להביא אותו מחו"ל, וקראתי את הכתבה פה עליו שרק היללה ושיבחה אותו, אבל באיזשהי ביקורת מחול קראתי שהוא לא טוב לאוברקלוק מה דעתכם? יחזיק אוברקלוק ?...

    • 0 תגובות
    • 450 צפיות
  11. Started by aero,

    בוא נגיד ככה שחם במחשב הוא מגיע ל 45-48 מעלות!!! ובמנוחה הוא בין 38-42 מעלות אני לא יודע למה זה כל כך גבוה כי כל שאר הדברים במחשב דיי קרירים!! וכיצד אני יכול לסדר את זה עם גוף קירור או משהו

  12. Started by mercenery,

    אוקי אז כחה נשבר לי המאוורר של המעבד יש לי 350 שקל מה כדי ?

    • 2 תגובות
    • 450 צפיות
  13. Started by rani,

    Tuniq Tower לתושבת 478 למעבד P4 3GHz כמו שאמרתי התקציב שלי הוא 250 אני יכול לחרוג קצת.. מה שאני צריך עכשיו זה מקום שאני יכול לקנות אותו.. אני מעדייף לעשות את זה בהזמנה... מישהו מכיר אתר כזה שעושה הזמנות.. ואם כן ויש אתר כזה והוא לא מוכר את זה,אשמח לשמוע איזה קירורים הוא מוכר..

    • 0 תגובות
    • 450 צפיות
  14. אורח
    Started by אורח,

    אוקי אז יש לי: AMD Athlon 64 3200 Venice S939 והטמפ' שלו היא: 37 מעלות במאמץ. עכשיו זאת טמפ' טובה? יש לי מאוורר לא כל כך מוצלח נראה לי.. הנה הדגם: http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1889.htm אם אפשר אולי תביאו דעה על המאוורר .. תודה מראש.. :yelclap:

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  15. AMD Athlon 2000+ GA7vaxp המאוורר שלי מקרטע, עכשיו המעבד יושב על 45+- במאמץ אך הבעיה שהמאוורר לפעמים מתחיל להסתובב לאט(הוא נדפק- שומעים פתאום רעש שונה) עד שאני נוגע בו נותן לו לחיצה קלה והוא מתחיל להסתובב כמו שצריך. יש אפשרות לקנות מאוורר שיתן אותם ביצועים אבל בנפרד-ללא גוף קירור? (כלומר לנסות לחסוך) אני יודע שיש את הוולנקו 12 שעולה 150 ש"ח ומתאים לצרכי, אך לטעמי השקעה לא שווה בגלל שגם ככה אני לא עושה OC, ובעוד חצי שנה גם ככה ארכוש מעבד ולוח מהדור החדש שיהיה.. אז מה אתם אומרים יש פתרון שיעלה לי בסביבות ה50? כלומר האם יש חנות שמוכרת רק מאוורר? (חשוב מאוד שהמאוורר יסתובב ב5000+- סיבובים.)

    • 3 תגובות
    • 450 צפיות
  16. Started by XMB,

    כשאתם אומרים יחס 1:1 או 3:4 , קראתי את המדריכים באתר אבל לא הבנתי מז"א יחס , בין מה למה ומה טוב מה רע , זה קטע מסובך... וכשאתם אומרים מכפלות למה אתם מתכוונים? תודה על העזרה וסליחה על הטיפשות...

  17. שלום לכולם ! אני מתלבט בין כמה סוגי קירור : ‏Zalman Fatal1ty FS-C77 LED‎ ‏Zalman 9500 AM2 LED‎ BigTyphoon יש לי ניסיון טוב עם הזלמן שנחשבים שקטים ובעלי ביצועים מדהימים. השאלה מה ההבדל בין שתי הדגמים שציינתי של הזלמן ואיזה כדאי לבחור בלי קשר למחיר כי ההבדל הוא 50 שקל לפה ולשם . תודה

    • 4 תגובות
    • 450 צפיות
  18. מיפרט: מעבד: amd athlon 64 x2 dual core 4000+ כרטיס-מסך: giga-byte 7300 gt לוח-אם: giga-byte ga-m61sme-s2 hd-1: samsung sp0824n 80 gb hd-2 wd 1600aajs אני מחפש אמצעי קרור לכרטיס-מסך+למעבד+ללוח-אם בתקציב של 150 ש"ח לכל מוצר מישהו יכול לעזור בבקשה המחשב שלי חםםםםםםםםםםםם!!!

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות
  19. Started by ofir667,

    הנה המערכת: (ואני לא מתכנן OC) core 2 duo E6300 Asrock conroexfire 1GB DDR II 667 TwinMos X 2 X1900xt 512MB WD 250GB 16MB אמרו לי שצריך קירור לכרטיס מסך, השאלה אם צריך גם קירור למעבד? תנו לי המלצה על קירור טוב ואיכותי לכרטיס מסך אבל שיהיה זול (שלא יהיה זבל)

    • 3 תגובות
    • 450 צפיות
  20. Started by mp91,

    יש לי בעיה שפשוט כל המחשב שלי הצחיל להתחמםםם ממששששששששששששש. פעם המעבד שלי היה על 35 מעלות כך גם הלוח והארד דיסק 40 עכשיו אחרי שעשיתי OC של 200 מגה הרץ עם ספק ג'נרי הטמפ עלתה בטירוף ל 50 במנוחה וכך גם הלוח אם לא יורד מ 45. הורדתי את ה OC ובכול זאת אותו דבר הכול ממש חפ וניקתי את המחשב עם פן ונתתי לחברה שממנה קניתי את המחשב שישימו לי מחדש משחה טרמית וכו על המעבד ולא עזר עדין טמפ מפחידה .

    • 3 תגובות
    • 450 צפיות
  21. Started by AlonAviram,

    יש לי את התוכנה easy tune מותקנת במחשב; תמונה: http://images.tomshardware.com/2005/03/07/market_survey/gigabyte_925xe_tool_001.jpg (לקחתי את התמונה מגוגל) התוכנה נראת לי מאוד פשוטה לשימוש, בביוס אני לא ממש יודע איך עושים OC, האם כדאי לי לעשות OC דרך תוכנה זו? תודה רבה לכולם

    • 3 תגובות
    • 450 צפיות
  22. אוקיי.. יש לי X800XL 512MB של Gigabyte (ככה? רושים? ) בקיצורר.. אין לי חיישן.. אין לי מושג למהה תראו http://img529.imageshack.us/img529/8241/sjf6.jpg אמרו להיות לי או משו?? כי לפי מה שאמרו פה אמור לי היות לי חיישן.. אולי הוא מבוטל או משו?? מישו יודעע?

    • 2 תגובות
    • 449 צפיות
  23. עכשיו שהמעבד יחסית קר ועל 35 מעלות ו 42 במאמץ. אני רוצה לעשות OC למעבד. יש לי זכרונות DDR2 1GB של קינגסטון ולוח של GIGABYTE 945P-G ניסיתי לראות בביוס מה קורה לפני שאני מתחיל להעלות מהירות . כרגע הזכרונות עם יחס 3:4 ומהירות 266MHZ (לפי CPU-Z) זה טוב ? אני לא מצליח לראות אפשרויות נעילה ל PCI E ול PCI רגיל ונעילת מתחים למעבד. אני מפחד להתחיל ככה וישר להעלות מהירות למעבד. ממה כדאי להתחיל ? האם יש אפשרות של תוכנה שתעשה הכל דרך מע' ההפעלה ? קראתי ב"חיפוש" ולא מצאתי תשובות מדוייקות בשבילי.

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  24. Started by TheWave,

    שלום! אני רוצה לקנות מאוורר טוב שיקרר לי את המעבד טוב. קראתי פה הרבה כתבות על מאווררים. אני רוצה לדעת איזה מאורר כדאי לי לקנות התקציב שלי הוא עד 250 שקל איזה מהמאוורים כדאי לי לקנות? Thermalright SLK 600 Thermaltake Volcano 11 Thermaltake Volcano 12 Zalman CNPS6000 אני רוצה שהמאורר יהיה שקט ומקרר טוב אני פתוח להצעות תודה!

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  25. Started by HellBoY,

    מחפש מאוור או איזה שהוא קירור לכרטיס מסך הבא:GF4 ti4200-8X תודה רבה לעוזרים עד 200 שקל!

    • 2 תגובות
    • 449 צפיות

דיונים חדשים בפורומים