אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב אחרי קצת מחקר והשוואות הגעתי ל-3 המעומדים האחרונים. * SuperTalent 2GB Kit DDR2 800Mhz PC6400 4-4-3-8 T800UX2GC4 במחיר 525 ש"ח *OCZ DDR2 2048MB 800MHZ Dual Channel Reaper HPC Heat Pipe Conduit CL4-4-4-15 במחיר 624 ש"ח *G.SKill PC6400 1GX2 model HK CL4-4-3-5 במחיר 617 ש"ח מה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
אז בקצרה חבר'ה, אני קונה מחשב חדש Q6600 , 8800GT , GIGBAYTE3D AURORA אני קונה קירור למעבד Thermaltake V1 Copper Heatpipe CPU Cooler וקירור למארז Silenx iXtrema Case Fan 120MM Blue LED 1600RPM 58CFM 14DBA Hybrid Sleeve Bearings 3/4PIN ועכשיו יש לי כמה שאלות , הרבה המליצו לי על ביג טייפון tuniq והרבה קירורים אחרים אבל לצערי אין אותם באתר שאני קונה...אני קונה מהאתר הזה www.ncix.com [ אני מקנדה ] אתם מוזמנים להיכנס ולהמליץ לי על קירורים אחרים.. שאני בעצם שם במפרט קירור למעבד... כשמרכיבים לי את המחשב הם מוציאים את המאוורר המקורי של המעבד ושמים את זה? והמחשב יעבוד שקט אם כל הדברים שרשמתי פה?
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לעשות OC לכמה למעבד ולזיכרון במחשב שלי. עכשיו הקטע הוא שאני לא ממש מתעשק עם זה ומהקריאה של כל מני מאמרים לא ממש הבנתי מה עושים אני צריך בבקשה משהו שידריך אותי מעט ( אני יודע לעבוד על מחשב אני תכנאי בעצמי רק שאף פעם לא התעסקתי עם זה ) אני לא צריך OC רציני . המפרט שלי הוא : DualCore AMD Athlon 64 X2 5000+ Big Typ VX nVIDIA nForce 560, AMD Hammer M56S-S3 Power Supply : Eleel 450W DDR-2 800 1024X2 Kingbox
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעלות את המעבד שלי יותר מ- 1587.1mhz , אני לא יכול לעלות את ה-FSP יותר מ-138 עם מכפלה של 11.5 , אם אני מעלה את זה יותר מ-138 fsb אז המחשב נתקע לי ולא עולה. ניסיתי גם לשנות את המתח של המעבד וזה לא עזר . הנה חלק מהרכיבים שיש לי: מעבד : AMD Athlon XP 1800+ palomino 1533mhz לוח אם: ASUS A7V333 זיכרון: Kingston 512MB 333Mhz PC 2700 CL 2.5 קירור למעבד : Zalman CNPS7000B-AlCu LED 92MM Fan כרטיס מסך: Gigabyte RADEON 9200SE 128MB ספק: Boxter 500WATX12V דרך אגב קניתי את המחשב שלי לפני בערך 4 וחצי שנים (חוץ מ:הכרטיס מסך, מאוורר למעבד [קניתי לפני יומיים] והספק)
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
אם יש למישהו פתרון כלשהו לרעש המוגזם שגורמים המאווררים של P3 אני אשמח לשמוע כל רעיון (חוץ לא קירור מים ולא קירור גז) . תודה ושיהיה לכולם יום נפלא
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
רציתי לדעת עם הוא חשוב לסריקולציה של המארז או שאפשר לוותר אליו.פשוט יש לי מאורר מאחור שזז מאוד חלש ואני מתלבט עם להשאיר אותו או לקנות משהוא חזק thanks
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
או שיש משהו חריג? כי התקנתי אתמול את הfreezer 7 pro [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 452 צפיות
-
-
היי אני לא מוצא בביוס שום דבר שקשור ל,OC אם מישהו יכול להגיד לי בבקשה באיזה חוצץ אני מוצא את האופציות לOCאני אודה מאוד אולי מישהו יודע מאיפוא אני יכול להוריד את התוכנה S&M? הקישור שיש באתר לא עובד :-\
-
- 3 תגובות
- 452 צפיות
-
-
ומה אומרת הבעייה הזאת? Warning - Accuracy of DMI data cannot be guaranteed [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
אני קניתי מחשב עם מעבד E6750 , ולוח אם GA-P35-S3L , והמארז הוא HEC - 6A19 רציתי לדעת מה דעתכם על FREEZER-7-PRO האם הוא מתאים למארז/לוח אם (ז"א אם הוא נכנס) , כי הבנתי שהוא ממש גדול אין לי כוונה לעשות OC , או לפחות לא בקרוב ואם בכלל יש הצעות טובות יותר ?
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
אני קונה את המארז הנ"ל והייתי רוצה להוסיף לו 2 מאוררים של 92 מ"מ מקדימה. על איזה אתם ממליצים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.8 מגה הרץ של אינטל סוקט478 ולוח אם MSI PT8 Neo-SR (MS-6799) ספק כוח 350 ג'נרי וזכרון 512 גם ג'נרי טמפרטורות: מעבד בסיביבות41-42 ולוח אם בסביבות 35 השאלה שלי היא האם כדאי לי לעשות oc קטן ויציב משו כמו להגיע ל3 מגה הרץ אולי קצת יותר , אבל אני רוצה לדעת שאין הרבה סיכון אפילו בoc קטן . מה איתכם הייתם עושים במקומי?
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
שלום יש לי תחושה שהמאורר מרעיש טיפה (מסתובב מהר). איך ניתן לבדוק מה הטמפ'/סיבובי המאורר. תודה
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
באתר של Thermalright לא רשום בכלל את הכרטיס שלי ואני חושב שהם לא מעדכנים אני רוצה להיות בטוח לפני שאני קונה תודה לכל העוזרים אלי.
-
- 4 תגובות
- 452 צפיות
-
-
נכנסתי לEVEREST וזה מה שהוא הראה לי: http://www.up2.co.il/pics1/1/j91qmfn8g.jpg איך אני יודע באיזה תזמונים הזכרונות.? הבנתי שככל שהתזמונים יותר "צמודים" זה יותר טוב לקבלת באס גבוה. ונגיד שהזכרונות שלי עכשיו ב 5-5-5-15 אני יכול לקבוע אותם ל 4-4-4-12 ללא חשש לפגיעה בהם? יש לי זכרונות Digma 2X1GB 667MHz. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
-
האם כדאי או שווה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך Field Value Video Adapter ATI Radeon X550 (RV370)
-
- 4 תגובות
- 452 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס 6600GT בחיבור PCI-E. אני רוצה לעשות לו OC קטן. השאלה שלי אם צריך להפעיל 3dmark או HDRIBL אחרי כל פעם שאני מעלה את הליבה והזכרונות ב5? להפעיל את התוכנה חצי שעה בכל פעם שמעלים 5 Mhz זה תהליך קצת ארוך מדיי לא? אגב, הכרטיס שלי מגיע ל87 מעלות במאמץ (הכי הרבה שהגעתי גם אחרי כמה שעות משחק) בלי OC ובלי כלום. זה גבוה מדיי?
-
- 3 תגובות
- 452 צפיות
-
-
צריך קירור טוב למעבד המעבד שלי כרגע במאמץ על 75 70 2 הליבות והמעבד 66 ... זה מוריד ביצועים ? ואיזה קירור טוב אני יכול לקנות אבל ממש טוב
-
- 2 תגובות
- 452 צפיות
-
-
את מה שצריך לרשום בטבלה של מהירות המאוורר הממוצעת לבעלי ATI 3870X2 תודה
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
עשיתי OC ל-400 באס. הסתכלתי במתח ב-CPU-Z והמתח לא נראה יציב הוא עושה קפיצות מ-1.180 - 1.250 זה תקין הקפיצות מתח הקטנות האלה? הוא עושה את זה כל הזמן, ורק כשאני מעלה את הבאס ל400...
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-
-
יש לי לוח אם DS3P מעבד E6600 זכרונות של TWINMOSS 2024 800MHZ עם קירור BIG TYPHOON של THERMALTAKE אני מגיע ל OC של 3000 בלי בעיות בכלל ב IDLE יש לי 35C ובעבודה יש לי 55C בערך אבל שאני מעלה בטיפה את הוולטים או את ה FSB הטמפ' קופץ לי לאיזה 70-80 והמחשב לא יציב מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
אני רוצה לנקות את המאווררים במחשב שלי כמו במדריכים... אתם יכולים להסביר לי איך מפרקים ומחזירים את המאווררים מהמארז??
-
- 2 תגובות
- 452 צפיות
-
-
איך הולך הכיוון זרימה של האוויר זה או זה זה חשוב לי בבקשה
-
- 2 תגובות
- 452 צפיות
-
-


