אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מעבד P4 2.6 HT שכרגע הוא על 2.8 אחרי OC, אני רוצה להמשיך ולעלות את אותו ל 3.2 אבל אני חושש שהוא יתחמם יותר מידי. עכשיו במנוחה הוא על 35 מעלות ובמאמץ בסביבות 52 מעלות. יש לי לוח אם של ASUS מדגם P4C800DELUXE ואני יודע שניתן להגיע איתו ל3.2+, אתמול עשיתי לו OC של 20% והוא הגיע ל 3.1 ובמנוחה הוא היה על 40 מעלות ובמאמץ הוא הגיע ל 60 מעלות, וגם עשיתי לו בדיקה עם 3DMARK 03 והוא נתן ציון 11648 האם זה טוב? אני רוצה לשים מאוורר על המעבד שיקרר אותו כדי שאני יעשה לו OC ל 3.2 אבל אני לא יודע בדיוק איך אני שם את המאוורר, האם עלי להוריד את ההיטסינק של המעבד או שעלי להתקין את המאוורר עליו איך שהוא? ואיך אני מחבר את המאוורר לספק? ודבר אחרון אשמח לקבל המלצות למאוורר טוב. תודה…
-
- 4 תגובות
- 453 צפיות
-
-
יש לי thermaltake volcano 11 xaser with sf2 הוא מספיק בשבילי אוברקלוק בינוני? אני ממחליף למארז compucase 69a19 הם מאוורר 120 ממ שמכניס ואחד שמוציא של וונטק,וגם מאוורר 80 ממ סמארט פאן 2 שמכניס מקדימה, הקירור למעבד מספיק בשבילי ?אוברקלוק למעבד 2600 ברטון נגיד ל-180 באס או יותר?
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום, איזה OC בערך אני יכול להגיע עם המפרט ב"מפרט שלי" ? הטמפ' של המעבד עומדת על 27-31 כל ליבה טמפ' אחרת... (כמובן שלא בזמן מאמץ) עריכה: המארז שלי הוא RAIDMAX O2 + 23CM + 2x12CM כניראה שממש בקרוב אני קונה 8800GT או 8800GTS G92 (אגב מה עדיף ביחיד ? לא ב SLI) ועוד שאלה, מתי עדיף לי לעשות את ה OC ? עם הכרטים הזה (8600GT) או לחכות .. (עכשיו לא ירגישו בהבדל כי הכרטיס מסך הוא שמגביל אותי, לא ?) תודה מראש .
-
- 1 תגובה
- 453 צפיות
-
-
איזה גוף קירור יותר טוב ל-7800gtx ה-VF900-Cu החדש שעולה 235 ש"ח או את ה-Arctic-Cooling Accelero X1 שעולה 180 ש"ח
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
יש לי לוח אם אסוס על מארז COMPUCASE על הלוח יש אפשרות לחבר את המאוורר של המארז כך השמהירות שלו ושל מאוורר המעבד תשתנה בהתאם לטמפרטורה עומס עבודה וכו'. כשאני מחבר את המאוורר של המארז ללא שימוש בתוכנה (מסיר את הדרייבר) אז הוא פועל מהר ולא בעיה אך באמצעות התוכנה הנ"ל אני מקבל כל הזמן הודעות על הפסקה מוחלטת של פעולת המאוורר לסירוגין (לפעמים עובד לפעמים לא עובד בכלל -0. האם למישהו יש מושג מה יכול להיות מקור הבעיה? הכל נראה תקין. המאווררים תומכים לחלוטין בתקן שבחיבור המיעוד על הלוח (3 פינים)
-
- 1 תגובה
- 453 צפיות
-
-
יש לי כרטיס לכידת וידאו עם רכיב שמודבק עליו גוף קירור (צלעות) בגודל 35X 35 מ"מ (והוא נמצא נמוך על יד הסלוט - ומעליו יש בלוק טיונר). גוף הקירור רותח בזמן שהכרטיס פועל. אני מחפש לקנות מאוורר בגודל 30 30X עד 35 35X מ"מ - רצוי מאד עם מיסב כדורי. (כמובן 12V) מישהו יכול לתת לי שם (וטלפון או אתר) של חנות שמוכרת כאלה מאווררים? רוב החנויות באינטרנט מפרסמות מאווררים גדולים מדי שמתאימים למארזים ומעבדים. אפילו אלה שמיועדים לכרטיסי מסך הם תמיד 40 X 40 וזה גדול מדי בשבילי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום לכולם ! רציתי לעשות אוברקלוק צנוע ללא חשש לאי יציבות עם - E6300 לוח 965S3 זיכרונות TWINMOS 667 CL5 וקירור פריזר פרו ושאלת המפתח - על כמה כדאי לשים את הFSB ? תודה מראש ! ליאור.
-
- 3 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום אנשים, קניתי את המחשב כפי שהמליצו לי הפינת המפרטים, ועכשיו הגעתי לכאן.. אני חדש בתחוםה-OC ויש לי כמה שאלות, מקווה שתוכלו לעזור לי. 1. יש לי זיכרונות מסוג Corsair 2gb 800mhz CL4 וזה מה שאני רואה עם CPUZ http://img170.imageshack.us/img170/7056/memck2.jpg האם זה אמור להראות לי באמת - 400MHZ ולא 800 ? ואם יש אפשרות להעלות ? בתוכנת EVEREST רשום שהזיכרונות רצים ב 5.5.5.18 למה אפשר לשנות ? * רשום לי גם בצד שמאל CAS# LATENCY 5 CLOCK ובצד ימין CAS# LATENCY 4 - מה ה CL שלי באמת ? 2. כדי להתחיל OC על המעבד, פשוט צריך להעלות את ה FSB של המעבד ב BIOS עד שהוא יגיע לחוסר יציבות ורק אז להתחיל להעלות VOLT וכאלה ? תודה רבה חבר'ה םב
-
- 2 תגובות
- 453 צפיות
-
-
אני רוצה להפוך את המחשב שלי ליותר שקט אז חשבתי להכין פאן באס עם מפסקים של שני מצבים (כבוי, דלוק) ולכבות שלושה מאווררים בזמן שאני הולך לישון או בזמן שאני רק גולש באינטרנט או רואה סרט, והדליק אותם בזמן משחק. נכון לעכשיו, יש לי ארבעה מאווררים: 92 למעבד, 92 לדלת, 120 מקדימה ו-120 "אגזוז" (ואחד לכרטיס מסך שלא החשבתי...). המפרט בצד ימין והטמפ' של המעבד היא ~45 מעלות עם כמה תוכנות פתוחות. הטמפט' של הכרטיס מסך היא עד 63 במאמץ... עכשיו, השאלה שלי היא אם זה יהיה בסדר לכבות את שלושת המאווררים ולהשאיר רק את זה של המעבד פועל? תודה!
-
- 2 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום לכולם אנא עזרתכם יש לי לוח P5B DELUX ASUS טמפרטורת המעבד בממוצע 35 - 38 וטמפרטורת הצ'יפסט - 40 - 43 האם הגיוני שטמפ' הלוח גבוהה מטמפ' המעבד במחשב אמצעי קירור טובים - נמרחה משחה טרמית לפני שבוע והותקן קולר חדש
-
- 1 תגובה
- 453 צפיות
-
-
אני לא יודע אם יש לי בעיה בלוח האם בחיישנים או שהטמפרטורה לא תקינה עם הסמפרון המחשב יראה לי טמפרטורה שבין 50 ל 60 מעלות וגם ככה עם האתלון החדש התחיל ב 50 הגיע ל 59 משחק בין ה 53 ל 58-9 המאוורר מראה שהוא מקרר 3068 סיבובים . עם הסמפרון המאוורר היה על 3200 עם אותו קירור BOX של AMD . באברסט רשום CORE 1 - 21 CORE 2 - 16 AUX - 50 BOARD - 46
-
- 4 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך geforce7600gs. השאלה שלי היא האם יכולות האוברקלוק של הכרטיס הזה גבוהות. ואם כן אילו אמצעי קירור מומלצים בשביל כרטיס זה?.
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
?? תודה ,אני בטלפון עם הנציג מכירות
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
מתכנן אובר קלוקינג לכרטיס מסך אוקיי הכרטיס שלי הוא Radeon gigabyte X800XL 512MB קיצר אני מתכנן לו אובר קלוקינג..כמה מהירות לדעתכם אני אמור לשים?? ועם למישו יש מדריך טוב לייעוץ נכון.. זה יעזור
-
- 2 תגובות
- 453 צפיות
-
-
http://www.spodesabode.com/content/article/ductguide/1
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לשאול אם הלוח שברשותי הוא טוב ל-OC של מעבד Intel P-4 2.6GHz HT Northwood עם זכרון מתאים? הלוח כזה: MSI 865PE Neo2 Series והאם בכלל הלוח הזה טוב? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
מעבד: C2D E6300 לוח אם: Asus P5B
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך PALIT HD2400PRO SONIC 256MB UPTO 1GB עכשיו זה כרטיס מצויין לצרכים שלי (שהם : כרטיס לחודש וחצי שיריץ הכל חוץ ממשחקים כבדים). מדובר בכרטיס שמחובר דרך VGA לטלויזיה 37' LCD והוא מבצע את עבודתו נאמנה שמדובר בסרטי HD כפי שציפיתי. הכרטיס מגיע עם OC מהמפעל ואני הפעלתי את הATI CATALYST ומעלות רשום שמה 37-43 משו כזה... ויש לי בעיה במשחק HALF LIFE 2 ובעוד המשחק עובד בצורה מדהינמה יחסית ל5200.... ובכל זאת יש לי אמנם 80-150FPS ויחד עם זה כל 3-4 דקות המשחק נעצר לחלוטים..... מה יכולה להיות הבעיה???
-
- 1 תגובה
- 453 צפיות
-
-
-
מעבד E4400 ללא אוברקלוק מארז Antec sonata 2, זקוק למאוורר קדמי. בתקציב נמוך. תודה נ.ב. אני קונה מ skypc אז אשמח להמלצות משם.
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
-
-
הגעתי לאתר הזה בעקבות כתבה שנכתבה ב NRG - נחמד מאוד. טוב אז ככה, לבצע אוברקלוקינג למחשב עדיין לא בראש שלי כי זה פשוט ברור לי שאני אדפוק משהו...... השאלה שלי היא כזו (כי ככה הבנתי מהכתבה לפחות): האם שיפור של קירור המחשב בכלל והמעבד בפרט ישפרו גם הם (אפילו בקצת) את ביצועי המחשב? אם כן, מהי הדרך הכי טובה לקרר את המחשב? מלבד קניית מאווררים כמה שיותר טובים ומערכות קירור מקצועיות ומשוכללות האם יש דרכים נוספות שאפשר לעשות במחשב ביתי? האם מומלץ להשאיר את מארז המחשב פתוח או סגור? והאם זה משפיע? ד.א. המחשב שלי הוא פנטיום 4 1.8GH עם לוח של אינטל ו 500MB זיכרון אם זה משנה..... ואף פעם לא החלפתי את המאוורר הפנימי. יש מאוורר למעבד מאוורר קידמי ומאוורר אחורי...
-
- 2 תגובות
- 453 צפיות
-
-
אני צריך מאוור 92 ל THERMALRIGHT ULTIMA 90 שיהיה חזק וגם שקט תוכלו להמליץ לי על מאוורר טוב? תודה
-
- 3 תגובות
- 453 צפיות
-
-
דבר ראשון המכפלה ירדה ל 6 במקום 9 ולפעמים זה קופץ כזה ל9 וחוזר ל 6 http://img214.imageshack.us/img214/2986/80608094ws1.jpg דבר שני אחרי שעשיתי את האוברקלוק וניסיתי לגלוש באינטרנט לא הצלחתי להכנס לרוב האתרים וכשכן הצלחתי ראיתי כתב גיבריש כזה וכל האתר היה מעוות יש לי אפשרות כזאת בביוס של אוברקלוק אוטומטי כזה שאתה בוחר 10 15 20 % עשיתי על 15 והכל עבד אפילו עשיתי 3DMARK אם מישהו יכול להסביר לי מה הקטע עם האינטרנט וזה שזה קופץ מ6 ל 9 אני ישמח E6600 ASus p5b-vm-se 2gb crosair 667 mhz cl4 zalman 500W עוד דבר המפרט הזה מתאים לאוברקלוק?
-
- 2 תגובות
- 452 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך ניתן להאט את המאווררים של הטרנספורמר בינתיים עד שאני אקנה חדשים..המאווררים עושים רעם של מטוס סילון... אגב, ניתן לכבות את הלדים על המאווררים דרך המחשב?
-
- 2 תגובות
- 452 צפיות
-
-
רציתי לקנות את ה AC freezer 64 pro אבל בKSP אין את זה בזמנות מיידית. מישהו יכול להמליץ לי על מאורר אחר טוב לAMD 4200+ ואשמח אם זה מהמלאי של KSP תודה.
-
- 1 תגובה
- 452 צפיות
-


